"Olisiko se aivan mahdoton ajatus, että kerran olisit sexy, kun tulen töistä kotiin."
Vihaan välillä tuota miestä niin perkeleesti. Että minun pitäisi illalla laittautua sexyksi ukkoa varten, koska mies sattuu haluamaan sitä rankan työpäivänsä jälkeen... Käyn itsekin töissä, ja ei mies koskaan esim. vapaapäivinä ole laittautunut mitenkään minua varten. Ei ole edes tehnyt mitään kotitöitä, kun saavun töistä.
Kommentit (273)
Vierailija kirjoitti:
Miten miehen pitäisi muka laittautua naista varten? Hiuslakkaako? Yök ei todellakaan. Miehen pitää olla miehekäs.
Siis tarkoitatko, ettei esim ole olemassakaan miehekästä pukeutumistyyliä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[Pettääkin on oikeus, jos on sen suuntainen tyyppi, kun se saatanan pirttihirmu siellä varmaan nytkin projektinaan viikkaa mun vaatteita kaappiin!
Kappas. Eilen pesin talviloman jäljiltä viisi koneellista pyykkiä viikauksineen, tein sapuskat lapsille ja kävin vielä korjaamassa rouvan vanhemmilla heidän kämppänsä ilmalämpöpumpun. Kait saan kaataa naiseni heti kun hän tulee tänään töistä?
Edelleen: ei auta kotiduunien tekeminen yms, kun ei vaan saa. Koska ei kiinnosta naista, eikä ole koskaan kiinnostanutkaan.
Jos olisin vaimosi niin ilman muuta ja pyytämättäkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan käsittämatontä miten jotkut naiset yhdistää aina seksin ja siivoamisen. Mitä tekemistä niillä on keskenään? Jos seksi on palkinto siivoamisesta niin taitaa olla enemman sellainen hyötyliitto kuin rakkausliitto.
Tämä. Minun(kin) on ihan mahdotonta kuvitella kiihottuvani siitä, että kotona on siivottu.
Joo ymmärrän sen, että jos töiden jälkeen vielä kaatuu kotityöt päälle niin halut menevät ihan puhtaasti väsymyksestä, mutta silti en itse näe, että kyse on jostain vaihtokaupasta: "jos tiskaat niin saat seksiä". Ei, ei se ainakaan itselläni niin mene.
Niin, siis meillä se menee niin, että mies olettaa saavansa seksiä, jos hoitaa tiskit. Ja kyllä, se ärsyttää minua, koska on niin ilmeistä. Toisaalta positiivista on, että on ilmeisesti jollain tasolla ymmärtänyt, että jos vaimo ei ole kotitöistä rättiväsynyt, niin jaksaa seksi kiinnostaa enemmän. Toki itse toivoisin, että työt jaettaisiin tasan ihan joka päivä eikä harrastettaisi tällaisia ilmiselviä vaihtokauppoja.
Tuli vain mieleen, että eiköhän se ole miehen tavoitekin että tuo on täysin ilmeistä? Haluaa varmistaa, että toinen ymmärtää diilin. Ei kovin kivaa käytöstä minusta.
Vierailija kirjoitti:
Tätähän minä ihmettelinkin. Miksi oikeastaan, ts. mikä sai sinut kuvittelemaan, että niin perustavaa laatua oleva taipumus kuin ihmisen seksuaalisuus, muuttuu? Vaikutat fiksulta tyypiltä, joten on vaikeaa uskoa, että tosissasi ajattelit ajan hoitavan homman.
Ei ole tainnut olla kerta eikä ensimmäinenkään kun joku julkimoleidi julistanut kuinka "vasta nelikymppisenä aloin nauttia seksistä". Myös tällä palstalla on silloin tällöin saanut lukea kuinka nainen on kasvanut Aikuiseksi ja vapautunut & tullut estottomaksi etc. Mutta sinunhan mukaan mikään ei muutu, eihän? Juuri näin ajattelin itsekin, että kunhan aikaa kuluu niin kyllä se vaan vapautuu, viimeistään nelikymppisenä alkaa homma toimimaan. Sitä vapautumista odotellessa...
Minulle olis kelvannut myös joku seksihullumpikin tapaus, en minä nyt mitään henkistä ikinunnaa halunnut. Joskus tuntuu suorastaan käsittämättömältä että niinkin värikkään poikamieselämän jälkeen kohtalo paiskaisee tällaisella tapauksella, ikään kuin loppuiän rangaistuksena aikaisemmista kolttosistani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätähän minä ihmettelinkin. Miksi oikeastaan, ts. mikä sai sinut kuvittelemaan, että niin perustavaa laatua oleva taipumus kuin ihmisen seksuaalisuus, muuttuu? Vaikutat fiksulta tyypiltä, joten on vaikeaa uskoa, että tosissasi ajattelit ajan hoitavan homman.
Ei ole tainnut olla kerta eikä ensimmäinenkään kun joku julkimoleidi julistanut kuinka "vasta nelikymppisenä aloin nauttia seksistä". Myös tällä palstalla on silloin tällöin saanut lukea kuinka nainen on kasvanut Aikuiseksi ja vapautunut & tullut estottomaksi etc. Mutta sinunhan mukaan mikään ei muutu, eihän? Juuri näin ajattelin itsekin, että kunhan aikaa kuluu niin kyllä se vaan vapautuu, viimeistään nelikymppisenä alkaa homma toimimaan. Sitä vapautumista odotellessa...
Minulle olis kelvannut myös joku seksihullumpikin tapaus, en minä nyt mitään henkistä ikinunnaa halunnut. Joskus tuntuu suorastaan käsittämättömältä että niinkin värikkään poikamieselämän jälkeen kohtalo paiskaisee tällaisella tapauksella, ikään kuin loppuiän rangaistuksena aikaisemmista kolttosistani.
Et kai ole tosissasi? Siis siinä, että perustit elämäsi tärkeimmän valinnan naistenlehdistä tai vauvapalstalta saatuun prinssessasatuun?
Mutta et ole tainnut lukea niitä kovin tarkoin, sillä yleensähän tämä seksuaalinen vapautuminen naisilla seuraa avioeroa ja uutta miestä. Joten sinulla ja vaimollasi on vielä kaikki mahdollisuudet saavuttaa tämä naistenlehtiunelma, eikun eroa vireille!
Vierailija kirjoitti:
Et kai ole tosissasi? Siis siinä, että perustit elämäsi tärkeimmän valinnan naistenlehdistä tai vauvapalstalta saatuun prinssessasatuun?
Mutta et ole tainnut lukea niitä kovin tarkoin, sillä yleensähän tämä seksuaalinen vapautuminen naisilla seuraa avioeroa ja uutta miestä. Joten sinulla ja vaimollasi on vielä kaikki mahdollisuudet saavuttaa tämä naistenlehtiunelma, eikun eroa vireille!
En varsinaisesti noihin tarinoihin, vaan niiden takana olevaan ihan raakaan biologiaan - ennen naisen kropan kuivahtamista lisääntymiskyvyttömäksi biologia vaatii enemmän kertoja mahdolliseen hedelmöittymiseen ja tämä sitten saa käyttäytymään huomattavasti "seksihullummin". Lisäksi estrogeenin vähentyessä testotasot nousevat josta ei ole ainakaan haittaa seksuaalisen vapautumisen suhteen. Tämä vapautuminen siten tulkitaan Aikuisen Naisen Kypsänä Päätöksenä tms kuten akkain lehdissä asia ilmaistaan.
Kyllä, ero on käynyt mielessä viimeisen kahden vuoden ajan todella usein. Ajattelin kestäväni siihen että nuorempi lentää pesästä, mutta nyt alkanut tinkimään siitäkin. Ehkäpä hänkin saa sitten mahdollisuuden siihen seksuaaliseen heräämiseensä mutta kun on itse suoraan sanonut "seksi ei ole merkinnyt minulle mitään koskaan, ei kenenkään kanssa" niin ennuste on aika huono?
Sinänsä meillä ei ole mitään muuta järjellistä syytä erota kuin seksielämän totaalinen näivettyminen, muuten tullaan edelleen hyvin toimeen, ei riidellä pahemmin, lapsilla on hyvä olla jne, minä en juopottele (lapset ei ole koskaan nähnyt minua kännissä), en heilu kavereiden kanssa kuin muutaman kerran vuodessa kalastusreissulla , rouva saa mennä kavereidensa kanssa miten haluaa ja käymme jopa joskus yhdessä kahdestaan - gasp - teatterissa tai museoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En varsinaisesti noihin tarinoihin, vaan niiden takana olevaan ihan raakaan biologiaan - ennen naisen kropan kuivahtamista lisääntymiskyvyttömäksi biologia vaatii enemmän kertoja mahdolliseen hedelmöittymiseen ja tämä sitten saa käyttäytymään huomattavasti "seksihullummin". Lisäksi estrogeenin vähentyessä testotasot nousevat josta ei ole ainakaan haittaa seksuaalisen vapautumisen suhteen. Tämä vapautuminen siten tulkitaan Aikuisen Naisen Kypsänä Päätöksenä tms kuten akkain lehdissä asia ilmaistaan.
Kyllä, ero on käynyt mielessä viimeisen kahden vuoden ajan todella usein. Ajattelin kestäväni siihen että nuorempi lentää pesästä, mutta nyt alkanut tinkimään siitäkin. Ehkäpä hänkin saa sitten mahdollisuuden siihen seksuaaliseen heräämiseensä mutta kun on itse suoraan sanonut "seksi ei ole merkinnyt minulle mitään koskaan, ei kenenkään kanssa" niin ennuste on aika huono?
Sinänsä meillä ei ole mitään muuta järjellistä syytä erota kuin seksielämän totaalinen näivettyminen, muuten tullaan edelleen hyvin toimeen, ei riidellä pahemmin, lapsilla on hyvä olla jne, minä en juopottele (lapset ei ole koskaan nähnyt minua kännissä), en heilu kavereiden kanssa kuin muutaman kerran vuodessa kalastusreissulla , rouva saa mennä kavereidensa kanssa miten haluaa ja käymme jopa joskus yhdessä kahdestaan - gasp - teatterissa tai museoissa.
Vaimosi saattaa olla aseksuaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt hitossa. Siis uskoit enemmän omaan käsitykseesi raa'asta biologiasta kuin siihen, mitä nainen sinulle nähtävästi aivan avoimesti kertoo ja osoittaa? Nyt tulee sulle uutisia kyllä: juuri tuolla tavalla biologia pettää. Muun muassa. Teidät taisi pettää sitenkin, että vaikka seksiä ei toinen hingu, lisääntymistä kyllä.
Jos tilanne on tosissaan tuo, kerro rouvallesi, että raaka biologia kehoittaa sinua hankkimaan sivusuhteen, eli alatte elää avoimessa liitossa. Se tosin vaatii useimmiten vahvan tunnesiteen, ja se voi olla hankalaa ihmisen kanssa, joka perustaa ihmissuhteensa raakaan biologiaan, jolle hakee tukea naistenlehdistä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä se menee automaattisesti niin että minä hoidan lapsen ja kodin ja mies käy töissä. Mutta kyllä tuo isukki lastaki hoitaa välillä ja antaa mulle omaa aikaa. Mut en tiiä, mulle tuo kotihommien teko tulee luonnostaa, en mie tykkäis jos mies siivois tai pyykkäis. Ne hommat on mun! :)
Hei! Ei noin saa elää Suomessa! Menet heti töihin ja jätät kotihommat.
Vierailija kirjoitti:
Miten t pystytte olemaan tuollaisten munattomien vässyköiden kanssa? Yök. Makedonialainen mieheni siivoaa enemmän kuin minä, on loistava kokki ja lisäksi pitää itsestään ja ulkonäöstään huolta. En ymmärrä, miten alennutte. Naisilla on kuitenkin enemmän varaa, mistä valita..
No, tykkäisitkö, jos kaikki av-mammat valitsisivat sinun makedonialaisesi? Jaatko häntä muille talous- ja seksitöihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt hitossa. Siis uskoit enemmän omaan käsitykseesi raa'asta biologiasta kuin siihen, mitä nainen sinulle nähtävästi aivan avoimesti kertoo ja osoittaa? Nyt tulee sulle uutisia kyllä: juuri tuolla tavalla biologia pettää. Muun muassa. Teidät taisi pettää sitenkin, että vaikka seksiä ei toinen hingu, lisääntymistä kyllä.
Jos tilanne on tosissaan tuo, kerro rouvallesi, että raaka biologia kehoittaa sinua hankkimaan sivusuhteen, eli alatte elää avoimessa liitossa. Se tosin vaatii useimmiten vahvan tunnesiteen, ja se voi olla hankalaa ihmisen kanssa, joka perustaa ihmissuhteensa raakaan biologiaan, jolle hakee tukea naistenlehdistä.
Ei saisi nauraa toisen ihmisen elämän mittaiselle tragedialle, mutta tuon miehen selittely on jotain ihan uskomatonta. Joskus olisi hyvä mennä peilin eteen ja ihan reilusti tunnustaa itselleen: tein elämäni pahimman virhearvion. Vasta sitten voi jatkaa.
Vaikka täytyy sanoa, että jos mies valittaa että seksiä ei ole ollut vuosien mittaisessa avioliitossa, ei ole muuta mahdollisuutta kuin se että ei sitä miestä seksi niin paljon kiinnosta. Tai ainakin muut asiat kiinnostavat paljon, paljon enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi nyt kuitenkin ensin tsekata vähän siihen raakaan (lisääntymis)biologiaan liittyvää faktaa ennen kuin alat kyseenalaistaman käsityksiäni siitä. Ad Hominem EI toimi tässä vaikka kuinka yrität kaataa tuota niskaani.
Rouva sanoi vasta 15 vuotta oltuamme yhdessä, että seksi ei hänelle ole koskaan merkannut mitään. Siinä vaiheessa on aika myöhäistä kun on kakarat ja OKT:t yms pykätty. Olisi sanonut vaikkapa 15 päivän jälkeen, eikös juu?
Mutta minun vikahan tämä on että haksahdan täyteen aseksuaaliin. Minä otin tietoisen riskin, mutta nilkkaan kopsahti. Itku pitkästä (ja monista) iloista...no onpahan ainakin jotain mitä muistella, aikaa ennen kultaista rouvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi nyt kuitenkin ensin tsekata vähän siihen raakaan (lisääntymis)biologiaan liittyvää faktaa ennen kuin alat kyseenalaistaman käsityksiäni siitä. Ad Hominem EI toimi tässä vaikka kuinka yrität kaataa tuota niskaani.
Rouva sanoi vasta 15 vuotta oltuamme yhdessä, että seksi ei hänelle ole koskaan merkannut mitään. Siinä vaiheessa on aika myöhäistä kun on kakarat ja OKT:t yms pykätty. Olisi sanonut vaikkapa 15 päivän jälkeen, eikös juu?
Mutta minun vikahan tämä on että haksahdan täyteen aseksuaaliin. Minä otin tietoisen riskin, mutta nilkkaan kopsahti. Itku pitkästä (ja monista) iloista...no onpahan ainakin jotain mitä muistella, aikaa ennen kultaista rouvaa.
Huomasit vasta 15 vuoden jälkeen että teillä ei ole seksiä? Vai tunnet itsesi petetyksi kun odotit vesi kielellä 15 vuotta että biologian (anteeksi: raa'an biologian) määräämä seksihurjastelu alkaa kun rouva on keski-ikäinen - eikä alkanutkaan? Tässä vähän ad hominemia sinulle: et ole penaalin terävin kynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annas kun arvaan: halveksit vähän niitä naisia, joille seksi kelpasi? Ajattelit että ovat niin helppoja että se ei sovi naiselle? Ja omaakin seksin harrastamistasi pidät asiana, josta kohtalo sinua nyt rankaisee? Taitaa olla kaksi estoista kimpassa.
Vierailija kirjoitti:
Annas kun arvaan: halveksit vähän niitä naisia, joille seksi kelpasi? Ajattelit että ovat niin helppoja että se ei sovi naiselle? Ja omaakin seksin harrastamistasi pidät asiana, josta kohtalo sinua nyt rankaisee? Taitaa olla kaksi estoista kimpassa.
Taas vikaolettamuksia, pahasti. Minulle oli aivan sama kuinka paljon kohdalleni osuneet naiset olivat ennen minua harrastanut seksiä, eikä minulla olisi ollut mitään ongelmia ottaa samanlaista taustaa omaavaa kuin itselläni. Olinkin tuollaisen kanssa kimpassa puolen vuoden verran, mutta me emme muutenkaan sopineet oikein yhteen kun ainoa yhteinen asia oli pelkkä seksi.
Ja mitä estoisuuteen tulee: minule ei ole koskaan ollut ongelma painua pikapanoille vaikka kesken juoksulenkin lähimpään puskaan jos siltä on tuntunut. Tai panna porraskäytävässä kun muuta paikkaa ei löytynyt tms...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä nyt kyseenalaistan todellakin käsityksesi biologiasta, tosin nämä raa'at biologiat ja lisääntymisbiologiat ovat minulle vähän vieraita. Siis tosiasia on, että jos nainen on paneskelevaista sorttia, joka odottaa pepsu pystyssä ottajaansa, hän on sitä sorttia. Jos taas on sitä sorttia, että useammin sanoo ei nyt, älä nyt, ei kai nyt taas, niin hän on sitä sorttia. Tämä on sitä biologiaa. Kyllä me naiset havaitsemme, onko mies sitä sorttia, että sillä seisoo vähän kaikkialla, vaiko sitä, että ei oikein missään eikä millään tavalla. Mutta miehet näemmä voivat sitten uskoa johonkin raakaan lisääntymisbiologiahumpuukiin, joka tekee vastentahtoisesta seksinharrastajasta seksipedon vuosikellon lyömällä. No uskoo jotkut horoskooppeihinkin.
Mutta sanot tuon itsekin: iloja on myös ollut monia. Jostakin syystä vain tämän tunnustaminen tuntuu olevan monelle miehelle vaikeaa: joo seksittäis, tekis mieli, mutta loppupelissä, kaikki kortit pöydällä, valitaan se kiva puoliso, jonka kanssa jaetaan niin monta muuta asiaa. Vaikka tässä ei pitäisi olla vikaa, siitä väännetään vika. Ja tietenkin naisen vika.
Vierailija kirjoitti:
Huomasit vasta 15 vuoden jälkeen että teillä ei ole seksiä? Vai tunnet itsesi petetyksi kun odotit vesi kielellä 15 vuotta että biologian (anteeksi: raa'an biologian) määräämä seksihurjastelu alkaa kun rouva on keski-ikäinen - eikä alkanutkaan? Tässä vähän ad hominemia sinulle: et ole penaalin terävin kynä.
Se tuli jo huomattua muutamassa kuukaudessa että kyseessä on tavallista estoisempi tapaus, mutta Kunnon Mieshän antaa naiselle mahdollisuuden muuttua, sen sijaan että rottamaisesti lähtee lätkimään kun seksi ei toimi? Reilun vuoden jälkeen ärähdin hänelle ja sanoin että kävisi vähän tsekkauttamassa itseään ammattilaisella (gynekologilla/psykologilla), mutta arvaas minkälainen itkuparku siitä tuli "sää et rakasta mua sellaisena kuin mä oon, byäää".
Siinä vaiheessa tosiaan en ollut penaalin terävin kynä, koska jos olisin ollut niin tiet olisi eronnut välittömästi. Näin jälkikäteen ajatellen, aika saatanan hölmö/asioiden parantumiseen uskova ollut tuossa vaiheessa.
(koulutus on muuten DI, joka nyt yleisesti ajatellaan olevan hieman keskimääräistä ihmistä fiksumpi, joten penaalin terävin kynä en välttämättä ole mutten nyt ihan niitä tylsimpiäkään...)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä nyt kyseenalaistan. Jos biologiaan vetoat, tietänet, että on ihmisen seksuaalisuus todellakin on taipumus. On pepsu pystyssä olevia ja hommasta vetäytyviä. Molemmissa sukupuolissa.
Myos olet ristiriitainen väittäessäsi olleesi 15 vuotta epätietoinen ja samalla väität ottaneesi tietoisen riskin. Kummasta siis on kyse?
Pysyn siis olettamuksessani: nämä monet ilot, joihin viittaat, korvaavat sinulle puuttuvan seksin. Sitä vaan jostain syystä on monen miehen vaikea myöntää. Haetaan vikaa siitä, että rouva on kultainen, elämä hyvää, vaikka seksiä olekaan ja sitä vikaa haetaan naisesta.
No sitä et tiedä miten kova tämä "peppueksä " on pettämään kumppaniaan. Kerranhan hän jo petti, luultavasti pettää edelleen. Se on näissä seksihulluissa usein ongelmana.