Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Olisiko se aivan mahdoton ajatus, että kerran olisit sexy, kun tulen töistä kotiin."

Vierailija
07.03.2017 |

Vihaan välillä tuota miestä niin perkeleesti. Että minun pitäisi illalla laittautua sexyksi ukkoa varten, koska mies sattuu haluamaan sitä rankan työpäivänsä jälkeen... Käyn itsekin töissä, ja ei mies koskaan esim. vapaapäivinä ole laittautunut mitenkään minua varten. Ei ole edes tehnyt mitään kotitöitä, kun saavun töistä.

Kommentit (273)

Vierailija
201/273 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaisiko joku kertoa mitä tuollainen seksikkääksi laittautuminen pitää sisällään? Ei sillä, että edes haluaisin kokeilla, mutta kiinnostaa mitä tuo ylipäätään tarkoittaa.

Se tarkoittaa sitä, että miehestä olisi mahtavaa, että joku seksikäs ilmestys olisi ovella vastassa, heittäisi puvun takin nurkkaan, ottaisi kiinni kravatista (no, harvan miehellä enää on duunissa kravattia) ja taluttaisi makuuhuoneeseen, tönäisisi miehen sängylle ja aloittaisi strippaamalla ja suuhoidolla. 

Yllä mainittu ei koske pareja, joilla oikeasti menee hyvin ja on säpinämeininki puolin ja toisin. 

Ja sitten, kun tuo yllämainittu on hoidettu loppuun, nousee mies sängystä ja ihmettelee, että "mitä, eikö sulla olekaan ruoka valmiina?"

Jos ruoka olisikin valmis, niin mies syötyään lähtee sohvalle lepäämään ja nainen saa jäädä siivoamaan keittiön seksihepeneet yllä. Romanttista ja innostaa samaan seuraavallakin kerralla.

Vierailija
202/273 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

huokaava mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Voidaan miettiä asiaa sitten, kun täällä on jotain kotihommia tehty, kun minä tulen töistä kotiin."

Tai sitten näin:

"Juu, heti kun sinä näytät sexyltä kun tulen töistä kotiin. "

Ahh, uusfeminismi. Tuo maaginen salaisuus tuhoutuneiden liittojen takana.

"Mä en oo saanu sulta, joten kostoks säkään et saa multa"

Way to go, ladies. Pysykää lujina ja pitäkää puolenne niitä arvottomia paskiaisia vastaan joiden kanssa elämänne olette päättäneet viettää.

Oletko ikinä ajatellut, että nainen ei halua seksiä, kun ei tunne itseään arvostetuksi? Mulle ainakin se, että mies osallistuu omalla panoksellaan kotitöihin helpottaakseen mun elämistäni, kertoo siitä, että mies arvostaa mua. Silloin haluan miestäni, kun koen olevani arvostettu.

Nyt on kyllä miehenä ihan pakko kysyä, että mikä hitto teitä naisia vaivaa?

Tässä yllä on juuri oivallinen esimerkki teidän suorituskeskeisyydestä. Ensin te suoritatte opintoja ja työtä, sitten parisuhdetta ja äitiyttä ja kotia.

Sen jälkeen, kun te ootte ihan itse kasannu ihan helvetillisen taakan itsenne (toistenne) harteille, että joka muijalla pitää olla sellainen mies ja tälläinen koti ja tuollainen lapsi(katras) ja tämännäköinen puutarha ja tuollainen kultainennoutaja + täytyy päivittää muiden nähtäväksi tälläisiä ulkonäköön/vaatteisiin/valmistamiinne ruoka-annoksiin/lapsia kehittävään, iloiseen perhe-elämään liittyviä postauksia ja vielä lisäksi kuntoilla viidesti viikossa ja jatko-opiskella kaiken tämän ohella, te valitatte, kun mies ei ihan kaikkeen tähän jaksa tai halua osallistua.

Mies voisikin osallistua, jos teille riittäisi joskus joku ihan tavallinen, eikä kotonakin noudatettaisi jotain vaimon 5-vuotissuunnitelmaa ja yritettäisi hirveesti kehittyä johonkin suuntaan.

Mutta kun nainen ensin tuhlaa kaikki voimavaransa kaikenlaiseen joutavaan, eikä sen jälkeen väsyneenä jaksa muuta kuin marmattaa koko muulle perheelle, eikä varsinkaan harrastaa seksiä, toteaa mieskin, että ei siinä paljon normaalien kotitöiden puoliksi tekeminen auta, kun nainen järjestää niitä ihan varmasti kuitenkin lisää.

Ja siinä vaiheessa, kun nainenkin joskus aikanaan rauhoittuu näistä suorittamisistaan, ruvetaan sitten ihmettelemään, että mikä nyt on kun tuota meidän Perttiä ei seksi kiinnosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/273 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

huokaava mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Voidaan miettiä asiaa sitten, kun täällä on jotain kotihommia tehty, kun minä tulen töistä kotiin."

Tai sitten näin:

Way to go, ladies. Pysykää lujina ja pitäkää puolenne niitä arvottomia paskiaisia vastaan joiden kanssa elämänne olette päättäneet viettää.

Oletko ikinä ajatellut, että nainen ei halua seksiä, kun ei tunne itseään arvostetuksi? Mulle ainakin se, että mies osallistuu omalla panoksellaan kotitöihin helpottaakseen mun elämistäni, kertoo siitä, että mies arvostaa mua. Silloin haluan miestäni, kun koen olevani arvostettu.

Tässä yllä on juuri oivallinen esimerkki teidän suorituskeskeisyydestä. Ensin te suoritatte opintoja ja työtä, sitten parisuhdetta ja äitiyttä ja kotia.

Sen jälkeen, kun te ootte ihan itse kasannu ihan helvetillisen taakan itsenne (toistenne) harteille, että joka muijalla pitää olla sellainen mies ja tälläinen koti ja tuollainen lapsi(katras) ja tämännäköinen puutarha ja tuollainen kultainennoutaja + täytyy päivittää muiden nähtäväksi tälläisiä ulkonäköön/vaatteisiin/valmistamiinne ruoka-annoksiin/lapsia kehittävään, iloiseen perhe-elämään liittyviä postauksia ja vielä lisäksi kuntoilla viidesti viikossa ja jatko-opiskella kaiken tämän ohella, te valitatte, kun mies ei ihan kaikkeen tähän jaksa tai halua osallistua.

Mies voisikin osallistua, jos teille riittäisi joskus joku ihan tavallinen, eikä kotonakin noudatettaisi jotain vaimon 5-vuotissuunnitelmaa ja yritettäisi hirveesti kehittyä johonkin suuntaan.

Mutta kun nainen ensin tuhlaa kaikki voimavaransa kaikenlaiseen joutavaan, eikä sen jälkeen väsyneenä jaksa muuta kuin marmattaa koko muulle perheelle, eikä varsinkaan harrastaa seksiä, toteaa mieskin, että ei siinä paljon normaalien kotitöiden puoliksi tekeminen auta, kun nainen järjestää niitä ihan varmasti kuitenkin lisää.

Ja siinä vaiheessa, kun nainenkin joskus aikanaan rauhoittuu näistä suorittamisistaan, ruvetaan sitten ihmettelemään, että mikä nyt on kun tuota meidän Perttiä ei seksi kiinnosta?

Nyt on kyllä naisena ihan pakko kysyä, että mikä hitto teitä miehiä vaivaa? Ette piittaa vaikka on ihan helvetillinen sotku, roskis kirjaimellisesti pursuaa yli ja joka kippo ja kuppi on likainen. Ja kun saatte ihan ansaitusti huutoa, kun ette mitään tee moneeen kertaan sanomatta, alkaa vikinä ylisuorittamisesta ja mahdottomista vaatimuksista. Vaikka kahlataan roskissa polvia myöten! Mikä siinä on niin vaikeaa? MIKÄ!

Ei siinä ole mitään "mies voisikin osallistua". Sinä et ole hotellissa. Sinä et päätä, että voit osallistua tietyin ehdoin. On sinun ongelmasi, jos vaimon vaatimukset musertavat sinut. On sinun syysi, jos et kykene pitämään puoliasi. On sinun syysi, jos lamaannut. Älä lamaannu, pidä puolesi ja tee osasi töistä vaimon kommenteista välittämättä.

Ai niin, ei voi kun on nenä niin kipeä.

Vierailija
204/273 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihaan välillä tuota miestä niin perkeleesti. Että minun pitäisi illalla laittautua sexyksi ukkoa varten, koska mies sattuu haluamaan sitä rankan työpäivänsä jälkeen... Käyn itsekin töissä, ja ei mies koskaan esim. vapaapäivinä ole laittautunut mitenkään minua varten. Ei ole edes tehnyt mitään kotitöitä, kun saavun töistä.

Meillä sentään isäntä tyhjentää ja täyttää tiskikoneen, kun haluaa seksiä. Siitä sen tietääkin, että mitä on mielessä, kun huomaa, että tiskit on hoidettu.

"Sentään"? Ihan kivikautista meininkiä. Meillä kotityöt on aina tehty puoliksi ilman että asiasta on tarvinnut edes keskustella. Seksiäkin on ihan säännöllisesti ilman, että siihen kuuluisi jotain ihmeellisiä taloshommien kautta suoritettuja soidinmenoja. 

Näillä asioilla saattaa olla yhteys. Siis kotitöiden tasaisella jakautumisella ja tyydyttävällä seksielämällä.

Niin on. Sitä on ihan tutkitukkin. Niissä suhteissa on eniten seksiä missä mies ei tee lainkaan tai hyvin ns. perinteisiä naisten töitä.

Näissä toimivissa machomies-liitoissa mies myös elättää perheen ja nainen on kotona. Suomalainen mies poimisi rusinat pullasta; nainen on yhtä lailla työelämässä kuin mies, työpäivän jälkeen nainen hoitaa lapset ja kotityöt, illalla pitäisi vaimon olla vielä olla tuhma ja tulinen viettelijätär. Ei kuule jaksa.

No, ettekös te naiset ihan itse halunneet sitä tasa-arvoa ja työelämään pääsyä? Ettekös te halunneet saada kaiken, kodin, uran, parisuhteen, lapset, jne... ?

Näin siinä sitten käy, kun samaan aikaan perinteiset miesten työt ovat vähentyneet ja naiset päsmäröivät sekä työpaikalla että kotona.

Siellä kotonakin toteutetaan lähinnä naisen projektia, mies olisi tyytyväinen asioiden nykytilaankin ja haluaisi kotoa enemmän lepoa ja hyvää mieltä, mutta nykynainen tekee kodista ja perheestäkin projektin, jota hallitsee, eikä miehelle jää useinkaan enää mitään omaa tekemistä ja omaa vastuualuetta.

Naiset eivät useinkaan näe, että se "yhteinen" projekti on lähinnä hänen oma pikku haavemaailmansa, jota suorittaessaan hän uupuu, eikä mies välttämättä koe olleenkaan mielekkäänä suurinta osaa näistä naisten haihatteluista ja jatkuvista siivouksista ja puunaamisista ja remonteista ja ulkomaanmatkoista yms.

Sitten se uupunut nainen tiuskii miehelleen, joka tyytyisi paljon vähempäänkin suorittamiseen eikä ole kiinnostunut uhraamaan vapaa-aikaansa naisen kotiorjana täyttämässä kaikkia tämän oikkuja ja päähänpistoja (eikä saa seksiä).

Eikä saa seksiä sekään mies, joka sitten ei taivu näitä kaikkia naisten kotkotuksia suorittamaan.

Mutta onhan se hyvä, että nyky-yhteiskunnassa naisetkin ovat mukana työelämässä ja yrittävät vimmatusti päteä siellä sekä myös kotona ja kodillaan ja perheellään projektina, jota esitellään ystävättärille pärjäämisen merkkinä.

Vierailija
205/273 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ainakaan miehille vihjailla mitään. Mieheni ajatteli yllättää minut, kun saavuin töistä. Mies oli vetänyt ruusulakanan kulmasohvan päälle ja pötkötti sohvalla pelkät kalsarit jalassa. Oli myös työntänyt ruusukimpun syvälle maljakkoon. Tuo oli niin imelä veto, että en ole sen jälkeen miehelle mitään vihjannut. Oletin että mies olisi esim. laittanut jotain ruokaa ja kattanut pöydän, mutta kun miehellä ei ole lainkaan pelisilmää.

Vierailija
206/273 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä sentään isäntä tyhjentää ja täyttää tiskikoneen, kun haluaa seksiä. Siitä sen tietääkin, että mitä on mielessä, kun huomaa, että tiskit on hoidettu.

"Sentään"? Ihan kivikautista meininkiä. Meillä kotityöt on aina tehty puoliksi ilman että asiasta on tarvinnut edes keskustella. Seksiäkin on ihan säännöllisesti ilman, että siihen kuuluisi jotain ihmeellisiä taloshommien kautta suoritettuja soidinmenoja. 

Näillä asioilla saattaa olla yhteys. Siis kotitöiden tasaisella jakautumisella ja tyydyttävällä seksielämällä.

Niin on. Sitä on ihan tutkitukkin. Niissä suhteissa on eniten seksiä missä mies ei tee lainkaan tai hyvin ns. perinteisiä naisten töitä.

Näissä toimivissa machomies-liitoissa mies myös elättää perheen ja nainen on kotona. Suomalainen mies poimisi rusinat pullasta; nainen on yhtä lailla työelämässä kuin mies, työpäivän jälkeen nainen hoitaa lapset ja kotityöt, illalla pitäisi vaimon olla vielä olla tuhma ja tulinen viettelijätär. Ei kuule jaksa.

Siellä kotonakin toteutetaan lähinnä naisen projektia, mies olisi tyytyväinen asioiden nykytilaankin ja haluaisi kotoa enemmän lepoa ja hyvää mieltä, mutta nykynainen tekee kodista ja perheestäkin projektin, jota hallitsee, eikä miehelle jää useinkaan enää mitään omaa tekemistä ja omaa vastuualuetta.

Naiset eivät useinkaan näe, että se "yhteinen" projekti on lähinnä hänen oma pikku haavemaailmansa, jota suorittaessaan hän uupuu, eikä mies välttämättä koe olleenkaan mielekkäänä suurinta osaa näistä naisten haihatteluista ja jatkuvista siivouksista ja puunaamisista ja remonteista ja ulkomaanmatkoista yms.

Mutta nämä naiset kuitenkin saavat miehet, ja nämä pysyvät heidän kanssaan, ja raahautuvat lauantaisin Ikeaan hakemaan kynttilänjalkoja, joita ei tarvita. Jokainen tuntemani projektinpyörittäjä on pitkässä parisuhteessa/avioliitossa.

Minunlaiseni nainen taas on vuosikaudet yksin - draamaton, lapseton, urallaan kunnianhimoton, aavistuksen flegmaattinen ja sisustuksesta yms. kotijutusta vähät välittävä nainen, joka haaveilee laiskasta lauantaista sängyssä samalla kun tiskipino kasvaa. Eipä ole ottajia ollut.

Vierailija
207/273 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ettekös te naiset ihan itse halunneet sitä tasa-arvoa ja työelämään pääsyä? Ettekös te halunneet saada kaiken, kodin, uran, parisuhteen, lapset, jne... ?

Näin siinä sitten käy, kun samaan aikaan perinteiset miesten työt ovat vähentyneet ja naiset päsmäröivät sekä työpaikalla että kotona.

Sitten se uupunut nainen tiuskii miehelleen, joka tyytyisi paljon vähempäänkin suorittamiseen eikä ole kiinnostunut uhraamaan vapaa-aikaansa naisen kotiorjana täyttämässä kaikkia tämän oikkuja ja päähänpistoja (eikä saa seksiä).

Eikä saa seksiä sekään mies, joka sitten ei taivu näitä kaikkia naisten kotkotuksia suorittamaan.

Mutta onhan se hyvä, että nyky-yhteiskunnassa naisetkin ovat mukana työelämässä ja yrittävät vimmatusti päteä siellä sekä myös kotona ja kodillaan ja perheellään projektina, jota esitellään ystävättärille pärjäämisen merkkinä.

No pistäkää nyt herranjumala vastaan jos tuntuu että elämä muuttuu vain toisen ehdoilla tanssimiseksi. Mistä helvetistä sen naisen pitäisi ymmärtää, että yhteiset haaveet ovatkin vain hänen, jos sitä ei kukaan hänelle sano, vaan mies reagoi vaipumalla apatiaan ja olemalla tekemättä mitään? Missä vaiheessa teistä tuli kykenemättömiä avaamaan suutanne siitä, mitä haluatte elämältä ja miten haluatte kotonanne asua?

Aina jaksetaan kyllä muistuttaa naisille, että miehet eivät ole ajatustenlukijoita, mutta nyt tuntuu olevan aika muistuttaa miehille, että ei naisetkaan ole. Naiset eivät myöskään halua mitään perässävedettävää riippakiveä. Pistäkää vastaan, sanoittakaa omia toiveita ja olkaa valmiita tekemään kompromisseja. Sen jälkeen voi sitten miettiä lähteekö yhteinen, molempien toiveita vastaava elämä toimimaan vai lähdetäänkö eri teille.

Vierailija
208/273 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi tietää, miksi tämä peba-pystyssä pebailija on nykyään ex, eikä juttu jatkunutkaan kesän yli. Itselläni kun on paha epäilys, että pebailija vaihtui kivaan tyttöön, joka on enemmän vaimoainesta, eikä moinen seksihullu huithapeli.

Vierailija
209/273 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tasa-arvo ja naisten työelämään pääsy oikeuttavat miehen heittäytymään vapaamatkustajaksi? Jos "perinteiset miesten työt" ovat vähentyneet, mies voi alkaa katsella niitä vähemmän perinteisiä hommia eikä repiä elantoaan ja ylläpitoaan sen puolison selkänahasta. Vai eikö voi? Mikä estää?

Jos sinun kotonasi toteutetaan lähinnä naisen projekteja, niin se on sinun henkilökohtainen ongelmasi, ei mikään universaali kaikkia miehiä koskeva vääryys.

(No hei en minä tosissani kuvittele, että sinulla joku nainen olisi, leikin vain mukana kun tuo näyttää sinusta niin hauskaa olevan. Mutta olisiko sinun jo vähitellen aika yrittää ymmärtää, että sinä ET ole kaikki miehet. Et esimerkiksi ole minun mieheni, jolla kotiin liittyviä projekteja on vaikka sullekin jakaa.)

Vierailija
210/273 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta nämä naiset kuitenkin saavat miehet, ja nämä pysyvät heidän kanssaan, ja raahautuvat lauantaisin Ikeaan hakemaan kynttilänjalkoja, joita ei tarvita. Jokainen tuntemani projektinpyörittäjä on pitkässä parisuhteessa/avioliitossa.

Minunlaiseni nainen taas on vuosikaudet yksin - draamaton, lapseton, urallaan kunnianhimoton, aavistuksen flegmaattinen ja sisustuksesta yms. kotijutusta vähät välittävä nainen, joka haaveilee laiskasta lauantaista sängyssä samalla kun tiskipino kasvaa. Eipä ole ottajia ollut.

Missä majailet? Kuulostaa aika hyvältä.

Vierailija
211/273 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei saa seksiä edes palkintona, vaikka siivoa ja hoitaa lapsia. tosi ankeeta.

Vierailija
212/273 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaisi tietää, miksi tämä peba-pystyssä pebailija on nykyään ex, eikä juttu jatkunutkaan kesän yli. Itselläni kun on paha epäilys, että pebailija vaihtui kivaan tyttöön, joka on enemmän vaimoainesta, eikä moinen seksihullu huithapeli.

Tuolloin +500 km välimatkaa opiskelupaikkakuntiemme välillä aiheutti köyhillä opiskelijoilla ihan omat ongelmansa vakituisten tapaamisten järkkäämisessä. Kumpikaan ei oikein kestetty tilannetta joten "yhteisymmärryksessä" annettiin homman olla. Seuraavana keväänä hän pistäytyi kotikaupungissani muutamaksi tunniksi ja tavattiin. Vaikka hän seurusteli minusta seuraavan kanssa, panemiseksihan se meni, epätoivoisen kiihkeää eroseksiä koska kummallakin oli aavistus että viimeistä kertaa viedään. Parhaat rundit koskaan kenenkään kanssa.

1.5 vuotta sitten kohtasin hänet lentokentällä, edellisestä kohtaamisesta oli kulunut lähes 20 vuotta ja matkan varrella muutama sähköpostia. Tuossa kohtaamisessa oli enemmän seksiä kuin omassa avioliitossani viimeiseen 10 vuoteen, vaikka nyt pöksyt pysyivät jalassa. Kummasti se kolmen lapsen äiti & virkanainen käyttäytyy kuin ujo teinityttö hihitellen ja punastellen, kun sopivaa seuraa osuu kohdalle. 

Vieläkin vituttaa että homma vaan meni käteen kun ei yritetty tarpeeksi. Tuon kanssa hoitelin viikonlopun aikana enemmän varveja kuin nykyisen kanssa koko vuoden aikana :/

Vierailija
213/273 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ku kattoo sellasten naisten kirjoittamia kommentteja, jotka ovat sitä mieltä että miehen yllättämisessä ja muutenki viihdyttämisessä ei oo mitään vikaa, niin kauhee määrä alapeukkuja. Perus palstamammat on vaa kateellisia ku ne ei jaksa tehä mitää miehensä mieliks. Sitte itketään ku mies hakee tyydytystä jostain muualta.

Säälittävää.

Vierailija
214/273 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ku kattoo sellasten naisten kirjoittamia kommentteja, jotka ovat sitä mieltä että miehen yllättämisessä ja muutenki viihdyttämisessä ei oo mitään vikaa, niin kauhee määrä alapeukkuja. Perus palstamammat on vaa kateellisia ku ne ei jaksa tehä mitää miehensä mieliks. Sitte itketään ku mies hakee tyydytystä jostain muualta.

Säälittävää.

Juuri näin!

Vierailija
215/273 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

huokaava mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten näin:

Nyt on kyllä naisena ihan pakko kysyä, että mikä hitto teitä miehiä vaivaa? Ette piittaa vaikka on ihan helvetillinen sotku, roskis kirjaimellisesti pursuaa yli ja joka kippo ja kuppi on likainen. Ja kun saatte ihan ansaitusti huutoa, kun ette mitään tee moneeen kertaan sanomatta, alkaa vikinä ylisuorittamisesta ja mahdottomista vaatimuksista. Vaikka kahlataan roskissa polvia myöten! Mikä siinä on niin vaikeaa? MIKÄ!

Ei siinä ole mitään "mies voisikin osallistua". Sinä et ole hotellissa. Sinä et päätä, että voit osallistua tietyin ehdoin. On sinun ongelmasi, jos vaimon vaatimukset musertavat sinut. On sinun syysi, jos et kykene pitämään puoliasi. On sinun syysi, jos lamaannut. Älä lamaannu, pidä puolesi ja tee osasi töistä vaimon kommenteista välittämättä.

Ai niin, ei voi kun on nenä niin kipeä.

Voi he*vetti mikä pirttihirmu täällä nyt meuhkaa. Asun 100 kertaa mielummin ihan yksi ja rauhassa kuin kuuntelen mitään naurettavaa huutoa kotitöistä. Pidä suorittamisesi.

Vierailija
216/273 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään ihme, että suurin osa avioliitosta päättyy eroon kun puolison pieninkin toive on jotain noin vastenmielistä.

Vierailija
217/273 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No pistäkää nyt herranjumala vastaan jos tuntuu että elämä muuttuu vain toisen ehdoilla tanssimiseksi. Mistä helvetistä sen naisen pitäisi ymmärtää, että yhteiset haaveet ovatkin vain hänen, jos sitä ei kukaan hänelle sano, vaan mies reagoi vaipumalla apatiaan ja olemalla tekemättä mitään? Missä vaiheessa teistä tuli kykenemättömiä avaamaan suutanne siitä, mitä haluatte elämältä ja miten haluatte kotonanne asua?

Aina jaksetaan kyllä muistuttaa naisille, että miehet eivät ole ajatustenlukijoita, mutta nyt tuntuu olevan aika muistuttaa miehille, että ei naisetkaan ole. Naiset eivät myöskään halua mitään perässävedettävää riippakiveä. Pistäkää vastaan, sanoittakaa omia toiveita ja olkaa valmiita tekemään kompromisseja. Sen jälkeen voi sitten miettiä lähteekö yhteinen, molempien toiveita vastaava elämä toimimaan vai lähdetäänkö eri teille.

Saanen pyytää arvon rouvaa katsomaan kertaalleen vielä keskustelun otsikkoa. Siinä lukee näin: "Olisiko se aivan mahdoton ajatus, että kerran olisit sexy, kun tulen töistä kotiin."

Mies avasi suunsa ja esitti pyyntönsä. Huomaatko mikä selkkaus siitä seurasi? Yksi pieni pyyntö aiheutti jäätävän valitusvyöryn.

Vierailija
218/273 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies haluaa kotihuoran, hän on nainut väärän naisen. Tosin voi olla, että se sexy palvelijatar ei sitten mitään muuta teekään kuin makoilee seslongilla pitsipöksyissä ja miestään odotellessaan palvelee muutamaa muutakin asiakasta. Kyllä miehillä sitten on suuret luulot itsestään ja seksikkyydestään! Rasvainen tukka, pesemättömyys, mustat kynnenaluset ja jarrutusjäljet kalsareissa ja tällainen kuvittelee kiihottavansa naista. Yööökk!

Vierailija
219/273 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää.

Ainakin tässä ketjussa miehen mieliksi tekevät naiset taitavat olla juuri seurustelun aloittaneita. Ei ne "pylly pystyssä eteisessä ilman vaatteita" -ohjeet oikein toimi, jos perheessä on lapsia - sitä kun ei koskaan tiedä, tuleeko mies yksin kotiin vai ei. Saattaisi lapset saada traumoja.

Sekin minua hämmästyttää, että miehet eivät edelleenkään tajua mitä kotitöiden jakaminen tarkoittaa. Jos ihan kaikki jää naisen niskoille, jostain pitää vähentää. Kun pitää valita, tekeekö lapsille ruokaa vai viihdyttääkö miestä, niin arvaas, kumpi jää pois?

Vierailija
220/273 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin myös tovi sitten muistaakseni hesarista jutun, jossa seksuaali- ja parisuhdeterapeutti kertoi siitä, että joskus sitä seksiä kannattaa antaa myös vaikkei itseä niin innostaisi tai huvittaisi. Sekin on sitä toisen tarpeiden huomioonottamista.

Äkkiä pilattua touhua, kun käytetään kaupankäynnin tai vallan välineenä...

Sen kyseisen terapeutin neuvoilla ei ole mitään arvoa.Seksin "antaminen" jos itseä ei huvita on  väärin omaa itseä kohtaan ja sillä saa pilattua halut ihan lopullisesti.

Siis mitä hittoa?! Itse olen mies ja suhteessa toisen miehen kanssa. Seksiä meillä on paljon, mutta mieheni on vielä innokkaampi kuin minä. Silloin tällöin hän herättää mut, kun haluaa pikaisen varvin. Vaikka olen puolinukuksissa, eikä oma viisari jaksa heilahtaa, niin kertaakaan en ole vielä kieltäytynyt antamasta. Ei ole iso vaiva, eikä todellakaan ole "pilannut haluja lopullisesti". Suhde naisen kanssa kuulostaa painajaismaiselta, jos se on yleisemminkin tällaista kuin tämän ketjun kirjoittajilla.

No milläs panet, jos ei viisarisi värähdä? Vastaa naisen elimistön tilaa, jos ei ole valmis. 

Otan perään, poskeen tai käteen. Nämä kaikki onnistuisivat yhtä hyvin naiselta kuin mieheltä.

Naisena olen samaa mieltä poskesta ja kädestä, mutta aukkoihin ei ole mitään asiaa epävalmiina. 

Liukuvoidetta tai öljyä ja pikaset lämmittelyt niin kyllä se sinne hulahtaa. Saattaa vaikka innostua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi