Minä kerron tarinani mistä lievä naisvihani ja luottamuksen pula naisiin johtuu. Terv, mies 28v
Syy miksi haluan kertoa tarinani on se, että se avaisi edes vähän silmiä. Täällä kun harvoin vihanlietsojat kertoo mitään järkevää...
Seurustelin aikanaan noin 5 vuotta saman naisen kanssa. Koko seurusteluaika meni hyvin. Kävimme välillä ulkomailla, minä tein vakkari töitä ja naiseni opiskeli amk. Mitään isoja riitoja ei ollut ja oletinkin, että tulevaisuus olisi valoisa sitten kun naiseni valmistuisi koulusta.
Ero tuli... ja minulle 100% täysin puskista. Samoin kuin kaikille ystävilleni. Mitään rakentavaa keskustelua en saanut aikaiseksi. Naiseni oli ihastunut uuteen mieheen.
Puoli vuotta mietin miksi hän teki näin?
Aloin katkeroitumaan. Mietin kuinka paljon aikaani käytin häneen ja hänen lähisukulaisiin. Tarjosin taloudellisesti puoli ilmaisen katon pään päälle. Odotin että tilanne tasoittuisi kun hänkin työllistyy....
Lopulta päätin, että antaa menneiden olla.
Kyllä niitä hyviä naisia varmaan on ja ei muuta kun uutta matoa koukkuun...
Kävin satunnaisesti baareissa, vaikka tiesin että tuskin sieltä ketään vakavasti otettavaa löytyy.
Lähdin kokeilemaan nettideittausta vuoden jälkeen kun tuntui että ehkä sieltä minä ja muut kohtalotoverit kohtaisivat.
Kymmenien omien s24treffit yms yhteydenottojen jälkeen huomasin, että eipä tämä taidakkaan olla yhtään sen helpompaa. 3kk aktiivisen käytön jälkeen pääsin ns. yhdeille kahville. Tämä nainen halusi kovasti tutustua ja otti yhteyttä aktiivisesti. Erittäin mukava nainen, mutta mielenkiinnon kohteet ja fyysinen vetovoima ei kolahtanut. Sanoin hänelle että löytää varmasti hyvän miehen.
Siirryin Tinderiin. 5 naisen kanssa sain 2kk käytön aikana lopulta kahvit sovittua.
Yksi heistä ei saapunut paikalle, toinen peruutti tuntia ennen (oli juuri eronnut kuulemma) ja lopulta kaksi olivat ihan kivaa seuraa. Ikävä asia oli se että vakuuttivat halua nähdä uudelleen, mutta nähtävästi heillä oli kysyntää aika paljon. Joten puppua puhuivat...
Toisia kahveja ei tullut.
Katteettomia sanoja ja P
pelkkää hukkaan heitettyä aikaa oli nettideittailu. Ei siellä normaaleja työssäkäyviä sitoutumiskykyisiä juuri ole.
Tämän kaikkien jälkeen olen elellyt normaalia omaa elämää 1.5 vuotta.
Päivä päivältä olen koko ajan enenmän varma että tulen elämään loppuelämän yksin.
Ehkä tämä tarina antaa kuvaa siitä miten
katkeroituminen ja naisviha voi saada alkunsa.
Terv, 28 vuotias 180cm alle 80kg työmies Uudeltamaalta.
Kommentit (309)
Ap, niin kuin täällä on monet sanoneet, sinun ongelmasi on katkeruus mikä johtuu mitä ilmeisimmin vielä erostasi. Olit katkera yrittäessäsi deittailla ja kun deitit ei onnistuneetkaan niin ajattelit joka kerta "noniin, taas tätä" ja katkeroiduit yhä enemmän. Ja se katkeruus taatusti näkyy sinusta treffeillä koska se kuuluu tämän keskustelun melkein jokaisessa vastauksessasi.
Sinulla on monta asiaa puolellasi, työ, urheilu, harrastukset ja ilmeisen läheinen suhde siskoosi, se varmasti auttaa sinua ymmärtämään naisten ajatusmaailmaa? Ei sinun tarvitse olla yhtään rikkaampi, komeampi tai mitään muutakaan ulkoista. Ainoastaan hiukan enemmän tyytyväinen itseesi ja elämääsi niin oikeat ihmiset alkavat tuntea sinuun vetoa ilman, että heitä tarvitsee edes metsästää mistään deittisovelluksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla logiikalla valtaosa naisista saisi olla miesvihaajia... Vai kuvitteletko, että naisille ei koskaan käy niin että mies ihastuu toiseen ja heivaa naisen ilman mitään ennakkovaroitusta, keskustelematta ja käytettyään naista taloudellisesti hyväksi vuosikaudet?
Nainen toki saa nettitreffeillä satunnaista seuraa helpommin kuin mies, mutta ei parisuhdetta. Sen verran noita on tullut sivusta seurattua. Miehetkin tekee myös ohareita, ja vielä enemmän sitä että ollaan niin rakastuneinta tasan siihen saakka että on saatu pesää...
Sitäpaitsi jos seurustelitte tyttöystäväsi ollessa AMK:ssa, olitte niin nuoria että oli vähän pöljääkin seurustella vakavasti. Alle 25-vuotiaana ei ole mitään järkeä sitoutua, koska ihminen ei vielä itsekään tiedä kuka on.
Valtaosa naisista SAA ollakin miesvihaajia ihan rauhassa. Esim kun axl smith- kohu tuli ja palsta täyttyi "ikinä en luota miehiin" MIehet on sikoja" -kommentteja, niin ne peukutusten määrät oli ihan käsittämättömiä! Kaksinaismoralismia tämä on. Naiset saa haukkua ja yleistää miehiä ihna vapaasti.
Mitä ihmettä :D. Todellakaan palsta ei täyttynyt mistään" ikinä en luota miehiin" tai "miehet on sikoja" kommenteista! Sehän täyttyi palstamiehistä hrittelemassa uhreja! Ja jos siellä joku yksi "miehet on sikoja" seassa löytyi, niin voi voi, mutta eihän se nyt millään lailla ollut mainstreamia. Axlhan siinä sika oli, ja onko nyt ihan todella niin että jos naiset kirjoittaa "Axl on sika", niin sinä luet tämän että "Kaikki Suomen miehet on sikoja!!!1111". No sehän selittääkin.
Tuota, minä luin niitä keskusteluja. ei tarvitse valehdella. Huorittelut oli todella minimissä, mutta huomattavasti enemmän oli näitä " tollasiako kaikki miehet on?!"- tyyppisiä juttuja. Ok, ehkä plasta ei sentään niistä täyttynyt, mutta jokainen tuollainen miehiä syyllistävä, yleistävä kommentti sai huomattavasti enemmän yläpeukutusrta kuin alapeukkuja. Eräs palstafeministikin ilmoitti, että kohu antaa sen viestin että "Miehiin ei voi luottaa" ja tätäkin yläpeukutettiin
Miten jaksatkin puhua noin paksua pajunköyttä kun tiedät itsekin että keskustelun lähes ainoa teema oli naiset puolustamassa uhreja palstan miesten törkeää uhrien halventamista vastaan.
Ei ole pajunköyttä. Itse alapeukutin niitä yleistyksiä. Naiset puolisti uhreja -totta. Mutta eipä niitä huoritteluja ihan oikeesti niin paljon ollut. No, etsitään ne eiliset ja toissapäivän ketjut, siitähän se selviää. Lisäksi tuo monesti täällä esiintyneen feministin kommenttikin oli ihan totta kuule. itse sitä kritisoin vahvasti. Mut usko sä mitä haluat.
Huomioitko mikä ero huorittelun ja miesten (kaikkien, siis viattomienkin) haukkumisen välillä oli? Huoritteluun suhtauduttiin aivan älyttömän selkeästi negatiivisesti, kuten kuuluukin.Mites sen miesvihan kanssa olikaan? Toisinpäin meni peukut. Etsikääpä ketjut ja katsokaa.
Siis minkä ihmeen miesten haukkumisen. Olen juuri lueskellut noita ketjuja huvikseni eikä siellä ole mitään haukkumista :D. Joskus joku esittää kysymyksen että onkohan tuo yleistäkin ja yleinen käsitys on että tuskin sentään. Päinvastoin miehet yrittää selostaa että no niin mammat, olette väittäneet että suurin osam miehistä on ihan kilttejä ja kunnollisia, mites nyt suu pannaan. Lue vaikka tuosta suoraan aiheeseen liittyen: http://www.vauva.fi/keskustelu/2801761/tapaus-axl-smith-ja-kaltaisensa-…
Missä tuolla on se miesten haukkuminen? Päinvastoin miehet solkottaa jännämiehistä ja syyttää naisia naiset yrittää puhua tavallisten miesten puolesta :D.
Olisit voinut saada minut, mutta et osoittanut kiinnostusta ja tehnyt aloitetta. Nyt olen menossa naimisiin. Harmi sinun kannaltasi. Nopeat syö hitaat.
N27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten itsekkin kirjoitit sinä olet myös antanut pakit naiselle joka oli sinusta kiinnostunut. Mikä ajaa sitten sinut vihaamaan naisia, kun sinulle tehdään samoin? Ihan samoista syistä varmastikkin.
Sinkkuilu ja deittailu on monesti tälläistä. Kokeilua. Turhautumista. Kokeilua. Ihastumista. Pakkeja molemmin puolin.
Minä saavun treffeille jos sovitaan. Kerroin rehellisesti miksi ei napannut ja annoin tsempit uusien miesten hakuun.
Koittakaa ajatella asioita vähän laajemmin.
..terv APKoitin juuri kyseisellä kommentilla avata tätä laajempaa kuvaa mutta itse jälleen takerruit johonkin ihan muuhun.
Mikä siinä on sitten niin vaikea ymmärtää minun LIEVÄÄ naisvihaa?
Ymmärrätkö että eri asia saada 30 pakkia kuin yhdet pakit ja nekin kiltisti. Minä en leiki ihmisten tunteilla tai ajalla siinä on ero.
Väännetään rautalangasta vielä täysin erilainen esimerkki pettymyksestä ja luoton pulasta. Jos lupaisit lapselle että viet hänen linnanmäelle? Ja et veisikään. Tämä sama toistuisi lapselle useasyi eri henkilöiden toimesta.??
Luuletko että lapsi enää luottaisi kenenkään sanaan.
Terv, AP
Lapselle luvattu ja peruttu linnanmäen käynti on ihan oikeasti rikottu lupaus. Ei sulle kuitenkaan tindernaisten taholta ole luvattu koko loppuelämän kestävää parisuhdetta. Sulle on luvattu yhdet treffit joilla katsotaan olisko teistä pariksi. Niillä naisilla on oikeus sanoa ei jos sä et ole kiinnostava. Ihan kuten sullakin oli oikeus sanoa sille susta kiinnostuneelle rumalle naiselle ei. Kukaan ei pettänyt eikä rikkonut lupausta. Se tapahtui vain sun omassa päässäsi, sinä luulet että naiset on sulle jotain lupailleet kun tulevat treffeille.
Eikö se ole lupaus että sovitaan mennä katsomaan elokuva ja minö varaan liput ja ei saavu paikalle??
Miten teillä naisilla menee lupaukset. Miten sekaisin te olette?
Lupaus on aina lupaus ihan sama kuka sen sanoo....
Ja jos minä sanon että HALUAN NÄHDÄ UUSIKSI se tarkoittaa sitä.
Miten te kommentoijat voitte elää normaalia elämää jos kaikki mitä sanotte omasta suustanne on valetta tai että VAIN LAPSELLE VOI LUVATA ASIOITA.
TERV,ap
Esimerkiksi tässä oikein tyypillinen tilanne, nainen kertoo ettei usko että miehistä kovinkaan suuri osa on tuollaisia ja palstamies yrittää vakuuttaa että miehet on sikoja :DDDD.
- Mammojen mukaanhan "enemmistö miehistä on ihan kunnollisia tavallisia perheenisiä". No siltäkö nyt vaikuttaa, että näitä haippirinkejä syntyy erittäin pienen vähemmistön porukoihin?
- Kyllä minä ainakin väittäisin, että Axl ja hänen kaverinsa ovat pieni vähemmistö, kun ottaa huomioon Suomessa olevan yli kaksi miljoonaa miestä. Kahdesta miljoonasta kourallinen törppöjä on vähemmistö.
-Millä todennäköisyydellä vähemmistöstä valikoituu samaan ammattiin niin paljon porukkaa, että syntyy rinki?
Vierailija kirjoitti:
Olisit voinut saada minut, mutta et osoittanut kiinnostusta ja tehnyt aloitetta. Nyt olen menossa naimisiin. Harmi sinun kannaltasi. Nopeat syö hitaat.
N27
Niin miehen pitääkin taistella taas naisesta !! Hahah... Harmi minun kannaltani tosiaan
Terv, ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa.
Naisilla kova tarve lytätä tätäkin miestä vielä vaan lisää.
Onko naisten alitajuntainen tehtävä lytätä epäsuositut, lue: normaalit, tavismiehet itsemurhan partaalle, jotta vain parhaat (jännä)miehet jäisivät henkiin ja lisääntymään.Se on ihan miten asiaa katsoo. Itse näen asian niin, että jos joku valittaa tikkejä vaatimattomasta haavasta, että kamalaa ja elämä ei ole elämisen arvoista, niin amputaatiopotilaat saattavat vähän älähtää, että älä nyt viitsi. Joskus voi olla palvelus herätellä ihmistä, joka tekee jokapäiväisestä elämästä suurta draamaa, koska elämän ei todellakaan tarvitse olla niin hankalaa.
Naisten suosio vaan sattuu olemaan biologisesti ja sosiaalisesti tärkein asia miehen elämässä. Elämä ei monesta yksinäisestä miehestä ole elämisen arvoista.
Tästä huolimatta, tai kaiketi juuri tämän tähden, lienee hyödyksi pikkuisen palauttaa maan pinnalle siinä vaiheessa, kun joku alkaa rakentamaan tavanomaisista pettymyksistä ja vastoinkäymisistä syytä vihaan, katkeroitumiseen ja luovuttamiseen. Vai onko se elämä kivempaa, jos ei pysty kestämään sen realiteetteja? Onko tosiaan parempi uskoa, että elämä on paskaa vain siksi, että se nyt menee samoin kuin suurimmalla osalla muistakin ihmisistä, siksi että elämään kuuluu myös pettymykset?
Tässäkään tapauksessa kun ei todellakaan ole kyse mistään kummoisesta yksinäisyydestä saatika epäonnesta naismarkkinoilla. Ap on ollut puolet tähän astisesta aikuiselämästään parisuhteessa. Enemmänkin, jos ajatellaan ettei varsinainen aikuisuus ala heti kun 18 täyttää. Tämän lisäksi hän on päässyt monesti treffeille kivojen naisten kanssa joista yhden hylkäsi itse kemian puuttumisen takia. Oikeastihan tämä on normaalia elämää suurelle osalle alle kolmekymppisistä.
Paljon enemmän sympatiaa herättäisi lähes kolmekymppinen mies tai nainen, jolla ei ole takana vielä yhtään paria kuukautta pidempää tapailuakaan yrityksistä huolimatta. Mutta herrajestas sentään nyt ihminen jolla on ihan tavanomainen tausta parisuhdemarkkinoilla!! Kuinka suurella sympatialla sinä suhtautuisit tavalliseen suht pienituloiseen duunariin, joka valittaa siitä, että normaalin elämän lisäksi on varaa vain yhteen tai korkeintaan kahteen alle kymmenen päivän mittaiseen etelän ulkomaanmatkaan vuodessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa.
Onko naisten alitajuntainen tehtävä lytätä epäsuositut, lue: normaalit, tavismiehet itsemurhan partaalle, jotta vain parhaat (jännä)miehet jäisivät henkiin ja lisääntymään.Se on ihan miten asiaa katsoo. Itse näen asian niin, että jos joku valittaa tikkejä vaatimattomasta haavasta, että kamalaa ja elämä ei ole elämisen arvoista, niin amputaatiopotilaat saattavat vähän älähtää, että älä nyt viitsi. Joskus voi olla palvelus herätellä ihmistä, joka tekee jokapäiväisestä elämästä suurta draamaa, koska elämän ei todellakaan tarvitse olla niin hankalaa.
Naisten suosio vaan sattuu olemaan biologisesti ja sosiaalisesti tärkein asia miehen elämässä. Elämä ei monesta yksinäisestä miehestä ole elämisen arvoista.
Tästä huolimatta, tai kaiketi juuri tämän tähden, lienee hyödyksi pikkuisen palauttaa maan pinnalle siinä vaiheessa, kun joku alkaa rakentamaan tavanomaisista pettymyksistä ja vastoinkäymisistä syytä vihaan, katkeroitumiseen ja luovuttamiseen. Vai onko se elämä kivempaa, jos ei pysty kestämään sen realiteetteja? Onko tosiaan parempi uskoa, että elämä on paskaa vain siksi, että se nyt menee samoin kuin suurimmalla osalla muistakin ihmisistä, siksi että elämään kuuluu myös pettymykset?
Tässäkään tapauksessa kun ei todellakaan ole kyse mistään kummoisesta yksinäisyydestä saatika epäonnesta naismarkkinoilla. Ap on ollut puolet tähän astisesta aikuiselämästään parisuhteessa. Enemmänkin, jos ajatellaan ettei varsinainen aikuisuus ala heti kun 18 täyttää. Tämän lisäksi hän on päässyt monesti treffeille kivojen naisten kanssa joista yhden hylkäsi itse kemian puuttumisen takia. Oikeastihan tämä on normaalia elämää suurelle osalle alle kolmekymppisistä.
Paljon enemmän sympatiaa herättäisi lähes kolmekymppinen mies tai nainen, jolla ei ole takana vielä yhtään paria kuukautta pidempää tapailuakaan yrityksistä huolimatta. Mutta herrajestas sentään nyt ihminen jolla on ihan tavanomainen tausta parisuhdemarkkinoilla!! Kuinka suurella sympatialla sinä suhtautuisit tavalliseen suht pienituloiseen duunariin, joka valittaa siitä, että normaalin elämän lisäksi on varaa vain yhteen tai korkeintaan kahteen alle kymmenen päivän mittaiseen etelän ulkomaanmatkaan vuodessa?
Miten varallisuus ja valitus siitä liittyy pariutumiseen?
Ennole ollut yli vuoteen treffeillä johtuen että en ole käyttänyt deittisovelluksia. Jos et ymmärtänyt miten pääsin kahveille. Järkyttävällä duunilla. Kyllä se on normaalia alle 30 vuotiaan miehen arkea, mutta ei naisen.
Terv, ap
Vierailija kirjoitti:
Eniten minua ihmetyttää miten täällä naiset on vieläkin niin kujalla kun sanovat että ap:n kokemukset ovat arkipäivää ja kehottavat hakemaan hoitos vihaansa.
Tietääkö naiset kuinka perkeleesti sitä mies tekee töitä että pääsee edes treffeille.
Suurinosa naisista ei todellakaan tiedä.
Tässä ollaan tilanteessa missä nainen ajattelee nooh on minullekkin välillä joku oharit tehnyt.Suomessa tilanne hyväkroppaisella työssäkäyvällä miehellä on sama deittailussa kuin 30kg ylipainoisella työttömällä naisella.
Uskokaa jo!!! Tätä samaa sanottu monta vitun vuotta täällä mutta ette usko
..
Usko sinä, etteivät harhasi muutu todeksi vaikka kuinka jankkaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitat tuolla ettei naisystävästäsi saanut eron aikaan irti mitään rakentavaa keskustelua mutta eiköhän tämä tarkoita sitä ettet taas edes harkinnut kuuntelevasi mitä hänellä oli sanottavanaan. Uskallatko laittaa rehellisesti tähän mitä naisesi sanoi eron syyksi? Se että syyt eivät kelvanneet sinulle ei tarkoita etteikö hänellä olisi ollut järkeviä syitä.
Voi kuule minä uskallan kertoa REHELLISESTI. Nainen kävi reissulla kaverin kanssa jossa oli tavannut tämän miehen.
Ensin lopetti läheisyyden, sitten 3 viikkoa kysyin mikä on. Lopulta nukuin viikon patjalla. Seuraavat viikot menikin kun nainen jutteli yötä myöden puhelimessa "kaveri" miehelleen . Kaverimiehiä ei ollut 5 vuotena ollut....
Syy oli 100% ihastuminen toiseen mieheen.
Olin hänen ensimmöinen poikaystävänsä.Terv,AP
No niin. Eli ero EI tullut yllätyksenä. Et vain suostunut näkemään tilannetta.
Okei. Mitä minun olisi pitänyt nähdä?
Mitä minun olisi pitänyt tehdä toisin?Kysyn koska näytät tietävän asiasta niin paljon.
Terv,AP
Läheisyys loppui, nainen ei suostunut keskustelemaan kanssasi vaan sulki sinut pois. Törkeää käytöstä häneltä. Mutta oletitko asioiden olevan edelleen hyvin (oletan että et) vai kuvittelitko tuon vaiheen menevän ohi itsestään?
Merkit oli selvät; naista ei kiinnostanut enää olla lähelläsi ja jos hän seurassasi jutteli tämän ihastuksensa kanssa niin eikö sitä huomaa äänensävystä, kikattelusta tai jostain? Hän on käyttänyt mielestäni todella härskisti ja halveksuvasti. Eikö ne ole selviä merkkejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitat tuolla ettei naisystävästäsi saanut eron aikaan irti mitään rakentavaa keskustelua mutta eiköhän tämä tarkoita sitä ettet taas edes harkinnut kuuntelevasi mitä hänellä oli sanottavanaan. Uskallatko laittaa rehellisesti tähän mitä naisesi sanoi eron syyksi? Se että syyt eivät kelvanneet sinulle ei tarkoita etteikö hänellä olisi ollut järkeviä syitä.
Voi kuule minä uskallan kertoa REHELLISESTI. Nainen kävi reissulla kaverin kanssa jossa oli tavannut tämän miehen.
Ensin lopetti läheisyyden, sitten 3 viikkoa kysyin mikä on. Lopulta nukuin viikon patjalla. Seuraavat viikot menikin kun nainen jutteli yötä myöden puhelimessa "kaveri" miehelleen . Kaverimiehiä ei ollut 5 vuotena ollut....
Mitä minun olisi pitänyt tehdä toisin?Kysyn koska näytät tietävän asiasta niin paljon.
Terv,APLäheisyys loppui, nainen ei suostunut keskustelemaan kanssasi vaan sulki sinut pois. Törkeää käytöstä häneltä. Mutta oletitko asioiden olevan edelleen hyvin (oletan että et) vai kuvittelitko tuon vaiheen menevän ohi itsestään?
Merkit oli selvät; naista ei kiinnostanut enää olla lähelläsi ja jos hän seurassasi jutteli tämän ihastuksensa kanssa niin eikö sitä huomaa äänensävystä, kikattelusta tai jostain? Hän on käyttänyt mielestäni todella härskisti ja halveksuvasti. Eikö ne ole selviä merkkejä?
Ne olivatkin täysin selviä merkkejä. Peli oli sillä selvä silloin. Koko suhde oli muutamassa viikossa ohi. Thats it..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa.
Miten varallisuus ja valitus siitä liittyy pariutumiseen?
Ennole ollut yli vuoteen treffeillä johtuen että en ole käyttänyt deittisovelluksia. Jos et ymmärtänyt miten pääsin kahveille. Järkyttävällä duunilla. Kyllä se on normaalia alle 30 vuotiaan miehen arkea, mutta ei naisen.
Terv, ap
Vai että vielä ihan järkyttävällä duunilla :D
Kannattaisko vähän hellittää? Jos homma tosiaan tuntuu duunilta niin se näkyy kyllä niille naisillekin ja hommat kuivuu kasaan alta aikayksikön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terv,APLäheisyys loppui, nainen ei suostunut keskustelemaan kanssasi vaan sulki sinut pois. Törkeää käytöstä häneltä. Mutta oletitko asioiden olevan edelleen hyvin (oletan että et) vai kuvittelitko tuon vaiheen menevän ohi itsestään?
Ne olivatkin täysin selviä merkkejä. Peli oli sillä selvä silloin. Koko suhde oli muutamassa viikossa ohi. Thats it..
Yllätysero on sellainen että toinen häipyy naps vaan. Hetkessä. Viikkoja jos on mennyt huonosti niin ei voi väittää että tuli puskista.
Miks et vastannut mun kommenttiin?
Vihaamiehiäkohtaan kirjoitti:
Miks et vastannut mun kommenttiin?
Linkkaa en löydä?
Vastaan kyllä lupaan
Terv, ap
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi tässä oikein tyypillinen tilanne, nainen kertoo ettei usko että miehistä kovinkaan suuri osa on tuollaisia ja palstamies yrittää vakuuttaa että miehet on sikoja :DDDD.
- Mammojen mukaanhan "enemmistö miehistä on ihan kunnollisia tavallisia perheenisiä". No siltäkö nyt vaikuttaa, että näitä haippirinkejä syntyy erittäin pienen vähemmistön porukoihin?
- Kyllä minä ainakin väittäisin, että Axl ja hänen kaverinsa ovat pieni vähemmistö, kun ottaa huomioon Suomessa olevan yli kaksi miljoonaa miestä. Kahdesta miljoonasta kourallinen törppöjä on vähemmistö.
-Millä todennäköisyydellä vähemmistöstä valikoituu samaan ammattiin niin paljon porukkaa, että syntyy rinki?
No kuitenkin yli 50% parisuhteissa elävistä elää huonoissa suhteissa. Paljonko erotaan, paljonko on perheväkivaltaa? Syntyvyys laskussa.
Mistä tää kertoo? Itse te vitun idiootit elämänvalintojanne teette!!! Niin miehet kuin naisetkin.
Mutta se on 100% fakta, että naisilla on nykyaikana miestä kohtaan jotakin aivan hatun ylimeneviä vaatimuksia. Ei sellaisten nirppanokkien, käskyttäjien ja alistajien kanssa voi mitään perhettä perustaa.
Asiat toimii molempiin suuntiin, ei niinkuin toinen olettaa ja haluaa. Mikä helvetti siinä on nykyään, että ei oikeen millään hyväksytä ihmistä omana itsenään. Ihmeellistä teeskentelyä koko eläminen yleensäkkin kaikkine pintaliitotrendeineen. Siitä on ihmisyys ja inhimillisyys todella kaukana. Ihmeellistä spedeilyä, kun 24/7 pelkkää kilpailua ja suorittamista. Fak that shiet.
Ihmistä ei voi lokeroida mihinkään vitun muottiin ja jos asettaa "riman" eli käsittämättömän määrä kriteereitä, ei varmasti tutustu yhteenkään ihmiseen kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllätysero on sellainen että toinen häipyy naps vaan. Hetkessä. Viikkoja jos on mennyt huonosti niin ei voi väittää että tuli puskista.
No sanotaan että 5 vuoden parisuhteessa muutama viikko on aika puskista...
Jos koko show loppuu käytännössä 4 viikon sisään niin ei siinä pysty kauheasti tekohengittää.
Terv, AP
No mutta kerran sulla on ollu myös hyviä kokemuksia, niin mistä naisviha? Naisia on yhtä moneen junaan kuin miehiäkin.
Kovasti yritit kuitata tämän naisvihasi sillä että he eivät täytä tyhjiötä elämässäsi.
Miten meni noin niinku omasta mielestä?
Lapselle luvattu ja peruttu linnanmäen käynti on ihan oikeasti rikottu lupaus. Ei sulle kuitenkaan tindernaisten taholta ole luvattu koko loppuelämän kestävää parisuhdetta. Sulle on luvattu yhdet treffit joilla katsotaan olisko teistä pariksi. Niillä naisilla on oikeus sanoa ei jos sä et ole kiinnostava. Ihan kuten sullakin oli oikeus sanoa sille susta kiinnostuneelle rumalle naiselle ei. Kukaan ei pettänyt eikä rikkonut lupausta. Se tapahtui vain sun omassa päässäsi, sinä luulet että naiset on sulle jotain lupailleet kun tulevat treffeille.