Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä kerron tarinani mistä lievä naisvihani ja luottamuksen pula naisiin johtuu. Terv, mies 28v

Vierailija
03.03.2017 |

Syy miksi haluan kertoa tarinani on se, että se avaisi edes vähän silmiä. Täällä kun harvoin vihanlietsojat kertoo mitään järkevää...

Seurustelin aikanaan noin 5 vuotta saman naisen kanssa. Koko seurusteluaika meni hyvin. Kävimme välillä ulkomailla, minä tein vakkari töitä ja naiseni opiskeli amk. Mitään isoja riitoja ei ollut ja oletinkin, että tulevaisuus olisi valoisa sitten kun naiseni valmistuisi koulusta.

Ero tuli... ja minulle 100% täysin puskista. Samoin kuin kaikille ystävilleni. Mitään rakentavaa keskustelua en saanut aikaiseksi. Naiseni oli ihastunut uuteen mieheen.

Puoli vuotta mietin miksi hän teki näin?
Aloin katkeroitumaan. Mietin kuinka paljon aikaani käytin häneen ja hänen lähisukulaisiin. Tarjosin taloudellisesti puoli ilmaisen katon pään päälle. Odotin että tilanne tasoittuisi kun hänkin työllistyy....

Lopulta päätin, että antaa menneiden olla.
Kyllä niitä hyviä naisia varmaan on ja ei muuta kun uutta matoa koukkuun...

Kävin satunnaisesti baareissa, vaikka tiesin että tuskin sieltä ketään vakavasti otettavaa löytyy.

Lähdin kokeilemaan nettideittausta vuoden jälkeen kun tuntui että ehkä sieltä minä ja muut kohtalotoverit kohtaisivat.

Kymmenien omien s24treffit yms yhteydenottojen jälkeen huomasin, että eipä tämä taidakkaan olla yhtään sen helpompaa. 3kk aktiivisen käytön jälkeen pääsin ns. yhdeille kahville. Tämä nainen halusi kovasti tutustua ja otti yhteyttä aktiivisesti. Erittäin mukava nainen, mutta mielenkiinnon kohteet ja fyysinen vetovoima ei kolahtanut. Sanoin hänelle että löytää varmasti hyvän miehen.

Siirryin Tinderiin. 5 naisen kanssa sain 2kk käytön aikana lopulta kahvit sovittua.
Yksi heistä ei saapunut paikalle, toinen peruutti tuntia ennen (oli juuri eronnut kuulemma) ja lopulta kaksi olivat ihan kivaa seuraa. Ikävä asia oli se että vakuuttivat halua nähdä uudelleen, mutta nähtävästi heillä oli kysyntää aika paljon. Joten puppua puhuivat...
Toisia kahveja ei tullut.

Katteettomia sanoja ja P
pelkkää hukkaan heitettyä aikaa oli nettideittailu. Ei siellä normaaleja työssäkäyviä sitoutumiskykyisiä juuri ole.

Tämän kaikkien jälkeen olen elellyt normaalia omaa elämää 1.5 vuotta.
Päivä päivältä olen koko ajan enenmän varma että tulen elämään loppuelämän yksin.

Ehkä tämä tarina antaa kuvaa siitä miten
katkeroituminen ja naisviha voi saada alkunsa.

Terv, 28 vuotias 180cm alle 80kg työmies Uudeltamaalta.

Kommentit (309)

Vierailija
221/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten itsekkin kirjoitit sinä olet myös antanut pakit naiselle joka oli sinusta kiinnostunut. Mikä ajaa sitten sinut vihaamaan naisia, kun sinulle tehdään samoin? Ihan samoista syistä varmastikkin.

Sinkkuilu ja deittailu on monesti tälläistä. Kokeilua. Turhautumista. Kokeilua. Ihastumista. Pakkeja molemmin puolin.

Minä saavun treffeille jos sovitaan. Kerroin rehellisesti miksi ei napannut ja annoin tsempit uusien miesten hakuun.

Koittakaa ajatella asioita vähän laajemmin.

..terv AP

Koitin juuri kyseisellä kommentilla avata tätä laajempaa kuvaa mutta itse jälleen takerruit johonkin ihan muuhun.

Mikä siinä on sitten niin vaikea ymmärtää minun LIEVÄÄ naisvihaa?

Ymmärrätkö että eri asia saada 30 pakkia kuin yhdet pakit ja nekin kiltisti. Minä en leiki ihmisten tunteilla tai ajalla siinä on ero.

Väännetään rautalangasta vielä täysin erilainen esimerkki pettymyksestä ja luoton pulasta. Jos lupaisit lapselle että viet hänen linnanmäelle? Ja et veisikään. Tämä sama toistuisi lapselle useasyi eri henkilöiden toimesta.??

Luuletko että lapsi enää luottaisi kenenkään sanaan.

Terv, AP

Lapselle luvattu ja peruttu linnanmäen käynti on ihan oikeasti rikottu lupaus. Ei sulle kuitenkaan tindernaisten taholta ole luvattu koko loppuelämän kestävää parisuhdetta. Sulle on luvattu yhdet treffit joilla katsotaan olisko teistä pariksi. Niillä naisilla on oikeus sanoa ei jos sä et ole kiinnostava. Ihan kuten sullakin oli oikeus sanoa sille susta kiinnostuneelle rumalle naiselle ei. Kukaan ei pettänyt eikä rikkonut lupausta. Se tapahtui vain sun omassa päässäsi, sinä luulet että naiset on sulle jotain lupailleet kun tulevat treffeille.

Eikö se ole lupaus että sovitaan mennä katsomaan elokuva ja minö varaan liput ja ei saavu paikalle??

Miten teillä naisilla menee lupaukset. Miten sekaisin te olette?

Lupaus on aina lupaus ihan sama kuka sen sanoo....

Ja jos minä sanon että HALUAN NÄHDÄ UUSIKSI se tarkoittaa sitä.

Miten te kommentoijat voitte elää normaalia elämää jos kaikki mitä sanotte omasta suustanne on valetta tai että VAIN LAPSELLE VOI LUVATA ASIOITA.

TERV,ap

Kun ap tossa äsken kyseli, mitä terapiassa voi puhua, niin tässä aineksia. Ihmiset, jotka tekevät ohareita, ovat usein aika suosittuja ihmisiä, joiden kännykät piippaavat siihen tahtiin, että heitä itseäänkin ahdistaa. Ovat keksineet jotain mielenkiintoisempaa menoa lennossa, eivätkä saa sen vertaa aikaiseksi, että ilmoittaisivat. Ikävää jämptille ihmiselle. Tai sitten ovat ahdistuneita muuten vaan ja tekevät ohareita sen takia, eivätkä ilmoita, koska sekin ahdistaa. Tai sitten jotain muuta.

Ikävää käytöstä sinun kannaltasi, mutta ei syytä alkaa vihaamaan ketään, eikä yleistää. Toteat vain, että näin meni. Nuo naiset eivät luultavasti sopisi sinulle kumppaneiksi.

Haluat, että osoitettu kiinnostus säilyy, et halua ikävää yllätystä. Haluat myös, että jos on tehty jotain suunnitelmia, niin nehän toteutetaan, vaikka mieli muuttuisi.

Sinulla on luonteessa vaativuutta ja kontrolloivuutta ja kyllä, ajattelet mustavalkoisesti, niinkuin täällä on moni sanonut. Tarvitset lisää joustavuutta, voit opetella sitä terapiassa. Sinulla on vähemmän myös kykyä sietää pettymyksiä, kuin ikäiselläsi ihmisellä pitäisi olla. Olisit huono vanhempi nykyisellään, lapsiperhe-elämä on ylläriä yllärin perään, kun lapset sairastuilevat, yllättäviä kasvatuspulmia ilmaantuu ja katoaa ja suunnitelmia on vaihdettava lennossa. Elämä perheenä puolison kanssa, jolle kaiken on oltava ennustettavaa ja kontrollissa, on yhtä helvettiä.

Voin suositella lämpimästi keskusteluapua, olen hyötynyt siitä itse.

Vierailija
222/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kärsimäsi naisviha on sinun itsesi valitsema tila, ja jos joku siitä kärsii niin sekin olet sinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vela - 72 kirjoitti:

Kaikella kunnioituksella aloittajaa kohtaan, mutta minä en parhaalla tahdollakaan näe mitään aihetta edes lievään naisvihaan tässä tarinassa. Sinulla vaikuttaa olevan ikääsi nähden täysin normaali seurusteluhistoria. Mitään oikeasti vakavaa ja poikkeuksellisen ikävää kokemusta ei tuossa näyttänyt olevan, sen sijaan monia hyviä puolia löytyi, mm. viiden vuoden hyvä parisuhde mukavan naisen kanssa. Se että tämä parisuhde ei kestänyt loppuelämää, ei tee siitä kokonaisuutena huonoa.

Mietin vaan että jos samanlaisen tarinan kirjoittaisi joku ikäisesi nainen, ja kertoisi että tämän vuoksi hänestä on alkanut tulla miesvihaaja, niin palsta täyttyisi hetkessä viesteistä, joiden sisältö olisi suunnilleen seuraava: eli kun elämässä on mennyt ihan normaalisti, mutta se ei vastannutkaan harlekiiniromaanien prinsessaharhoja, niin heti on kaikki pilalla ja miehet sikoja. Minä olisin todennäköisesti itse yksi näin kommentoiva. Sillä oikeasti lähinnä romanttisissa romaaneissa mies ja nainen kohtaavat, rakastuvat palavasti toisiinsa ja elävät happily ever after.

Pikkuisen suhteellisuudentajua toivoisin sinulle ap lisää. Sen sijaan, että alat vihaamaan naisia ja rakentamaan jonkinlaista yleispätevää epäluottamuslausetta, voisit keskittyä kaikkeen siihen hyvään, mitä seurusteluhistoriaasi sisältyy. Olet saanut kokea hyvän parisuhteen ja treffata muutamia kivoja naisia. Vaikka kaikkien kanssa ei lopulta kipinää olekaan, on se kuitenkin osa elämää, kuten itsekin olet huomannut. Eihän sinustakaan paskiaista se tee, että yhden sinusta kovasti kiinnostuneen naisen kanssa oma kiinnostuksesi ei riittänytkään.

Tottakai on paskamaista, että jotkut eivät edes niille ekoille treffeille lähdekään vaikka ovat jo luvanneet. Mutta sekin kuuluu vielä normaalin elämänkokemuksen piiriin. Kaikki ihmiset nyt vaan eivät toimi reilusti ja rehellisesti. Mutta tämä ei ole sukupuolisidonnaista, paskiaista on sekä naisissa että miehissä. Jos et aio omaa sukupuoltasi alkaa vihaamaan paskamaisten miesten edesottamusten perusteella, miksi alkaisit naisiakaan? Entä jos annat naisille saman mahdollisuuden olla yksilöllisiä ihmisiä vikoineen ja hyvine puolineen, kuin todennäköisesti miehille olet valmis antamaan?

Niitä treffejä voi peruuntua myös muista syistä kuin epärehellisyydestä. Todennäköisin syy on, että nainen tai mies ei olekaan vielä niin valmis niille kuin ehkä luuli. Ehkä on vielä liian kiinni entisessä tai omissa ulkonäkökomplekseissaan ettei loppupeleissä pysty sinne treffeille lähtemään vaikka on aivan aidosti jo uskonut kykenevänsä. Ei kannata nähdä ihmisten vajavaisuutta tai pelkoja paskamaisuutensa. Tuskin ne nauroivat sinulle kun luulit pääseväsi treffeille.

Olet ihan oikeassa. Silti musta vaan tuntuu, että jos on luvannut treffeille lähteä, niin paria tuntia ennen niitä peruminen ilman jotain tosi hyvää syytä on aika epäkohteliasta. Itse olen tosin viimeksi ollut parisuhdemarkkinoilla about 16 vuotta sitten, ja en ainakaan itse mitään nettitreffejä edes oikeasti tiennyt olevan olemassakaan. Mä olen siis jokaisen kumppanini tavannut ihan livenä alkuhämäristä asti. En siis tiedä nykyisten tinderdeittien käytäntöjä ja lainalaisuuksia...

Vierailija
224/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten itsekkin kirjoitit sinä olet myös antanut pakit naiselle joka oli sinusta kiinnostunut. Mikä ajaa sitten sinut vihaamaan naisia, kun sinulle tehdään samoin? Ihan samoista syistä varmastikkin.

Sinkkuilu ja deittailu on monesti tälläistä. Kokeilua. Turhautumista. Kokeilua. Ihastumista. Pakkeja molemmin puolin.

Minä saavun treffeille jos sovitaan. Kerroin rehellisesti miksi ei napannut ja annoin tsempit uusien miesten hakuun.

Koittakaa ajatella asioita vähän laajemmin.

..terv AP

Koitin juuri kyseisellä kommentilla avata tätä laajempaa kuvaa mutta itse jälleen takerruit johonkin ihan muuhun.

Mikä siinä on sitten niin vaikea ymmärtää minun LIEVÄÄ naisvihaa?

Ymmärrätkö että eri asia saada 30 pakkia kuin yhdet pakit ja nekin kiltisti. Minä en leiki ihmisten tunteilla tai ajalla siinä on ero.

Väännetään rautalangasta vielä täysin erilainen esimerkki pettymyksestä ja luoton pulasta. Jos lupaisit lapselle että viet hänen linnanmäelle? Ja et veisikään. Tämä sama toistuisi lapselle useasyi eri henkilöiden toimesta.??

Luuletko että lapsi enää luottaisi kenenkään sanaan.

Terv, AP

Lapselle luvattu ja peruttu linnanmäen käynti on ihan oikeasti rikottu lupaus. Ei sulle kuitenkaan tindernaisten taholta ole luvattu koko loppuelämän kestävää parisuhdetta. Sulle on luvattu yhdet treffit joilla katsotaan olisko teistä pariksi. Niillä naisilla on oikeus sanoa ei jos sä et ole kiinnostava. Ihan kuten sullakin oli oikeus sanoa sille susta kiinnostuneelle rumalle naiselle ei. Kukaan ei pettänyt eikä rikkonut lupausta. Se tapahtui vain sun omassa päässäsi, sinä luulet että naiset on sulle jotain lupailleet kun tulevat treffeille.

Eikö se ole lupaus että sovitaan mennä katsomaan elokuva ja minö varaan liput ja ei saavu paikalle??

Miten teillä naisilla menee lupaukset. Miten sekaisin te olette?

Lupaus on aina lupaus ihan sama kuka sen sanoo....

Ja jos minä sanon että HALUAN NÄHDÄ UUSIKSI se tarkoittaa sitä.

Miten te kommentoijat voitte elää normaalia elämää jos kaikki mitä sanotte omasta suustanne on valetta tai että VAIN LAPSELLE VOI LUVATA ASIOITA.

TERV,ap

Kun ap tossa äsken kyseli, mitä terapiassa voi puhua, niin tässä aineksia. Ihmiset, jotka tekevät ohareita, ovat usein aika suosittuja ihmisiä, joiden kännykät piippaavat siihen tahtiin, että heitä itseäänkin ahdistaa. Ovat keksineet jotain mielenkiintoisempaa menoa lennossa, eivätkä saa sen vertaa aikaiseksi, että ilmoittaisivat. Ikävää jämptille ihmiselle. Tai sitten ovat ahdistuneita muuten vaan ja tekevät ohareita sen takia, eivätkä ilmoita, koska sekin ahdistaa. Tai sitten jotain muuta.

Ikävää käytöstä sinun kannaltasi, mutta ei syytä alkaa vihaamaan ketään, eikä yleistää. Toteat vain, että näin meni. Nuo naiset eivät luultavasti sopisi sinulle kumppaneiksi.

Haluat, että osoitettu kiinnostus säilyy, et halua ikävää yllätystä. Haluat myös, että jos on tehty jotain suunnitelmia, niin nehän toteutetaan, vaikka mieli muuttuisi.

Sinulla on luonteessa vaativuutta ja kontrolloivuutta ja kyllä, ajattelet mustavalkoisesti, niinkuin täällä on moni sanonut. Tarvitset lisää joustavuutta, voit opetella sitä terapiassa. Sinulla on vähemmän myös kykyä sietää pettymyksiä, kuin ikäiselläsi ihmisellä pitäisi olla. Olisit huono vanhempi nykyisellään, lapsiperhe-elämä on ylläriä yllärin perään, kun lapset sairastuilevat, yllättäviä kasvatuspulmia ilmaantuu ja katoaa ja suunnitelmia on vaihdettava lennossa. Elämä perheenä puolison kanssa, jolle kaiken on oltava ennustettavaa ja kontrollissa, on yhtä helvettiä.

Voin suositella lämpimästi keskusteluapua, olen hyötynyt siitä itse.

Ei ihme että olet tarvinnut keskustelu apua kun vetelet tuollaisia johtopäätöksiä....

Jumaliste mulla on 2 kummilasta ja toimin nuorten kanssa 2 kertaa viikossa ryhmäliikunnanohjaajana ja sinä väität että olisin huono vnhempi tai että en kestäisi pettymyksiä tai yllätyksiä....

Lisäksi luulet että en ole joustava ihminen voi kuuleh... Nyt mielelläni ottaisin niitä yhteystietoja niin mielelläni löhtisin kahville kertomaan elämästäni...

Terv, Ap :D

Vierailija
225/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy miksi haluan kertoa tarinani on se, että se avaisi edes vähän silmiä. Täällä kun harvoin vihanlietsojat kertoo mitään järkevää...

Seurustelin aikanaan noin 5 vuotta saman naisen kanssa. Koko seurusteluaika meni hyvin. Kävimme välillä ulkomailla, minä tein vakkari töitä ja naiseni opiskeli amk. Mitään isoja riitoja ei ollut ja oletinkin, että tulevaisuus olisi valoisa sitten kun naiseni valmistuisi koulusta.

Ero tuli... ja minulle 100% täysin puskista. Samoin kuin kaikille ystävilleni. Mitään rakentavaa keskustelua en saanut aikaiseksi. Naiseni oli ihastunut uuteen mieheen.

Puoli vuotta mietin miksi hän teki näin?

Aloin katkeroitumaan. Mietin kuinka paljon aikaani käytin häneen ja hänen lähisukulaisiin. Tarjosin taloudellisesti puoli ilmaisen katon pään päälle. Odotin että tilanne tasoittuisi kun hänkin työllistyy....

Lopulta päätin, että antaa menneiden olla.

Kyllä niitä hyviä naisia varmaan on ja ei muuta kun uutta matoa koukkuun...

Kävin satunnaisesti baareissa, vaikka tiesin että tuskin sieltä ketään vakavasti otettavaa löytyy.

Lähdin kokeilemaan nettideittausta vuoden jälkeen kun tuntui että ehkä sieltä minä ja muut kohtalotoverit kohtaisivat.

Kymmenien omien s24treffit yms yhteydenottojen jälkeen huomasin, että eipä tämä taidakkaan olla yhtään sen helpompaa. 3kk aktiivisen käytön jälkeen pääsin ns. yhdeille kahville. Tämä nainen halusi kovasti tutustua ja otti yhteyttä aktiivisesti. Erittäin mukava nainen, mutta mielenkiinnon kohteet ja fyysinen vetovoima ei kolahtanut. Sanoin hänelle että löytää varmasti hyvän miehen.

Siirryin Tinderiin. 5 naisen kanssa sain 2kk käytön aikana lopulta kahvit sovittua.

Yksi heistä ei saapunut paikalle, toinen peruutti tuntia ennen (oli juuri eronnut kuulemma) ja lopulta kaksi olivat ihan kivaa seuraa. Ikävä asia oli se että vakuuttivat halua nähdä uudelleen, mutta nähtävästi heillä oli kysyntää aika paljon. Joten puppua puhuivat...

Toisia kahveja ei tullut.

Katteettomia sanoja ja P

pelkkää hukkaan heitettyä aikaa oli nettideittailu. Ei siellä normaaleja työssäkäyviä sitoutumiskykyisiä juuri ole.

Tämän kaikkien jälkeen olen elellyt normaalia omaa elämää 1.5 vuotta.

Päivä päivältä olen koko ajan enenmän varma että tulen elämään loppuelämän yksin.

Ehkä tämä tarina antaa kuvaa siitä miten

katkeroituminen ja naisviha voi saada alkunsa.

Terv, 28 vuotias 180cm alle 80kg työmies Uudeltamaalta.

Runqvist eli (itse)säälivä ja säälittävä nyyhkismies,naisten uhri,ha ha

Vierailija
226/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

BYOM kirjoitti:

Nainen saa yhdet pakit, ja miettii, mikä hänessä on vikana.

Mies saa kymmenet pakit, ja miettii, mikä kaikissa naisissa on vikana.

Näin kärjistetysti :)

Hahaha, aivan totta muuten.

N26

Vierailija
227/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon perusteella oletin saavani lukea jotain tosi traagista. Oikeasti, aloittaja, olet päässyt suht vähällä. Tunnen naisia, joilla on karmeita, odottamattomia jättämiskokemuksia, vedätyksiä, jopa kokemuksia, että mies on pitänyt kahta naisystävää yhtä aikaa.

Kannattaa työskennellä sen eteen, että saat lievän naisvihasi sammumaan. Luottamuspulaan ei ole muuta parannusta kuin että ottaa riskin ja sattuu luottamaan oikeaan henkilöön, ja se ei ole omissa käsissäsi.

Vierailija
228/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos olisin sinä, voisin harkita keskusteluapua. Ensinnäkin, jos sinulla on kaikki ok, siitä ei ole mitään haittaa. Eivät ne terapeutit aivopese, pure tai tatuoi otsaasi "HULLU". Sinusta ei tehdä yhtään sen ongelmaisempaa kuin mitä olet. Ihan normaalit ihmiset käyvät juttelemassa, samoin kuin salilla tai lenkillä. Se on samanlaista itsestä huolehtimista, ei sen isompi asia.

Tämän ketjun perusteella minusta kuulostaa, että et ole edelleenkään päässyt erostasi yli. Se on se isoin ongelma, ja sen aiheuttamien tunteiden takia et ole edelleenkään tyytyväinen treffielämääsi joka on- kuten monet ovat jo sanoneet- ollut normaalia vaikka ei unelmia vastaavaa. Se ettet ole päässyt erosta yli on myös normaalia, harva ihminen oikeasti eroaa niin hyvässä yhteisymmärryksessä ja henkisesti kasvaen kuin mitä väittävät.

Naisvihassa, niin kuin kaikessa vihassa, on se ongelma että niin kauan kuin vihaat, vihan kohde hallitsee ajatuksiasi ja jopa tekojasi. Et ole vapaa, vaan peilaat monia asioita vihan näkökulmasta. Tämä tekee sinusta onnettomamman kuin mitä sinun tarvitsisi olla. Jos deittailisit tai alkaisit seurustella, sinulla ei luultavasti menisi hyvin siinäkään tilanteessa koska nämä tunteesi tekevät sen ettei vielä ole sinun aikasi rakentaa vakavaa suhdetta. En tietenkään osaa sanoa tarkkaan, miten ongelmasi siirtyisivät uuteen suhteeseen, mutta sen tyyppisiä asioita kuin saattaisit olla mustasukkainen uudelle kumppanille, sinulla voisi olla vaikeuksia rakentaa läheisyyttä, voisit alkaa purkaa kielteisiä tunteitasi kumppaniisi jne. Varma on vain, että naisen löytyminen ei ole se juttu mikä tekisi sinusta onnellisen kun lähtötilanne on tämä.

Sinulla on painolastia, ja jos haluat tulla aidosti tyytyväiseksi elämääsi ja löytää sen loppuelämän hyvän suhteen, sinun täytyy aloittaa siitä että hankkiudut tästä lastista eroon. 

Vierailija
229/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana kirjoitti:

Otsikon perusteella oletin saavani lukea jotain tosi traagista. Oikeasti, aloittaja, olet päässyt suht vähällä. Tunnen naisia, joilla on karmeita, odottamattomia jättämiskokemuksia, vedätyksiä, jopa kokemuksia, että mies on pitänyt kahta naisystävää yhtä aikaa.

Kannattaa työskennellä sen eteen, että saat lievän naisvihasi sammumaan. Luottamuspulaan ei ole muuta parannusta kuin että ottaa riskin ja sattuu luottamaan oikeaan henkilöön, ja se ei ole omissa käsissäsi.

Se on totta että ap:n tarina on aika perus. Se vaan on hieman hassua että näiden naisten päivittäiset tarinat täällä on aina niin hurjia pettämistarinoita. Fakta on että nämä naiset ovat itse olleet todella sinisilmäisiä tai hölmöjä jos eivät ole nähneet miesten ns. Toista elämää...

Ikävä totuus joka unohtuu...

230/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haukkua kyseistä henkilöä? Minusta aika pätevä syy vihata naisia, jos antaa kaikkensa eikä ikinä saa mitään vastakaikua takaisin. Kyllä tuossa tilanteessa kaikki varmaan turhautuisi. En vihaa kaikkia naisia, koska totta kai on hyviäkin. Mutta kyllä se niin vaan on, että nykymaailman tekee ihmisistä jotenkin pinnallisia. Johtuneenko internetistä tai mediasta, sitä en tiedä.

Vierailija
231/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roinatan kirjoitti:

Miksi haukkua kyseistä henkilöä? Minusta aika pätevä syy vihata naisia, jos antaa kaikkensa eikä ikinä saa mitään vastakaikua takaisin. Kyllä tuossa tilanteessa kaikki varmaan turhautuisi. En vihaa kaikkia naisia, koska totta kai on hyviäkin. Mutta kyllä se niin vaan on, että nykymaailman tekee ihmisistä jotenkin pinnallisia. Johtuneenko internetistä tai mediasta, sitä en tiedä.

No naisviha tai asiasta puhuminen on täällä vähän tabu. Mutta eipä se minua haittaa.

Aina on helpompi haukkua kuin koittaa nähdä rakentavaa puolta.

Terv, AP

Vierailija
232/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roinatan kirjoitti:

No naisviha tai asiasta puhuminen on täällä vähän tabu. Mutta eipä se minua haittaa.

Terv, AP

Mikä tuossa on se rakentava puoli?

Vierailija
233/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roinatan kirjoitti:

Terv, AP

Kommentissani ei ollut mitään rakentavaa.

Ei ole kyllä sinun kommentissakaan.

Terv, ap

Vierailija
234/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä katkeroitumaan. Elä elämääsi. Monille ihmisille käy samoin, jos se mitään lohduttaa. Olet vielä nuori.

Mullekin on tehty niin monta kertaa p*skat temput etten jaksa enää laskea. En silti kosta sitä vieraille ihmisille enkä katkeroidu (syydä ongelmaa jonkun sellaisen niskaan, joka ei ole minulle tehnyt mitään). 

Nyt iloa elämään jostain muusta kuin siitä pakollisesta suhteen tavoittelusta. Harrasta, tee mieluisia asioita. 

Iloisuus ja se, että rakastaa elämäänsä, viehättää myös muita ihmisiä.

Ja usein silloin kun vähiten yrittää, voi joku tulla kohdalle. 

En minäkään ole katkeroitunut ja ole miestenvihaaja vaikka olen mm. tullut ahdistelluksi jo lapsena, melkein raiskattu, aikuisenakin ahdisteltu, joutunut pahoinpitelyn kohteeksi, vainotuksi ym. Nuo ovat sairaitten ihmisten tekosia. Eivät kaikki ihmiset ole samanlaisia. Miksi syyttäisin jotain viatonta siitä mitä mulle tehtiin? Siinä ei ole mitään järkeä. 

Vierailija
235/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokuneennn kirjoitti:

No mutta kerran sulla on ollu myös hyviä kokemuksia, niin mistä naisviha? Naisia on yhtä moneen junaan kuin miehiäkin.

Tottahan toki. Mutta kyse onkin uskon asiasta.

Olen nähnyt niin paljon ilkeitä ja tekopyhiä naisia ja siihen vielä nämä kaikki henkilökohtaiset vastoinkäymiset että en usko että niitä hyviä on kovinkaan paljon.

Tiedän yhtä paljon sen että paskoja kurjia miehiäkin on vaikka kuinka.

Kyse on vain elämässä tapahtuneista asioista.

Ja kyse on edelleenkin lievästä naisvihasta, mutta pahentunut se on.

Jopa tämä koko keskustelu aiheuttaa lisää vihaa. Todellisia rakentavis kommentteja on hyvin vähän. Syyllistävää sormea sitäkin enemmän.. Näin taas saadaan ajatus että kaikki naiset syyllistää.

Terv, AP

Kertoisitko mitä ajattelet minun viestistäni? Kiinnostaisi oikeasti tietää näin sinua about 15 vuotta vanhempana naisena ja vapaana miesvihasta... Viestini numero on 125.

Vierailija
236/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roinatan kirjoitti:

Terv, AP

Terv, ap

Ihan kiinnostaisi, vain mitä rakentavaa puolta löydät teksteistäsi, kun itse siitä mainitsit.

Vierailija
237/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ensimmäinen parisuhteeni oli parikymppisenä ja se kesti vajaa kaksi vuotta. Mies jätti minut ihan puun takaa, rakkaus oli vain loppunut. Sen jälkeen olin sinkkuna melkein 10 vuotta. Ei vaan löytynyt miestä, jota olisin seksiä enempää kiinnostanut. Nettideittejä ei oikein siihen aikaan ollut, joten niistä ei ole kokemusta.

Sitten tapasin miehen joka asui lähes 400 kilsan päässä. Suhde eteni lähinnä pitkien puhelinkeskustelujen varassa. Kolmen kuukauden aikana tapasimme kerran. Mies tuli viikonlopuksi luokseni ja molemmat oltiin ihan seitsemännessä taivaassa sen jälkeen. Mieskin sanoi ettei voinut lakata hymyilemästä ja ajattelemasta minua. Kolme viikkoa tuon tapaamisen jälkeen sain puhelun naiselta, joka kertoi olevansa miehen avovaimo ja heille oli lapsikin tuloillaan. Minä olin tosi järkyttynyt, en todellakaan ollut odottanut tuollaista käännettä. Kahdesti yritin soittaa miehelle siltä varalta että kyseessä on joku väärinkäsitys. Ei ollut. Sain mieheltä viestin ettei ole mitään sanottavaa.

Tuosta meni pari kuukautta, kunnes tapasin miehen, jonka kanssa olin lopulta yhdessä 12 vuotta. Parin vuoden yhdessäolon jälkeen mies kyllä jäi kiinni pettämisestä mutta päätin antaa anteeksi. Monta vuotta menikin hyvin, kunnes alkoholin käyttö vähän kerrassaan miehellä lisääntyi. Viimeisen vuoden hän joi melkein joka päivä. Arkisin riitti muutama olut ja pieni päihtymys, viikonloppuisin veti perseet kavereidensa kanssa. Vika tikki oli se, että hän tunnusti vieraiden naisten tulleen mukaan samoihin aikoihin. Jätin miehen ja nyt olen taas ollut sinkkuna muutaman kuukauden.

Sielu on vielä kovin säröillä kaikkien pettymysten takia, mutta miehiä en ole alkanut vihaamaan. Ei tulisi mieleenkään. En pitäisi itseäni älyllisesti rehellisenä ihmisenä, jos tuomitsisin koko miessukupuolen muutaman kohtaamani kusipään perusteella.

Pyysit vastaamaan niin vastataan.

Hienoa että olet kyennyt elämään ilman miesvihaa.

Ehkä se jo että 10 vuotta sinkkuna olit kertoo siitä. Olet ollut aika joustava miehien alkoholin suhteen ja pettämisten.

Itse en olisi katsonut moista. Ihmiset ottaa elämän kokemukset eri tavoilla.

Se on hienoa että kykenet ajattelemaan että vain muutama on kusipää mutta totuus on että suurinosa on. Kun elää hieman pessimistinä ei voi pettyä asioihin.

Kun katsot ympärillesi nykymaailmaa näkee totuuden 50% liitoista päätyy eroon. Kertoo enemmän kuin tuhat sanaa

Terv, AP

Vierailija
238/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roinatan kirjoitti:

Terv, AP

Terv, ap

Ihan kiinnostaisi, vain mitä rakentavaa puolta löydät teksteistäsi, kun itse siitä mainitsit.

Jos lukisit kaikki vastaukseni sieltä voisi löytyä vaikka mitä rakentavaa, mutta alkuperäisessä tekstissä rakentavana esimerkkinä voisin antaa että kehenkään ei voi luottaa. Ei edes yksinkertaisia tapaamisia =D

Terv, AP

Vierailija
239/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

229 kertoi erittäin hyvin sen, mistä itsekin yritin kertoa aiemmalla kommentillani. Suhtaudut näihin vilpittömiin auttamisyrityksiin kovin hyökkäävästi ja jo se todistaa sen, että et  ole valmis parisuhteeseen katkeruuden takia. Oletko tästä eri mieltä? Olethan myöntänyt "lievästi" vihaavasi naisia. Ei ne treffikumppanit ole sinulle mitään velkaa, eivätkä varsinkaan syyllisiä sinun menneisiin huonoihin kokemuksiin. 

Vierailija
240/309 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koko ketjua lukenut mutta jos ap jatkossa etsii enemmän ikään kuin sääliä varsin tavanomaisille kokemuksilleen, niin suosittelen muuttamaan viestintää enemmän siihen suuntaan kuin se on, että pariutuminen on tosi monelle ihan syvältä eikä siitä voi koko toista sukupuolta syyttää. Ei tässä sinun jutussa ap ole oikeasti mitään sellaista jota miljoonat eivät olisi kokeneet joka päivä. Ei se ainakaan mitään vihaa oikeuta. Harmissaan on jokaisella oikeus olla mutta ei sitä silti ole oikeutta syyttömiin purkaa. Paitsi jos haluaa ihan paskan elämän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä