Törmäsin väitteeseen että vauva-foorumilla olisi enemmän miehiä kuin naisia - Mihin perustuu?
Kommentit (13)
Perustuu siihen, että miehet kantavat nykyään suuremman vastuun perheestä kaikilla rintamilla, joten on luontevampaa että heitä on myös täällä enemmistö.
Vierailija kirjoitti:
Perustuu siihen, että miehet kantavat nykyään suuremman vastuun perheestä kaikilla rintamilla, joten on luontevampaa että heitä on myös täällä enemmistö.
Ei tää ole vuosikausiin ollut mikään perhepalsta, syrjäytyneet täällä enemmän käy 😆 Vauva-lehtikin lopetettiin ajat sitten.
RASISTIRASISTIRASISTI - minä olen välioletettu epäsukupuol8inen kaikissa saunassa kävijä keskirömäkällä röh-röh possuäänellä varustettuna½! *vaimo väittää, että puhun hellällä vauvan äänellä*
Kohta on varmaan samat luvut kuin Tinderissä. Naiset löytää muita kanavia ja miehet itkee täällä.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään on tosiaan näin vaikka 20 v sitten tämä oli kotiäitien palsta
Kerro mistä tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Kohta on varmaan samat luvut kuin Tinderissä. Naiset löytää muita kanavia ja miehet itkee täällä.
Tämä. Itse olen etsinyt jo tovin aikusempaa kanavaa. Toistaiseksi en ole löytänyt Twitteriä parempaa, joten tulee edelleen käytyä täälläkin. Sen jälkeen kun Demin keskustelu lopetettiin ja myös teinit tulivat tänne, tämän taso romahti ihan lopullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Miehet joiden ympäriltä tuolit viedään. Käänteinen midaksen kosketus, kaikki mihin koskevat muuttuu paskaksi.
Hm, otaksun että naisvihaan ja tytöttelyyn. Oman lisänsä antaa vähättely.
Nykyään on tosiaan näin vaikka 20 v sitten tämä oli kotiäitien palsta