Minä kerron tarinani mistä lievä naisvihani ja luottamuksen pula naisiin johtuu. Terv, mies 28v
Syy miksi haluan kertoa tarinani on se, että se avaisi edes vähän silmiä. Täällä kun harvoin vihanlietsojat kertoo mitään järkevää...
Seurustelin aikanaan noin 5 vuotta saman naisen kanssa. Koko seurusteluaika meni hyvin. Kävimme välillä ulkomailla, minä tein vakkari töitä ja naiseni opiskeli amk. Mitään isoja riitoja ei ollut ja oletinkin, että tulevaisuus olisi valoisa sitten kun naiseni valmistuisi koulusta.
Ero tuli... ja minulle 100% täysin puskista. Samoin kuin kaikille ystävilleni. Mitään rakentavaa keskustelua en saanut aikaiseksi. Naiseni oli ihastunut uuteen mieheen.
Puoli vuotta mietin miksi hän teki näin?
Aloin katkeroitumaan. Mietin kuinka paljon aikaani käytin häneen ja hänen lähisukulaisiin. Tarjosin taloudellisesti puoli ilmaisen katon pään päälle. Odotin että tilanne tasoittuisi kun hänkin työllistyy....
Lopulta päätin, että antaa menneiden olla.
Kyllä niitä hyviä naisia varmaan on ja ei muuta kun uutta matoa koukkuun...
Kävin satunnaisesti baareissa, vaikka tiesin että tuskin sieltä ketään vakavasti otettavaa löytyy.
Lähdin kokeilemaan nettideittausta vuoden jälkeen kun tuntui että ehkä sieltä minä ja muut kohtalotoverit kohtaisivat.
Kymmenien omien s24treffit yms yhteydenottojen jälkeen huomasin, että eipä tämä taidakkaan olla yhtään sen helpompaa. 3kk aktiivisen käytön jälkeen pääsin ns. yhdeille kahville. Tämä nainen halusi kovasti tutustua ja otti yhteyttä aktiivisesti. Erittäin mukava nainen, mutta mielenkiinnon kohteet ja fyysinen vetovoima ei kolahtanut. Sanoin hänelle että löytää varmasti hyvän miehen.
Siirryin Tinderiin. 5 naisen kanssa sain 2kk käytön aikana lopulta kahvit sovittua.
Yksi heistä ei saapunut paikalle, toinen peruutti tuntia ennen (oli juuri eronnut kuulemma) ja lopulta kaksi olivat ihan kivaa seuraa. Ikävä asia oli se että vakuuttivat halua nähdä uudelleen, mutta nähtävästi heillä oli kysyntää aika paljon. Joten puppua puhuivat...
Toisia kahveja ei tullut.
Katteettomia sanoja ja P
pelkkää hukkaan heitettyä aikaa oli nettideittailu. Ei siellä normaaleja työssäkäyviä sitoutumiskykyisiä juuri ole.
Tämän kaikkien jälkeen olen elellyt normaalia omaa elämää 1.5 vuotta.
Päivä päivältä olen koko ajan enenmän varma että tulen elämään loppuelämän yksin.
Ehkä tämä tarina antaa kuvaa siitä miten
katkeroituminen ja naisviha voi saada alkunsa.
Terv, 28 vuotias 180cm alle 80kg työmies Uudeltamaalta.
Kommentit (309)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jonkun (minun) randomin pikku avautuminen ja näkökulman jakaminen hiertää näin kovasti naisia :D
Rupee jo naurattaa itse aloittajaaki.
Terv, AP
No siksi että joko jo jankutat täällä päivät pitkät naisten kamaluudesta ja alempiarvoisuudesta tai sitten suunnittelet sellaista :D. Ja porukat toivoo että valoja voisi saada päälle mutta turha toivohan se on.
Mikäs sinua nyt vaivaa? :D
Yhden päivän käytin tähän ja siitäkin tienasin rahaa kun tein tämän työajalla...
Alempiarvoisuudesta?
Suunnittelen??
Ei huhhuh...
Terv, AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten itsekkin kirjoitit sinä olet myös antanut pakit naiselle joka oli sinusta kiinnostunut. Mikä ajaa sitten sinut vihaamaan naisia, kun sinulle tehdään samoin? Ihan samoista syistä varmastikkin.
Sinkkuilu ja deittailu on monesti tälläistä. Kokeilua. Turhautumista. Kokeilua. Ihastumista. Pakkeja molemmin puolin.
Minä saavun treffeille jos sovitaan. Kerroin rehellisesti miksi ei napannut ja annoin tsempit uusien miesten hakuun.
Koittakaa ajatella asioita vähän laajemmin.
..terv APKoitin juuri kyseisellä kommentilla avata tätä laajempaa kuvaa mutta itse jälleen takerruit johonkin ihan muuhun.
Mikä siinä on sitten niin vaikea ymmärtää minun LIEVÄÄ naisvihaa?
Ymmärrätkö että eri asia saada 30 pakkia kuin yhdet pakit ja nekin kiltisti. Minä en leiki ihmisten tunteilla tai ajalla siinä on ero.
Väännetään rautalangasta vielä täysin erilainen esimerkki pettymyksestä ja luoton pulasta. Jos lupaisit lapselle että viet hänen linnanmäelle? Ja et veisikään. Tämä sama toistuisi lapselle useasyi eri henkilöiden toimesta.??
Luuletko että lapsi enää luottaisi kenenkään sanaan.
Terv, AP
Kai nyt hyvä ihminen tajuat, että Tinderissä kaikki eivät ole "oikeita ihmisiä" vaan söpönä parikymppisenä opiskelijatyttönä voi esiintyä 60-vuotias pervomies, joka luonnollisestikaan ei ilmesty treffeille muuten, kuin katselemaansivusta reaktiotasi, kun tyttö ei ilmesty.
Missä mielikuvitusmaailmassa elät.
60 vuotiaat pervomiehet esiintyy miehinä ei naisina....Toisekseen en etsi 20 vuotiaita söpöjä pikkutyttöjä.
Pala realismia ei tekisi pahaa sinullekkaan
Terv, AP
Kaikki tinder-profiilit ovat mielestäsi siis aitoja vai etkö ymmärrä kärjistystä esimerkissäni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten itsekkin kirjoitit sinä olet myös antanut pakit naiselle joka oli sinusta kiinnostunut. Mikä ajaa sitten sinut vihaamaan naisia, kun sinulle tehdään samoin? Ihan samoista syistä varmastikkin.
Sinkkuilu ja deittailu on monesti tälläistä. Kokeilua. Turhautumista. Kokeilua. Ihastumista. Pakkeja molemmin puolin.
Minä saavun treffeille jos sovitaan. Kerroin rehellisesti miksi ei napannut ja annoin tsempit uusien miesten hakuun.
..terv APKoitin juuri kyseisellä kommentilla avata tätä laajempaa kuvaa mutta itse jälleen takerruit johonkin ihan muuhun.
Ymmärrätkö että eri asia saada 30 pakkia kuin yhdet pakit ja nekin kiltisti. Minä en leiki ihmisten tunteilla tai ajalla siinä on ero.
Väännetään rautalangasta vielä täysin erilainen esimerkki pettymyksestä ja luoton pulasta. Jos lupaisit lapselle että viet hänen linnanmäelle? Ja et veisikään. Tämä sama toistuisi lapselle useasyi eri henkilöiden toimesta.??
Terv, AP
Kai nyt hyvä ihminen tajuat, että Tinderissä kaikki eivät ole "oikeita ihmisiä" vaan söpönä parikymppisenä opiskelijatyttönä voi esiintyä 60-vuotias pervomies, joka luonnollisestikaan ei ilmesty treffeille muuten, kuin katselemaansivusta reaktiotasi, kun tyttö ei ilmesty.
60 vuotiaat pervomiehet esiintyy miehinä ei naisina....Toisekseen en etsi 20 vuotiaita söpöjä pikkutyttöjä.
Terv, AP
Kaikki tinder-profiilit ovat mielestäsi siis aitoja vai etkö ymmärrä kärjistystä esimerkissäni?
Erittäin harvat ovat epäaitoja. Ne on yleensä botteja eli tietokoneen tekemiä profiileja. He eivät kommunikoi tai kerro opiskelupaikoistaan.
Terv,AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terv, AP
Terv, AP
Erittäin harvat ovat epäaitoja. Ne on yleensä botteja eli tietokoneen tekemiä profiileja. He eivät kommunikoi tai kerro opiskelupaikoistaan.
Terv,AP
Pystyt erottamaan vain botit ja ihmiset toisistaan, sillä feikki ihminenkin osaa kyllä jutella ja kertoa "elämästään" uskottavasti, jos ei ole tyhmä kuin saapas.
Miksi naiset katsoo miehen verotiedot ennen treffejä?? Etsivät ikuista rakkautta
Olen sitä mieltä että jos ero tulee viiden vuoden jälkeen 100% puskista, silloin ihmisen persoonassa ei ole ihan kaikki kunnossa. Tai sanotaan että persoonassa on vähän isompaakin vikaa. Sitä samaahan nämä ketjut kertoo, että koskaan mies ei koe että hänellä voisi olla jokin ongelma. Kaikki valuu pois kuin hanhen selästä. Aivan varmasti joko puoliso on yrittänyt saada pointtia perille ja on käynyt juuri niin kuin näissä ketjuissa käy eli ei pienintäkään perille menoa tai vaikutusta, tai sitten puoliso on luovuttanut ajat sitten tai ei uskalla enää sanoa mitään raivareiden tai marttyroinnin tms. pelossa. Eli kyllä sun ap nyt kannattaisi ennen kaikkea kaivella sitä omaa mieltäsi ja toimintaasi, mutta ethän sinä tätäkään neuvoa tule kuuntelemaan niinkun et kumppanaisikaan aikanaan.
Ei kannata katkeroitua ja vihata tuon takia, valitettavasti tuo on elämää sitä itseään jossa tapahtuu, myös paskoja asioita. Itse olen nainen, on jätetty ja on petetty ja kaikkea paskaa. Mutta kaikesta selviää ja nämä kasvattaa sekä kehittää niin itse-kuin ihmistuntemusta eikä ole loppuelämää niin sinisilmäinen. Parasta on oikeasti oppia nauttimaan elämästä, elä elämääsi ja tee kivoja juttuja ja ole onnellinen. Mikään näistä asioista ei ole riippuvainen naisesta. Kyse on sun omasta ihanasta elämästä, älä hukkaa sitä, äläkä anna huonoille ihmisille sitä valtaa että he saa määritellä sun elämänlaadun tai katkeruuden. Tiiätkö joku päivä kun sun unelmien nainen koko sydämellään tulee vastaan, sä et haluu tarjota omaa synkkää sydäntä ja menneisyyden taakkaa harteilla. Valmistaudu sitä naista varten vaikka menis 10 vuotta kohtaamiseen, siten että hän saa elämäniloa ja itsevarmuutta säteilevän miehen joka osaa hymyillä, olla fiksu mutta antautua. Sen se sun nainen ansaitsee kuten sinä hänet ja kaiken vastaavan hyvän, joten älä enää hautaa ittees muiden virheisiin<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terv, AP
Terv, AP
Terv,APPystyt erottamaan vain botit ja ihmiset toisistaan, sillä feikki ihminenkin osaa kyllä jutella ja kertoa "elämästään" uskottavasti, jos ei ole tyhmä kuin saapas.
Taidat oikeasti olla tyhmä kuin saapas =D
Ei tähän voi muuta enää vastata. En tajua miten edes sait nämä 60v pervot ja feikkikäyttäjär sekotettua tähän keskusteluun.
Kaiklea hyvää sinulle saapas
Terv, AP
Kirjoitat tuolla ettei naisystävästäsi saanut eron aikaan irti mitään rakentavaa keskustelua mutta eiköhän tämä tarkoita sitä ettet taas edes harkinnut kuuntelevasi mitä hänellä oli sanottavanaan. Uskallatko laittaa rehellisesti tähän mitä naisesi sanoi eron syyksi? Se että syyt eivät kelvanneet sinulle ei tarkoita etteikö hänellä olisi ollut järkeviä syitä.
Vierailija kirjoitti:
Lol naiset taas ottavat haukkumiskortit käyttöön. Kun ei ole raiskattu niin mukamas mitään hätää ei ole.
Turha ap:ta on haukkua jos hän kertoo vain tarinan....
Niin kertoi. Tarinan, jossa solvattiin naisia, kuten turhan monet miehet tällä palstalla tekevät.
Pahoittelen, ettet kykene ymmärtämään asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä mieltä että jos ero tulee viiden vuoden jälkeen 100% puskista, silloin ihmisen persoonassa ei ole ihan kaikki kunnossa. Tai sanotaan että persoonassa on vähän isompaakin vikaa. Sitä samaahan nämä ketjut kertoo, että koskaan mies ei koe että hänellä voisi olla jokin ongelma. Kaikki valuu pois kuin hanhen selästä. Aivan varmasti joko puoliso on yrittänyt saada pointtia perille ja on käynyt juuri niin kuin näissä ketjuissa käy eli ei pienintäkään perille menoa tai vaikutusta, tai sitten puoliso on luovuttanut ajat sitten tai ei uskalla enää sanoa mitään raivareiden tai marttyroinnin tms. pelossa. Eli kyllä sun ap nyt kannattaisi ennen kaikkea kaivella sitä omaa mieltäsi ja toimintaasi, mutta ethän sinä tätäkään neuvoa tule kuuntelemaan niinkun et kumppanaisikaan aikanaan.
Ai että kun te osaatte kyllä.... :D
Mites esimerkki kun mies pettää naista ja tämä tulikin puskista?
Olisitko kirjoittanut samalla lailla...
Jumalauta minua petettiin. Nainen ihastui toiseen mieheen. Hienoa kun te kirjoittajat aina tiedätte niin paljon kirjoittajasta.
Tässäkin ketjussa ties kuinka monta on jo sanonut että vika täytty olla 100% sinussa.
No mielenterveyspotilaksi monet tätä palstaa kutsuukin
Terv, AP
Kaikella kunnioituksella aloittajaa kohtaan, mutta minä en parhaalla tahdollakaan näe mitään aihetta edes lievään naisvihaan tässä tarinassa. Sinulla vaikuttaa olevan ikääsi nähden täysin normaali seurusteluhistoria. Mitään oikeasti vakavaa ja poikkeuksellisen ikävää kokemusta ei tuossa näyttänyt olevan, sen sijaan monia hyviä puolia löytyi, mm. viiden vuoden hyvä parisuhde mukavan naisen kanssa. Se että tämä parisuhde ei kestänyt loppuelämää, ei tee siitä kokonaisuutena huonoa.
Mietin vaan että jos samanlaisen tarinan kirjoittaisi joku ikäisesi nainen, ja kertoisi että tämän vuoksi hänestä on alkanut tulla miesvihaaja, niin palsta täyttyisi hetkessä viesteistä, joiden sisältö olisi suunnilleen seuraava: eli kun elämässä on mennyt ihan normaalisti, mutta se ei vastannutkaan harlekiiniromaanien prinsessaharhoja, niin heti on kaikki pilalla ja miehet sikoja. Minä olisin todennäköisesti itse yksi näin kommentoiva. Sillä oikeasti lähinnä romanttisissa romaaneissa mies ja nainen kohtaavat, rakastuvat palavasti toisiinsa ja elävät happily ever after.
Pikkuisen suhteellisuudentajua toivoisin sinulle ap lisää. Sen sijaan, että alat vihaamaan naisia ja rakentamaan jonkinlaista yleispätevää epäluottamuslausetta, voisit keskittyä kaikkeen siihen hyvään, mitä seurusteluhistoriaasi sisältyy. Olet saanut kokea hyvän parisuhteen ja treffata muutamia kivoja naisia. Vaikka kaikkien kanssa ei lopulta kipinää olekaan, on se kuitenkin osa elämää, kuten itsekin olet huomannut. Eihän sinustakaan paskiaista se tee, että yhden sinusta kovasti kiinnostuneen naisen kanssa oma kiinnostuksesi ei riittänytkään.
Tottakai on paskamaista, että jotkut eivät edes niille ekoille treffeille lähdekään vaikka ovat jo luvanneet. Mutta sekin kuuluu vielä normaalin elämänkokemuksen piiriin. Kaikki ihmiset nyt vaan eivät toimi reilusti ja rehellisesti. Mutta tämä ei ole sukupuolisidonnaista, paskiaista on sekä naisissa että miehissä. Jos et aio omaa sukupuoltasi alkaa vihaamaan paskamaisten miesten edesottamusten perusteella, miksi alkaisit naisiakaan? Entä jos annat naisille saman mahdollisuuden olla yksilöllisiä ihmisiä vikoineen ja hyvine puolineen, kuin todennäköisesti miehille olet valmis antamaan?
Lievä viha on kummallinen ilmaus. Tarkoittanet "happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista"-tyylistä reaktiota. Koska koit, että naiset eivät pitäneet sinusta, niin sinäkään et voi pitää naisista. Se suojelee sinua psyykkisesti tulevilta pettymyksiltä. Ihan inhimillinen ja reaktio sinänsä, mutta ikäsi huomioiden hyvin lapsenomainen. Samoin tuo mitä kerroit naisten deittailusta heijastaa jonkinlaista kypsymättömyyttä. Luulet että tapaamalla tarpeeksi monta naista saat aikaan suhteen.
Ehkä sinulle on käynyt kuten monille sekä miehille että naisille pitkähkössä nuorena alkaneessa suhteessa voi käydä, aikuistuminen on jäänyt puolitiehen. Voisi viisainta sinulle olla nyt toipua sekä suhteesi päättymisestä että heittää nyt sikseen nuo tinderöinnit ja muut nettitreffit. Elä nyt vain elämää, koe muitakin asioita kuin parisuhteilua ja kasva kypsäksi aikuiseksi mieheksi, mukavaksi sellaiseksi. Elämäsi rikastuu itsestään ja ehkä se oikea nainen yhtenä päivänä osuu kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että kun te osaatte kyllä.... :D
Mites esimerkki kun mies pettää naista ja tämä tulikin puskista?
Olisitko kirjoittanut samalla lailla...Jumalauta minua petettiin. Nainen ihastui toiseen mieheen. Hienoa kun te kirjoittajat aina tiedätte niin paljon kirjoittajasta.
Tässäkin ketjussa ties kuinka monta on jo sanonut että vika täytty olla 100% sinussa.
No mielenterveyspotilaksi monet tätä palstaa kutsuukin
Terv, AP
Aika montaa naista petetään elämänsä aikana. Minun ystäväni miehellä oli suhde lastenhoitajan kanssa ystäväni ollessa raskaana. Hän ei silti vihaa miehiä, koska häntä petti vain yksi mies. Ei kaikki maailman 3,5 miljardia tai Suomen 2,5 milijoonaa miestä.
Vela - 72 kirjoitti:
Kaikella kunnioituksella aloittajaa kohtaan, mutta minä en parhaalla tahdollakaan näe mitään aihetta edes lievään naisvihaan tässä tarinassa. Sinulla vaikuttaa olevan ikääsi nähden täysin normaali seurusteluhistoria. Mitään oikeasti vakavaa ja poikkeuksellisen ikävää kokemusta ei tuossa näyttänyt olevan, sen sijaan monia hyviä puolia löytyi, mm. viiden vuoden hyvä parisuhde mukavan naisen kanssa. Se että tämä parisuhde ei kestänyt loppuelämää, ei tee siitä kokonaisuutena huonoa.
Mietin vaan että jos samanlaisen tarinan kirjoittaisi joku ikäisesi nainen, ja kertoisi että tämän vuoksi hänestä on alkanut tulla miesvihaaja, niin palsta täyttyisi hetkessä viesteistä, joiden sisältö olisi suunnilleen seuraava: eli kun elämässä on mennyt ihan normaalisti, mutta se ei vastannutkaan harlekiiniromaanien prinsessaharhoja, niin heti on kaikki pilalla ja miehet sikoja. Minä olisin todennäköisesti itse yksi näin kommentoiva. Sillä oikeasti lähinnä romanttisissa romaaneissa mies ja nainen kohtaavat, rakastuvat palavasti toisiinsa ja elävät happily ever after.
Pikkuisen suhteellisuudentajua toivoisin sinulle ap lisää. Sen sijaan, että alat vihaamaan naisia ja rakentamaan jonkinlaista yleispätevää epäluottamuslausetta, voisit keskittyä kaikkeen siihen hyvään, mitä seurusteluhistoriaasi sisältyy. Olet saanut kokea hyvän parisuhteen ja treffata muutamia kivoja naisia. Vaikka kaikkien kanssa ei lopulta kipinää olekaan, on se kuitenkin osa elämää, kuten itsekin olet huomannut. Eihän sinustakaan paskiaista se tee, että yhden sinusta kovasti kiinnostuneen naisen kanssa oma kiinnostuksesi ei riittänytkään.
Tottakai on paskamaista, että jotkut eivät edes niille ekoille treffeille lähdekään vaikka ovat jo luvanneet. Mutta sekin kuuluu vielä normaalin elämänkokemuksen piiriin. Kaikki ihmiset nyt vaan eivät toimi reilusti ja rehellisesti. Mutta tämä ei ole sukupuolisidonnaista, paskiaista on sekä naisissa että miehissä. Jos et aio omaa sukupuoltasi alkaa vihaamaan paskamaisten miesten edesottamusten perusteella, miksi alkaisit naisiakaan? Entä jos annat naisille saman mahdollisuuden olla yksilöllisiä ihmisiä vikoineen ja hyvine puolineen, kuin todennäköisesti miehille olet valmis antamaan?
Niitä treffejä voi peruuntua myös muista syistä kuin epärehellisyydestä. Todennäköisin syy on, että nainen tai mies ei olekaan vielä niin valmis niille kuin ehkä luuli. Ehkä on vielä liian kiinni entisessä tai omissa ulkonäkökomplekseissaan ettei loppupeleissä pysty sinne treffeille lähtemään vaikka on aivan aidosti jo uskonut kykenevänsä. Ei kannata nähdä ihmisten vajavaisuutta tai pelkoja paskamaisuutensa. Tuskin ne nauroivat sinulle kun luulit pääseväsi treffeille.
En lukenut loppuun mutta sitkeydestä huolimatta kamelinpaska täytyy polttaa ja tuhota eliminoinin tahossa jotta luontomme pysyy ilman eliminointia koska on selvää että on tulevaa eliminointia jos listalla on eliminoitavia ihmisiä heidän paskan takia.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitat tuolla ettei naisystävästäsi saanut eron aikaan irti mitään rakentavaa keskustelua mutta eiköhän tämä tarkoita sitä ettet taas edes harkinnut kuuntelevasi mitä hänellä oli sanottavanaan. Uskallatko laittaa rehellisesti tähän mitä naisesi sanoi eron syyksi? Se että syyt eivät kelvanneet sinulle ei tarkoita etteikö hänellä olisi ollut järkeviä syitä.
Voi kuule minä uskallan kertoa REHELLISESTI. Nainen kävi reissulla kaverin kanssa jossa oli tavannut tämän miehen.
Ensin lopetti läheisyyden, sitten 3 viikkoa kysyin mikä on. Lopulta nukuin viikon patjalla. Seuraavat viikot menikin kun nainen jutteli yötä myöden puhelimessa "kaveri" miehelleen . Kaverimiehiä ei ollut 5 vuotena ollut....
Syy oli 100% ihastuminen toiseen mieheen.
Olin hänen ensimmöinen poikaystävänsä.
Terv,AP
AP, pidätkö itseäsi kivana ihmisenä? Koska kirjoitusten perusteella vaikutat aika mulkulta jätkältä. Ensinnäkin, 5 vuotta seurustelua. Joit elämäsi, kotisi rahasi, oletettavasti myös kiinnostuksesi, huolesi ja kehosi, ja kutsut silti kumppania NAISEKSESI. + et ollut edes huomannut, että jotain on pielessä. Tuosta päätellen olet omistushaluinen, pikkuisen sovinisti, itsekeskeinen eikä huomiointi kykysi kyllä vaikuta kovinkaan suurelta.
Treffikokemustesi perusteella pidän sinua:
kärsimättömänä -> et kovinkaan kauaa jaksanut treffailla
pinnallisena -> kiinnostuneen naisen ulkonäkö ei miellyttänyt
tylsänä/tyhmänä/jotenkin epäkiinnostavana -> kukaan ei halunnut nähdä uudestaan
Yleisesti: et ilmeisesti myöskään osaa nähdä vikaa itsessäsi, se on ehkä kaikista paskoista piirteistäsi paskoin.
Aloittajan teksi on ihan kenen tahansa vajaa kolmikymppisen suomalaisen tarina. Ensirakkaus ei kestänytkään hautaan asti ja tinderdeittailu on vähän rasittavaa. Buhuu. Ryhdistäydy, tyyliin kaikki on kokenut saman.
60 vuotiaat pervomiehet esiintyy miehinä ei naisina....
Toisekseen en etsi 20 vuotiaita söpöjä pikkutyttöjä.
Terv, AP