Vaimo oli sitten pettänyt minua eilen..
Kertoi asiasta suoraan minulle aamulla, että oli suudellut yökerhossa jotain toista miestä, ja lähtenyt tämän mukaan miehen kotiin yötä, jossa he olivat harrastaneet seksiä. Ei helvetti miksi tämän piti tapahtua JUST mulle?? Ei tämä voi olla totta, tuntuu että seinät kaatuu päälle.. On aivan hemmetin tuskaista olla. Mitä teen??
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä nainen, eihän tuommoista nyt kannata alkaa tunnustamaan. Mutta vastaus ap:lle on JSSAP.
Ihminen jolla on mitään moraalia tunnustaa tekonsa
Höpö höpö. Jos tähän nyt moraali pitää sekoittaa, niin sitten ihminen jolla on "mitään moraalia" ei lähde pettämään, mutta jos kuitenkin lähtee niin ei helpota OMAA oloaan tunnustamalla, vaan kestää paskan fiiliksensä ihan itse.
Tässähän ei nyt ole mitään hyvää tunnustuksesta seurannut, vain sadisti on sitä mieltä että ap:n olo on nyt hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Miten tässä nyt menetellään.
Toki jos olette kristittyjä tai muita uskovaisia niin tuohan on syntiä ja siitä ei selvitä mihinkään kaikki on nyt pilalla.
Jos ette usko jumaliin tai ajattelette järjellä niin elämä jatkuu ja jos vaimon pettämiset häiritsee käytännössä elämää niin voihan sitä erotakin?
Ei tuo pano nyt mitään muuta ja ehkä se on pannut ennenkin muttet tiennyt. Eli mikään ei ole muuttunut mihinkään. Relaat vaan ja annat elämän mennä eteenpäin.
Jos sinulla on edes vähän itsekunnioitusta eroat jos ei niin teet kuten joku toinen luultavasti nainen myös ( international luonteinen) kirjoitti tässä.
Lähes varmasti pettäminen tulee jatkumaan, sitä on myös luultavasti ollut aiemminkin.
Oma asiasi tietysti. Haluatko jäädä aisankannattajaksi, en suosittele.
On olemassa myös hyviä ja uskollisia kumppaneita molemmin puolin muista se vaikka tämä sinun kevytkenkäinen hepsankeikka ei sellainen ollutkaan.
Ja mikä olikaan taas kerran totta : Liha on heikkoa Aina
Vierailija kirjoitti:
Jos olette fiksuja ateisteja niin eihän tuossa ollut mitään väärää vaan tuo on elämää.
Outoa jos pitää tuon takia erota sitten voin itse kuvitella että taustalla on jotain muutakin pielessä koska ei tuollainen ole järkevä syy eroon.
Tämä. Eikä tarvitse edes olla ateisti koska mitään himouskovaisia tää pari tuskin on (muija baarissa jne.)
Eli se, että seksiä on harrastettu toisaalla ei ole mikään syy eroon. Mutta jos syyt siihen, että seksiä on haettu toisaalta, on niin vaikeita ettei niitä saa enää korjattua, niin sitten kannattaa erota. Kyllä siihen yleensä on syy miksi petetään, kun suhteessa on kaikki ok, ei tarvitse hakea lempeä muualta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kaksi ihmistä harrasti seksiä. Mitä sitten? Kuka kuolee?
Yksiavioinen suhde kuolee.
No voi kyynel. Sellaiset on perseestä muutenkin.
hei jos pitää valita taivas tai helvetti luulisi jokaisen pyrkivän parempaan`?`no eikö palkinto houkuta vaan pitää sortua kaikkeen matkalla?no ei tässä vielä kaikki. avaimet parempaan on jaettu ja niitä jaetaan. ottakaa ihmeessä koppi.
Huoriin mies, huoriin!
Sihteeriopisto auki ja panolle, niin tulee parempi mieli ;)
Vierailija kirjoitti:
No sun vuokravuotesi olivat nyt siinä. Eukko siirtyy varikon kautta seuraavan käyttöön ja sinä vaihdat uudempaan vuosimalliin.
Ikä/2 +7 on se kaava.
Ätmit taas pois täältä. Mene sinne suomi24:lle leikkimään poikain kanssa.
Älä vaan pidä tota akkaa. Ei kukaan ansaitse pettävää tyyppiä. Pusut on ok, mutta nussiminen on ehdoton ei ei. Se on niinku semmonen juttu, että sitä ei tule eikä saa antaa anteeksi. Ei vaikka ois 4 tai 5:kin yhteistä lasta. Liitto pilalla.
Tsemppiä
Minun mieheni on antanut anteeksi pettämisen ja niin on ystävänikin mies. Molempien avioliitot yhä hyvin onnellisia.
Joka kolmas pettää puolisoaan molemmissa sukupuolissa. Melko usein voi joutua vaihtamaan sen takia. Ja sitten kun löytyy sellainen, joka ei petä, niin lyödäänkö vetoa, että siinä on sitten jotain muuta vikaa.
T. Iän myötä syntynyt realistinen käsitys pitkistä parisuhteista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kaksi ihmistä harrasti seksiä. Mitä sitten? Kuka kuolee?
Yksiavioinen suhde kuolee.
No voi kyynel. Sellaiset on perseestä muutenkin.
Älä mene naimisiin sitten. Älä anna lupauksia joita et pidä.
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni on antanut anteeksi pettämisen ja niin on ystävänikin mies. Molempien avioliitot yhä hyvin onnellisia.
Joka kolmas pettää puolisoaan molemmissa sukupuolissa. Melko usein voi joutua vaihtamaan sen takia. Ja sitten kun löytyy sellainen, joka ei petä, niin lyödäänkö vetoa, että siinä on sitten jotain muuta vikaa.
T. Pettäjä
Korjasin pikkasen.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tiedät onko avioliitot yhä onnellisia myös miesten mielestä?
Sun akka sai isompaa meisseliä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tiedät onko avioliitot yhä onnellisia myös miesten mielestä?
Eipä sitä voi muuten tietää, mutta mies on sanonut mulle niin eikä ole halunnut erota, kun yhteen aikaan itse mietin eroa. Siinä toisessa suhteessa vaimo kannustaa miestä koko ajan hankkimaan sivusuhteen tai edes yhden illan suhteita muiden naisten kanssa, mutta mies ei suostu millään.
Varmasti miehet olivat vielä onnellisempia ilman vaimon pettämistä, mutta onnellisuuskin on asteikkokysymys. Eli ei mustavalkoinen joko-tai-kysymys. Myös molempien.meidän vaimojen.mielestä miehissämme on epätäydellisiä piirteitä, jotka vähentävät optimaalista parasta mahdollista onnellisuuden tasoa. Silti olemme onnellisia heidän kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole puhunut vaimoni kanssa sen jälkeen kun hän tämän minulle paljasti. Pakkasin laukun ja lähdin hotelliin etelään miettimään asioita, ja juomaan viinaa. Tuntuu, että haluaisin antaa tämän anteeksi hänelle, vaikka hän tekikin todella julmasti, mutta en välttämättä pysty päästämään hänestä irti.. Mutta mietin myös, että pitäisikö kuitenkin yrittää jättää tämä kaikki taakse, koska en tiedä voiko tälläistä unohtaa ja antaa anteeksi.. Mitä jos hän jatkaa pettämistä? En tiedä mitä minun pitäisi tehdä, en kestä tätä enää! Miten te muut petetyksi tulleet ihmiset olette tehneet?
ap
Jos annat anteeksi, etkä langeta jotain tiukkoja seuraamuksia hänelle, annat samalla luvan jatkaa pettämistä tulevaisuudessakin. Koska hän on paska ihminen johon ei voi luottaa, hän ei enää lähde iltarientoihin ilman sinua, ei juo tippaakaan jos sinä et ole läsnä, ja sinähän urkit hänen puhelimet ja somet silloin kuin sinusta siltä tuntuu, vaikka vuosien päästä. Jos tämä ei passaa, niin hän ei ole oikeasti pahoillaan, ja tulee varmuudella pettämään jatkossakin.
Ja loppujen lopuksi mikään noista ehdoista ei takaa sitä, etteikö vaimo sittenkin petä. Noilla vaan huijaa itseään. Luo itselleen harhaisen luulon siitä, että on pettämiseltä turvassa. Ketään ei voi kytätä niin etteikö joku mahdollisuus pettämiseen kuitenkin aukea. Eikä se kyttääminen takaa sitä, etteikö puoliso sittenkin lankea houkutukseen. Ehkä kyttäämiseen kyllästyneenä jopa helpommin kuin ei-kytättynä.
Jos luottamusta ei ole niin silloin ehkä kannattaa erota. Ei se luottamus tule takaisin tuollaisella kyyläämisellä. Itseltähän tuossa vaan järki menee, kun etsimällä etsii merkkejä pettämisestä. Eikä vielä sittenkään voi olla varma etteikö se vaimo petä, ehkä siitä ei vaan ole jäänyt mitään jälkiä mihinkään...
Onko suhteessanne kaikki hyvin? Jos on, jätä nainen: hän pettää sinua todennäköisesti uudelleen. Jos kaikki eivät ole hyvin, mieti, mikä syy naisella on pettää sinua. Keskustele. Pyydä selityksiä. Muuttakaa pielessä olevat asiat. Rakastelkaa. Rakastatko häntä? Rakastaako hän sinua? Oikeasti. Kunnioitatko häntä hänen tekonsa jälkeen? Voitko antaa asian anteeksi? Jos vataat näihin asioihin kyllä, asiat varmasti vielä järjestyvät. Älä kuitenkaan jää aisankannattajaksi, mikäli kaikesta huolimatta vaimosi pettää sinua uudelleen, jos nyt annat anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole puhunut vaimoni kanssa sen jälkeen kun hän tämän minulle paljasti. Pakkasin laukun ja lähdin hotelliin etelään miettimään asioita, ja juomaan viinaa. Tuntuu, että haluaisin antaa tämän anteeksi hänelle, vaikka hän tekikin todella julmasti, mutta en välttämättä pysty päästämään hänestä irti.. Mutta mietin myös, että pitäisikö kuitenkin yrittää jättää tämä kaikki taakse, koska en tiedä voiko tälläistä unohtaa ja antaa anteeksi.. Mitä jos hän jatkaa pettämistä? En tiedä mitä minun pitäisi tehdä, en kestä tätä enää! Miten te muut petetyksi tulleet ihmiset olette tehneet?
ap
Jos annat anteeksi, etkä langeta jotain tiukkoja seuraamuksia hänelle, annat samalla luvan jatkaa pettämistä tulevaisuudessakin. Koska hän on paska ihminen johon ei voi luottaa, hän ei enää lähde iltarientoihin ilman sinua, ei juo tippaakaan jos sinä et ole läsnä, ja sinähän urkit hänen puhelimet ja somet silloin kuin sinusta siltä tuntuu, vaikka vuosien päästä. Jos tämä ei passaa, niin hän ei ole oikeasti pahoillaan, ja tulee varmuudella pettämään jatkossakin.
Ja loppujen lopuksi mikään noista ehdoista ei takaa sitä, etteikö vaimo sittenkin petä. Noilla vaan huijaa itseään. Luo itselleen harhaisen luulon siitä, että on pettämiseltä turvassa. Ketään ei voi kytätä niin etteikö joku mahdollisuus pettämiseen kuitenkin aukea. Eikä se kyttääminen takaa sitä, etteikö puoliso sittenkin lankea houkutukseen. Ehkä kyttäämiseen kyllästyneenä jopa helpommin kuin ei-kytättynä.
Jos luottamusta ei ole niin silloin ehkä kannattaa erota. Ei se luottamus tule takaisin tuollaisella kyyläämisellä. Itseltähän tuossa vaan järki menee, kun etsimällä etsii merkkejä pettämisestä. Eikä vielä sittenkään voi olla varma etteikö se vaimo petä, ehkä siitä ei vaan ole jäänyt mitään jälkiä mihinkään...
Kyse onkin siitä hyväksyykö pettäjä ehdot ilomielin, ottaako ne mahdollisuutena todistaa katuvansa ja halunsa sitoutua suhteeseen, sovitella tekonsa. Vai närkästyykö niin kuin sinä, ja puhuu luottamuksesta, kun juuri on todistanut ettei häneen voi luottaa. Että hän on luottokelvoton. Ottaako siis vastuun teoistaan, vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Sun akka sai isompaa meisseliä. :D
Nopeaa toimintaa kun olet molempien vehkeet käynyt mittaamassa.
Niin tai hyvällä tuurilla vaikka hiv:in , c-hepatiittin, klamydian, tai uuden vauvan jonka isä sinä et ole 😀
Nykyajan naisella on oikeus omiin tunteisiin ja pitää elää täysillä ilman mitään vastuuta tai käsitystä mikä on moraalisesti oikein, ja niin international luonteiset tekevätkin.
Se joutui tai pääsi jännän matkaan ...😃 ...karvaiset pakarat ylös,alas jne....