Vaimo oli sitten pettänyt minua eilen..
Kertoi asiasta suoraan minulle aamulla, että oli suudellut yökerhossa jotain toista miestä, ja lähtenyt tämän mukaan miehen kotiin yötä, jossa he olivat harrastaneet seksiä. Ei helvetti miksi tämän piti tapahtua JUST mulle?? Ei tämä voi olla totta, tuntuu että seinät kaatuu päälle.. On aivan hemmetin tuskaista olla. Mitä teen??
Kommentit (164)
Vedä henkeä nyt vähän aikaa ja mieti rauhassa.
Ainut hyvä asia tuossa on että vaimo tunnusti heti, mutta ei tee silti asiasta hyväksytympää.
Mieti rauhassa, voitko tuon asian kanssa elää. Jos yhtään epäilyttää että et niin silloin ero on ainoa vaihtoehto. Pettäminen rikkoo suhteesta jotain lopullisesti ja se on hyvin vaikea korjata. Vaatii töitä molemmilta ja ehdotonta rehellisyyttä. Voi olla että huomaatte molemmat että suhteessa ei kaikki ollutkaan niin hyvin mitä luulitte.
Jokatapauksessa, ole rehellinen itsellesi ja kuuntele rauhassa itseäsi ja tee ratkaisu niin että voit sen kanssa elää.
Olen itse pettänyt ex-aviomiestäni. Tunnustin ja ero tuli. Säännöt oli sovittu ja niitä rikoin. Oli siis selvää että liitto ei voi jatkua ja ero tehtiin yhteisymmärryksessä. Paljon mietin syitä pettämiseen ja etsin niitä itseni ulkopuolelta ja suhteesta joka ei toiminut mutta ei siihen ole oikeasti mitään syytä. Jos suhde ei toimi niin ei pettäminen ainakaan saa sitä toimimaan. Toki voi olla että sillä hakee sitä viimeistä pistettä suhteelle, mutta sekin on vain sitä että siirtää vastuun suhteen päättymisestä toiselle osapuolelle.
Kolemuksen syvällä rintaäänellä: Sinä et tarvitse tuollaista vaimoa, vaan ansaitset paljon parempaa. Minä oon antanut ennen pettämiset anteeksi ja se oli todella ajanhukkaa. Mikään ei ollut niinkuin ennen, luottamus meni eikä sitä takaisin saanut vaikka kuinka yritti. Olisi pitänyt vain aikaisemmin älytä lähteä litomaan siitä ja tajuta että en tarvitse sellaista miestä joka minua pettää. Elämäni mies on sellainen joka pysyy mulle uskollisena. Onneksi lähdin vaikka vaikeeta olikin. Myöhemmin tapasin nykyisen elämän mieheni ja en voisi olla onnellisempi. Tässä suhteessa todellakin luottamus on teoilla ansaittu, asioista juteltiin jo ennen kun alettiin seurustelemaan. Mikäli tulee tilanne etten enää miehelle riitä tai hän ihastuu toiseen, hän kertoo siitä minulle. Sitten tehdään joko töitä suhteen eteen tai jos ihastus kyseessä päästän miehen sovinnolla menemään, koska kertoisi rehellisesti. Mutta juu, Suosittelen miettimään kaksi kertaa ennenkuin suostut tuollaisen ihmisen kanssa jatkamaan. Löydät varmasti paremmankin. Ja vaikka tuntuukin nyt pahalta niin pääset yli tästä kun meet elämässä eteenpäin ja sitten olet taas entistä vahvempi. Ainut hyvä puoli tässä oli se että se kertoi sulle niitä sun ei tartte tuhlata aikaasi valheessa. Eller välttämättä itse sitten halua pitää tollasta muijaa. Itse en luottais enää pätkääkään. Tsemppiä sulle ap!
Aattele mitä kaikkea ihanaa sulla ois edessä jos älyäisit nyt jättää vaimon ja mennä eteenpäin.
Saisit olla vapaa. Saisit kokea ihastumisen uudelleen, perhoset vatsassa, alkuhuuman, ym ihanaa jonkun uuden kanssa. Siitä suhteesta tulisi luultavasti entistä parempi mikäli teet jo alusta asti selväksi että vaadit rehellisyyttä ja uskollisuutta. Ja jos tämä ei naiselle käy, se on hei hei. Ansaitset ihmisen joka kohtelee sinua niin että olisit onnellinen. Olen varma että pystyt myös itse tarjoamaan naiselle vaikka mitä. Kannattaa jo alusta asti kertoa mitä suhteelta haluaa, jutella asioista niin näkee sopisitteko yhteen. Kauniiseen naiseen ei ole järkevää jäädä roikkumaan Jos sisältö on täysin mätä. Tulet saamaan koko paketin jos vaan uskallat reilusti sitä pyytää. Ei kannata alistua kynnysmatoksi jota saa kohdella miten sattuu. Suosittelen etsimään naisen joka tekee sut onnelliseksi ja johon ennenkaikkea VOIT luottaa. Anna palaa ja nautit elämästäsi nyt kun olisit vapaa tekemään just sitä mitä huvittaa!
Pettäjän luokse ei kannata aikaa jäädä tuhlaamaan. Koettu on.
Pakene siitä suhteesta ap. Ansaitset parempaa!
Vierailija kirjoitti:
Miehet pettävät useammin kuin naiset. Tee kuten vaimot tekevät, jos mies pettää. Eivät ainakaan mukiloi ketään. Osa keskustelee ja osa menee parisuhdeterapiaan työstämään sihteen ongelmia ja osa eroaa. Riippuu siis tilanteesta, miksi petti. Onneksi tunnusti ainakin, sille voi jotain rakentaa toisin kuin salasuhteelle.
Osmo Kontulan mukaan naiset pettävät siinä missä miehetkin.
http://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/pettamismyyttien-top-8-se…
Tunnen ihmisiä jotka ovat antaneet pettämisen anteeksi eivätkä siinä märehdi enää. Jos toiselle antaa anteeksi niin sitten antaa ja unohtaa siinä mielessä ettei asia ole vaikuttamassa joka asiaan koko loppuelämän. Aikaa tarvitset nyt. Väkivallalla uhkailu ja väkivaltafantasioista kirjoittelut täällä ei ole normaalin terveen ihmisen tekstejä. Toista ihmistä ei voi omistaa ja vaikka hän pettäisikin niin se ei anna lupaa pahoinpitelyyn.
Joko annat anteeksi tai otat avioeron. Jos päädyt avioeroon niin elä silti tuhlaa loppuelämääsi olemalla katkera ja murehtimalla, syyttelemällä exää ja katkeroitumalla.
Toisen ei tarvitse antaa kenenkään lukea viestejä, luovuttaa omaa yksityisyttään jos kerran pettää. Joko luottaa tai sitten ei. Ei sitä pettäjää tarvise loppuikää kohdella kuin jotain pientä lasta.
Keskustelkaa siitä miksi vaimo teki sinulle näin. Sano että olet loukkaantunut ja hän teki väärin. Mieti mitä teillä on ollut suhteessa huonosti ja kuuntele se silti vaikka v*tuttaisi jos vaimo sanoo mikä on ollut huonosti. Ei ole hyvää syytä pettää, puhumalla jo aiemmin olisi tältä vältytty mutta kun on jo tehty mitä tehty niin nyt ainoa miten edetä on eteenpäin.
Koita antaa naiselles munaa säännöllisemmin, niin ei tarvii muualta hakea, senkin pihtariukko!
Niin, kaksi ihmistä harrasti seksiä. Mitä sitten? Kuka kuolee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsi se mies ja käy antamassa selkäsauna, sen jälkeen eropaperit vireille.
Miksi mies pitäisi hakata? Eihän hän ole ketään pettänyt. Toisekseen väkivalta ei ratkaise yhtään mitään.
Samaa mieltä siitä, että ketään ei hakata. Väkivallalla ei tällaisia asioitaratkaista. Mutta mistä sinä tiedät, että kyseinen mies oli sinkku?? Todella naiivia olettaa lähtökohtaisesti, että tällaisessa tilanteessa mies olisi aina viaton. On täysin mahdollista, että myös hän on pettänyt kumppaniaan.
Miten tässä nyt menetellään.
Toki jos olette kristittyjä tai muita uskovaisia niin tuohan on syntiä ja siitä ei selvitä mihinkään kaikki on nyt pilalla.
Jos ette usko jumaliin tai ajattelette järjellä niin elämä jatkuu ja jos vaimon pettämiset häiritsee käytännössä elämää niin voihan sitä erotakin?
Ei tuo pano nyt mitään muuta ja ehkä se on pannut ennenkin muttet tiennyt. Eli mikään ei ole muuttunut mihinkään. Relaat vaan ja annat elämän mennä eteenpäin.
Noo, ei se järvi soutamisesta kulu. Sama oikeudet molemmille jatkossa eli avoin suhde niin ei tule pettämistä jatkossa kun on sovittu olevan molemmille ok. Kokeile tätä jos sujuu siltä pohjalta ja jos ei suju niin sitten kupit jakoon. Mutta suoraan tunnekuohussa ei kannata äkkipäätä toimia ja tehdä ratkaisuja.
Kuuntele juha tapion kelpaat kelle vaan -biisi ja lue aito rakkaus -sanat. Kelpaat kelle vaan on ihana biisi josta sain itse voimaa kun jätin pettäjämiehen. Kannatti vaikka vaikeaa olikin.
Vierailija kirjoitti:
Toisen ei tarvitse antaa kenenkään lukea viestejä, luovuttaa omaa yksityisyttään jos kerran pettää. Joko luottaa tai sitten ei. Ei sitä pettäjää tarvise loppuikää kohdella kuin jotain pientä lasta.
Koska pettäjä on todistanut että toimii yhtä vastuuttomasti kun pieni lapsi, niin häntä pitää kohdella sen mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Niin, kaksi ihmistä harrasti seksiä. Mitä sitten? Kuka kuolee?
Yksiavioinen suhde kuolee.
Miten teillä menee no noin muuten? Onko muita ongelmia? Jos vastaus on kyllä, niin eiköhän ero ole oikea ratkaisu.
Käyttäjä2513 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii in, olisiko kannattanut pitää kropasta huolta ja antaa säännöllisesti seksiä vaimolle.
Näin naisen logiikkalla mennään; miehen syy kun akka jakelee persettään ja huorailee.
Hattu pois päästä ja kunnioittakaa tätä ajatuksenvirtaa.Et sitten tajunnut sarkasmia, jota kommentti (johon vastasit) sisälsi. En toisaalta ihmettele, koska vaikutat aika yksinkertaiselta.
Huomattavasti yksinkertaisemmalta vaikuttaa ihminen joka lähtee toisen ihmisen elämään ja tärkeimpään ihmissuhteeseen tulleesta katastrofista keksimään omasta mielestään hyviä vitsejä joiden perustelee olevan sarkasmia.
Toivon kuitenkin ettet joudu AP:n kaltaiseen tilanteeseen itse koskaan.
Jos olette fiksuja ateisteja niin eihän tuossa ollut mitään väärää vaan tuo on elämää.
Outoa jos pitää tuon takia erota sitten voin itse kuvitella että taustalla on jotain muutakin pielessä koska ei tuollainen ole järkevä syy eroon.
Sellasia ne vaimot on.. sen takia en ole hankkinu sellasta.. älä säkään, niin säästyt paljolta.
Vierailija kirjoitti:
Pakene siitä suhteesta ap. Ansaitset parempaa!
Tämäkin on totta, mutta mistä nykymies ottaa tänäpäivänä kunnollisen vaimon, koska kaikki ovat samanlaisia kuin timo soini, jakelevat persettään kylillä ja toreilla.
Sen näkee jo tästäkin ketjusta kuinka pettäjä naista puolustellaan ja hänen tekoaan pyritään oikeuttamaan kaikin mahdollisin tavoin.
Ainoa keino on hakea vaimo ulkomailta niin löytää ehkä vähemmin huorailuun taipuvaisen.
Jos tuosta tulee vaikka uutta virtaa teidän suhteeseenne. Vaimo kävi vain vähän seikkailemassa.