Vaimo oli sitten pettänyt minua eilen..
Kertoi asiasta suoraan minulle aamulla, että oli suudellut yökerhossa jotain toista miestä, ja lähtenyt tämän mukaan miehen kotiin yötä, jossa he olivat harrastaneet seksiä. Ei helvetti miksi tämän piti tapahtua JUST mulle?? Ei tämä voi olla totta, tuntuu että seinät kaatuu päälle.. On aivan hemmetin tuskaista olla. Mitä teen??
Kommentit (164)
Onko ap:llä yhteisiä lapsia pettäjävaimon kanssa?
Mikäli kyllä, DNA-testit kannattaa tehdä pikimmiten.
Naiset eivät maailmasta lopu, vaikka tämä suhteesi onkin nyt ohi. Jätä pettäjä vähäeleisesti taakse ja jatka eteenpäin. Hoida järjestelyasiat kylmän asiallisesti, sen jälkeen katkaise kaikki välit (erityisesti some).
Vierailija kirjoitti:
Onpas asiatonta kommentointia eksynyt tänne. Itse voin sen verran kertoa omia näkemyksiäni, että kerran voi antaa anteeksi, mutta jos se toistuu niin sitten on luottamus lopullisesti mennyttä. Silloin pitää miettiä, että voiko hyväksyä puolison luonteenpiirteen (pettämiseen taipuvainen) ja jatkaa yhdessä vai erota.
Omalla kohdalla oli sellainen tilanne, että olin epäillyt jo jonkin aikaa ex-vaimoa ja hiillostin aina sopivassa välissä muka viattomilla vitsailuilla vieraiden kaulailusta jne. Jossain vaiheessa ex-vaimon omatunto alkoi kolkuttaa liikaa ja tunnusti säätäneensä vieraiden miesten kanssa. Kovasti vannoi ettei sänkyyn asti menty, mutta totuus asiassa ei koskaan selvinnyt, koska eksä ei suostunut kertomaan kuka tai keitä nämä miehet olivat enkä sitten itse halunnut sitä enempää tonkia. Melko pian tunnustamisen jälkeen eksä kertoi, että jossain illanvietoissa yksi näistä miehistä oli taas uinut liiveihin (ex-vaimon suostumuksella tietysti), mutta että oli jossain vaiheessa havahtunut ja lähtenyt kotiin. No siinä vaiheessa tiesin ettei eksän puheisiin voinut luottaa. Päätin kuitenkin jatkaa yhdessä, koska meillä oli pieniä lapsia enkä itsekään ollut mikään malliaviomies ajankäytön yms. suhteen vaikka parhaani yritin. Uskollinen kuitenkin olin.
Liitto sitten päättyi parin vuoden päästä erimielisyyksiin raha-asioista ja yleiseen luottamuspulaan. Voisin kuitenkin lähes varmaksi sanoa, että tämä uskottomuus oli myös siellä taustalla eli eksällä ei enää ollut todellista halua sitoutua ja tehdä parisuhteen eteen töitä.
Jätitkö kenties vaimosi yksin? Ja sitten ihmettelet, että miksi hän oli onneton? Suomalaisen miehen ongelma on juuri tuo: ei panosteta vaimoon vähääkään, pidetään häntä itsestään selvyytenä ja sitten ihmetellään kun vaimo petti ja kyllästyi. Jokainen kaipaa tulla huomatuksi.
Eikö se ole tärkeintä olla onnellinen? Jos olet onnellinen naisen kanssa vaikka hän teki noin niin ei ole kenenkään asia sanoa että ette voisi olla normaalisti yhdessä. Siis kun aloitus kuulostaa siltä etä haluaisit jatkaa.
Tietenkin ihmetyttää naisen käytös koska sinkkunakin tollainen ihan vieraan mukaan lähtö on aika uhkarohkeaa ja järjetöntä. Ainakin minun pitää olla umpihumalassa jos noin käy. Siinähän ottaa vaikka mitä riskejä, onkohan nainen ja mies tunteneet jo aiemmin? Siltä tuo vaikuttaa. Olisiko hyvä tarkistaa että nainen on ollut vapaaehtoisesti touhussa mukana? Sen verran oudolta kuulostaa. Ei ole aina helppo sanoa jos jotain ikävää on tapahtunut.
Perinteinen tarina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas asiatonta kommentointia eksynyt tänne. Itse voin sen verran kertoa omia näkemyksiäni, että kerran voi antaa anteeksi, mutta jos se toistuu niin sitten on luottamus lopullisesti mennyttä. Silloin pitää miettiä, että voiko hyväksyä puolison luonteenpiirteen (pettämiseen taipuvainen) ja jatkaa yhdessä vai erota.
Omalla kohdalla oli sellainen tilanne, että olin epäillyt jo jonkin aikaa ex-vaimoa ja hiillostin aina sopivassa välissä muka viattomilla vitsailuilla vieraiden kaulailusta jne. Jossain vaiheessa ex-vaimon omatunto alkoi kolkuttaa liikaa ja tunnusti säätäneensä vieraiden miesten kanssa. Kovasti vannoi ettei sänkyyn asti menty, mutta totuus asiassa ei koskaan selvinnyt, koska eksä ei suostunut kertomaan kuka tai keitä nämä miehet olivat enkä sitten itse halunnut sitä enempää tonkia. Melko pian tunnustamisen jälkeen eksä kertoi, että jossain illanvietoissa yksi näistä miehistä oli taas uinut liiveihin (ex-vaimon suostumuksella tietysti), mutta että oli jossain vaiheessa havahtunut ja lähtenyt kotiin. No siinä vaiheessa tiesin ettei eksän puheisiin voinut luottaa. Päätin kuitenkin jatkaa yhdessä, koska meillä oli pieniä lapsia enkä itsekään ollut mikään malliaviomies ajankäytön yms. suhteen vaikka parhaani yritin. Uskollinen kuitenkin olin.
Liitto sitten päättyi parin vuoden päästä erimielisyyksiin raha-asioista ja yleiseen luottamuspulaan. Voisin kuitenkin lähes varmaksi sanoa, että tämä uskottomuus oli myös siellä taustalla eli eksällä ei enää ollut todellista halua sitoutua ja tehdä parisuhteen eteen töitä.
Jätitkö kenties vaimosi yksin? Ja sitten ihmettelet, että miksi hän oli onneton? Suomalaisen miehen ongelma on juuri tuo: ei panosteta vaimoon vähääkään, pidetään häntä itsestään selvyytenä ja sitten ihmetellään kun vaimo petti ja kyllästyi. Jokainen kaipaa tulla huomatuksi.
En jättänyt yksin. Meillä oli normaalia lapsiperhearkea, jota vaimo ei kestänyt. Mulla oli vaativat opiskelut kesken, joten en voinut olla mikään superisä kotona, mutta osallistuin kuitenkin. Eksän puolen suvulta tuli myyös jonkin verran hoitoapua. Eksällä oli mahdollisuus välillä käydä viihteellä, mutta ei lapsiperheessä voida juosta monta kertaa viikossa yökerhossa. Kaikkein ironisinta tässä oli, että olin viivyttänyt omaa valmistumistani käymällä töissä, jotta vaimo saisi oman tutkintonsa valmiiksi ja pääsisi töihin. Hän paljastui kuitenkin loppupeleissä epäluotettavaksi ja työtä vieroksuvaksi tapaukseksi.
Tuollaisessa tilanteessa helpottaa kummasti kun hankit itsellesi rakastajattaren tai pari. Vuoden päästä kun olet saanut toteuttaa itseäsi ihmisenä ja taiteilijana sydämen kyllyydestä ja pussien täydeltä niin vaimon yksi syrjähyppy ei vituta yhtään.
Samalla vaimo tulee ymmärtämään mitä tarkoittavat sanat uskollisuus ja uskottomuus.
Tämä on ketju on kuin el Guggenheim ei lopu millään.
Juu tiedetään kyllä puta on puta , valitettavasti se koskee suurinta osaa suomen naisista ainakin ikähaarukassa 18-50v
kokemusta kirjoitti:
Tuollaisessa tilanteessa helpottaa kummasti kun hankit itsellesi rakastajattaren tai pari. Vuoden päästä kun olet saanut toteuttaa itseäsi ihmisenä ja taiteilijana sydämen kyllyydestä ja pussien täydeltä niin vaimon yksi syrjähyppy ei vituta yhtään.
Samalla vaimo tulee ymmärtämään mitä tarkoittavat sanat uskollisuus ja uskottomuus.
Ei kannata alkaa tällaista uskottelemaan itselleen. Tiedät hyvin että Nainen EI LOPETA nyt kun on makuun päässyt. Opettele aisurin tai kuvaajan rooli ja teette filmejä aikuisten tuubin.
sinkkunainen78 kirjoitti:
Eikö se ole tärkeintä olla onnellinen? Jos olet onnellinen naisen kanssa vaikka hän teki noin niin ei ole kenenkään asia sanoa että ette voisi olla normaalisti yhdessä. Siis kun aloitus kuulostaa siltä etä haluaisit jatkaa.
Tietenkin ihmetyttää naisen käytös koska sinkkunakin tollainen ihan vieraan mukaan lähtö on aika uhkarohkeaa ja järjetöntä. Ainakin minun pitää olla umpihumalassa jos noin käy. Siinähän ottaa vaikka mitä riskejä, onkohan nainen ja mies tunteneet jo aiemmin? Siltä tuo vaikuttaa. Olisiko hyvä tarkistaa että nainen on ollut vapaaehtoisesti touhussa mukana? Sen verran oudolta kuulostaa. Ei ole aina helppo sanoa jos jotain ikävää on tapahtunut.
Ole siinä nyt onnellinen kun toinen makaa kaikkien jännä&puliveivarin kanssa, eikä taatusti ollut ekakerta vaan ensimmäinen jonka tajusi että on pakko tunnustaa.
Jos pitää henkistä kidutusta ja nöyryytystä oikeana niin jatkaa suhteessa missä ei ole mitään käytöstapoja kunnioitusta, luottamusta, arvostusta.
Järki käteen hyvänen aika sentään.
Haluatko olla tossu ?
Laitan pop cornit tulemaan tätähän alkaa olla mielenkiintoista :)
Vierailija kirjoitti:
Eipä tolle ole mitään pelastavaa selitystä. Ehkä jonkun pienen pusun voisi vielä jotenkin ymmärtää jos vaimo olisi heti sen jälkeen perääntynyt ja kauhistunut tekoaan. Kun on kuitenkin päädytty seksiin asti, on vaimollasi ollut monta tilaisuutta perääntyä, mutta hän on tietoisesti päättänyt pettää luottamuksesi ja loukata sinua. Hän ei siis rakasta sinua. Toinen vaihtoehto on, että vaimosi kylkä rakastaa sinua, mutta on niin typerä, ettei osaa ajatella tekojensa seurauksia. Sinun pitää nyt miettiä, haluatko jatkaa liittoa naisen kanssa joka on päättänyt loukata sinua ja aiheuttaa sinulle tahallaan tuollaista tuskaa.
Juurikin näin. Pienen pusun voi ehkä vielä ymmärtää, mutta tuo miehen matkaan lähteminen ja sänkyyn hyppääminen on ollut valinta, ei mikään kännierehdys. Nyt ei ole enää juurikaan muita vaihtoehtoja jäljellä kuin nostaa kissa pöydälle eli puhua vaimon kanssa miksi hän meni sänkyyn toisen miehen kanssa. Kannattaa myös kysyä, kuinka paljon hän teidän parisuhdetta/perhettä arvostaa ja kuinka paljon sinä oikeasti hänelle merkitset. Minusta nimittäin tuo naisesi valinta lähteä toisen miehen mukaan kertoo aika paljon siitä, mitä hän ajattelee teisän suhteesta ja kuinka paljon hän sinua arvostaa. Onko mahdollista, että vaimosi pitää sinua itsestäänselvyytenä? Jos on, niin kerro hänellä, ettei asia ole niin.
Ja ennenkaikkea mieti, voitko antaa vaimollesi anteeksi ja elää itse sen asian kanssa. Luuletko että pystyt tulevaisuudessa luottamaan vaimoosi? Jos et, niin sitten ei liene muita vaihtoehtoja kuin laittaa kattilat jakoon.
Oppisi on: ei kannata naida kierrätettyjä eikä kierrätykseen haluavia naisia. Ei muuta kuin uusia pettymyksiä kohti.
Jätät vanhan ja haet uuden pettämättömän muijan,esimerkiksi täällä on 165 kg naista vapaana <3
Jätin sen heikkolaatuisen parisuhteen ja sain paremman ajan kanssa. Elämäni paras päätös. Hän kävi seurustelemaan pian sen toisen kanssa, erosivat ja nyt vinkuu takaisin, kun olen onnellisesti toisen kanssa. Voimaannuttava kokemus, sen tajuaa vasta, kun lakkaa roikkumaan omassa mielikuvassa toisesta ihmisestä ja hyväksymällä tilanne itselleen vahingollisena sekä päästämällä irti.
Tossu jää suhteeseen aisuriksi
Itseään kunnioittava ja arvostava eroaa ja etsii uuden naisen.
Pitääkö tällaista edes miettiä ? EI.
EROA ennenkuin nainen tuo ne ukot teidän sänkyyn
Dont waste yourself with wt kirjoitti:
Jätin sen heikkolaatuisen parisuhteen ja sain paremman ajan kanssa. Elämäni paras päätös. Hän kävi seurustelemaan pian sen toisen kanssa, erosivat ja nyt vinkuu takaisin, kun olen onnellisesti toisen kanssa. Voimaannuttava kokemus, sen tajuaa vasta, kun lakkaa roikkumaan omassa mielikuvassa toisesta ihmisestä ja hyväksymällä tilanne itselleen vahingollisena sekä päästämällä irti.
Näin pahoja rektiovirheitä e saisi esiintyä suomea äidinkielenään käyttävän tekstissä/puheessa!
Vierailija kirjoitti:
Tämän voi tulkita myös niin, että sairaalloisen mustasukkainen mies epäili vaimoa pettämisestä, kun vaimolla oli normaalia kanssakäymistä muiden ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän voi tulkita myös niin, että sairaalloisen mustasukkainen mies epäili vaimoa pettämisestä, kun vaimolla oli normaalia kanssakäymistä muiden ihmisten kanssa.
Nimim. Mieheni luulee minunnpettävän tutun miehen kanssa ja hiillostaa aina kertomaan, olemmeko puhuneet töissä jotain ja mitä aiheita keskustelumme koski jne. Ja "tunnustamaan" millaisia tunteita minulla on miestä kohtaan, pidänkö sitä tai tätä asiaa vetävänä, mitkä piirteet miellyttävät jne. olenko hymyillyt keskustellessamme ja onko mies koskettanut keskustelun aikana. Jne. Kyllähän siitä "tunnustus" saadaan "säätämisestä" aikaiseks ja todisteet, että "mies ui liiveihin", kun oikein aletaan kuvailemaan, vatvomaan ja hiillostamaan. Vaikka se nainen (petollisena toki) kiistääkin, että olisi ikinä pettänyt.
Älä ole moksiskaan. Mun akka jäi kiinni niin kävin naimassa parikymmentä muijaa mukaan lukien pari sen kaveria. En kertonut mutta nauratti hänen pettämisensä. Joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön