Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo oli sitten pettänyt minua eilen..

Vierailija
25.02.2017 |

Kertoi asiasta suoraan minulle aamulla, että oli suudellut yökerhossa jotain toista miestä, ja lähtenyt tämän mukaan miehen kotiin yötä, jossa he olivat harrastaneet seksiä. Ei helvetti miksi tämän piti tapahtua JUST mulle?? Ei tämä voi olla totta, tuntuu että seinät kaatuu päälle.. On aivan hemmetin tuskaista olla. Mitä teen??

Kommentit (164)

Vierailija
161/164 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas asiatonta kommentointia eksynyt tänne. Itse voin sen verran kertoa omia näkemyksiäni, että kerran voi antaa anteeksi, mutta jos se toistuu niin sitten on luottamus lopullisesti mennyttä. Silloin pitää miettiä, että voiko hyväksyä puolison luonteenpiirteen (pettämiseen taipuvainen) ja jatkaa yhdessä vai erota.

Omalla kohdalla oli sellainen tilanne, että olin epäillyt jo jonkin aikaa ex-vaimoa ja hiillostin aina sopivassa välissä muka viattomilla vitsailuilla vieraiden kaulailusta jne. Jossain vaiheessa ex-vaimon omatunto alkoi kolkuttaa liikaa ja tunnusti säätäneensä vieraiden miesten kanssa. Kovasti vannoi ettei sänkyyn asti menty, mutta totuus asiassa ei koskaan selvinnyt, koska eksä ei suostunut kertomaan kuka tai keitä nämä miehet olivat enkä sitten itse halunnut sitä enempää tonkia. Melko pian tunnustamisen jälkeen eksä kertoi, että jossain illanvietoissa yksi näistä miehistä oli taas uinut liiveihin (ex-vaimon suostumuksella tietysti), mutta että oli jossain vaiheessa havahtunut ja lähtenyt kotiin. No siinä vaiheessa tiesin ettei eksän puheisiin voinut luottaa. Päätin kuitenkin jatkaa yhdessä, koska meillä oli pieniä lapsia enkä itsekään ollut mikään malliaviomies ajankäytön yms. suhteen vaikka parhaani yritin. Uskollinen kuitenkin olin.

Liitto sitten päättyi parin vuoden päästä erimielisyyksiin raha-asioista ja yleiseen luottamuspulaan. Voisin kuitenkin lähes varmaksi sanoa, että tämä uskottomuus oli myös siellä taustalla eli eksällä ei enää ollut todellista halua sitoutua ja tehdä parisuhteen eteen töitä.

Tämän voi tulkita myös niin, että sairaalloisen mustasukkainen mies epäili vaimoa pettämisestä, kun vaimolla oli normaalia kanssakäymistä muiden ihmisten kanssa.

Nimim. Mieheni luulee minunnpettävän tutun miehen kanssa ja hiillostaa aina kertomaan, olemmeko puhuneet töissä jotain ja mitä aiheita keskustelumme koski jne. Ja "tunnustamaan" millaisia tunteita minulla on miestä kohtaan, pidänkö sitä tai tätä asiaa vetävänä, mitkä piirteet miellyttävät jne. olenko hymyillyt keskustellessamme ja onko mies koskettanut keskustelun aikana. Jne. Kyllähän siitä "tunnustus" saadaan "säätämisestä" aikaiseks ja todisteet, että "mies ui liiveihin", kun oikein aletaan kuvailemaan, vatvomaan ja hiillostamaan. Vaikka se nainen (petollisena toki) kiistääkin, että olisi ikinä pettänyt.

Ikävä jos teillä on ollut noin mustasukkaisia miehiä. Minulla oli kyllä ihan hyvät syyt epäilykselle eikä kyse todellakaan ollut mistään kuvittelusta. Nuo kaikki tunnustukset eksältä tapahtuivat hänen omasta aloitteestaan ilman mitään painostusta kyseisellä hetkellä. Minulla oli aiemmin luottoa eksän suuntaan ilman mitään epäilyjä, mutta tietyt asiat saivat epäilyn heräämään. Eron jälkeen paljastui muitakin asioita, joita eksä oli salaillut.

T. 152

Vierailija
162/164 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sirpa 1932 kirjoitti:

Jätät vanhan ja haet uuden pettämättömän muijan,esimerkiksi täällä on 165 kg naista vapaana <3

Niin siis kolme naista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/164 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aion tehdä saman, kuin aloittajan vaimo, jos en saa seksiä. Paitsi että minä kerron miehelleni etukäteen asiasta. Eipä tule yllätyksenä mitä olen vailla.

Vierailija
164/164 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoi asiasta suoraan minulle aamulla, että oli suudellut yökerhossa jotain toista miestä, ja lähtenyt tämän mukaan miehen kotiin yötä, jossa he olivat harrastaneet seksiä. Ei helvetti miksi tämän piti tapahtua JUST mulle?? Ei tämä voi olla totta, tuntuu että seinät kaatuu päälle.. On aivan hemmetin tuskaista olla. Mitä teen??

Jätä se sika!

Ap hävisi: oli siis pelkkä provo.

Mikäli ei ollut,

hän voisi kertoa, montako kertaa on itse pettänyt vaimoaan.

Onko ap kertonut kaikki pettämisensä rehdisti vaimolleen vai onko tämä saanut kuulla asiasta sääliviltä ulkopuolisilta?

Se syö naista, kun ukko jakaa itseään kaikille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän