Olen miehen puhelimessa nimellä "Minna S" hän on minun puhelimessani nimellä "Kulta"
Ärsyttää. Ihan kuin olisin vaan kuka tahansa siellä nimilistassa. Kun sanoin, niin hän sanoi ettei sitä kannata ottaa mitenkään henkilökohtaisesti. Hänen naispuolinen kaverinsa on kuitenkin siellä lempinimellään, tyyliin *Ellu
Kommentit (211)
Hah. Miehellä lukee Maija❤️
Ja mulla Matti Meikäläinen
Mitä väliä??
Minä olen vaimoni puhelimessa nimellä "Älä vastaa".
"Mieheni kutsuu minua omalla nimelläni, mikä törkeä sika!"
Ole onnellinen, jos tuo on todella stressinaiheistasi suurin.
Pyydä, että olet Ellu 2. :D
Minulla ovat kaikki tutut etunimellä. En kullittele.
Minä olen miehen puhelimessa nimellä Nirppu :D
Tavattiin miehen kanssa, kun kumpikin oli samaan aikaan lomailemassa Rukallla. Vaihdettiin puhelinnumeroita, vaikka en ajatellut sen johtavan mihinkään. En edes tiennyt miehen sukunimeä silloin. Kirjotinkin hänen nimekseen puhelimeen "VilleRukalta" ja edelleenkin on sama nimi
Toisaalta mun puhelimessa nimet on pääsääntöisesti noin, koska muistan nimiä tosi huonosti ja ihmettelesin kuka hitto on Matti Meikäläinen, helpommin muistan kuka on MattiNaapurista
Vierailija kirjoitti:
Tuo ICE on jokseenkin vanhentunut. Harvalla enään on puhelin johon ei ole laittanut lukitusnäyttöä ja näin ollen hoitava taho ei pääse kännykästä hakemaan henkilöä johon otetaan yhteyttä.
Hoitava taho... Heillä on kyllä parempaakin tekemistä kuin alkaa soittelemaan läheisille, enkä edes tiedä onko heillä lupaa soittaa ja kertoa ihmisen terveystietoja. Siviilit noita enemmän käyttävät.
Minnan ymmärrän mutta tuota s-kirjainta en, olet vain yksi Minna muiden joukossa. Olisi edes Minna ja muiden kohdalla kirjain. En edes tiedä millä nimellä olen poikaystävän puhelimessa mutta pelkällä etunimellä luulisin.
Vittuilisin niin perkeleesti jos huomaisin että jollain kaverillani olisi akka puhelimessa jollain "kulta" tai "rakas" nimellä
M38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ICE on jokseenkin vanhentunut. Harvalla enään on puhelin johon ei ole laittanut lukitusnäyttöä ja näin ollen hoitava taho ei pääse kännykästä hakemaan henkilöä johon otetaan yhteyttä.
Hoitava taho... Heillä on kyllä parempaakin tekemistä kuin alkaa soittelemaan läheisille, enkä edes tiedä onko heillä lupaa soittaa ja kertoa ihmisen terveystietoja. Siviilit noita enemmän käyttävät.
Lähiomaiseni kuoli ja puhelinnumeroani ei tiedetty ja se jouduttiin lopulta katsomaan omaiseni puhelimesta, kesti jonkun aikaa koska ei ollut ICE-merkintää. Koneelta löytyi nimeni mutta puhelinnumeroni ei ollut tiedossa (oli vaihtunut). Viimeistään henkilön kuollessa lähiomaisen pihelinnumeroa kaivataan ja varmaankin myös silloin jos näyttää siltä että potilas voi menehtyä, jos ihminen kuolee äkillisesti ei omaisille tietenkään ehditä soittaa ajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähiomaiseni kuoli ja puhelinnumeroani ei tiedetty ja se jouduttiin lopulta katsomaan omaiseni puhelimesta, kesti jonkun aikaa koska ei ollut ICE-merkintää. Koneelta löytyi nimeni mutta puhelinnumeroni ei ollut tiedossa (oli vaihtunut). Viimeistään henkilön kuollessa lähiomaisen pihelinnumeroa kaivataan ja varmaankin myös silloin jos näyttää siltä että potilas voi menehtyä, jos ihminen kuolee äkillisesti ei omaisille tietenkään ehditä soittaa ajoissa.
Omaiset kyllä oikeassa elämässä selvitetään poliisin rekistereistä, ei kännyköistä.
Täällä taas idiootit ämmät haukkuu aloittajaa teiniksi ja mitä kaikkea.
Oliko pointtina se, että nainen ei ole miehen puhelimessa "hanipöökultsuraksraks<333" nimellä?
No ei ollut. Pointtina oli se, että aloittaja on nimellä Etunimi. S ja naispuolinen kaveri taas lempinimellä. Etunimi. S. on kalsea ja etäinen, kun taas lempinimi on tuttu ja rento. Pointtina on se, että miksi oma vaimo on tuommoiselle nimelle tallennettu, ja joku randomeukko taas kivalla, intiimillä lempinimellä.
Tilanne, jossa tämä olisi ymmärrettävää olisi silloin, jos aloittaja ja mies ovat joskus tavanneet ja olleet hyvänpäiväntuttuja, ja näin ollen mies on tallentanut nimen noin eikä ole sen jälkeen sitä vaivautunut vaihtamaan, kun taas Ellu on pitkäaikainen ystävä ja tämä on tallennettu ennen aloittajaa.
Tarina ei kerro miten asiat ovat menneet.
Lempinimi on ihan ymmärrettävä, jos kaveria kutsutaan sillä ihan yleisesti. Minulla on kaksiosainen nimi, ja ainoastaan virallisissa tapauksissa minua puhutellaan (sanotaan vaikka Marja-Leenana) ja jokainen, joka minut vähänkään tuntee paremmin, eli käytännössä ne ihmiset joiden kanssa päädyn numeroita vaihtamaan, kutsuvat minua (esim) Malluksi.
Jos taas kaveri on esim. Elina, jota ihmiset kutsuvat Elinaksi, ja miehesi vain jostain syystä lempinimittelee tätä, ihmettelisin kyllä. Jos mies on niin läheisissä tunnelmissa muiden naisten kanssa, että pitää lempinimiä alkaa keksimään ja käyttämään, olisi todella syytä olla turhaantunut.
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas idiootit ämmät haukkuu aloittajaa teiniksi ja mitä kaikkea.
Oliko pointtina se, että nainen ei ole miehen puhelimessa "hanipöökultsuraksraks<333" nimellä?
No ei ollut. Pointtina oli se, että aloittaja on nimellä Etunimi. S ja naispuolinen kaveri taas lempinimellä. Etunimi. S. on kalsea ja etäinen, kun taas lempinimi on tuttu ja rento. Pointtina on se, että miksi oma vaimo on tuommoiselle nimelle tallennettu, ja joku randomeukko taas kivalla, intiimillä lempinimellä.
Tilanne, jossa tämä olisi ymmärrettävää olisi silloin, jos aloittaja ja mies ovat joskus tavanneet ja olleet hyvänpäiväntuttuja, ja näin ollen mies on tallentanut nimen noin eikä ole sen jälkeen sitä vaivautunut vaihtamaan, kun taas Ellu on pitkäaikainen ystävä ja tämä on tallennettu ennen aloittajaa.
Tarina ei kerro miten asiat ovat menneet.
En näe tilannetta noin.
Random-eukolla on lempinimi, mutta aloittajalla ei ilmeisesti ole. Jos hänellä olisi, niin hän olisi Minttis/Minnuliinu/Mössökkä/Minimiikkunen/Mötökkä.
Ap, ei kannata saada traumaa. Mies asuu sinun eikä Random-eukon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mun miehelläpä on soittoäänenä mun soittaessa "käymme yhdessä ain"
Ja kun mieheni soittaa minulle, puhelin laulaa "HEEEI hän syntynyt on vauhti kallossaaan"
Mulla ainoana "hempeilynä" on se, että miehen etunimen edessä piste jotta hän olisi ensimmäisenä yhteystiedoissa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla lukee, että "Se nainen joka asuu mun luona"
Työkaveri käytti tuota surkeaa vitsiä noin 25 vuotta sitten.
Toivoin aina ystävällisesti, että hänen tyttöystävänsä jättää hänet.
Vierailija kirjoitti:
Joillekin on niin älyttömän vaikeaa sanoa "minä rakastan sinua"
Minä sanon tuota useita kertoja päivässä sekä lapsille että miehelleni. Miehen kanssa lopetamme puhelun aina noihin sanoihin tai johonkin vastaavaan. Silti mies on puhelimeeni tallennettu etunimellään. Oli kätevää muun muassa silloin kun jouduin sairaalaan. Ei tarvinut asiasta miehelleni ilmoittaneen tuttavan selata koko listaa läpi, vaan sai helposti etsittyä nimen kohdalta. Pyysin itse häntä soittamaan miehelle minun puhelimellani.
Se, millä nimellä ihminen on puhelimeen tallennettu ei kerro mitään rakkaudesta tai sen sanomisen vaikeudesta.
Onneks mä oon mun miehen puhelimessa nimellä Eva kulta <3