Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen miehen puhelimessa nimellä "Minna S" hän on minun puhelimessani nimellä "Kulta"

Vierailija
21.02.2017 |

Ärsyttää. Ihan kuin olisin vaan kuka tahansa siellä nimilistassa. Kun sanoin, niin hän sanoi ettei sitä kannata ottaa mitenkään henkilökohtaisesti. Hänen naispuolinen kaverinsa on kuitenkin siellä lempinimellään, tyyliin *Ellu

Kommentit (211)

Vierailija
61/211 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ICE on jokseenkin vanhentunut. Harvalla enään on puhelin johon ei ole laittanut lukitusnäyttöä ja näin ollen hoitava taho ei pääse kännykästä hakemaan henkilöä johon otetaan yhteyttä.

Ainakin Samsungissa saa lisättyä ICEt hätäpuheluihin, jolloin lukitulla puhelimella voi soittaa ice-koodatuille henkilöille.

Tuohan saattaa olla ihan fiksua, mutta ei sinällään liity siihen millä nimellä ihmisiä puhelimessa kutsuu vaan siihen että tiettyihin numeroihin liittää kyseisen ominaisuuden.

Vierailija
62/211 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään gallup: nuoli ylös jos puolison(tai lähin) nimi on kännykässä ja nuoli alas jos lukee kulta/rakas/mussukka tai jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/211 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mies on nimellä Ice Rakas. Jäänyt sieltä kultaisesta nuoruudesta eikä ole tullut vaihdettua. Tosin emme yleensä muutenkaan puhuttele toisiamme nimillä, vaan jollain hellittelynimellä. Ei kylläkään lässytetä niitä, vaan ihan normaalilla äänensävyllä sanotaan, että viittitikö kulta tuoda mehutölkin tullessas.. Mitään käryä ei ole, millä nimellä minä olen miehen puhelimessa, eikä juuri kiinnosta. Luultavasti etunimellä.

Saattaa johtua vähän siitäkin, että tunnen varmaan 15 samannimistä kuin mieheni. Jollakinhan se täytyy saada erottumaan kaikista kaimoistaan.

Vierailija
64/211 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hitsinpimpulat! Minun mieheni on puhelimessani: "G" .

Oletko naimisissa Chris O’Donnellin kanssa?

Vierailija
65/211 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehelläpä on soittoäänenä mun soittaessa "käymme yhdessä ain"

Vierailija
66/211 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks se ole jotenkin nostalgista fiilistellä kun puhelimessa edelleen se sama nimi jonka silloin laittoi kun numeroita ekakerran vaihdettiin, voi muistella niitä samoja kutinoita mitä silloin aikanaan sai kun puhelin soi ja näytöllä näkyi se nimi.

Vierailija
67/211 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole koskaan tullut edes kysyneeksi mieheltä, millä nimellä olen. Todennäköisesti ihan etunimi sukunimi tai sukunimi etunimi.

Vierailija
68/211 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen poikaystävän puhelimessa opiskeluaikaisella lempinimellä Rikkihappo, lyhyemmin Rikkis

Ei elämä ole niin vakavaa.

Vierailija
69/211 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulitko tekemääm ketjun miehen ja naisen välisistä eroista.

Vierailija
70/211 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lukee aromipesä

Vierailija
71/211 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lukee naisen kohdalla "Buttfucked Bitch".

Vierailija
72/211 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaikki ihmiset, myös mies, etunimi sukunimi. Ei tuu virheitä eikä tarvii arpoa onko se ana, Andy vai antti. Koska kaikilla noilla nimillä olis mulla joku ja vain yksi ois mun mies.

Vierailija
73/211 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on puhelimessani ICE + hänen nimensä. En tiedä, miten minä olen hänen puhelimessaan

Vierailija
74/211 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lukee Anu Saukko

Vierailija
75/211 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänkö halusit kertoa ? Oh, voi kuinka herttaista...ja niin romanttista !

Vierailija
76/211 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin mies on puhelimessa ihan omalla nimellään.

Vierailija
77/211 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ICE Nimi Sukunimi (Vaimo). Samalla ICE tunnisteella on myös murkkuikäiset lapset. Vaimolla on pelkästään ICE ja minun etunimi Sukunimi.

Vierailija
78/211 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen ICE ?

ICE = Jää

Minulla on joka nimen alussa FIRE, joten erotan muut nimet niin, että poistan tuon FIRE-sanan

Vierailija
79/211 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen ICE ?

ICE = Jää

Minulla on joka nimen alussa FIRE, joten erotan muut nimet niin, että poistan tuon FIRE-sanan

In Case of Emergency

Vierailija
80/211 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä hoitava taho mitään kännyköitä muutenkaan ratsaa eli koko ICE-koodi on humpuukia. Jos lähintä omaista ei ole sairaalan kirjoihin jollain käynnillä joskus merkattu, kysytään se poliisilta.

Kysyy tai ei, niin äitini löysi kerran puhelimen pusikosta. Se saatiin toimitettua omistajalleen, kun sen vaimo soitti siihen. Jos siitä olisi voinut soittaa ice-henkilölle, niin tieto puhelimen löytymisestä olisi saatu kerrottua nopeammin.

No voihan sitä soittaa muullekin puhelimesta löytyvään numeroon, esim. juuri viimeksi soitettuun tai jos siellä on vaikk "äiti", "isä" tms. Tuolla tavalla on ennenkin omistajat löytyneet.

Ei voi, kun puhelin on lukittu. Ice-numeroihin olisi kyseisellä puhelimella voinut soittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän