Olen miehen puhelimessa nimellä "Minna S" hän on minun puhelimessani nimellä "Kulta"
Ärsyttää. Ihan kuin olisin vaan kuka tahansa siellä nimilistassa. Kun sanoin, niin hän sanoi ettei sitä kannata ottaa mitenkään henkilökohtaisesti. Hänen naispuolinen kaverinsa on kuitenkin siellä lempinimellään, tyyliin *Ellu
Kommentit (211)
Tehdään gallup: nuoli ylös jos puolison(tai lähin) nimi on kännykässä ja nuoli alas jos lukee kulta/rakas/mussukka tai jotain.
Mulla mies on nimellä Ice Rakas. Jäänyt sieltä kultaisesta nuoruudesta eikä ole tullut vaihdettua. Tosin emme yleensä muutenkaan puhuttele toisiamme nimillä, vaan jollain hellittelynimellä. Ei kylläkään lässytetä niitä, vaan ihan normaalilla äänensävyllä sanotaan, että viittitikö kulta tuoda mehutölkin tullessas.. Mitään käryä ei ole, millä nimellä minä olen miehen puhelimessa, eikä juuri kiinnosta. Luultavasti etunimellä.
Saattaa johtua vähän siitäkin, että tunnen varmaan 15 samannimistä kuin mieheni. Jollakinhan se täytyy saada erottumaan kaikista kaimoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi hitsinpimpulat! Minun mieheni on puhelimessani: "G" .
Oletko naimisissa Chris O’Donnellin kanssa?
Mun miehelläpä on soittoäänenä mun soittaessa "käymme yhdessä ain"
Eiks se ole jotenkin nostalgista fiilistellä kun puhelimessa edelleen se sama nimi jonka silloin laittoi kun numeroita ekakerran vaihdettiin, voi muistella niitä samoja kutinoita mitä silloin aikanaan sai kun puhelin soi ja näytöllä näkyi se nimi.
Enpä ole koskaan tullut edes kysyneeksi mieheltä, millä nimellä olen. Todennäköisesti ihan etunimi sukunimi tai sukunimi etunimi.
Minä olen poikaystävän puhelimessa opiskeluaikaisella lempinimellä Rikkihappo, lyhyemmin Rikkis
Ei elämä ole niin vakavaa.
Tulitko tekemääm ketjun miehen ja naisen välisistä eroista.
Mulla lukee naisen kohdalla "Buttfucked Bitch".
Mulla on kaikki ihmiset, myös mies, etunimi sukunimi. Ei tuu virheitä eikä tarvii arpoa onko se ana, Andy vai antti. Koska kaikilla noilla nimillä olis mulla joku ja vain yksi ois mun mies.
Mieheni on puhelimessani ICE + hänen nimensä. En tiedä, miten minä olen hänen puhelimessaan
Tämänkö halusit kertoa ? Oh, voi kuinka herttaista...ja niin romanttista !
Mullakin mies on puhelimessa ihan omalla nimellään.
Minulla on ICE Nimi Sukunimi (Vaimo). Samalla ICE tunnisteella on myös murkkuikäiset lapset. Vaimolla on pelkästään ICE ja minun etunimi Sukunimi.
Mikä ihmeen ICE ?
ICE = Jää
Minulla on joka nimen alussa FIRE, joten erotan muut nimet niin, että poistan tuon FIRE-sanan
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen ICE ?
ICE = Jää
Minulla on joka nimen alussa FIRE, joten erotan muut nimet niin, että poistan tuon FIRE-sanan
In Case of Emergency
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä hoitava taho mitään kännyköitä muutenkaan ratsaa eli koko ICE-koodi on humpuukia. Jos lähintä omaista ei ole sairaalan kirjoihin jollain käynnillä joskus merkattu, kysytään se poliisilta.
Kysyy tai ei, niin äitini löysi kerran puhelimen pusikosta. Se saatiin toimitettua omistajalleen, kun sen vaimo soitti siihen. Jos siitä olisi voinut soittaa ice-henkilölle, niin tieto puhelimen löytymisestä olisi saatu kerrottua nopeammin.
No voihan sitä soittaa muullekin puhelimesta löytyvään numeroon, esim. juuri viimeksi soitettuun tai jos siellä on vaikk "äiti", "isä" tms. Tuolla tavalla on ennenkin omistajat löytyneet.
Ei voi, kun puhelin on lukittu. Ice-numeroihin olisi kyseisellä puhelimella voinut soittaa.
Tuohan saattaa olla ihan fiksua, mutta ei sinällään liity siihen millä nimellä ihmisiä puhelimessa kutsuu vaan siihen että tiettyihin numeroihin liittää kyseisen ominaisuuden.