Olen moderaattori, tradenomi N34, teen täysin etätyötä, haluatko arvata palkkani?
Olen single niin teen paljon iltatöitä, tykkään nukkua aamuisin pitkään. Valvon kolmea eri keskustelualuetta ja kahden median kommenttikenttiä, työni on kokoaikaista ja ylitöitä saan tehdä niin paljon kuin haluan, meistä moderaattoreista on valtava pula.
Selailen valvomiani palstoja ja reagoin ilmoituksiin asiattomista viesteistä. Täysin etätöissä olen ja työlaitteeni on läppäri.
Yleensä vain poistan viestin mutta noin joka kymmenes viesti aiheuttaa jatkotoimia eli bannauksen, muutamia kertoja työvuoron aikana olen yhteydessä viranomaisiin.
Kahdesti vuodessa moderaattoritiimimme kokoontuu ja kerran viikossa pidämme palaverin etänä.
Itse aloitin moderaattorina 2019 ollessani opiskelija.
Sain työn lähettämällä sähköposteja medioihin, aika pian sitten olinkin moderaattorikurssilla ja nyt olen ammattialani parhaiten ansaitsevaa kymmentä prosenttia edustava- eikä voi olla kyllä tämän helpompaa työtä
Laitan tämän koska meitä moderaattoreista jälleen palstalla haukutaan mutta tosiasiassa ilman työtämme kaikki keskustelut peittyisivät valtavaan määrään törkeitä vihaviestejä ja alatyyliseen haistatteluun