Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen miehen puhelimessa nimellä "Minna S" hän on minun puhelimessani nimellä "Kulta"

Vierailija
21.02.2017 |

Ärsyttää. Ihan kuin olisin vaan kuka tahansa siellä nimilistassa. Kun sanoin, niin hän sanoi ettei sitä kannata ottaa mitenkään henkilökohtaisesti. Hänen naispuolinen kaverinsa on kuitenkin siellä lempinimellään, tyyliin *Ellu

Kommentit (211)

Vierailija
1/211 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitsinpimpulat! Minun mieheni on puhelimessani: "G" .

Vierailija
2/211 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet ihanan lapsellinen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/211 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mua häiritsisi asia ottaisin sen vielä puheeksi ja kertoisin että minua tuo häiritsee. Onpa taas vaikeaa, Huoh!

Vierailija
4/211 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lukee, että "Se nainen joka asuu mun luona"

Vierailija
5/211 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen mieheni puhelimessa nimellä "rakas"

<3

Vierailija
6/211 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes tiedä millä nimellä olen mieheni puhelimessa.

Minulla mies on ihan vain omalla nimellään.

Vierailija
7/211 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpsistä! Juksaat, ei mahdu tekstikenttään!

Vierailija
8/211 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kasvanut usean veljan kanssa ja päässyt läheltä tutustumaan ns. jätkä-maailmaan. Miehet ja naiset   poikkeavat toisistaan joiltakin osin. He ajattelevat ja toimivat  ns. miesmäisesti, karskimmin ja päällepäin vähemmän tunteellisemmin kuin pikku-prinsessoina kasvaneet neidit. Miehet myös näkevät ja arvioivat itseään usein  osana ryhmää, joukkuetta,  ja haluavat siellä kisailla leijonan paikasta.  Jos tätä ei ymmärrä, alkaa joissain asioissa vaatia mahdottomia ja kytätä kaikkia pieniä asioita näiden ukkojen käytöksessä. Niistä sitten saakin pahoitettua oman mielensä vaikka loppuelämäksi - ja hapan ihminenhän ei ole kovin puoleensavetävä.

Erään tutkimuksen mukaan miehet arvostavat naisissa eniten huumoritajua! Sitä kehiin enemmän kuin rakennekynsiä ja hiuspidennyksiä ja marinaa,  siis jos haluatte pitää miehenne  kiinnostusta yllä.

Vierailija
9/211 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ex oli puhelimessa muotoa etunimi sukunimi. Tutustuttiin alunperin töiden kautta, joista jäi tuo "virallinen" nimi puhelimeen. Ei vaan tullut koskaan mieleen vaihtaa sitä. 

Vierailija
10/211 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun nimeni on ollut miehen puhelimessa "pokemonmuija" ensitapaamisesta lähtien.

Vierailija
11/211 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen miehen puhelimessa nimellä Pirkko Rakas, mieheni on puhelimessani Matti Meikäläinen. Mitä väliä

Vierailija
12/211 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla ainakin mahtuu. Testasin. :)

Vierailija
13/211 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä mieheni puhelimessa mieluummin nimellä *Etunimi *Sukunimi kuin joku "hanipöö<3<3<3<3".

Vierailija
14/211 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa kyllä mulla vaan mahtuu

Vierailija
15/211 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mieheni puhelimessa nimellä "Rakkaani" ja mies mun puhelimessa "Se Sika"

Vierailija
16/211 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on mun puhelimessa ihan Etunimi Sukunimi enkä tiedä millä nimellä minä olen hänen puhelimessa.

Moni naimisiin mennyt ystäväni on edelleen vanhalla sukunimellään.

Mitä väliä? Oletko 14-vuotias ap?

Vierailija
17/211 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö mitä. Mulla oli noita kultsipuppelinimiä puhelimessa viimeksi teininä.

Oikeestiko te parisuhteen alettua vaihdatte miehen nimen puhelinluettelossa kullaksi tms? Miten tulee edes mieleen, että ahh nyt voin vaihtaa sinne "rakas"? :D

Vierailija
18/211 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mies on nimetty ihan ICE Matti. Itse lienen ihan etunimellä hänen puhelimessaan. En haluaisikaan olla mikään rakas tai kullannuppu. Yöh. 

Vierailija
19/211 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin ensimmäiset kymmenen vuotta miehen puhelimessa tyyliin "Niemelä". Nyttemmin sentään "ICE etunimi".

Vierailija
20/211 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen mun mieheni puhelimessa nimellä "Kulta" ja sen lisäksi miehellä on mun kuva puhelimessaan taustakuvana ja toinen mun kuva lukitusnäytössä taustakuvana... Yhdessä ollaan oltu jo 6vuotta kuitenki ettei ihan alkuhuumasta kyse.. Kai se on sitten niin söpöö..!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän