Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hay day vinkkejä

Vierailija
23.06.2018 |

Onko jollain jotain hyviä vinkkejä naapurusto kisoihin hay dayssä, tai ylipäätänsä hay dayhyn?

Kommentit (421)

Vierailija
1/421 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/421 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä vinkeistä. Kannattaa kuitenkin huomioida, että kaikkea tulee epätasaisesti. Ja eri ihmisille tulee eri tavaroita paljon. Joku saa paljon lautaa ja joku toinen taas paljon teippejä.

Alkuun on vähän rahaa, mutta (en muista millä tasolla) sitä alkaa olla riittävästi. Olisko suunnilleen silloin, kun tulee mahdollisuus tehdä timanttisormus. Se jatkuva rahan puute sai melkein lopettamaan pelaamisen, mutta kun kuulin tältä palstalta, että puute loppuu, jaksoin vielä pelata.

Olen yli 80 tasolla. Mua harmittaa pelissä se, että erilaisia tuotteita on tällä tasolla niin paljon, että varastoon ei millään mahdu juuri mitään niin paljon, että saisi edes suht helposti laivan täyteen. En siis enää viitsi täyttää laivaa juuri koskaan.

Kierre varaston liikaa täyttymisestä vain jatkuu, kun laajennusta rvikkeet vievät tilaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/421 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin katsomassa. Olen tasolla 87.

Haudan voi ladata ilmaiseksi play-kaupasta. Se on mukava peli kyllä. Kannattaa kokeilla ladata.

Vierailija
4/421 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis *haydayn ei haudan

Vierailija
5/421 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin lukisin mielelläni vinkkejä

Vierailija
6/421 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa

Vierailija
7/421 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa ihmeessä lisää niitä vinkkejä. Minuakin kiinnostaisi.

Vierailija
8/421 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras neuvoni on olla aloittamatta Haydayn pelaamista.

T. Nim. koukussa tasolla 105

Vierailija
9/421 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootpa pitkällä. Kerro toki vinkkejä itse peliin.

Olen tuo 87-tasolainen. Kyllästyttää hieman, kun korkealla tasolla tasonousu on aina vain hitaampaa. (Mutta tosiaan eniten pelissä ärsyttää varaston täyttyminen laajenustarvikkeista ja varakirveistä ja sahoista ja räjäytystarvikkeista.

Ärsyttää, että peli on niin oikukas sen suhteen, että mitä kohta alkaa saada liian vähän.

Olisi erittäin ärsyttävää saada kirjeitä ja sahoja liian vähän. Jotkut ilmeisesti saavat, kun heillä on kuivuneita puita ja maatila pilalla.

Vierailija
10/421 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotantokoneisiin kannattaa laajentaa niitä lisäpaikkoja timanteilla aina kun mahdollista ja pitää koneet pyörimässä. Ensimmäisenä kasvata meijerin ja sokerikoneen kaltaiset laitteet, jotka tuottavat valmistusaineita muille tuotantokoneille.

Laajenna varastoa aina kun voit.

Osta myös heti kaikki uudet laitteet kun ne ovat saatavilla ja sinulla rahaa.

Kun toimitat tilauksia (ilmoitustaulu) niin poista huonot tilaukset. Tarkkaile tilausten piste/raha -suhdetta. Jos tarvitset enemmän pisteitä kuin rahaa, niin keskity tekemään niitä mistä saa enemmän pisteitä.

Vierailija
11/421 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen se 87 tasolta. Lopetatteko te suuritasooset jossain vaiheessa ladon ja viljasiilon laajennuksen, jolloin ei laajenustarvikkeita tarvita ja niiden varastoimaan voi lopettaa?

Kun mua ärsyttää se, että joka laajennuksen jälkeen seuraavaan laajennukseen tarvita aina enemmän laajenustarvikkeita. Tällöin se ladon täyttyminen laajennusta varalla säilyy edelleen aivan liian ärsyttävää.

Vierailija
12/421 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tuo 87-tasolainen. Kyllästyttää hieman, kun korkealla tasolla tasonousu on aina vain hitaampaa. (Mutta tosiaan eniten pelissä ärsyttää varaston täyttyminen laajenustarvikkeista ja varakirveistä ja sahoista ja räjäytystarvikkeista.

Ärsyttää, että peli on niin oikukas sen suhteen, että mitä kohta alkaa saada liian vähän.

Olisi erittäin ärsyttävää saada kirjeitä ja sahoja liian vähän. Jotkut ilmeisesti saavat, kun heillä on kuivuneita puita ja maatila pilalla.

Vinkkeinä ehkä sellaisia mitä olet ehkä jo itsekin löytänyt, että yritä löytää ja liittyä aktiiviseen naapurustoon, jossa on useita yli sadan pisteen farmeja. ”Isot” auttavat laivojen täytössä ja heiltä voi tavaroita/tuotteita pyytää, ostaa ja vaihdella. Saat nopeammin laivoja ja tilauksia tehtyä.

Jos olet itse aktiivinen pelaaja, liity sellaiseen aktiiviseen naapurustoon jossa pelataan derbyä korkeimmassa mestaruusliigassa. Jotkut tällaisista naapurustoista edellyttävät kaikilta jäseniltään aktiivista derbyämistä tietyllä pistemäärällä/derby tai lentää ulos naapurustosta.

Laivoja täyttäessä pyydä apua ja pidä tienvarsikiskassa ”mainostus yllä”. Eli koko ajan tavaraa myynnissä. Jos ei omaa tavaraa ole riittävästi myyntiin asti, niin osta muilta ja myy sitä samaan hintaan. Tai tee paljon maissia ja myy 20 rahalla.

Vierailija
13/421 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen se 87 tasolta. Lopetatteko te suuritasooset jossain vaiheessa ladon ja viljasiilon laajennuksen, jolloin ei laajenustarvikkeita tarvita ja niiden varastoimaan voi lopettaa?

Kun mua ärsyttää se, että joka laajennuksen jälkeen seuraavaan laajennukseen tarvita aina enemmän laajenustarvikkeita. Tällöin se ladon täyttyminen laajennusta varalla säilyy edelleen aivan liian ärsyttävää.

Ei ole loppua vielä laajennustarpeelle näkyvän. Varsinkin varastoa pitäisi jatkuvasti olla laajentamassa. Ja koska seuraaviin laajennuksiin tarvitsee aina enemmän laajennustarvikkeita niin niitähän siellä sitten on odottelemassa. Myyn välillä pois ylimääräistä, eli jos mulla kaksinkertainen määrä pultteja ja teippiä puuttuu vielä 2/3, niin myyn pultteja reilusti pois.

T. taso 105

Vierailija
14/421 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkkeinä ehkä sellaisia mitä olet ehkä jo itsekin löytänyt, että yritä löytää ja liittyä aktiiviseen naapurustoon, jossa on useita yli sadan pisteen farmeja. ”Isot” auttavat laivojen täytössä ja heiltä voi tavaroita/tuotteita pyytää, ostaa ja vaihdella. Saat nopeammin laivoja ja tilauksia tehtyä.

Jos olet itse aktiivinen pelaaja, liity sellaiseen aktiiviseen naapurustoon jossa pelataan derbyä korkeimmassa mestaruusliigassa. Jotkut tällaisista naapurustoista edellyttävät kaikilta jäseniltään aktiivista derbyämistä tietyllä pistemäärällä/derby tai lentää ulos naapurustosta.

Laivoja täyttäessä pyydä apua ja pidä tienvarsikiskassa ”mainostus yllä”. Eli koko ajan tavaraa myynnissä. Jos ei omaa tavaraa ole riittävästi myyntiin asti, niin osta muilta ja myy sitä samaan hintaan. Tai tee paljon maissia ja myy 20 rahalla.

Lisään vielä vinkkeihini, että seuraa sellaisia farmeja jotka laittavat usein hyvää tavaraa myyntiin ja/tai heillä on usein autettavaa. Käy säännöllisesti katsomassa myyntikoju. Jos farmin meno hyytyy, niin älä kauas odottele vaan etsi uusi aktiivinen seurattava.

T. taso 105

Vierailija
15/421 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, sinä 105 tasolla oleva olet edelleen ladon laajennuskierteessä. Eli sille ei siis ole loppua odotettavissa. Erittäin harmillista. Ja tosiaan ei sitä uskalla heti myydä niitä jo riittävästi saamiaan tarvikkeita, kun ei tiedä, milloin alkaakin saada niitä vähemmän. Tämä varastoasia ärsyttää pelissä eniten. Mulla on ollut vähällä pelaamisella juuri tuon varaston jatkuvan täyttymisen takia, jolloin joutuu miettimään, mitä uskaltaisi myydä.

Vielä ärsyttävämpää olisi, jos kirveet ja sahat alkaisi loppua.

Olen naapurustossa, jossa muut on jotain 50-tasolaisia. Kamalan mukavia ja en oo hennonnut erota. He kuitenkin pelaavat vain hyvin harvoin onnistuen silloin pelaamaan vaikka kuukauden. Sitten ovat poissa vaikka 5 kuukautta.

Pärjäisinö edes mestaruuskisat asioissa tehtävissä. Ne ovat aika vaativia jo. Kalastaa, viljellä ja louhia (jos on räjäytysaineita) tykkään tehtävissä. Nyt olen itsekin pois derbystä, kun siellä ei ole kuukausiin ollut muitakaan.

Ne avuliasta naapurit otan ilmaiseksi, kun saa. Silloin ei varaston täyttymisestä ole harmia.

Vierailija
16/421 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, sinä 105 tasolla oleva olet edelleen ladon laajennuskierteessä. Eli sille ei siis ole loppua odotettavissa. Erittäin harmillista. Ja tosiaan ei sitä uskalla heti myydä niitä jo riittävästi saamiaan tarvikkeita, kun ei tiedä, milloin alkaakin saada niitä vähemmän. Tämä varastoasia ärsyttää pelissä eniten. Mulla on ollut vähällä pelaamisella juuri tuon varaston jatkuvan täyttymisen takia, jolloin joutuu miettimään, mitä uskaltaisi myydä.

Vielä ärsyttävämpää olisi, jos kirveet ja sahat alkaisi loppua.

Olen naapurustossa, jossa muut on jotain 50-tasolaisia. Kamalan mukavia ja en oo hennonnut erota. He kuitenkin pelaavat vain hyvin harvoin onnistuen silloin pelaamaan vaikka kuukauden. Sitten ovat poissa vaikka 5 kuukautta.

Pärjäisinö edes mestaruuskisat asioissa tehtävissä. Ne ovat aika vaativia jo. Kalastaa, viljellä ja louhia (jos on räjäytysaineita) tykkään tehtävissä. Nyt olen itsekin pois derbystä, kun siellä ei ole kuukausiin ollut muitakaan.

Ne avuliasta naapurit otan ilmaiseksi, kun saa. Silloin ei varaston täyttymisestä ole harmia.

Olen se 87 tasolta

Vierailija
17/421 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jollain 95 tasolla enkä tosiaankaan laajenna latoa tai siiloa jatkuvasti. Johanson siinä olisi aina lato täynnä. Aktiivisessa naapurustossa laajennukset tehdään talkootyönä, aina sille kuka milloinkin tarvii. Myyn aina heti ylimääräiset pois.

Vierailija
18/421 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tasolla 164. Pelaan joka päivä, mm. television mainostauoilla ja jos on ohjelmia, joita ei tarvitse kuin kuunnella ( uutiset, a-studio, musiikkiohjelmat mm.)

Viljavarastoa en enää laajenna, mutta tavaravarastoa kyllä. Ostan silloin tällöin timantteja tarjouksesta ja niillä palkkaan Tomin. Ton on ehdottoman hyvä kun on hankalampia laivatilauksia, joissa on hitaasti tuotettavia tuotteita. Laivatilauksissa voi käyttää pyydä apua- toimintoa ja kaikkea saa, jos vain laittaa torikojuun myyntiin haluttuja /harvinaisempia artikkeleita. Mm. voi ja sokeri, puuvillakangas, sushi jne. ovat hyviä. Tärkeintä on erottua, myytävää tuotetta ei tarvitse olla paljon 1-3 kpl riittää hyvin.

Rakennustarvikkeita saa kun viljelee peltoja ahkerasti ja ruokkii eläimiä, mm. aasit ovat tuottoisia.

Naapuristo kannattaa vaihtaa aktiivisempaan, derbystä saa hyviä palkintoja vaikkei pääsisi palkintosijoille, esim. 8-10hevosenkenkäpalkintoa tuo jo mukavasti tarvikkeita. Kannattaa auttaa naapureita niin saa itsekin apua helposti.

Kun ostaa muiden kojuista kannattaa katsoa onko tilalla arkkua, jossa voi olla palkinto, usein sahoja tai kirveitä. Jos tilalla on arkku niin kylällä kannattaa myös käydä: meressäkin on silloin usein arkku. Meriarkuissa voi olla jopa 8 timanttia.

Louhinta kannattaa keskittää derbyyn; saa nopeasti ja tehokkaasti suoritettua isopisteisen tehtävän.

Hay Dayn pelaamiseen menee aikaa, mutta pelistä saa paljon hyvää mieltä, shoppailuhimo tulee tyydytettyä ja pelatessa tarvitaan molemmat kädet, joten ei tule naposteltua. :)

Vierailija
19/421 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

20. jatkaa vielä: mesimarjapensaita kannattaa ostaa vain kaksi kerrallaan, niin kuivuneet saa aina poistettua. Muuten ne vievät äkkiä älyttömästi tilaa. Kaksi riittää tuottamaan tarpeeksi hunajakennoa.

Kun kaikki kalastusalueet ovat käytössä voi kalastaa myös yhdellä verkolla; hidasta, mutta silloin on aina kalaa tulossa, jos unohtelee laittaa vieheitä tulemaan ( kuten minä).

Vierailija
20/421 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä naapurustoja minne mahtuisi?