Olen miehen puhelimessa nimellä "Minna S" hän on minun puhelimessani nimellä "Kulta"
Ärsyttää. Ihan kuin olisin vaan kuka tahansa siellä nimilistassa. Kun sanoin, niin hän sanoi ettei sitä kannata ottaa mitenkään henkilökohtaisesti. Hänen naispuolinen kaverinsa on kuitenkin siellä lempinimellään, tyyliin *Ellu
Kommentit (211)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla lukee, että "Se nainen joka asuu mun luona"
Höpsistä! Juksaat, ei mahdu tekstikenttään!
Mihin tekstikenttään? Et ilmeisesti tajua, että on muitakin puhelimia, kuin se sinun rajoitetu iphone.
en tiedä millä nimellä oon miehen puhelimessa mutta mies nimikkeellä On se. jostain jäi tämmönen nimitys :D
Ymmärrän aloittajaa. Sama juttu meillä. Hän on rakas, minä pelkkä etunimi. Kaverinsa ovat sitten lempinimillä ja sisäpiirin vitseillä nimetty.
Huvitavaa sinänsä, kun otin asian puheeksi, hän suuttui! "Mikäs siinä sitten pitäisi lukea, eikös sinun nimi satu olemaan XXXX??!"
Lisäsin vettä myllyyn: miksi sinun puhelimessa ei ole yhtään kuvaa meistä/minusta? (kavereiden, harrastusryhmien, työpaikan pikkujouluista lähtien löytyy kuvia). Huomasitko Samilla oli vaimonsa kuva näytössä, kun kävi meillä viimeksi?
Mies suuttui. Nyt esittää ettei yhtään ymmärrä, miksi minä olen niin V-m'inen.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän aloittajaa. Sama juttu meillä. Hän on rakas, minä pelkkä etunimi. Kaverinsa ovat sitten lempinimillä ja sisäpiirin vitseillä nimetty.
Huvitavaa sinänsä, kun otin asian puheeksi, hän suuttui! "Mikäs siinä sitten pitäisi lukea, eikös sinun nimi satu olemaan XXXX??!"
Lisäsin vettä myllyyn: miksi sinun puhelimessa ei ole yhtään kuvaa meistä/minusta? (kavereiden, harrastusryhmien, työpaikan pikkujouluista lähtien löytyy kuvia). Huomasitko Samilla oli vaimonsa kuva näytössä, kun kävi meillä viimeksi?
Mies suuttui. Nyt esittää ettei yhtään ymmärrä, miksi minä olen niin V-m'inen.
Minulla ei ole aavistustakaan, millä nimellä olen mieheni puhelimessa, ja vielä vähemmän siitä, mitä kuvia hänellä siellä (tai tietokoneellaan) on. Mistä ihmeestä minä tietäisin tuollaiset asiat? Pitäisikö pyytää häntä näyttämään puhelimensa yhteystiedot ja kuvagalleria?
En nyt lainaa tähän kommentteja jossa tämä mainitaan koska en tarkoita tätä henkilökohtaisesti, mutta naiset jotka kutsuvat itseään Emännäksi, tai mainitsevat olevansa "yksi jätkistä" ovat hard no.
HARD NO.
Vierailija kirjoitti:
Pienet on ongelmat sulla ap😂.
Kiitos sinulle joka kerroit tuosta vinkistä Samsungin ICE ryhmän luomisesta. Se on nyt tehty.
Tiedoksi omppuihmisille, että applella on sitten ihan sama ominaisuus. Itsellä on ICE:nä vain oma mies, ja ICE jälkeen hänen lempinimensä. Makujuttuja nämä, mutta kyllä minusta tuntuisi vähän kalsealta laittaa siihen etunimi, sukunimi. Muutenkaan lähimmät ihmiset eivät ole kokonimillä, vaan on "äiti", "isä" ja sitten sisko ja lähin ystävä ovat lempinimillä. Muut sitten virallisesti. Lisäksi noille lähimmille on eri soittoääni kuin muille ja miehelle vielä ihan oma spesiaali. Lähinnä siksi, että ajaessa ei tarvitse tarkistaa, kuka soittaa, vaan voi vaan vastata.
Onko siellä myös Minna p ja Minna h? Ne on myös rakastajia
Kulta, sijoitus- vai romu? Mielestäni se etunimi on jotenkin henkilökohtaisempi kuin joku yleisnimitys, jota yleensä kaikki käyttää puolisostaan. Sitä paitsi Minna on ihana nimi ja Minnat on ihania.
Vierailija kirjoitti:
Kulta, sijoitus- vai romu? Mielestäni se etunimi on jotenkin henkilökohtaisempi kuin joku yleisnimitys, jota yleensä kaikki käyttää puolisostaan. Sitä paitsi Minna on ihana nimi ja Minnat on ihania.
Ehkä apn nimi onkin Maija, mies vaan muistaa väärin
En kai mä nyt sotke jämptisti Sukunimi Etunimi -muotoista kontaktiluetteöoani millään hellittelynimiroskalla?
Lapset ovat kontakteissa samaan tapaan myös.
Pienet on ongelmat sulla ap😂.
Kiitos sinulle joka kerroit tuosta vinkistä Samsungin ICE ryhmän luomisesta. Se on nyt tehty.