Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko töykeä jos en vastaa serkun viestiin joulupäivänä, haluaisi tänään nähdä meillä

Vierailija
25.12.2024 |

Vai onko serkku töykeä kun pommittaa viestillä jouluna? Emme ole läheisiä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa hänelle, ja kerro, että tänään ei sovi tavata. Jos hän vaatii selitystä, sano, vastaa, että se on yksityisasia.

Jos sinulla on tiedossa ajankohta, jolloin voisit hänet tavata, ehdota hänelle, että tapaisit silloin. Tai laita, että tavataan joskus toisena ajankohtana.

Vierailija
2/20 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluna voi laittaa puhelimen kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on töykeää olla vastaamatta. Hän ehkä odottaa sun vastausta ennen kuin alkaa sopimaan muiden kanssa mitään. Mutta ei ole töykeää sanoa, että näin lyhyellä varoitusajalla tapaaminen ei valitettavasti onnistu. Nähtäiskö joku päivä ensi vuoden puolella?

Vierailija
4/20 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyvää joulua! Meillä on joulun ajan aikataulu jo tehtynä, ja olemme kiireisiä."

Vierailija
5/20 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske sen painumaan muualle viinapulloineen!

Vierailija
6/20 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että söit liikaa kinkkua, nyt sulattelet että kassellaan sit syssymmällä.

Vierailija
7/20 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaisin jotain, ettei tule ilmoittamatta.

Vierailija
8/20 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ehdottavat valehtelemaan. 

Vierailija
9/20 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen aamulla 1O aikoihin juteltiin kaverin kanssa, ilta päivällä olin suku joulun vietossa, soitti 4 kertaa, en vastannut.   enkä soittanut kotiin tullessa. Äsken yritin soittaa hälle, ei vastannut, pitää äänettömllä puhelintaan.. . Soittaa varmaan myöhemmin. 

Vierailija
10/20 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen aamulla 1O aikoihin juteltiin kaverin kanssa, ilta päivällä olin suku joulun vietossa, soitti 4 kertaa, en vastannut.   enkä soittanut kotiin tullessa. Äsken yritin soittaa hälle, ei vastannut, pitää äänettömllä puhelintaan.. . Soittaa varmaan myöhemmin. 

Minä olisin laittanut viestin, etten ehdi nyt puhumaan ja samalla olisin kysynyt onko joku hätä, kun niin monta kertaa on soittanut. 

Vierailija
11/20 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin viestin, että sori nyt ei sovi tapaaminen 

Vierailija
12/20 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun serkku on mulle läheisin ihmisin ikinä. Vaikkei olla juurikaan tekemisissä, mutta hän on mun sukua ja verta ja aina tärkein. Ihan tärkeimmästä tärkein. On myös tärkein henkilökohtaisesta historiasta. Meillä on sama kasvuympäristö ja tietoisuus kulttuurista. 

Mun serkku varmaan tietää miten älyttömän tärkeä hän on mulle. Mulla on järkyttävä flunssa ollut ja kaikenmaailman muut ongelmat, varmaan serkku tajuaa millainen sankari hän on. 

Vierailija
13/20 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi turhaan pahoittaa toisen mieli sanomalla ettei kiinnosta tavata pätkääkään?

Vierailija
14/20 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on 4 hauskaa juttua....

-Kuka hullu ehdottaa itse kyläilyä J O U L U N A

-Kuka hullu kysyy neuvoa palstalta

-Ketkä hullut keksii jos mitä satuja neuvoksi

-Ja melko tonttu olen itsekkin kun kommentoin.

Hyvää Joulua kaikille!

Vierailija
15/20 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiväthän ehdota.

Jos minä en haluaisi vierasta tänään, sanoisin että ei sovi. Se ei ole vale. Ei sovi, jos ei halua. 

Vierailija
16/20 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen miestäni, joka pitää serkkuihinsa yhteyttä. Mie on todella sosiaalinen. Itse olen serkuilleni täysin vieras ja en pidä yhteyttä. 

Vierailija
17/20 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tänään ei sovi tai et halua nähdä, niin laita viesti ettei tänään sovi, toivota hyvää joulua ja ehdota vaikka jotain toista päivää, jos haluat häntä muuten nähdä.

Vierailija
18/20 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiväthän ehdota.

Jos minä en haluaisi vierasta tänään, sanoisin että ei sovi. Se ei ole vale. Ei sovi, jos ei halua. 

Samaa mieltä, ja se ei tarkoita myöskään, ettei koskaan haluaisi nähdä, jos esim. nyt joulupäivänä extempore ei käy.

Mutta olisi ihan kohteliasta laittaa viesti, ettei tänään sovi. Mahdollisesti lisätä, että olisi kiva nähdä jokin toinen kerta ja toivottaa hyvää joulua.

Vierailija
19/20 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulupäivä on rauhoittumisen aikaa, sopimatonta tyrkyttää itseään visiittiin. 

Vierailija
20/20 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itseään voi kutsua toisten luokse kylään, vaan jos haluaa tavata, pitää kutsua omaan kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme