Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pilasin työhönpääsymahdollisuuteni. Haastattelija: "Kerro lempisitaattisi."

Vierailija
07.02.2017 |

Jäädyin kokonaan. Ei tullut mitään fiksua mieleen, lähinnä pyöri Matti Nykäset ja Tony Halmen lohkomat mauttomuudet mielessä. En saanut vastattua melkeinpä mitään, mumisin ja hihitin vain tyhmänä.

Mitäpä olisitte itse vastanneet? O_O

Kommentit (348)

Vierailija
281/348 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä haastattelija mittasikin kykyäsi vastata yllättävään. Sitaatilla ei sinänsä ole mitään väliä vaan sillä mitä vastaan jos sinulta kysytään jotain yllättävää. Jäädytkö vai osaatko sanoa jotain. 

Tai ehkä haastattelija oli täysin ammattitaidoton urpo, kuten suurin osa "hr-ammattilaisista". Missä työtehtävässä on yleensä oleellista vastata yllättäviin kysymyksiin?

Hyvinkin monessa ammatissa pitää olla kykyä reagoida nopeasti tai käsitellä yllättävä tilanne tyylikkäällä tavalla. Tarvitsetko esimerkkejä?

Vierailija
282/348 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen pomoni sanoi joskus osuvasti: "Hyvällä työntekijällä on hyvä pärstäkerroin."

Kiinteistövälitys ?

Mukana komeita raamikkaita esittelijöitä ja sitten joukko nuoria naisia eli johdon sihteereitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/348 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikki sitaattini on "I'll be back"

Vierailija
284/348 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei se järvi soutamalla kulu"

Tämän jälkeen olisin kysynyt, että, Sanoinko sen ääneen.

Vierailija
285/348 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkkarit kattoon- Kaija Koo

Vierailija
286/348 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vittu mitä paskaa." - Alexander Stubb

Vierailija
287/348 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin sanonut: "Tyhmä paljon työtä tekee, viisas pääsee vähemmällä" ja kävellyt sossuun. 

Vierailija
288/348 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin mieluummin tehnyt muutaman kärrynpyörän.

Vierailija
289/348 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pilaan työhönpääsymahdollisuuteni jo työnhakutilanteessa. Aina joku kirjoitusvirhe jää hakemukseen vaikka tarkistan hakemuksen ennen lähettämistä.

Vierailija
290/348 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rannalla maattiin, oli vaatteet heitetty paattiin. Napa vasten napaa, käsi v*ttua tapaa."

-Kertoo siitä että olet rohkea ja liikunnallinen.

Vierailija
291/348 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole mikään hyvä mies, olen teidän esimiehenne. Ja te teette niin kuin käsketään! - Väinö Linna, Tuntematon sotilas

Vierailija
292/348 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikee olla vaatimaton ku oon vitun hyvä!

Vierailija
293/348 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun asiat jättää viime tippaan, on käytettävissä oleva aika kaksinverroin ikävämpää, mutta sitä on vähemmän."

Lassi ja Leevi

Uskon, että tällaisena tehokkuuden aikana tuota sananpartta arvostetaan työnhakutilanteessa.

Vierailija
294/348 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiiru on pidettävä ajallansa, mutta hätäillen tekemällä ei tuu kuin kusipäitä kakaroita (Tuntemattomasta myöskin)

Vierailija
295/348 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelin jo että olisit sanonut jotain arbeit macht frei tyylistä :D eihän tuossa mitään. Itse olisin sanonut että ei ole lempisitaatteja. Fiksu ihminen ajattelee itse, ei tarvitse mitään mietelauseita.

Vierailija
296/348 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työhönottohaastattelussa kannattaa sitaatit:

Turkis on murha

Abortti on murha

Koirasudet luontoon

:)!

Vierailija
297/348 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään Potter-sitaattia?

Vierailija
298/348 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelin jo että olisit sanonut jotain arbeit macht frei tyylistä :D eihän tuossa mitään. Itse olisin sanonut että ei ole lempisitaatteja. Fiksu ihminen ajattelee itse, ei tarvitse mitään mietelauseita.

Vielä viisaampi tajuaa että kaikkea ei tarvitse tehdä itse alusta lähtien vaan voi käyttää hyödykseen muiden keräämää tietoa ja viisautta...

Ottaisitko töihin jonkun nysvän joka haluaa väkisin tehdä joka homman itse alusta lähtien uusiksi vai jonkun joka ottaa jotain melkein valmista ja tuunaa sitä sen mitä tarvitaan.

Vierailija
299/348 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"We must secure the existence of our people and a future for White Children."

Vierailija
300/348 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas sentään. Kenellä aikuisella on lempisananlaskua tai slogania noin vaan ja jos on, haluaako sen käyttää työhaastattelussa? Poislukien tietyt alat jossa markkinointi ja oma persoona etusijalla. Niihin kannattaisikin hioa jotain persoonallista.

Itse hain uutta työpaikkaa ja sain vastauksen lähettää esittelyvideo seuraavaksi tokaan vaiheeseen. En aio kuvata väkinäistä videota, pysyttelen nykyisessä kiitos...