Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pilasin työhönpääsymahdollisuuteni. Haastattelija: "Kerro lempisitaattisi."

Vierailija
07.02.2017 |

Jäädyin kokonaan. Ei tullut mitään fiksua mieleen, lähinnä pyöri Matti Nykäset ja Tony Halmen lohkomat mauttomuudet mielessä. En saanut vastattua melkeinpä mitään, mumisin ja hihitin vain tyhmänä.

Mitäpä olisitte itse vastanneet? O_O

Kommentit (348)

Vierailija
241/348 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis pitäis, vaan kun ei kehtaa, laiskana maaten elo on ehtaa.

Vierailija
242/348 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vittuillakseni vilkutin"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/348 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu juttu, sanoin haastattelijalle että "KVG" ja pääsin töihin :)

Vierailija
244/348 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Si vis pacem, para bellum

Vierailija
245/348 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei tolla pilaa. Sata muutakin hakijaa..

Jos on hyvä niin ei yks sitaatti kaada.

Toki voi olla, että jos asiakaspalveluun haet ja rupesit hihitteleen...niin se ei ollut siihen hyvä.

Varmaan mikä vaan vastaus on hyvä.... katsoi vaan miten reagoit....? Näin arvelen.

Vierailija
246/348 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juan Pablo Escobar Gavirialta voisi lainata jotakin...

" Minä tapan sinut, sinun lapsesi, puolisosi, äitisi, isäsi, sisarukset, serkkusi, isovanhempasi ja kaikki. Ja jos heistä joku on jo kuollut niin kaivan ylös ja tapan uudestaan. "

Ellei minua palkata.

Vierailija
247/348 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kirjoittanut fb profiiliini lempisitaattini, joten siitä se olisi helposti tullut mieleen.

Vierailija
248/348 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppohan se nyt kotisohvalla piereskellen niitä sitaatteja on keksiä. Ei enää, pliis. Se kai ei ollut ap:nkään tarkoitus.

Vierailija
249/348 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta alkaa tuntua, että tuohan oli oikeasti hyvä kysymys, koska tässäkin ketjussa niin moni näyttää menevän siitä puolustuskannalle. Jos olisin rekrytoija ja se tapahtuisi rekrytilanteesssa, minulla alkaisi heti hälytyskellot soida, että miksi.

Vierailija
250/348 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

You can fool all the people some of the time, and some people all of the time, but you can not fool all the people all of the time.

Vierailija
251/348 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On a bad day, there is always lipstick. - Audreu Hepburn 3

Vierailija
252/348 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä muutama:

"Mä joka päivä töitä teen. Joka ainoa aamu seitsemäksi meen." Tällä olisit antanut itsestäsi kuvan, että olet tylsä, mutta ahkera ja lojaali työnarkomaani.

"Carpe diem". Olet oikea klisee tai teinipissis. Ei omia mielipiteitä, ei mielikuvitusta, eikä omaa persoonaa.

"Meillä on unelma". Et saa töitä, paitsi jos haet johonkin mamujen tukemisprojektiin.

"Haistakaa paska koko valtiovalta". Tämä saattaa toimia jos haet jonkin tuppukylän huoltoasemalle renkaanvaihtajaksi.

Vierailija
253/348 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta alkaa tuntua, että tuohan oli oikeasti hyvä kysymys, koska tässäkin ketjussa niin moni näyttää menevän siitä puolustuskannalle. Jos olisin rekrytoija ja se tapahtuisi rekrytilanteesssa, minulla alkaisi heti hälytyskellot soida, että miksi.

Niin, yksi ongelma on tosiaan se että mikä tahansa urpo muuttuu pari haastattelua tehtyään rekryammattilaiseksi.

Vierailija
254/348 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon nyt kahvia. -Harri Holkeri

Vierailija
255/348 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiki laiskan syödessä, vilu töitä tehdessä.

Vierailija
256/348 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, yksi ongelma on tosiaan se että mikä tahansa urpo muuttuu pari haastattelua tehtyään rekryammattilaiseksi.

Taisi osua ja upota.

Vierailija
257/348 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro kerro kuvastin, ken on maassa kaunehin!

Vierailija
258/348 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vi...tuako sitatit työtekon kuuluu se olisi ollut oma sitaati.

Vierailija
259/348 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyt näkyy hellvetin hyvin."

- Pekka Siitoin

En olisi varmaan saanut paikkaa. :/

Vierailija
260/348 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen työnantaja ja työnhakijana minulla alkaisi heti hälytyskellot soida, miksi rekrytoija kysyy asiaa. Jos on tarkoitus nähdä, miten hakija suhtautuu asiakkaan yllättävään kysymykseen, miettisin hyvin tarkkaan, miksi minut on valittu koko haastatteluun, jos ammattitaitooni ei luoteta. Vai onko kyseessä yritys, jossa uutta työntekijää ei millään tavalla perehdytetä työtehtäviinsä ja sen vuoksi työntekijälle tulee useinkin tilanteita, joissa hän ei tiedä, miten pitäisi toimia? Jos taas on tarkoitus saada työnhakija kiusalliseen tilanteeseen tai jopa nolata työnhakija, miettisin, millaista itse työssä mahtaakaan olla, jos jo haastattelussa on tällaista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän