Muusikon leima deittisovelluksissa
Pitääkö paikkaansa että moni nainen ei arvosta miestä, joka mainitsee harrastavansa musisointia? Mulle se oli pienoinen järkytys, kun 25 vuoden saksofonin soittoni ja parin muun soittimen pitkäaikainen ja-pinnainen treeni tuntuukin olevan monista turhaa ja ei-miesmäistä... Vai ajatteletteko nykymuusikon tarkoittavan baarisoittajaa, joka saa kun haluaa, tai räppikakkatietokonenörttimuusikkoa?
Kamppailulajitaustasta en viitsi mainita, koska moni näkee sen aggressiivisena, vaikka onkin itsepuolustuslaji.
Kommentit (25)
saksofonin kanssa menee varmaan nörttiosastolle, siksi ei ehkä kelpaa. Kovin moni täysjärkinen ei tinderöi eli siellä on se vanhan koulukunnan räkäläbaaritarjonta virtuaalisena.
Riippunee naaraasta. Jotku tykkää ja arvostaa kovasti, mutta kai noita mainitsemasilaisiakin on
Mies on kuuma jos soittaa konemusaa. Kuten vaikkapa Sandstorm.
Vierailija kirjoitti:
DJ:t on kuumia muusikkoja!
narskuja ja käynyt valtaosan tyrkyistä baaritiskin takana olevista "räväköistä mimmeistä" läpi.
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni osti miehensä kanssa pienen omakotitalon, 2h ja keittiö ja pieni suihkuhuone.
Mies innostui ja osti täyden rumpusetin makuuhuoneen nurkkaan. Ja aloitti käyrätorven harjoittelun nollasta.
Naista kävi sääliksi.
Itse hommaisin tuossa vaiheessa viulun, jonka soittamista alkaisin itseopiskella nollasta.
Voisit vaikka profiilissasi kertoa mitä soitat. Useimmat muusikoksi itseään deittipalstoilla tituleeraavat soittavat lähinnä tamburiinia kaljaa vastaan ennen valomerkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Voisit vaikka profiilissasi kertoa mitä soitat. Useimmat muusikoksi itseään deittipalstoilla tituleeraavat soittavat lähinnä tamburiinia kaljaa vastaan ennen valomerkkiä.
Joskus aikoinaan yksi tuttu puhui itsestään muusikkona, koska kuunteli paljon musiikkia :D
Kyllä tommonen soitinten soittelu on naisten hommaa ja tiedät sen itekin. /s
Iteltä miehet on kysyneet muun muassa, että kenenkä kitaroita hilloan kotonani ja muuta sellaista. Suuttuvat kun vastaan sarkastisesti, että ne ovat koristeita.
Minusta musisointi ja kamppailulajit ovat ihan samantasoisesti ei-kovinkaan kiinnostavia harrastuksia miehellä kuten kalastus tai moottoripyörät. Itseäni ei haittaa mitenkään, sillä on kiva kun kummallakin on omia kiinnostuksen kohteita. Saattaisin kokea tilanteen kiusalliseksi, jos alkaisit soittaa minulle balladia tai haluaisit harjoitella kanssani jotain itsepuolustusliikettä. Mutta muuten nuo harrastukset eivät ole este suhteelle eikä ei-miesmäisiä.
Minusta harrastukset on aina positiivisiä merkkejä. Paitsi toki, jos se harrastus on kalja, tupakka ja baarissa roikkuminen. Arvostaisin soittoharrastusta.
Muusikot ovat stereotyyppisesti naistenmiehiä ja päihdeongelmaisia.
Vierailija kirjoitti:
Iteltä miehet on kysyneet muun muassa, että kenenkä kitaroita hilloan kotonani ja muuta sellaista. Suuttuvat kun vastaan sarkastisesti, että ne ovat koristeita.
Sinä et vaan osaa, olet neitimäinen ja syytät musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Muusikot ovat stereotyyppisesti naistenmiehiä ja päihdeongelmaisia.
Mä meinasin alkaa vänkään mut joo, aina ollu naisia ja oon nytkin kevyesti päihtyny.
Vierailija kirjoitti:
Minusta musisointi ja kamppailulajit ovat ihan samantasoisesti ei-kovinkaan kiinnostavia harrastuksia miehellä kuten kalastus tai moottoripyörät. Itseäni ei haittaa mitenkään, sillä on kiva kun kummallakin on omia kiinnostuksen kohteita. Saattaisin kokea tilanteen kiusalliseksi, jos alkaisit soittaa minulle balladia tai haluaisit harjoitella kanssani jotain itsepuolustusliikettä. Mutta muuten nuo harrastukset eivät ole este suhteelle eikä ei-miesmäisiä.
Muusikona jolle se oikeasti tarkoittaa musiikin itse luomista ja jolle on piisannu naisia ni mä sanoisin et tää on hyvä havainto, mun musisointi kiinnostaa ideana enemlän kun oikeasti, ei siitä ykskään muija puhua jaksa ja jos ei ole ihan loppuun asti fiilattua settiä joka on levytystasolla niin ei ne halua sitä kuullaakkaan.
Eli jos haluaa et se toimii sun eduks naisten kans kannattaa pitää se touhua semmosena kevyenä mausteena hahmossa.
Vierailija kirjoitti:
Täh?
Ei multa kukaan mies ole kysynyt, minkä takia ja kenen soittimia mulla on. Kumpi osapuoli teistä on se ei-musikaalinen?
Jos tuo järkytti, niin ehkä kannattaisi hakea seuraa jotain muuta kautta. Nuo deittisovellukset nyt on mitä on. Tai sitten opettelet suodattamaan ja ottamaan huumorilla.
Tykkään itse musiikista ja vaikka olen vaan tavan rämpyttelijä niin mulle kelpais. Muista en tiedä.
Joskus oon tosin asunut basistin kanssa ja se jokapäiväinen nelituntinen treeni samoja kuvioita alkoi kyllä käymään hermoille,vaikka toki ymmärrän että se oli hänelle tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään itse musiikista ja vaikka olen vaan tavan rämpyttelijä niin mulle kelpais. Muista en tiedä.
Joskus oon tosin asunut basistin kanssa ja se jokapäiväinen nelituntinen treeni samoja kuvioita alkoi kyllä käymään hermoille,vaikka toki ymmärrän että se oli hänelle tärkeää.
Mä olen tavallinen rämpytteljiä ja olin innoissani, kun aloin tapailla ammattimuusikkoa. Ajattelin, että kiva soitella joskus yhdessä jotakin. Mutta hänen kanssaan ei todellakaan soiteltu rennosti mitään, vaan kaiken olisi pitänyt mennä täydellisesti ja samoja juttuja jäätiin jankkaamaan, kun "tuo ei nyt mene oikein". Jäi traumat ja oma instrumentti oli suhteen jälkeen varmaan vuoden komerossa, kun en halunnut enää koskeakaan siihen.
Ystäväni osti miehensä kanssa pienen omakotitalon, 2h ja keittiö ja pieni suihkuhuone.
Mies innostui ja osti täyden rumpusetin makuuhuoneen nurkkaan. Ja aloitti käyrätorven harjoittelun nollasta.
Naista kävi sääliksi.