Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan koiria

VihaanKoiria
01.02.2017 |

Koirat on ihan helvetin rasittavia ja ärsyttäviä eläimiä, ja jokainen koiranomistaja on enemmän tai vähemmän seurankipeä läheisriippuvainen, kun sellaisen (tai pahimmassa tapauksessa lauman) haluaa nurkkiinsa sotkemaan, räksyttämään ja haisemaan. Koirat haisevat ihan helvetin pahalle, eikä se löyhkä lähde millään pois. Koirat ovat petoja ja laumaeläimiä, joita ei ole tehty elämään yksin missään sisätiloissa. Koirat eivät kunnioita sinua, ellet näytä niille niiden oikeaa paikkaa ja tee itsestäsi lauman johtajaa, siinäpähän saatte sitten taistella!

Koiran suu on myös järkyttävä bakteeripesäke, koska koirat syövät ja nuolevat mitä vaan, mukaanlukien omaa peräänsä ja omaa + muiden eläinten PASKAA. Sitten annatte niiden nuolla itseänne ja naamaanne missä vaan ruokapöydissä kesken ruokailun ja päästätte sänkyihinne nukkumaan, yöks. Koirat räksyttävät ja ulvovat ja kerjäävät lakkaamatta huomiota, tunkevat joka paikkaan inisemään ja nuuskimaan haarovälejä eivätkä tottele (lähes) koskaan. Koirat purevat vuosittain lukemattomia ihmisiä, jopa hengenvaarallisesti.
http://enhs.umn.edu/current/6120/bites/dogbiteinjuries.html

Olen todistanut useampia tapauksia, joissa koira on purrut ihmistä, kahdesti olen joutunut myös itse koiran hyökkäyksen kohteeksi ilman minkäänlaista provosointia. Kyseessä oli luonnehäiriöinen suomenpystykorva ja saksanpaimenkoira. Ensimmäinen kaatoi minut pienenä ja raapaisi silmän vierestä, jälkimmäinen ajoi minua takaa ja tarttui käsivarteen kiinni niin, että paitani repeytyi ja sain naarmuja. 
Ja EI, en pelkää koiria tai ole mikään eläintenvihaaja, inhoan vain koiria!

En ikinä pystyisi asumaan koirallisen ihmisen kanssa tai sellaisten naapurissa, se haukkuminen ja ulina on vaan jotain niin rasittavaa. Koirat ovat myös pääsääntöisesti rumia, ehkä joku harva rotu voi näyttää ok:lta pentuna. Yli-innokkaita ja typeriä läähättäjiä. En mitenkään rauhaa ja siisteyttä rakastavana ihmisenä voi ymmärtää ihmisten rakkautta näihin turhiin otuksiin, puolestani kaikki rakit saisi hävittää koko maan päältä.

Kertokaapa muuten MIKSI ETTE KERÄÄ NIITÄ PASKOJA POIS? Kaikki puistot ja viheralueet on tässä maassa pilattu. Minnekään ei voi mennä eikä astua, kun haisevia miinoja on kaikkialla, jopa keskellä teitä. Miten aikuiset ihmiset voivat olla noin vastuuttomia ja piittaamattomia, ettei ympäristön viihtyisyydestä välitetä ollenkaan? Minä ainakin liikunnallisena ihmisenä haluan voida kävellä puistoissa ja vaikka vähän "eksyäkin" reitiltä, jotta saan ihasteltua luontoa ja otettua valokuvia. Koiravero tähän maahan ja vähän äkkiä eikä mitään 50 e, vaan tuohon kaksi nollaa perään; kolme, jos ette ala kerätä jätöksiänne, kiitos. :)

Kommentit (710)

Vierailija
341/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa surullisesti kulminoituu ihmisten mielen sairaudet ja epätasapainot, paha olo. Pelottavaa, että osalla kirjoittajista oletettavasti on omia lapsia. Ja vielä pelottavampaa, että luultavasti kaikki ketjun kirjoittajat - ne jotka eivät ole trolleja - elävät täällä meidän keskuudessa. Joku voi olla jopa just minun tai sinun työkaveri tai naapuri.

Viha ei kaunista ketään, eikä sivistyssanoihin tai hyvään suomenkieleen puettuna se anna kirjoittajastaan yhtään sen fiksumpaa kuvaa kuin mikään muukaan kura, joka oksennetaan anonyymisti maailmalle.

Oikeasti, hankkikaa apua itsellenne - siis te, ketkä käytätte aikanne sen pohtimiseen, kuinka paljon vihaattekaan koiria.

En mä ymmärrä miten se on sulle noin kova paikka, ettei kaikki pidä koirista, jotkut jopa vihaa.

Jos joku tykkää niin tykkää, mut minusta ne on inhottavia ja en haluaisi nähdä niiden ulosteita tai muutakaan eritettä missään, en kuulla, en haistaa. Koira on vastenmielinen eläin.

Hyi, en tykkää. Ennennenennne, lällällää!! Eijjeijjeiiii! Isi ei tykkää, eikä äiti, ei veli ei sisko eeeiiiii. Tajuutko? Ennennnen!!!!

Vierailija
342/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ja fiksu koira, jolla on asunnossa oma oleskelutila on oikein miellyttävä. Sen sijaan haukkuva, repivä, tottelematon, ympäri kämppää pyörivä, päälle hyppivä, ihmisten naamaa nuoleva ja runsaasti karvoittava koira ei ole miellyttävä.

Olen ollut vuoden sinkkuna ja käynyt muutamien naisten luona. Koiranomistajien kanssa on paljon hankalampaa. Tullaan baarista, niin ensin pitää lähteä käyttämään koiraa kusella, koska se on ollut niin pitkään yksin. Sitten mennään asunnolle ja koira on kimpussani ja joskus jopa repii vaatteitani. Mennään suutelemaan sängylle, niin kohta koira on tukkimassa mukaan. Fiksu nainen laittaa tuossa vaiheessa koiran toiseen huoneeseen, mutta kaikki eivät tätä tajua ja kohta koira on taas tunkemassa mukaan. Osa laittaa koiran kylpyhuoneeseen ja kohta se raapii ovea ja uikuttaa.

Olen tavannut kuusi naista ja ainoastaan yhden kanssa ei ollut koiraongelmaa, koska hän oli käyttänyt koiran ulkona ennen kuin menin hänen luokseen ja menimme melkein heti makuuhuoneeseen ja ovi kiinni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen ja fiksu koira, jolla on asunnossa oma oleskelutila on oikein miellyttävä. Sen sijaan haukkuva, repivä, tottelematon, ympäri kämppää pyörivä, päälle hyppivä, ihmisten naamaa nuoleva ja runsaasti karvoittava koira ei ole miellyttävä.

Olen ollut vuoden sinkkuna ja käynyt muutamien naisten luona. Koiranomistajien kanssa on paljon hankalampaa. Tullaan baarista, niin ensin pitää lähteä käyttämään koiraa kusella, koska se on ollut niin pitkään yksin. Sitten mennään asunnolle ja koira on kimpussani ja joskus jopa repii vaatteitani. Mennään suutelemaan sängylle, niin kohta koira on tukkimassa mukaan. Fiksu nainen laittaa tuossa vaiheessa koiran toiseen huoneeseen, mutta kaikki eivät tätä tajua ja kohta koira on taas tunkemassa mukaan. Osa laittaa koiran kylpyhuoneeseen ja kohta se raapii ovea ja uikuttaa.

Olen tavannut kuusi naista ja ainoastaan yhden kanssa ei ollut koiraongelmaa, koska hän oli käyttänyt koiran ulkona ennen kuin menin hänen luokseen ja menimme melkein heti makuuhuoneeseen ja ovi kiinni. 

Voi herttinen... Eli se koira löytyy jokaiselta nuorelta naiselta! Ei ole tervettä!!

Vierailija
344/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirissakin on persoonia. Tutun vouhkaavasta snautserista en pidä yhtään, en myöskään sisareni räkyttävästä villakoirasta. Itselläni on hyväkäytöksinen ja rauhallinen sekarotuinen. Ei tee pahaa kissanpennuille eikä muillekaan. Ei hypi vasten tai kuolaa hulluna. On jo mummoiässä, 11v mutta en tiedä miten selviän kun aika siitä jättää.

Vierailija
345/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa taas ketkä täällä hulluja on.

Koira ihmiset ei osaa edes asiallisiin kritiikkeihin suhtautua..

Perus vauvafoorumia. Koittakaa edes.

PS. EN VIHAA KOIRIA MUTTA EN PIDÄ NIISTÄ.

ANTAKAA ALAPEUKKUA

Vierailija
346/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää koiranpaskat joita on kaikki tienvarret väärällään. Millä muilla kuin koiranomistajilla on "oikeus" jättää eläintensä jätökset muiden tallottaviksi? Oletteko nähneet keväisin kadut täynnä kissojen, marsujen tai hevosten paskoja? Opettakaa koiranne käymään asioillaan sisäsiististi tai kerätkää ne tortut pois.

Talvella jopa järven jäällä saa väistellä koiranpaskaläjiä. Onpa mukavaa kun ne sulaa jäiden mukana sinne veteen. Vihoviimeinen rasti oli että heti ulko-oveni edessä, kävelytiellä oli koiranläjä. Siivosin sen siitä pois ja seuraavana päivänä pihassa, postilaatikkoni edessä oli paskaläjä. Voi vittu teitä koirienpaskottajia. Koiria en vihaa mutta seuraavan kerran kun näen että jätätte sen piskinne paskat sinne pihaan niin seuraan teitä kotiinne, tulen syöttämään sen paskan teille ja paskon teidän pihaanne. Saatana.

Haluaisinpa nähdä kun syötät miehelleni koiranpaskaa, se on varmaa että sinulle kävisi tosi kipeää ja tulisi äitiä ikävä.

Missä tavataan? Kannattaa varata teholta jo sänky valmiiksi miehellesi. 

Tavataan oulussa ja mieheni on taistelulajien harrastaja joten toivottavasti vakuutuksesi on kunnossa.

Ei elämä mikä pelle se siellä kirjoittelee 😂 Mut hei kiitti nauruista.

Vierailija
347/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä ymmärrä miten se on sulle noin kova paikka, ettei kaikki pidä koirista, jotkut jopa vihaa.

Jos joku tykkää niin tykkää, mut minusta ne on inhottavia ja en haluaisi nähdä niiden ulosteita tai muutakaan eritettä missään, en kuulla, en haistaa. Koira on vastenmielinen eläin.

Kukaan tuskin koiranpaskasta tykkää. Aloituksessa ei puhuttu pelkästä paskasta. Aloittajalla ja monella muullakin ketjussa ilmoittautuneella vähälahjaisella on ongelmia, jotka puskevat ulos vahvana koiravihana. On sairautta vihata jotakin eliötä niin paljon, että näkee siinä vain ja ainoastaan pahaa - ja saa siitä rivikaupalla tekstiä aikaiseksi. Voi pelätä, voi olla tykkäämättä, voi suhtautua neutraalisti - on olemassa iso joukko terveemmästä mielestä kieliviä ilmaisuja.

Vierailija
348/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hullu toi yks. Aivan sekopää.

Vierailija
349/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapurin koira kävi usein paskomassa aivan meidän ulko-oven taakse kuistille. Otin pussiin paskat ja kiikutin heidän omalle kuistille. Ja se pussi on siellä edelleen vaikka aikaa tästä kulunut jo ainakin yli vuosi!

Vierailija
350/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan tuskin koiranpaskasta tykkää. Aloituksessa ei puhuttu pelkästä paskasta. Aloittajalla ja monella muullakin ketjussa ilmoittautuneella vähälahjaisella on ongelmia, jotka puskevat ulos vahvana koiravihana. On sairautta vihata jotakin eliötä niin paljon, että näkee siinä vain ja ainoastaan pahaa - ja saa siitä rivikaupalla tekstiä aikaiseksi. Voi pelätä, voi olla tykkäämättä, voi suhtautua neutraalisti - on olemassa iso joukko terveemmästä mielestä kieliviä ilmaisuja.

Ei voi ymmärtää, jos pitää koirista.

Mä taas ymmärrän ap.ta täysin, ihan oikeasti! En voi sietää koiria millään tasolla ja niin se vain on. En halua olla niiden kanssa missään tekemisissä ja haju saa yökkäämään. Ei voi mitään.

Vierailija
351/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas ymmärrän ap.ta täysin, ihan oikeasti! En voi sietää koiria millään tasolla ja niin se vain on. En halua olla niiden kanssa missään tekemisissä ja haju saa yökkäämään. Ei voi mitään.

Pakottaako joku sinut olemaan koirien kanssa tekemisissä?! Jos tarkoitat sitä että näet esim. ulkona koiria niin sille ei sitten todellakaan voi mitään, katso eri suuntaan tai muuta korpeen.

Vierailija
352/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää koiranpaskat joita on kaikki tienvarret väärällään. Millä muilla kuin koiranomistajilla on "oikeus" jättää eläintensä jätökset muiden tallottaviksi? Oletteko nähneet keväisin kadut täynnä kissojen, marsujen tai hevosten paskoja? Opettakaa koiranne käymään asioillaan sisäsiististi tai kerätkää ne tortut pois.

Talvella jopa järven jäällä saa väistellä koiranpaskaläjiä. Onpa mukavaa kun ne sulaa jäiden mukana sinne veteen. Vihoviimeinen rasti oli että heti ulko-oveni edessä, kävelytiellä oli koiranläjä. Siivosin sen siitä pois ja seuraavana päivänä pihassa, postilaatikkoni edessä oli paskaläjä. Voi vittu teitä koirienpaskottajia. Koiria en vihaa mutta seuraavan kerran kun näen että jätätte sen piskinne paskat sinne pihaan niin seuraan teitä kotiinne, tulen syöttämään sen paskan teille ja paskon teidän pihaanne. Saatana.

Haluaisinpa nähdä kun syötät miehelleni koiranpaskaa, se on varmaa että sinulle kävisi tosi kipeää ja tulisi äitiä ikävä.

Tavataan oulussa ja mieheni on taistelulajien harrastaja joten toivottavasti vakuutuksesi on kunnossa.

Mene raasu lutkuttamaan kikkeliä 😂

Vierailija
353/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin vanhasta koirastani, vaikka se suhtautui minuun ylimielisesti eikä totellut mitään. Uusi koira tottelee ja seuraa minua kuin nakutettu, enkä pidä hänestä. Mua ärsyttää tuossa koirassa liki kaikki, mut koitetaan tulla toimeen, en kai sitten ole koiraihminen.

Vierailija
354/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakottaako joku sinut olemaan koirien kanssa tekemisissä?! Jos tarkoitat sitä että näet esim. ulkona koiria niin sille ei sitten todellakaan voi mitään, katso eri suuntaan tai muuta korpeen.

Jaa sun rakin takia? En. Mutta en pidä siitä. Äläkä kuvittele, että kaikki pitävät koirastasi. Joo ei. Pidä se kurissa ja hiljaisena ja hajuttomana, kiitos.

Vierailija
355/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene raasu lutkuttamaan kikkeliä 😂

Ehkä illemmalla.

Vierailija
356/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi herttinen... Eli se koira löytyy jokaiselta nuorelta naiselta! Ei ole tervettä!!

Ei löydy jokaiselta, mutta suurelta osalta löytyy. Tai sitten heillä on kissoja, jotka kyllä ovat parempi vaihtoehto, koska pysyvät poissa kun aletaan hommailemaan. Parempi olisi jos harvemmalla olisi lemmikki. 

Vierailija
357/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa taas ketkä täällä hulluja on.

Koira ihmiset ei osaa edes asiallisiin kritiikkeihin suhtautua..

Perus vauvafoorumia. Koittakaa edes.

PS. EN VIHAA KOIRIA MUTTA EN PIDÄ NIISTÄ.

ANTAKAA ALAPEUKKUA

Jep jeo. Ennennennennen tykkääää eijjeijjeiiiiiii! Mun isi hakkaa teidän isin, lällälläää! Hyi, yöks, limaa, kakkapissipaskaa, hyi.

Kukahan täällä sairas ja vajaa on?

Vierailija
358/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytännössä pakottaa, koska tapailemallani naisella ja kaverillani saattaa olla koira. Saattaa hankkia sen sen jälkeen kun olemme tutustuneet. Eli jos haluan tavata heitä, niin pitää tavata myös koiraa. 

Vierailija
359/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa sun rakin takia? En. Mutta en pidä siitä. Äläkä kuvittele, että kaikki pitävät koirastasi. Joo ei. Pidä se kurissa ja hiljaisena ja hajuttomana, kiitos.

Me ei tykätä susta. Haiset kakalle ja pierulle. Ei tykätä eijjeijjeiiiii. Hyi hyi ja yök! Mee pois, hyi!

Vierailija
360/710 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastausten määrästä huomaa, että kuinka tärkeä koira on naisille. Edes "vihaan lapsia" keskustelu ei saisi näin paljon vastauksia. Naiset antavat koiralle aivan liian suuren roolin elämässään. Suuri osa arvottaa koiran miestä korkeammalle. Sitten ihmetellään miksi ei löydy miestä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän