Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nu skin - kokemuksia muilta kuin myyjiltä

Avoimin mielin
13.01.2017 |

Kävin Nu skin kutsuilla, jossa tuotteita luonnollisesti kehuttiin kovasti. Itseäni kiinnostaa, onko teidän mielestänne hinta-laatu suhde kohdillaan?
Englanniksi hakien löysin hyvin monenlaista tietoa, mutta suomeksi käyttökokemuksia löytyi hyvin vähän muilta kuin jälleenmyyjiltä. Lisäksi facebookryhmässä, johon minut lisättiin (toki kysyttiin lupa haluanko liittyä) niin tuotteista kysyminen on kielletty.
Minun kasvojen iho ei pitänyt tuotteista joita sille testattiin, mutta on muutenkin herkkä.
Kädet ovat kyllä nyt selkeästi pehmeämmät kuin eilen.

Kommentit (121)

Vierailija
61/121 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullutkaan näistä tuotteista, joku uusi juttu?

Auttaisikohan nämä mun couperosa-ihoon? Mistä pääsen kokeilemaan tai ostamaan?

Vierailija
62/121 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa kun tuttu on perustanut FB ryhmän, jossa yrittää kaupitella tuotteita. En ole eronnut siitä viihdearvon takia. Vaikuttaa verkostomarkkinointihuijaukselta jossa huonoilla tuotteilla rahastetaan liikaa. Jos tuotteet olisivat ylivoimaisen hyviä, löytyisi niitä tavallisista kaupoista. Verkostomarkkinointi on lähtökohtaisesti huonoin mahdollinen markkinointitapa. Kosmetiikan kohdalla yleensä näin tehdään, jotta myyjä joutuu ottamaan vastuun virheellisistä myyntiväitteistä, joita yritys ei saa esittää.

Verkostomarkkinointi on tapa markkinoida. Kaikkia kaupankin tuotteita markkinoidaan, menetelmät ovat vain toiset. Yleensä verkostomarkkinoilla menestyy vain hyvät tuotteet, koska huonoja ei kukaan halua omalla naamallaan suositella. Hyvät tuotteet taas toisinaan ovat sellaisia, että niiden hyvät ominaisuudet tulevat selviksi vasta kun joku oikeasti selittää ja avaa asian. Ei ole ihan noin yksinkertaista, että kaikki hyvät tuotteet ovat kauppojen hyllyillä, miksi olisivat, kun hyvät tuotteet voi myydä verkostoissa, jolloin tuotto jakaantuu eri tavalla niille, jotka tekevät työn ja hoitaa markkinoinnin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/121 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan käytetty kohta 2 vuotta. Lapsi oli atooppinen ja monenlaista apteekin voidetta ollaan kokeiltu, surkein tuloksin. Lääkäritkin vaan tuputti kortisoonia. Käytin kerran viikon kuurin ja kun mitään ei tapahtunut niin toiste en lapselle laittanut. Nu Skinin voiteilla iho parani hämmästyttävän nopeasti. Eikä tarvii nykyään paljoa rasvalla. Sen jälkeen olen itsellekin hommannuttuotteita. Kaikista en oo tykännyt, mutta lempparit on löytynyt. Mun mielestä tollanen naureskelu edustajan hommasta täällä on aika lapsellista. Kunnioittavaa että joku haluaa tehdä jotain sen eteen että ois ruokaa kaapissa. Kuinka moni täällä on yrittäjiä että tietää mitä tollanen työ vaatii? Ja niissä ryhmissä ollaan viihdearvon vuoksi? Kyllä tuotteita täytyy mainostaa, että myyntiä saa. Luettehan varmaan cittarin mainoksiakin, vai naurattaako nekin. Niissä kun on 2kpl siihen ja siihen hintaan TARJOUS, niin kattokaapa joskus mikä alkuperäinen hinta on. (naurattaa). Ja mitä tulee niihin ihmisten kuviin. Niin mitä luulette, kuinka monella asiakkaalla tai edustajalla on studio olosuhteet ottaa niitä kuvia? Joo ei varmaan kellään. Mä harrastan kuvausta ja voin kertoa että talvella otettu kuva ja kesällä otettu kuva, niin ei saa millään samaa valoa. Tai kokeilepa ite!

Vierailija
64/121 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käyttänyt ja tutkinut niiden inchi listaa ja tykkään.

Vierailija
65/121 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole testattu eläimillä. :)

Vierailija
66/121 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaskivi ei lähde millään tahnalla tai aineella. Se on kalkkeutunutta plakkia johon ei myöskään vaikuta ko tuotteet. Mekaaninen puhdistus ratkaisee eli harja, harjaustekniikka ja välien puhdistus. Hammaskivi lähtee ainoastaan sille tarkoitetuilla välineillä joita käytetää hammaslääkäriasemilla.

Eli olet nyt vain putsannut mekaanisesti hampaitasi paremmin.

Vierailija
67/121 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sacher kirjoitti:

käytän säännöllisesti nu skin hamamstahnaa ja hammaslääkärinikin kyseli mitä olen tehnyt kun hammaskiveä ei enää ole tullut. Joten tämä tosiaankin toimii. Joten ne jotka eivät ole tuotteita edes koittaneet niin ei kannattaisi selitellä täälä mitään. Olen käyttämyt monia tuotteita nu skiniltä ja toimivat moitteettomasti eriasia on mitä ihmiset haluavat saavuttaa tuotteita käyttämällä jne se on jokaisen oma asia

Hammaskivi ei lähde millään tahnalla tai aineella. Se on kalkkeutunutta plakkia johon ei myöskään vaikuta ko tuotteet. Mekaaninen puhdistus ratkaisee eli harja, harjaustekniikka ja välien puhdistus. Hammaskivi lähtee ainoastaan sille tarkoitetuilla välineillä joita käytetää hammaslääkäriasemilla.

Eli olet nyt vain putsannut mekaanisesti hampaitasi paremmin.

Vierailija
68/121 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini on NuSkin jakelija ja muutaman vuoden hänen touhujaan läheltä seuranneena pidän koko touhua surkuhupaisana. Atooppiselle kasvoilleni hän teki hoidon Galvanic Spa -laitteella, jonka seurauksena kasvoilleni nousi sinisiä ja purppuran värisiä läiskiä, jotka tosin hävisivät muutamassa tunnissa. Pelästyin ihon mahdollista vaurioitumista. Kaveri kertoo olevansa Suomen huippuja ihonhoidossa ja hän kouluttaa muita NuSkinin markkinointitilaisuuksissa. Huomasin ettei hänellä ollut edes perustietoja atooppisesta ihosta ja kerroin niitä hänelle, jotta tietämyksensä lisääntyisi (hänellä ei ole teveysalan tai kosmetologin koulutusta). Eräs tuttava sai vesirakkuloita kasvoihinsa Galvanic-laitteella, käytti ilmeisesti väärin laitetta. Kerran olin tilanteessa, jossa kaveri yritti värvätä uutta NuSkin myyjää ja kertoi tälle saavan kaiken elantonsa NuSkinin avulla - oikeasti kaveri saa elantonsa muusta työstä. Minä ja muut (entiset) kaverit olemme totaalisen kyllästyneitä pakkomyyntiin ja kysyimmekin häneltä voisiko välillä puhua jostain muusta. Olemme kokeneet vastenmielisinä yhteydenotot, joiden tarkoitus on vain myydä, ja entisenlainen kaverisuhde on taakse jäänyttä verkostomarkkinoinnin seurauksena. Mielestäni verkostomarkkinoinnilla ja uskonlahkoilla on samankaltaisuutta.

Vierailija
69/121 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tutustua INCI- eli ainesosaluetteloon:

Kosmetiikan ainesosa yhteydessä antibioottiresistenssiin - vältä näitä ...

https://safkanet.fi/2016/02/03/triclosan-taas-uusi-aine-jota-on-syyta-v…

3.2.2016 - Triklosaania sisältäviä tuotteita käytetään Suomessa arviolta 10 000 kg ... Nuskin EPOCH -deodorantti

Näkökulmaa verkostomarkkinointiin:

Verkostomarkkinointi ja pyramidipelit, Alan kritiikkiä ja tutkimustuloksia,

Verkostomarkkinoinnin 10 suurta valhetta

http://www.kolumbus.fi/~w462389/verkostomarkkinointi/fitzpatrick/valhee…

Vierailija
70/121 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän ja myyn nu skinin tuotteita. Jos en itse näistä tykkäisi en niitä myöskään suosittelisi muille. Merkittävin apu mulle on ollut siitä että mulla on nyt ratkaisu mun kynsinauhoihin. Oon lapsesta asti repinyt niitä ja voin kertoa että ne eivät ole kovin nätit. Arpikudoksellehan ei voi mitään, mutta jo se ettei veri valu koko ajan, on mahtavaa.

Minä ainakin olen kiittänyt sitä ihmistä joka minulle nämä tuotteet esitteli. Mieluummin maksan vähän enemmän rasvoista joista on apua. Kannattaa mennä kokeilemaan jos siihen tarjoutuu mahdollisuus. Harvoin sitä pääsee testaamaan niin montaa tuotetta maksutta kuin kotikutsuilla.

Minuunkin voi olla yhteydessä jos oot oulun alueella ja tuotteet kiinnostaa, janitapeltoniemi(@)gmail.com (sulut pois sähköpostiosoitteesta).

Vierailija
71/121 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kokemusta lumispa laitteesta? Tuolla fb-ryhmässä mainostavat laitetta vuoden 2018 palkittu tittelillä.

Vierailija
72/121 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nämä tuotteet on kyllä hintansa väärti. Itselläni on erittäin kuiva iho ja en ole löytänyt kyllä kaupanhyllyistä edes vastaavia tuotteira. Verrataanpa vaikka Nuskinin parhaat tuotteet ei maksa kuin puolet johonkin keppareissa oleviin "huippu" tuotteisiin käykää katsomassa hinnat jotkut tuotteet 30 milliä maksaa satasen purnukka. Sillähän näitä ei kaupoissa ole koska nämä ei ole tusina tavaraa. 

Vierailija
73/121 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta. Laite minulla päivittäiskäytössä, kyseessä siis ihon puhdistuslaite. Itse käytän kuivan ihon puhdistusainetta sen kanssa niin kuivaihoisena minulla ainakaan sen käyttö ei ole kuivattanut ihoa. Hoitopää on pehmeää silikonia, se ei riko eikä muutenkaan hankaa ihoa. Tulee puhdas, pehmeä ja hoidetun tuntuinen iho. En vaihtais pois, tarve käydä kosmetologilla on vähentynyt tuon laitteen myötä varmaan puoleen. Kaverini tilasi laitteen myös ja on tykännyt. Se on kyllä hintava laite, toisaalta se on ladattava, ei paristokäyttöinen ja mielestäni ihan hoitolatasoinen laite. Lisäksi olen tosiaan säästänyt, koska käyn nyt harvemmin kosmetologilla, joten pidän kaikin puolin kannattavana ostoksena. YouTubesta löytyy videoita joka lähtöön siitä, miten laitetta käytetään joten ei siitä tässä sen enempää.

Vierailija
74/121 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nu skinin tuotteista positiivisia kokemuksia. Juurikin, kun eivät sisällä mineraaliöljyjä. Opiskelijana kun ei ole varaa ostaa kallista, niin etsin vastaavan tuotteen perus marketista. L300 tuotteet yhtä hyviä ja ehkä jopa parempia, niitä kyllä suosittelen.

Vierailija
75/121 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoimin mielin kirjoitti:

Kävin Nu skin kutsuilla, jossa tuotteita luonnollisesti kehuttiin kovasti. Itseäni kiinnostaa, onko teidän mielestänne hinta-laatu suhde kohdillaan?

Englanniksi hakien löysin hyvin monenlaista tietoa, mutta suomeksi käyttökokemuksia löytyi hyvin vähän muilta kuin jälleenmyyjiltä. Lisäksi facebookryhmässä, johon minut lisättiin (toki kysyttiin lupa haluanko liittyä) niin tuotteista kysyminen on kielletty.

Minun kasvojen iho ei pitänyt tuotteista joita sille testattiin, mutta on muutenkin herkkä.

Kädet ovat kyllä nyt selkeästi pehmeämmät kuin eilen.

Törkeää toimintaa.  

p.s. Ja vielä kyselet käyttökokemuksia!  Itsekin huomasit etteivät tuotteet sopineet. 

Vierailija
76/121 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksettu kunnia? kirjoitti:

Onko kokemusta lumispa laitteesta? Tuolla fb-ryhmässä mainostavat laitetta vuoden 2018 palkittu tittelillä.

Siis siinä fb-ryhmässä jossa ei saa kysyä mitään tuotteista? Miksi te hyvät ihmiset olette siellä? Markkinointia se on! 

Vierailija
77/121 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen atoopikko ja minulla on psoriasis. Kehoon tulee psoriatikoille tuttuja kuivia ja punaisia läiskiä, erityisesti polviin. Minulle suositeltiin epochia ja perennialia, näytettiin pahojen psoriasiakkaiden ennen ja jälkeen kuvia. Sain näytteet näistä voiteista testiin ja sanoin ostavani purnukat jos psoriläiskät lähtevät, koska mikään apteekin rasva ei ole auttanut ja maksaisin mitä vaan jotta läiskät katoaisivat... Kokeilin kummatkin näytteet loppuun asti eikä mitään vaikutusta. Läiskät eivät vaalenneet eikä tapahtunut mitään muutakaan.

Ostin myös kesällä itseruskettavan. Sanottiin ettei tartu oranssina kuiviin kohtiin ja on mietohajuinen toisinkuin markettien tuotteet. Suomalaisen vaalean ihon omaavana rusketus oli aivan liian voimakas, mutta tosiaan väri ei tarttunut kuiviin kohtiin. Mutta aivan liian tumma väri..

Ripsiseerumista olen skeptinen, että miten seerumi vaikuttaa? Sinun omat ripset uusiutuu kokoajan; vanhat ripset putoaa ja uusia kasvaa tilalle. Mitä järkeä käyttää seerumia kun ripset lähtevät kuitenkin? :D

Lumispa kiinnostaa, mutta hinta on aika hurja eikä netistä löydy kauheana käyttökokemuksia. Toki nuskinin fb ryhmissä myyjien hehkutuksia mutta tavantallaajien kokemukset kiinnostaisi.

Vierailija
78/121 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsiseerumissa on varmaan risiiniöljyä, jos saa aikaan tuloksia joillakin. Eli suosittelen ostamaan risiiniöljyä ja sitä hieromaan ripsien juuriin vaikka ennen nukkumaanmenoa jos ripsiseerumit kiinnostaa, pääsee halvemmalla ja saattaa nähdä tuloksiakin.

Ei tarvi paljoa googletella että selviää että kyseessä on taas yksi verkostomarkkinointiyritys joka tarjoaa voittoja pyramidin huipulla oleville eli johtajille ja (osakkeen)omistajille.

Vierailija
79/121 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sitkeä psori kyynärpäissä, johon mitkään resepti/resptittömät voiteet eivät ole auttaneet. En odottanut paljoa Epoch baobab voiteelta, mutta ensimmäisen purkin jälkeen huomasin muutoksen. Nyt on toinen purkki menossa ja terveet ihoalueet kyynärpäissä huomattavasti lisääntyneet. Sitkeyttä ja pitkäjännitteisyyttä tämä vaatii. Ostan ehdottomasti voidetta lisää. Tulokset on niin hyvät. Lääkevoiteilla ei ole ollut vastaavaa tehoa.

Vierailija
80/121 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on joulusta -18 asti ollut Galvanic spa käytössä hoitoampulleineen sekä se lineri ja nyt on pakko uskoa, että iho on paremmassa kunnossa kuin aikaisemmin, ei ole kuiva ja ehkä jonkun verran on juonteet otsassa ja suun ympärillä hävinneet. Hammastahna tekee hampaani vihreäksi joten en ole sitä ottanut käyttöön. Mainitsenpa vielä että en ole myyjä enkä aijo myyjäksi. Itseäni huolestuttaa ko.fb-sivut koska siellä näyttää käyttäjät olevan suht nuoria naisia. Mitä he tarvitsevat? Vain ennalta ehkäisyä joka hoituisi pelkällä päivä ja yövoiteella. Kannattaa siis miettiä milloin aloittaa koneelliset hoidot! Minun ikäni on 64v