Nu skin - kokemuksia muilta kuin myyjiltä
Kävin Nu skin kutsuilla, jossa tuotteita luonnollisesti kehuttiin kovasti. Itseäni kiinnostaa, onko teidän mielestänne hinta-laatu suhde kohdillaan?
Englanniksi hakien löysin hyvin monenlaista tietoa, mutta suomeksi käyttökokemuksia löytyi hyvin vähän muilta kuin jälleenmyyjiltä. Lisäksi facebookryhmässä, johon minut lisättiin (toki kysyttiin lupa haluanko liittyä) niin tuotteista kysyminen on kielletty.
Minun kasvojen iho ei pitänyt tuotteista joita sille testattiin, mutta on muutenkin herkkä.
Kädet ovat kyllä nyt selkeästi pehmeämmät kuin eilen.
Kommentit (121)
No olipahan taas ketju. :D
Ensin haukutaan tuotteita vaikkei ole edes kokeiltu ja sitten suoramarkkinoijat ja lopuksi, kun siihenkin tulee ihan fiksuja vastauksia joiltain ihmisiltä, keksitään tehdä koko verkostomarkkinoinnista pyramidihuijausta ja ties mitä soopaa.
Itse kokeilin tuotteita vuoden ja lopputulos oli uskomaton. Suosittelen tuotteita ihmisille ja harkitsen itsekin ainakin jonkinlaista sekaantumista NuSkiniin ehkä myös jälleenmyyjänä.
Minulla henk.koht. ei ole mitään verkosto - tai suoramarkkinointia vastaan ja aivan sama, jos joku ruokaketjun huipulta saa leveänkin leivän ja minä en: Saanpahan käyttää hyviä tuotteita ja jos myyn eteenkin päin, lotota muutaman euron itsekin. 😊
Onko muuten tullut mieleen, että sinne ryhmiin lisäillään ihmisiä juuri siksi, että saa suosituksia ja käyttökokemuksia eri tuotteista - ja jos sattuu kiinnostamaan se parin euron tienaaminen, lienee ihan reilua kertoa siitäkin mahdollisuudesta?
Joop.. Tässä ketjussa oli kyllä monia sellaisia väittämiä, että en jaksa lähteä niitä kaikkia kommentoimaan, toteanpahan vaan, että NuSkinin tuotteet ovat olleet itselläni aivan järjettömän hyviä ja jos joku niitä tahtoo myydä - oli se sitten tienaamisen ilosta tai vaikka vain koska ovat mielestään hyviä - niin miten se teiltä on pois??
Ja joitain näitä koulutuksia kuunnelleena tiedän, että jälleenmyyjiä _kielletään_ sanomasta vääriä juttuja, esimerkiksi että hiukset tuuhenee (vaikka se olisi oma ja muidenkin todellinen kokemus), sillä moinen on laitonta. Sen sijaan voi sanoa, että "hiukset vaikuttavat tuuheammilta" tms. On muistettava, että nämä ihmiset ovat ihan tavallisia naisia ja miehiä sieltä "pystymetsästä", jotka ovat tykästyneet tuotteisiin ja koettavat ehkä tehdä samalla hiukan tuloja,
-eivätkä tietenkään voi olla heti alkuun sulavia ja taitavia, vain innokkaita. 😅
Syy muuten siihen, miksi hinnat kerrotaan yksityisesti saattaa olla muuten se, että jos menet suoraan nettiin tilamaan, hinta on se, mikä siellä näkyy.
Jos taas olet jälleenmyyjä, niin ostat tuotteen sisäänostohinnalla ja myyt sen sitten asiakkaalle. Jos jälleenmyyjä päättää, ettei ota koko erotusta itselleen ja toinen taas ottaa, niin se, ettei hintoja huudella kaikille, mahdollistaa tämän.
Tai näin itse ainakin oletan, että tämä asia on. 🤔
Lisäksi, koska jälleenmyyjät ovat kovin erilaisissa elämäntilanteissa ja tavoitteet myös voi erota toisistaan, - yksi voi esimerkiksi yrittää tehdä opintotuen rinnalle hiukan lisätuloja/hankkia tuotteita hiukan edullisemmalla itselleen ja toinen keskittyä esimerkiksi tiimin rakentamiseen ja "kunnon" bisneksen tekemiseen muutamien purnukoiden myymisen sijaan-,
niin olisi tätä taustaa vasten aika huono homma, jos kaikki olisivat sidottuja katalogi hintoihin.. 🤔
Tai siis näin minä asian ymmärrän.
Rauhaa ja rakkautta ja kukkusia vaan kaikille, myös NuSkinin myyjille.
Just kyselin onko pyramidivedätyksiä vielä runsaastikin liikkeellä 😊 Ilmoittautukaa nyt muutkin huijauksiin lähteneet, vai eikö ylälinja tykkää? amway, herbalife, avon, kaikki kelpaa!
NuSkin fani kirjoitti:
Ensin haukutaan tuotteita vaikkei ole edes kokeiltu ja sitten suoramarkkinoijat ja lopuksi, kun siihenkin tulee ihan fiksuja vastauksia joiltain ihmisiltä, keksitään tehdä koko verkostomarkkinoinnista pyramidihuijausta ja ties mitä soopaa.Itse kokeilin tuotteita vuoden ja lopputulos oli uskomaton. Suosittelen tuotteita ihmisille ja harkitsen itsekin ainakin jonkinlaista sekaantumista NuSkiniin ehkä myös jälleenmyyjänä.
Minulla henk.koht. ei ole mitään verkosto - tai suoramarkkinointia vastaan ja aivan sama, jos joku ruokaketjun huipulta saa leveänkin leivän ja minä en: Saanpahan käyttää hyviä tuotteita ja jos myyn eteenkin päin, lotota muutaman euron itsekin. 😊
Onko muuten tullut mieleen, että sinne ryhmiin lisäillään ihmisiä juuri siksi, että saa suosituksia ja käyttökokemuksia eri tuotteista - ja jos sattuu kiinnostamaan se parin euron tienaaminen, lienee ihan reilua kertoa siitäkin mahdollisuudesta?
Joop.. Tässä ketjussa oli kyllä monia sellaisia väittämiä, että en jaksa lähteä niitä kaikkia kommentoimaan, toteanpahan vaan, että NuSkinin tuotteet ovat olleet itselläni aivan järjettömän hyviä ja jos joku niitä tahtoo myydä - oli se sitten tienaamisen ilosta tai vaikka vain koska ovat mielestään hyviä - niin miten se teiltä on pois??
Ja joitain näitä koulutuksia kuunnelleena tiedän, että jälleenmyyjiä _kielletään_ sanomasta vääriä juttuja, esimerkiksi että hiukset tuuhenee (vaikka se olisi oma ja muidenkin todellinen kokemus), sillä moinen on laitonta. Sen sijaan voi sanoa, että "hiukset vaikuttavat tuuheammilta" tms. On muistettava, että nämä ihmiset ovat ihan tavallisia naisia ja miehiä sieltä "pystymetsästä", jotka ovat tykästyneet tuotteisiin ja koettavat ehkä tehdä samalla hiukan tuloja,
-eivätkä tietenkään voi olla heti alkuun sulavia ja taitavia, vain innokkaita. 😅Syy muuten siihen, miksi hinnat kerrotaan yksityisesti saattaa olla muuten se, että jos menet suoraan nettiin tilamaan, hinta on se, mikä siellä näkyy.
Jos taas olet jälleenmyyjä, niin ostat tuotteen sisäänostohinnalla ja myyt sen sitten asiakkaalle. Jos jälleenmyyjä päättää, ettei ota koko erotusta itselleen ja toinen taas ottaa, niin se, ettei hintoja huudella kaikille, mahdollistaa tämän.Tai näin itse ainakin oletan, että tämä asia on. 🤔
Lisäksi, koska jälleenmyyjät ovat kovin erilaisissa elämäntilanteissa ja tavoitteet myös voi erota toisistaan, - yksi voi esimerkiksi yrittää tehdä opintotuen rinnalle hiukan lisätuloja/hankkia tuotteita hiukan edullisemmalla itselleen ja toinen keskittyä esimerkiksi tiimin rakentamiseen ja "kunnon" bisneksen tekemiseen muutamien purnukoiden myymisen sijaan-,
niin olisi tätä taustaa vasten aika huono homma, jos kaikki olisivat sidottuja katalogi hintoihin.. 🤔Tai siis näin minä asian ymmärrän.
Eihän siinä mitään pahaa ole jos joku jollekin joskus jonkun tuotteen myy, mutta siinä vaiheessa mennään metsään kun aletaan väittämään että verkostomarkkinoinnin tuote on ylivoimainen muihin tuotteisiin verrattuna ja jos luvataan rikastumista verkostomarkkinoinnin avulla. Verkostomarkkinointi useine välikäsineen nostaa tuotteen hinnan erittäin korkealle ja verkostomarkkinoinnin rakenne aiheuttaa sen että vain todella harva rikastuu verkostomarkkinoinnilla.
NuSkin fani kirjoitti:
Ensin haukutaan tuotteita vaikkei ole edes kokeiltu ja sitten suoramarkkinoijat ja lopuksi, kun siihenkin tulee ihan fiksuja vastauksia joiltain ihmisiltä, keksitään tehdä koko verkostomarkkinoinnista pyramidihuijausta ja ties mitä soopaa.Itse kokeilin tuotteita vuoden ja lopputulos oli uskomaton. Suosittelen tuotteita ihmisille ja harkitsen itsekin ainakin jonkinlaista sekaantumista NuSkiniin ehkä myös jälleenmyyjänä.
-eivätkä tietenkään voi olla heti alkuun sulavia ja taitavia, vain innokkaita. 😅Syy muuten siihen, miksi hinnat kerrotaan yksityisesti saattaa olla muuten se, että jos menet suoraan nettiin tilamaan, hinta on se, mikä siellä näkyy.
Jos taas olet jälleenmyyjä, niin ostat tuotteen sisäänostohinnalla ja myyt sen sitten asiakkaalle. Jos jälleenmyyjä päättää, ettei ota koko erotusta itselleen ja toinen taas ottaa, niin se, ettei hintoja huudella kaikille, mahdollistaa tämän.Tai näin itse ainakin oletan, että tämä asia on. 🤔
niin olisi tätä taustaa vasten aika huono homma, jos kaikki olisivat sidottuja katalogi hintoihin.. 🤔Tai siis näin minä asian ymmärrän.
Kukkusia sulle myös!
Pienellä paikkakunnalla useampi myyjä,että en tiiä kuinka hurjasti käärivät voittoa. Instassa ja FB useampi pyyntö,mutta en ole kiinnostunut kys. tuotteista. Hintoja olen katsonut netistä ja en tiedä mitä yksisarvisen pissaa ja keijupölyä niihin on upotettu,kun ovat aika kalliita.
Lähinnä naurattaa nämä vainoharhaiset kommentit täällä :D Mulla on lähipiirissä kaks kaveria jotka tekee tota ihan kokopäivä työkseen ja tienaa useampaa tuhatta euroa per kuukausi sillä aikaa kun te haukkujat ootte jossain paskaduuneissa töissä. Luuletteko että heillä oli hulluna asiakkaita ja tiimiä kun aloittivat työt joskus aikoinaan? Toisekseen, Nu Skinin palkkiojärjestelmä ei edes toimi pyramidi mallisesti; tohon ei tarvi sijoittaa penniäkään rahaa, tossa ei sitoudu mihinkään, ja jos joku lähtee henkilön X mukaan niin voi tienata omalla toiminnallaan enemmän kuin henkilö X. Mutta he ovat tehneet useamman vuoden tuota, monet olettaa että toi summa rahaa syntyis niinku sormia napsauttamalla. Tunnukset voi tehdä ite nettisivuilla ilman että on kenenkään ”alla” mutta sitten työssä ei kukaan auta jos apua tarvii. Nu Skinilla on melkein 3mrd liikevaihto, yritystiedot listattuna New Yorkin pörssissä. Kannattaisi ottaa asioista selvää ennen ku tulee tänne lätisemään asiasta josta ei tiedä mitään. Nu Skinin kaltaiset verkostomarkkinointi yritykset ovat erinomainen tapa tienata jos vain päättää tehdä töitä sen eteen ja osaa katsoa kauas ja olla kärsivällinen. Ja noista INC-hommista sen verran että esim hoitoaineessa silikonit on vesiliukoisia eli ei kerry hiukseen ku näin kommentin jossa puhuttiin silikoneista. Ei ole sanottu erikseen että tuotteissa ei ois hajusteita, osassa on ja osassa ei. Ripsiseerumin virallisissa tuoteväittämissä ei ees lue että pidentäisi ripsiä hulluna. Itse en ole edustaja, kysytty on mukaan mutta ei ollut oma juttu. Nää tiedot pohjaan hyvän kaverini kertomuksiin koska hän kertoo minulle näitä juttuja ja olen ollut kuuntelemassa heidän liiketoiminta-esittelyä joskus. Olen saanut kyseisen kaverini kautta atooppisen ihoni kuntoon joka siis tekee tätä kokopäivä työkseen. Ja en saanu tätä kuntoon edes apteekin Ceralan voiteilla vaan Nu Skinin Nutricentials sarjalla. Pelkästään sana ”verkostomarkkinointi” tarkottaa näköjään kaikille että kyse ois huijauksesta vaikka se on työ siinä missä muukin. Eräs toinen perhetuttavani on tehnyt toisessa firmassa yli 20 vuotta töitä, sekin laadukas verkostomarkkinointi yritys. Voi katsoa netistä Neolife Golden jos joku kysyy seuraavaksi että mikä muka. Siellä seisoo S-sarjan mersut pihassa ynnä muuta. Eli on menestynyt. Se että tämä pyramidihuijaus-efekti syntyy siitä kun on kerrottu mihin Nu Skinin liikealustalla vois vaikka päästä mutta ei tehdä töitä sen eteen ja sitten ei tuukaan rahaa eikä palkintomatkaa niin märistään että se on huijausta ku ollaan tehty töitä pari viikkoa eikä ollakaan voittamassa vielä palkintomatkaa tai tienaamassa isompaa summaa rahaa. Tuo työ vaatii pitkäjänteisyyttä ja lannistumatonta asennetta vaikeuksista huolimatta. Se raha tehdään töitä tekemällä. Jos ei auta omaa tiimiä menestymään, ei menesty itsekään. Kukaan ei saa tossa rahaa vaan sillä että joku on rekisteröity tiimiin. Ja se että he saavat Nu Skinin maksamaa palkkaa siitä että auttavat muita menestymään, se raha ei ole heidän tiimiläisiltään pois. Eli kenenkään hyöty ei ole keltään pois. Ärsyttää hyvän ystäväni puolesta joka on paiskinut hulluna töitä ja saavuttanut merkittäviä juttuja tolla Nu Skinilla ja sitten täällä on porukkaa jotka kehtaa väittää ihan kummallisia juttuja tosta.
Joku muukin katsonut eilen dokkarin aiheesta ?
Ei jeesus kirjoitti:
Lähinnä naurattaa nämä vainoharhaiset kommentit täällä :D Mulla on lähipiirissä kaks kaveria jotka tekee tota ihan kokopäivä työkseen ja tienaa useampaa tuhatta euroa per kuukausi sillä aikaa kun te haukkujat ootte jossain paskaduuneissa töissä. Luuletteko että heillä oli hulluna asiakkaita ja tiimiä kun aloittivat työt joskus aikoinaan? Toisekseen, Nu Skinin palkkiojärjestelmä ei edes toimi pyramidi mallisesti; tohon ei tarvi sijoittaa penniäkään rahaa, tossa ei sitoudu mihinkään, ja jos joku lähtee henkilön X mukaan niin voi tienata omalla toiminnallaan enemmän kuin henkilö X. Mutta he ovat tehneet useamman vuoden tuota, monet olettaa että toi summa rahaa syntyis niinku sormia napsauttamalla. Tunnukset voi tehdä ite nettisivuilla ilman että on kenenkään ”alla” mutta sitten työssä ei kukaan auta jos apua tarvii. Nu Skinilla on melkein 3mrd liikevaihto, yritystiedot listattuna New Yorkin pörssissä. Kannattaisi ottaa asioista selvää ennen ku tulee tänne lätisemään asiasta josta ei tiedä mitään. Nu Skinin kaltaiset verkostomarkkinointi yritykset ovat erinomainen tapa tienata jos vain päättää tehdä töitä sen eteen ja osaa katsoa kauas ja olla kärsivällinen. Ja noista INC-hommista sen verran että esim hoitoaineessa silikonit on vesiliukoisia eli ei kerry hiukseen ku näin kommentin jossa puhuttiin silikoneista. Ei ole sanottu erikseen että tuotteissa ei ois hajusteita, osassa on ja osassa ei. Ripsiseerumin virallisissa tuoteväittämissä ei ees lue että pidentäisi ripsiä hulluna. Itse en ole edustaja, kysytty on mukaan mutta ei ollut oma juttu. Nää tiedot pohjaan hyvän kaverini kertomuksiin koska hän kertoo minulle näitä juttuja ja olen ollut kuuntelemassa heidän liiketoiminta-esittelyä joskus. Olen saanut kyseisen kaverini kautta atooppisen ihoni kuntoon joka siis tekee tätä kokopäivä työkseen. Ja en saanu tätä kuntoon edes apteekin Ceralan voiteilla vaan Nu Skinin Nutricentials sarjalla. Pelkästään sana ”verkostomarkkinointi” tarkottaa näköjään kaikille että kyse ois huijauksesta vaikka se on työ siinä missä muukin. Eräs toinen perhetuttavani on tehnyt toisessa firmassa yli 20 vuotta töitä, sekin laadukas verkostomarkkinointi yritys. Voi katsoa netistä Neolife Golden jos joku kysyy seuraavaksi että mikä muka. Siellä seisoo S-sarjan mersut pihassa ynnä muuta. Eli on menestynyt. Se että tämä pyramidihuijaus-efekti syntyy siitä kun on kerrottu mihin Nu Skinin liikealustalla vois vaikka päästä mutta ei tehdä töitä sen eteen ja sitten ei tuukaan rahaa eikä palkintomatkaa niin märistään että se on huijausta ku ollaan tehty töitä pari viikkoa eikä ollakaan voittamassa vielä palkintomatkaa tai tienaamassa isompaa summaa rahaa. Tuo työ vaatii pitkäjänteisyyttä ja lannistumatonta asennetta vaikeuksista huolimatta. Se raha tehdään töitä tekemällä. Jos ei auta omaa tiimiä menestymään, ei menesty itsekään. Kukaan ei saa tossa rahaa vaan sillä että joku on rekisteröity tiimiin. Ja se että he saavat Nu Skinin maksamaa palkkaa siitä että auttavat muita menestymään, se raha ei ole heidän tiimiläisiltään pois. Eli kenenkään hyöty ei ole keltään pois. Ärsyttää hyvän ystäväni puolesta joka on paiskinut hulluna töitä ja saavuttanut merkittäviä juttuja tolla Nu Skinilla ja sitten täällä on porukkaa jotka kehtaa väittää ihan kummallisia juttuja tosta.
Taidat itse olla siellä töissä ja hyvin aivopestynä.
Hittoako se sun ystävää liikuttaa jos täällä puhutaan "kummallisia juttuja" Eiköhän ne tuhannet eurot kuussa merkkaa eniten. Vai olikohan se asia sittenkään noin?
Siellä dokkarissa oli niin paljon virheellistä tietoa, että Nu Skin yhtiö vois haastaa tosta vaikka oikeuteen että levitetään miljoonille virheellistä tietoa yrityksen agendasta.
Aivopestynä? :DD Jos tiedän miten järjestelmä toimii ja sinä et, niin miten olen aivopestynä? Se on tuo suomalaisten vainoharhaisuus ja kateus paha juttu. Ei mun tartte vakuutella olenko edustaja vaiko en. Eikä mun tartte valehdella kenenkään puolesta, tiedän että tossa voi menestyä ja olen sen nähnyt niin eipä tossa paljon aivopesulle jää tilaa :D
Hei, mistä dokkarista kyse, kiinnostaa.
Olen kokeillut tuotteita, osa ei käy yhtään iholleni, osa järjettömän kalliita. Muutama luottotuote kuitenkin löytynyt. Nyt myytävä uusin laite on mielestäni älyttömän kallis. En usko hankkivani.
Se dokkari oli älyttömän hyvä siinä mielessä että aion sanoa jokaiselle uudelle edustajalle että katsoo sen niin tietää miten ainakaan meillä Suomessa ei saa toimia.
Siinä oli todella paljon virheitä. Kuten että pitäisi tilata tuotteita itselle, siis ei todellakaan pidä. Minä lähetän näytteitä edustajilleni elleivät he ole vip asiakkaita ja jo testanneet tuotteita.
Myös siellä oli että joku oli hävinnyt rahaa. Niin miten se on mahdollista kun Nu Skinissä ei laiteta euroakaan kiinni mihinkään? Silloin rahan häviäminen on mahdotonta vai mitä?
Myös siellä koulutuksissa kerrottiin miten pitää tyyliin tyrkyttää kaikille tutulle ja sukulaisille tuotteita nii ei ei todellakaan niin saa tehdä.
Briteissä tuo touhu on ollut aivan sairasta jo tosi kauan ja siellä mennään aivan omilla säännöillä. Siis edustajat menee omilla säännöillä.
Meillä on todella tiukat säännöt mitä pitää noudattaa.
Että ennen kuin joku alkaa puhua pyramidihuijauksesta ja rahan häviämisestä niin kannattaa tosiaan ottaa selvää asiasta. Ja jos joku on paska edustaja niin ei todellakaan kannata kaikkia laittaa samaan kastiin.
Meitä kun on myös ihan kivoja edustajia.
Tuote estää hammaskiven tuloa!
Eli ei tule hammaskiveä, eikä tarvii hammaslääkärille viedä rahoja.
Nu skin tuotteet on ylihintaisia, liian hajustettuja ja eivät toimineet minulla sen paremmin kuin edullisemmatkaan. Tuo hintojen salaaminen on faceryhmissä on todella naurettavaa, vaikka hinnat on näkyvillä myös netissä. Kierrän nykyään kaukaa. Toki jos välttämättä haluaa jtn tuotetta testata niin antaa mennä vaan. Sokeasti ei vain pidä kaikkea uskoa.
En ole kokenut painostamista ostoon tai hurmoksellisia väittämiä. Hinta riippuu hankintatavasta, jotkut myy näitä, jotkut käyttää itse, jokainen voi tilata itse halvemmalla. Käytän itse tuotteita päivittäin, koska vaikutus näkyy ja tuntuu. En ole nähnyt missään mainintaa luonnonkosmetiikasta, aineosat on näkyvillä.
Kaveri käyttää noita tuotteita ja iho kyllä näyttää tosi hyvältä. Mulle ne ei sopineet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidättekö ehkä pitkäänkin tuntemaanne ystävää enää ystävänä tai edes ihmisenä, jos hän paljastuu verkostomarkkinoijaksi? Onko alhaisempaa hyväksikäyttäjää olemassakaan?
En ole missään tekemisissä henkilön kanssa, joka yrittää verkostomarkkinoida jotain minulle. Vaikka olisi oma äiti, niin välit poikki heti
Siis minkä takia laittaisit välit poikki? Mulle ainakin ihan sama, jos joku tuolla tienaa.
Itsellä ollut se Lumispa puhdistuslaite n. 6 vuotta. Erittäin tyytyväinen.
Amerikkalaiset on kyllä huijauksen keksineet kertakaikkiaan :D! aivan uskomaton juttu
miten voi olla mahdollista että myyjällä on puteli kädessä mitä on kymmeniä vuosia kaupannut, mutta ikinä ei ole niitä ainesosia putelista lukenut ja googlettanut onko ok. Vaan kun ne sanoo että nää on parhaita ja american spa hot best uusinta uutta niin se on niin!
En tiedä mihin hypnoosiin pitäs laittaa että järki käteen nyt sielä jokainen.
Minä rasvaan ihoa apteekin perusrasvalla ja syön paljon vitamiineja ja monipuolisesti ruokaa. Ihoa hoidetaan sisältäpäin. Vedenjuonti ja sokerittomampaa syötävää :)
En jaksa ymmärtää miten jotkut jaksaa 24/7 vetää jollain laitteella ihoa ja joka kerta niin amazed ja super ihanaa.
Kumppaneille tsemit ukoille siis
En ole missään tekemisissä henkilön kanssa, joka yrittää verkostomarkkinoida jotain minulle. Vaikka olisi oma äiti, niin välit poikki heti