Nu skin - kokemuksia muilta kuin myyjiltä
Kävin Nu skin kutsuilla, jossa tuotteita luonnollisesti kehuttiin kovasti. Itseäni kiinnostaa, onko teidän mielestänne hinta-laatu suhde kohdillaan?
Englanniksi hakien löysin hyvin monenlaista tietoa, mutta suomeksi käyttökokemuksia löytyi hyvin vähän muilta kuin jälleenmyyjiltä. Lisäksi facebookryhmässä, johon minut lisättiin (toki kysyttiin lupa haluanko liittyä) niin tuotteista kysyminen on kielletty.
Minun kasvojen iho ei pitänyt tuotteista joita sille testattiin, mutta on muutenkin herkkä.
Kädet ovat kyllä nyt selkeästi pehmeämmät kuin eilen.
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Suomessa homma menee niin, että myyjä on vastuussa myymistään tuotteista, joten FB sivusto, jossa "ei saa kysyä tuotteista" on täysin järjetön.
En tunne merkkiä lainkaan, mutta tiedän kosmetiikasta jonkin verran. Katselin heidän sivultaan tuotteita, ja todellakin mitään sertifikaattia että on luomua en näe enkä tietoa että sopisi herkälle iholle.
Päinvastoin jo ensimmäinen tuote, jonka INCIt katselin sisälsi useaa hajustetta, jotka ovat eniten allergisoivien hajusteiden listalla (EU kosmetiikkadirektiivi). Hinnat ovat mielestäni päätähuimaavat.
Esim. tuote Moisture restore day sisältää useita allergisoivia ja herkistäviä hajusteita. Lisäksi tuote sisältää ihoa tukkivia aineita, vaikka kyseessä on rasviselle ja sekaiholle tarkoitettu tuote.
Itse en ostaisi, koska ihoni on herkkä, enkä maksaisi noista tuotteista noita hintoja. Joukossa on ilmeisesti joitakin ihan hyviä tuotteita, mutta osa sisältää ärsyttäviä aineita tai eivät muuten vaan ole hyvin tehtyjä. Ihan kuin muillakin kosmetiikkafirmolla, eli Nu skinin myyntipuhe on pelkkää puppua.
Lukekaa Paula Begounin asiantunteva kommentti (klikkaa sitä vaalenapunaista laatikkoa):
http://www.beautypedia.com/skin-care-reviews/by-brand/nu-skin
Mitä mieltä olet dermalogica sarjasta? :)
Hah, minutkin lisättiin tällaiseen FB-ryhmään. Ei nappaillut seurata sitä mainostusta, joten erosin ryhmästä. No tämä tuttu lisäsi mut vaan uudestaan ryhmään kun huomasi mun lähteneen. KOLMESTI! :D Tosiaan sen mitä sitä hommaa seurasin niin aina jos joku kysyy tuotteista jotain niin vastaus on "laitan sulle yv". Jos joku kysyy hintaa niin vastaus on "laitan yv". Mitä ihmettä? Ja ai että miten rasittavaa on kun nää myyjät laittelee niitä mainostuskuviaan ja toiset myyjät käy kehumassa "upeaa ihoa" tai "mahtavaa muutosta". :D
Joo!! Laskee rimaa kysyä mitää ku ittee ainaki 'ahistaa' toi yv touhu tuntuu että olis velvollinen vastaamaa:D mutta se on varmaa joku sellanen mukamas nykyajan myyntikikka mitä nuskin suosittelee että on jotenkin sitten "kohdistetumpaa" varsinkin jos sen aloittaa vielä tyylillä 'hei Mari!kyselit plaplapa" en tykkää :D
käytän säännöllisesti nu skin hamamstahnaa ja hammaslääkärinikin kyseli mitä olen tehnyt kun hammaskiveä ei enää ole tullut. Joten tämä tosiaankin toimii. Joten ne jotka eivät ole tuotteita edes koittaneet niin ei kannattaisi selitellä täälä mitään. Olen käyttämyt monia tuotteita nu skiniltä ja toimivat moitteettomasti eriasia on mitä ihmiset haluavat saavuttaa tuotteita käyttämällä jne se on jokaisen oma asia
Nuskin tuotteet, eivät ole luomua ja muutenkin epäilyttää koko heidän touhunsa. En suostuisi laittamaan tuotteita iholleni. Enkä muutenkaan tykkää koko verkostomarkkinointia touhusta..
Olen joskus lukenut INCI-tietoja ja katsonut, että NuSkinissakin on epäilyttäviä ainesosia, myyjä tosin yritti vakuutella, että heidän kosmetiikassaan ne samat ainesosat ovat laadullisemmin valmistettuja. Mutta joo, en ole kokeillut.
Jos vaan lompakko kestään, Bakel on tuotesarjana jotain sellaista, minkä veroiseen toiseen en ole törmännyt.
NuSkin ihoseerumia hehkutetaan yhtenä maailman parhaista (Listahinta n. 200e)
Vierailija kirjoitti:
NuSkin ihoseerumia hehkutetaan yhtenä maailman parhaista (Listahinta n. 200e)
Puhutko tästä? Herkkäihoisen näkökulmasta katsottuna melkoisen pitkä ja teollinen INCI.
https://www.nuskin.com/content/nuskin/fi_FI/products/nuskin/face_care/t…
Tässä oikeasti ärsyttämätön tuote, vain 4 ainesosaa eikä tarvitse maksaa täyteaineista ja halvoista ainesosista
http://www.mychoice.fi/index.php?route=product/product&path=97_95_129_6…
Olen kokeillut nuskinilta valkaisevaa hammastahnaa ja jotain kasvohomma minkä piti poistaa mustapäitä, lisäksi meikkivoidetta. Etenkin hammastahna tuntui kyllä niin huijaukselta, ei mitään vaikutusta.. Meikkivoide ja tuo kasvotökötti kans melkosta kuraa ja vielä tosi kalliita sellasia.. ei jatkoon
Mä olen kokeillut nyt puolisen vuotta tuota kasvojen puhdistusvaahtoa sekä sitä kosteuttavaa suihketta vartalolle ja olen ollut erittäin tyytyväinen! Ajattelin tilata näitä ainakin lisää ja ehkä kokeilen myös jotain naamarasvaa. Ystäväni testasi sitä jotain epoc jalkarasvaa ja ei hänkään ole tuloksia moittinut.
Ainakin tuo puhdistusvaahto on todella hyvä sillä se puhdistaa kaiken meikin myös eikä jätä ihoa kireän ja kuivan tuntuiseksi.
Iho voi paremmin entä mitä ennen kun olen käyttänyt apteekin tuotteita.
Keskustelu on aloitettu jo aikaa sitten, mutta ajattelin vielä laittaa oman kokemukseni. Niinkuin monet muutkin, myös itse olen hyvin skeptinen kaiken, ja varsinkin kutsujen, kauneustuotteiden myynnin suhteen. En ole ikinä hurahtanut Oriflameen, Amwayhin tai MaryKayhin ym. Olen 20 vuoden ajan ostanut tuotteeni aina kosmetologilta. Nyt jostain kumman syystä kävin ystävän kutsuilla, kun sattui juuri vapaailta siihen kohtaan. En tykännyt yhtään kutsujen pitäjästä ja ennemminkin hän sai ärsytyskynnyksen, kuin mielenkiintoni tuotteita kohtaan nousemaan. Ajattelin, että millä meriiteillä nämä ihmiset osaavat puhua ihonhoidosta tai meikkauksesta, kun heillä ei ole edes tutkintoa ko. alalle! Kaikesta huolimatta tilasin silmänympärystuotteen, koska edellinen oli loppumassa ja pikaisesti tarvitsin uutta. Kauhukseni tuote tuntuikin toimivan, joten tilasin seuraavaksi puhdistusaineen ja sen kuuluisan ripsiseerumin. Perhana, mutta minun tököripseni alkoivat voimistua... Aloin kiinnostua ja seuraavaksi kokeilin kasvovettä, jonka jälkeen yö- ja päivävoidetta. Olen nyt vuoden verran käyttänyt, kokeilumielessä edelleen, tuotteita ja vaikka kuinka koitan etsiä tuotteista jotain negatiivista, niin ne vain sopivat minun iholleni... Ei ole tullut näppyjä ja iho on kirkkaampi. En ole käynyt tänä aikana kertaakaan kosmetologilla, vaikka ennen kävin 2-5 * / vuodesssa. Hankin myös lapselleni jotain voidetta (olisiko Perennial nimeltään..?) atooppiselle iholle ja kaikkia lääkärinkäynnin reseptivoiteita kokeeiltuamme, meinasin lentää persuuksilleni, kun iho alkoi parantumaan NuSkinin voiteen käytön aikana. En tiedä mistä kaikki johtuu, mutta minulle on ihan sama, koska tuotteet toimii. Ennen ostan vaikka hieman kalliimpia, kuin halvempia ja sitten manaan, kun tulosta ei synny... Ainoa mikä myös minua ärsyttää suunnattomasti tuotteissa on se, että NuSkin on amerikkalainen (eikö?) jonkinmoinen ketjumyyntifirma, jossa myyjät keräävät alimyyjiä alleen ja tienaavat heidän myynnillään. Lisäksi ihmettelen myös sitä, miksi niitä hintoja ei voi laittaa julkisesti esille, näille nettisivuille? Vaikka nämä seikat ärsyttävätkin itseäni suunnattomasti, niin toisaalta vielä tuotteiden toimivuus on vienyt voiton ja olen myyjän kautta tuotteita tilannut edelleenkin.
Kaverini on kärsinyt murrosiästään asti erilaisista näppylöistä kasvoillaan, varsinki otsalla. Erilaisia kasvojenpuhdistus tuotteita käytti vuosia, kunnes kuuli tutultansa Nu Skinistä. Hän vaihtoi kaikki meikkinsä ja kasvojenpuhdistus tuotteet tähän sarjaan, ja on käyttänyt niitä nyt melkein puoli vuotta. En voi kun ihmetellä miten hänen ihonsa on parantunut. En tiedä johtuuko vain siitä, että jätti mineraaliöljypohjaiset tuotteet pois, vai sitten Nu Skinistä? Saisiko samantuloksen kun ei käyttäisi lainkaan mitään puhdistus- tai meikkituotteita? Itseäni kiinostaisi testata, mutta pelkään että tuotteet jotenkin allergisoivat. Netistä yritin etsiä tuoteselostuksia tuotteista, mutta en löytänyt mikä myös arveluttaa?
Itse olen käyttänyt useita eri puhdistustuotteita, kasvosaippuaa sekä -voidetta ja ripsiseerumia. Mitään erityistä tulosta en ole näillä huomannut. Näiden piti olla miedontuoksuisia, mutta mielestäni haju on voimakkaan vastenmielinen. Ripsiseerumista ei ollut hyötyä. Toisaalta mikään näistä tuotteista ei ole aiheuttanut minulle mitään suoranaista haittaakaan.
Suurin haittapuoli NuSkinissä on ollut ehkä Facebookissa salaisiin ryhmiin tehty pakkolisääminen. Vaikka et haluaisi pysyä ryhmässä, sinut lisätään sinne uudelleen ja uudelleen... Lisäksi minua yritetään rekrytoida myyjäksi, koska olisin kuulemma hirveän hyvä siinä. Minulla ei ole myynti- tai kauneusalalle mitään tutkintoa, enkä halua osallistua verkostomarkkinointiin (jota NuSkin ei kuulemma ole..?). Jos esimerkiksi katsoo kuvia NuSkinin meikkikoulutuksista, niin ei voi kuin kauhistella lopputuloksia, kun harjaantumattomat myyjätädit jostain perämetsistä laittavat lilaa luomeen ja kehuvat toistensa meikkejä ja tuotteita kilpaa :O
Selkeää hyötyä ja "hengittävän tuntuisen" ihon olen saanut kotimaisilla Ekopharman luomutuotteilla. Ne eivät ole mitään verkostomarkkinointituotteita, vaan saatavissa esim. Sokoksen kosmetiikkaosastolta tai nettikaupasta.
Huhhuh, kävin tuo yhden tänne linkatun tuotteen incin lukemassa ja en ikinä ostaisi sitä. Silikoneja, parabeeneja, lista oli pitkä kuin nälkävuosi. En ole aiemmin ko. sarjasta kuullut, mutten kyllä ole jäänyt mistään paitsikaan.
Sain yhdeltä tutultani testereitä muutamista tuotteista. Ainut mikä olu ihan ok niin joku hiusmaski, hiukseni olivat kyllä ihanan pehmeät sen jälkeen, mutta samalla hinnalla saa isomman ja paremman hiusmaskin esimerkiksi bangerheadista tilattua. Muuten kaikki tuotteet olivat kyllä todella floppi, en tykännyt.. Niin ja testissä oli siis valkaiseva hammastahna ja jotain erilaisia kuorintavoiteita tmv. En kyllä jatkossa käytä näitä tuotteita..
Vähän off-topic, mutta kymmenen vuoden takainen tuttu kyseli kuulumisia Facebookissa. Ajattelin, että ompas kivaa, ja kerroin sitten elämästäni. Tuttu vastasi, että sen takia itseasiassa ottikin yhteyttä, että olisinko kiinnostunut Nu Skin-tuotteista? Voin kertoa, että viimeistään sen kommentin jälkeen mikään Nu Skin-tuote ei olisi voinut vähempää kiinnostaa. Tuli ihan huijattu olo, kun kerroin kuulumiset, ja "kaveri" olikin vain kaupittelemassa tuotteitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vähän off-topic, mutta kymmenen vuoden takainen tuttu kyseli kuulumisia Facebookissa. Ajattelin, että ompas kivaa, ja kerroin sitten elämästäni. Tuttu vastasi, että sen takia itseasiassa ottikin yhteyttä, että olisinko kiinnostunut Nu Skin-tuotteista? Voin kertoa, että viimeistään sen kommentin jälkeen mikään Nu Skin-tuote ei olisi voinut vähempää kiinnostaa. Tuli ihan huijattu olo, kun kerroin kuulumiset, ja "kaveri" olikin vain kaupittelemassa tuotteitaan.
Sama juttu, kaverin kaveri kymmenen vuoden takaa laittoi viestiä fb:ssa. En tosin edes vastannut kuulumistenkyselyviestiin, koska tyypin tuotehehkutuspäivitysten perusteella arvasin heti mistä on kyse. Todella vastenmielistä touhua.
Missä perusvoiteessa on mineraaliöljyä?
Itse olen joitakin tuotteita käyttänyt, osa ei edes passannut minun ihotyypille ja mistään tuotteesta en huomannut mitään hyötyä olevan. Eli täyttä huikausta koko touhu.
Suomessa homma menee niin, että myyjä on vastuussa myymistään tuotteista, joten FB sivusto, jossa "ei saa kysyä tuotteista" on täysin järjetön.
En tunne merkkiä lainkaan, mutta tiedän kosmetiikasta jonkin verran. Katselin heidän sivultaan tuotteita, ja todellakin mitään sertifikaattia että on luomua en näe enkä tietoa että sopisi herkälle iholle.
Päinvastoin jo ensimmäinen tuote, jonka INCIt katselin sisälsi useaa hajustetta, jotka ovat eniten allergisoivien hajusteiden listalla (EU kosmetiikkadirektiivi). Hinnat ovat mielestäni päätähuimaavat.
Esim. tuote Moisture restore day sisältää useita allergisoivia ja herkistäviä hajusteita. Lisäksi tuote sisältää ihoa tukkivia aineita, vaikka kyseessä on rasviselle ja sekaiholle tarkoitettu tuote.
Itse en ostaisi, koska ihoni on herkkä, enkä maksaisi noista tuotteista noita hintoja. Joukossa on ilmeisesti joitakin ihan hyviä tuotteita, mutta osa sisältää ärsyttäviä aineita tai eivät muuten vaan ole hyvin tehtyjä. Ihan kuin muillakin kosmetiikkafirmolla, eli Nu skinin myyntipuhe on pelkkää puppua.
Lukekaa Paula Begounin asiantunteva kommentti (klikkaa sitä vaalenapunaista laatikkoa):
http://www.beautypedia.com/skin-care-reviews/by-brand/nu-skin