Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten asustaisit tämän mekon? (Linkki zalandoon)

Vierailija
03.02.2025 |

https://www.zalando.fi/culture-vapaa-ajan-mekko-burnt-olive-cu221c0l9-m…

Millaiset kengät, entä kerrostaminen neule tms? Sukkisten väri? 

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
2/38 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin saappaat tuon kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma. Pitäisin yöpaitana.

Vierailija
4/38 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää talvimekolta, joten saappaat ja talvihuivi kaulaan tai päähän. 

Vierailija
5/38 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin laittaisin ehdottomasti vyötärölle jonkin ohuen vyön, muuten näyttää lahkomekolta. 

Vierailija
6/38 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruma. Pitäisin yöpaitana.

Kangas näyttää aika kovalta ja jämäkältä, sellaisessako sinä tykkäisit nukkua?

Vierailija
7/38 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakin laittaisin ehdottomasti vyötärölle jonkin ohuen vyön, muuten näyttää lahkomekolta. 

Pitää kokeilla, mutta yleensä minulle ei ole vyöt koskaan toimineet. Olen lähes tasapaksu rinnoista alaspäin eikä ole kovin erottuvaa vyötäröä tai lantionkaarta ja se vähäinenkin vyötärö on tosi ylhäällä melkein heti rintojen alapuolella, sen korostaminen on aina näyttänyt hassulta. Toi mekko tasapainottaa mielestäni tosi onnistuneesti mun mittasuhteita, sen leikkaus feikkaa mulle muotoja muuallekin kuin tisseihin. Ap

Vierailija
8/38 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.zalando.fi/vanzetti-vyoe-ruskea-va651d059-o11.html

Samanväriset sukkahousut ja kengät, avokkaat, nilkkurit tai mikä sitten sattuukaan olemaan sopiva käyttötilanteessa.

Vierailija
9/38 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.zalando.fi/vanzetti-vyoe-ruskea-va651d059-o11.html

Samanväriset sukkahousut ja kengät, avokkaat, nilkkurit tai mikä sitten sattuukaan olemaan sopiva käyttötilanteessa.

Sukkahousut samaa väriä kenkien kanssako? Itse mietin tuon kanssa ihan perus ihonvärisiä sukkiksia. Ap

Vierailija
10/38 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää kokeilla, mutta yleensä minulle ei ole vyöt koskaan toimineet. Olen lähes tasapaksu rinnoista alaspäin eikä ole kovin erottuvaa vyötäröä tai lantionkaarta ja se vähäinenkin vyötärö on tosi ylhäällä melkein heti rintojen alapuolella, sen korostaminen on aina näyttänyt hassulta. Toi mekko tasapainottaa mielestäni tosi onnistuneesti mun mittasuhteita, sen leikkaus feikkaa mulle muotoja muuallekin kuin tisseihin. Ap

Mallailin vähän kapean vyön kanssa, ei ehkä näyttänyt hassummalta. Pitää varmaan silmän tottua. Se mun vyö kyllä oli ihan väärän tyylinen tuon kanssa. Ehkä tuollainen tumma ruskea voisi olla kiva mitä joku linkkasi (se ehkä vähän leveä?) ja sellainen rennompi. Ehkä jonkinlainen solmittava? Vai onkohan se liian aamutakin nauhamainen🤔 Mun pitäisi lyhentää tai lyhennyttää tuosta hihat, ne on liian pitkät. Onkohan liian vaikea rasti sellaiselle jonka ompelukokemus on luokkaa sivuverhojen teko/lyhentäminen? Ap

Vierailija
11/38 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkikset aina mustat, saumattomat, läpikuultavat ja ohuet 

Vierailija
12/38 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitkähihaisen mekon kanssa pitäisi vielä käyttää neuletta? Siinähän menee koko mekon idea pilalle. Mä laittaisin tuon kanssa mustat sukkikset ja maiharit.

Vierailija
13/38 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan aina sen mikä omaa silmää miellyttää. Ja tuntuu kivalta

En kysele muilta. Muiden maku ei ole minun makuni.

Vierailija
14/38 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitkähihaisen mekon kanssa pitäisi vielä käyttää neuletta? Siinähän menee koko mekon idea pilalle. Mä laittaisin tuon kanssa mustat sukkikset ja maiharit.

No tuo on tosi ohkaista kangasta, alushameen kanssakaan ei ole kovin lämmin näin talviaikaan. Ap

Vierailija
15/38 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, miksi kyselet täällä kun selvästi tunnet kroppasi ja mieltymyksesi hyvin itsekin

Vierailija
16/38 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi tuota. Muodoton ja kovan näköinen kangas, ei sovi edes hoikalle. Punaisena menisi leipomapäivänä essun tilalla.

Vierailija
17/38 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalean punainen, oranssi, turkoosi, keltainen. Piristäisivät tummaa väriä. Sopisiko lyhyt tekokturkisliivi?

Vierailija
18/38 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh, miksi kyselet täällä kun selvästi tunnet kroppasi ja mieltymyksesi hyvin itsekin

Huoh itsellesi. Miksi sitä nyt kysellään. Minusta ainakin on kiva saada muidenkin ideoita ja näkemyksiä, jollain voi olla idea jota ei olisi itse osannut ajatellakaan. Niin kuin tuo vyö nyt mitä en olisi ajatellut kokeilla. Jos koet asian jotenkin ärsyttäväksi niin miksi vaivaudut edes avaamaan aloituksen. Ap

Vierailija
19/38 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää peltiselle, kylmälle. 

Vierailija
20/38 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amish-lahkon naisten mekko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän