Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nu skin - kokemuksia muilta kuin myyjiltä

Avoimin mielin
13.01.2017 |

Kävin Nu skin kutsuilla, jossa tuotteita luonnollisesti kehuttiin kovasti. Itseäni kiinnostaa, onko teidän mielestänne hinta-laatu suhde kohdillaan?
Englanniksi hakien löysin hyvin monenlaista tietoa, mutta suomeksi käyttökokemuksia löytyi hyvin vähän muilta kuin jälleenmyyjiltä. Lisäksi facebookryhmässä, johon minut lisättiin (toki kysyttiin lupa haluanko liittyä) niin tuotteista kysyminen on kielletty.
Minun kasvojen iho ei pitänyt tuotteista joita sille testattiin, mutta on muutenkin herkkä.
Kädet ovat kyllä nyt selkeästi pehmeämmät kuin eilen.

Kommentit (121)

Vierailija
41/121 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kuulla myyjiltä, että miksi Epoch dödöä mainostetaan allergiaystävällisenä ja turvallisena tuotteena, vaikka tuote sisältää triclosania? Ja komeasti mainostetaan, että Nu Skinin tuotteet eivät sisällä mineraaliöljyjä mutta sisältävätkin melko paljon silikonia ja palmuöljyjä eri muodoissa. 

Vierailija
42/121 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miulle myytiin lapsen atooppiselle iholle Epochin baby hibiscus pesuainetta. Kerrottiin että on turvallinen ja testattu, mutta meillä iho ärsyyntyi siitä. Avasin incin niin aika moni oli herkistäjälistalla! XZ muumituotteetkin ovat lyhyempiä INCI listaltaan ja harmittomampia kuin tämä monin kerroin kalliimpi tuote :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/121 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kokeillut nyt puolisen vuotta tuota kasvojen puhdistusvaahtoa sekä sitä kosteuttavaa suihketta vartalolle ja olen ollut erittäin tyytyväinen! Ajattelin tilata näitä ainakin lisää ja ehkä kokeilen myös jotain naamarasvaa. Ystäväni testasi sitä jotain epoc jalkarasvaa ja ei hänkään ole tuloksia moittinut.

Ainakin tuo puhdistusvaahto on todella hyvä sillä se puhdistaa kaiken meikin myös eikä jätä ihoa kireän ja kuivan tuntuiseksi.

Iho voi paremmin entä mitä ennen kun olen käyttänyt apteekin tuotteita.

Onko tämä tuote sitä napcaa? Tätä suositeltiin myös atoopikolle mutta sisälsi ureaa, joten jätin ostamatta. Se kun ei ole pidemmän päälle hyväksi :/

Vierailija
44/121 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä testasin viime tammikuussa ekan kerran näitä. Testiin otin alkuun mutanaamion, puhdistusmaidon, kasvoveden, kasvovoiteen ja valkaisevan hammastahnan. Puhdistustuotteista ei ole muuta kuin hyvää sanottavaa. Mutanaamio ja kasvovoide oli myös hyviä. Hammastahna sen sijaan oli ihan kauheeta. Ikenet alkoivat vuotaa verta ja tulivat kipeäksi. Ei voinut edes loppuun käyttää sitä tahnaa.

Keväällä kokeilin seerumia ja ripsaria. Ripsari jäi käyttöön ja yritin vaihtaa merkkiä välissä, mutta oli pakko palata takaisin siihen. Se vaan on paras ripsari.

Agelog tuotteet ei käynyt minulle laisinkaan. Ylihinnoiteltua kuraa. Naamaan tuli näppyjä ja kutisi niin paljon, että raavin naaman verille. Myyjälle kerroin tästä, niin sanoi johtuvan vaan "puhdistusreaktiosta". Suututtaa, kun ei uskota sen aiheuttavan allergiaa. No palasin sitten takaisin siihen maitoon ja kasvovoiteen ja niitä edelleen käytän.

Epoc jalkavoide onkin sitten parasta mitä minulle on ikinä tapahtunut. Ei ole kantapäät koskaan ollut näin hyvässä kunnossa.

Eli löytyy hyviä ja huonoja tuotteita. Itse aion jatkossakin käyttää näitä hyväksi todettuja ja ehkä hurahdan mainoksen orjana taas jotain kokeilemaan :D

Vierailija
45/121 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestä tuotteet on ylihinnoiteltuja. Jotkut tuotteet ihan ok, mutta en niitäkään ostaisi myyntihintaan. Paljon tuotteita, mitkä ei omalla kohdalla toimineet ollenkaan ja saivat vain atooppisen herkän ihoni ärsyyntymään. Vitamiinejakin testasin, mutta vaikka arvot nousikin "hyväksi", niin olo oli tosi huono ja vetämätön. Kun palasin takaisin vanhoihin vitamiineihin, niin olo parani heti.

Vierailija
46/121 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon tykännyt tuotteista. Epäpuhtaalle olevat tuotteet ollu käytössä ja iho voi paljon paremmin. Lisäksi ripsiseerumi on käytössä ja kyllä pituutta tullut lisää. Må oon Facebookissa ryhmässä jossa myydään noita tuotteita niin kyllä siellä saa kysyä tuotteista.

Vierailija
47/121 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselllä on todella positiiviset kokemukset nuskin tuotteista välillä käytin muita halvempia tuotteita ja heti iho huononi. Joku sanoi etä jos tuote olisi hyvä se olisi kaupannhyllyllä. Jos nuskin toisi tavaran kaupanhyllylle hinta nousisi puolella sillä joka väliporras ottaa osansa. Nyt hinta saadaan pysymään kohtuullisena mahdollisimman vähillä väliportailla.

Vierailija
48/121 |
17.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette tilaa itse ja näin saisitte tuotteet halvemmalla.  Nettisivulta löytyy hinnat ja jos haluat olla vakioasiakas saat vieläkin halvemmalla. Suoramyynti on perinteinen ja hyväksi koettu kauppatapa, jonka yksi muoto on verkostomarkkinointi. Suoramyynnillä tarkoitetaan tuotteiden ja palvelujen henkilökohtaista myyntiä suoraan kuluttajalle,

Ei pörsissä olevat yhtiöt valehtele omasta toiminnastaan ja harvoilla kosmetiikan valmistajilla on niin monta tiedemiestä/tutkijaa palkkalistoillaan kuin Nu Skin. 

Vierailija
49/121 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa mm. missä tuoteselosteess lukee paraffinium liquidum, mineral oil. Yllättävän monessa oikeasti!

Vierailija
50/121 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka itselläni ei hirveesti oli kokemusta kys. tuotteista. Enkä mikään jälleenmyyjä ole, kehottaisin jokaista vähä kyseenalaistamaan ja tutkimaan vähän perus ihonhoitotuotteiden sisältää ja vaikutusta ihoon. Ja esimerkiksi atooppisen ihottuman syntymistä jnne.

Atopia on ihon ominaisuus eli rakennevika.

Vierailija
51/121 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka itselläni ei hirveesti oli kokemusta kys. tuotteista. Enkä mikään jälleenmyyjä ole, kehottaisin jokaista vähä kyseenalaistamaan ja tutkimaan vähän perus ihonhoitotuotteiden sisältää ja vaikutusta ihoon. Ja esimerkiksi atooppisen ihottuman syntymistä jnne.

Atopia on ihon ominaisuus eli rakennevika.

Mitä selität? Iho uudistuu kaiken aikaa ja jokaisella atoopikolla on erilaisia kausia. Oma ihoni on ollut kunnossa vuosia, mutta toki atopia palaa ärsyttämällä.

Vierailija
52/121 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut monia Nu Skinin tuotteita, vartalo-ja kasvorasvoja, kuorinta-aineita, shampoita ja meikkejä. Osaan olen ollut tyytyväinen, mutta osa on ollut täysin floppeja.

Mainittakoot nyt ensin joitain joista olen tykännyt.

Tinted moisturiser eli sävyttävä kasvovoide. Tasoittaa kivasti ihon väriä ja kosteuttaa samalla.

Perennial on tuoksuton koko vartalon kevyt kosteusvoide. Imeytyy hyvin ja kosteuttaa sopivasti hieman kuivaa ihoani.

Exfoliant scrub eli kasvojen kuorinta-aine. Jättää pehmeän ihon ja syväpuhdistaa kuitenkaan kauheasti kuivattamatta ihoa.

Sitten ne flopit. En muista nimeä mutta aurinkosuojalla oleva huulirasva. Huuleni alkoivat rohtua ja kuoriutua kun käytin tätä vähän aikaa. Pidin taukoa ja tilanne normalisoitui joten päätin vielä kokeilla ja sama toistui. Roskikseen lensi tämä tuote.

Nutriol shampoo eli hiuspohjaa ravitseva shampoo. Todella pieni pullo ja järkyttävän kallis! Ja vaikutus oli se että päänahkani alkoi kuivumaan, kutiamaan ja hilseilemään. Välillä pesin muulla shampoolla ja tilanne normalisoitui ja paheni kun kokeili nutriolia uudestaan. Roskikseen!

Marine mud kasvonaamio. Levitin naamaan ja annoin kuivua kuten ohjeistetaan. Pesin kuivuneen naamion pois ja ihoni oli tulipunainen. No punoitus hävisi tunnin sisään mutta naamakin oli kuiviin imetty. En tykännyt. Ei mielestäni hehkutettuja vaikutuksia kuten ihon kirkastuminen, ihohuokosten pienentyminen ym. Annoin tuotteelle vielä monta mahdollisuutta mutta joka käyttökerran jälkeen olen ollut samaa mieltä tuotteesta.

Galvanic spa ihonhoitolaite. Tätä on ylistetty että ja kehuttu. Ihon pitäisi tasoittua ja värin myös. Häivyttää juonteet ja saa ihon hehkumaan. No en ole vuoden käytöllä huomannut mitään vaikutusta. Toki ei ihoni olekaan erityisen huonossa kunnossa ikinä ollutkaan. Mutta samat pienet rypyt on ja pysyy. Laite itsessään on melko kallis mutta geelit joita imeytetään laitteella ovat suorastaan riustohinnoissa.

Lista olisi vaikka kuinka pitkä mutten jaksa niitä kaikkia mainita. Hieman enemmän on kyllä pettymyksiä kuin onnistuneita tuotelöytöjä.

Yleisesti ottaen tuotteet ovat ylihintaisia laatuunsa nähden vaikka joukossa on myös hyviä tuotteita. Minulle on luotu omat tunnukset joilla voin itse tilata Nuskinin verkkokaupasta tuotteita edullisemmin kuin ilman tunnuksia. En sitten tiedä mihin hintaan edustajat myy tuotteita. Verkkokaupassa hinnat on suoraan nähtävillä.

Kuulun myös pariinkin Nu skin face-ryhmään ja onhan niillä hiihdearvoa. Myyjät/edustajat kilpaa kehuu tuotteita ja laittavat näitä ennen ja jälkeen kuvia jotka tosiaan ei ole millään lailla vertailukelpoisia valaistuksen ym vaikutuksesta. Kukaan ei uskalla kritisoida ryhmissä mitään tuotteita vaan kaikesta kuulee pelkkää ylistystä. Hah.

Vaikka näitä tuotteita myydään suoramarkkinoinnin perustein niin silti jaksan ihmetellä että miten voi olla kannattavampaa maksaa portaittain 5 portaassa edustajille myydyistä tuotteista kuin laittaa nämä kaupan hyllyille.

Tässä pieni sekava avautuminen tuotteista :)

Vierailija
53/121 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa homma menee niin, että myyjä on vastuussa myymistään tuotteista, joten FB sivusto, jossa "ei saa kysyä tuotteista" on täysin järjetön.

En tunne merkkiä lainkaan, mutta tiedän kosmetiikasta jonkin verran. Katselin heidän sivultaan tuotteita, ja todellakin mitään sertifikaattia että on luomua en näe enkä tietoa että sopisi herkälle iholle.

Päinvastoin jo ensimmäinen tuote, jonka INCIt katselin sisälsi useaa hajustetta, jotka ovat eniten allergisoivien hajusteiden listalla (EU kosmetiikkadirektiivi). Hinnat ovat mielestäni päätähuimaavat.

Esim. tuote Moisture restore day sisältää useita allergisoivia ja herkistäviä hajusteita. Lisäksi tuote sisältää ihoa tukkivia aineita, vaikka kyseessä on rasviselle ja sekaiholle tarkoitettu tuote.

Itse en ostaisi, koska ihoni on herkkä, enkä maksaisi noista tuotteista noita hintoja. Joukossa on ilmeisesti joitakin ihan hyviä tuotteita, mutta osa sisältää ärsyttäviä aineita tai eivät muuten vaan ole hyvin tehtyjä. Ihan kuin muillakin kosmetiikkafirmolla, eli Nu skinin myyntipuhe on pelkkää puppua.

Lukekaa Paula Begounin asiantunteva kommentti (klikkaa sitä vaalenapunaista laatikkoa):

http://www.beautypedia.com/skin-care-reviews/by-brand/nu-skin

Itse olen kiinnostunut luonnonkosmetiikasta ja kyselinkin kutsuilla siitä. Mainosti että ovat luonnontuotteita ja että eivät halua vain maksaa siitä että saavat certifikaatin, että tuote on luonnonkosmetiikkaa... Minua alkoi tämä epäilyttää. 

Vierailija
54/121 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten pitäisi olla kyllä kriittisempiä näiden suoramyyntituotteiden suhteen. Kuulun pariinkin ryhmään, molemmissa mainostetaan että Nuskin noudattaa EU:n määräyksiä kosmetiikassa. Luetteloa avatessa kuitenkin tulee vastaan EU:ssa kiellettyjä aineita (body cleansing gel, lufra). Iho-ongelmaisena käyn listat tarkkaan läpi ja nämä olivat sellaisia tuotteita joita atooppiselle iholleni suositeltiin.

Vierailija
55/121 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainaki toiminu. Oon käyttäny kohta 2v, ja iho on paljon paremmassa kunnossa ku mitä oli sillon ku käytin perus ruokakauppojen taikka apteekkien kasvojenpuhdistusaineita.

Vierailija
56/121 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kyllä tykännyt Nuskin tuotteista joita olen käyttänyt ja aika allerginen olen monille aineosille , mutta eipä ole tullut mitään ongelmia näiden kanssa. Käytössä on värivoide, todella helppo levitettävä, puuteri joka ei kuivata kasvoja maalatun näköiseksi , hammastahna joka hoitaa ikeniä todella hyvin, astmapiipun käyttäjien varsinkin . Puhdistusvoide todella ihanan pehmeä ja tykätty meillä ..Missäpä tuotteissa ei olisi jotain aineosia jolle joku on allerginen ..kosmetologilla sain semmoset näpyt naamaan että  ei käyny hänen aineet ..ei voi yleistää mitään, yks sopii yhdelle ja toinen toiselle..vaihtoehtoja on satoja ! Naurettavaa tekstiä mitä luin tuossa ketjussa..ihmisten vedätystä hah..jokainenhan voi ihan ite päättää mitä käyttää, mun kaapista löytyy criolania, blascoa..oriflameakin ,nuskiniä ..mitä väliä sillä on mitä joku myy tai edustaa ..hän ilmeisesti tykkää tuotteistaan ..pojot sille (y)  miksi sitä haukkuun ja arvosteleen pitää alkaa heti jos kaveri haluaa edustaa jotakin ..lapsellisia on ihmiset ei voi muuta sanoa

Vierailija
57/121 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ihmetteli, missä perusvoiteessa on mineraaliöljyä. Ihan vaikka apteekista saatavassa Aqualan L -voiteessa! Varmasti monissa muissakin merkeissä. Hoidin ihottumaa tuolla perusvoiteella, ihottuma parantui parissa viikossa kun tajusin lopettaa voiteen käytön.. En silloin käyttänyt Nu Skin -tuotteita, vaihdoin apteekin voiteen luonnonkosmetiikkamerkin voiteeseen ;) Nykyisin käytän useampaakin Nu Skinin tuotetta vakituisesti.

Vierailija
58/121 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alalla olleena voin kertoa että ovat Amwayn kilpailija. Sanoo jo kaiken.

Vierailija
59/121 |
24.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käynyt kutsuilla 1.5v sitten.

Kiinnostuin tuotteista ja otin itelle tunnukset

Nyt, mulle kertynyt jo aika iso repertuaari tuotteita, joista osaan kertoa kavereille.

Perustin omat sivut ja sitä kautta tutut voi tilata jos haluavat.

Yhtään huonoa tuotetta sinne sivulle en laittaisi.

Suosittelen lämpimästi kokeilemaan, jos haluat jotain kokeilla, voin myös postittaa näytteitä ,sen kummemmin tyrkyttämättä :-)

Vierailija
60/121 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni käytössä hammastahna, jonka luvataan valkaisevan.

Hämmästyksekseni, se toimii.

Loppui myös järkyttävä vihlominen(hammaskaulat näkösällä kun oon joskus harjannu liian kovaa) ja hammaskiven muodostus ahtaisiin hammasväleihin loppui lähes kokonaan.

Ikuinen skeptikko on siis tullut yllätetyksi positiivisesti.

Kokeilussa myös itseruskettava. Hakkaa mennen tullen monet muut merkit. Ja niitähän on tähän ikään kokeiltu monta. Tasainen, kaunis väri pienellä määrällä tuotetta. Vau.