Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nu skin - kokemuksia muilta kuin myyjiltä

Avoimin mielin
13.01.2017 |

Kävin Nu skin kutsuilla, jossa tuotteita luonnollisesti kehuttiin kovasti. Itseäni kiinnostaa, onko teidän mielestänne hinta-laatu suhde kohdillaan?
Englanniksi hakien löysin hyvin monenlaista tietoa, mutta suomeksi käyttökokemuksia löytyi hyvin vähän muilta kuin jälleenmyyjiltä. Lisäksi facebookryhmässä, johon minut lisättiin (toki kysyttiin lupa haluanko liittyä) niin tuotteista kysyminen on kielletty.
Minun kasvojen iho ei pitänyt tuotteista joita sille testattiin, mutta on muutenkin herkkä.
Kädet ovat kyllä nyt selkeästi pehmeämmät kuin eilen.

Kommentit (119)

Vierailija
81/119 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, eli sama ajatus muillakin herännyt. Mä uskon, että käyttämällä tuotetta saat yleensä vaikutusta aikaan. Eli jos mä ostan kaupasta 20 e ripsiseerumin ja oikeasti käytän sitä enkä makuuta purkissa niin lopputulos on sama kuin nuilla Nu Skin tuotteilla. Mutta kun ostat kalliin tuotteen niin haluatkin käyttää sitä ja nähdä niitä muutoksia ;)

Mulle ei käynyt ilmi et miksi ne tuotteet on niin luonnonmukaisia kun kuitenkaan eivät luomua ole. Lisäksi INCistä löytyy yksi ainesosa jolle esimerkiksi tuttavani on todella allerginen, ja tämä ainesosa allergisoi tutkitusti paljon ja on tulossa mahdollisesti kieltolistalle Suomessa.

AP

Mikähän tällainen vaarallinen ainesosa mahtaa olla?

Vierailija
82/119 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin.

Tavallisista kaupoista nimenomaan EI löydy ylivoimaisen hyviä tuotteita. Siksi tavallisissa kaupoissa myytävät tuotteet ovatkin "marketti-" eli tusinatavaraa.

Oikeasti laadukkaat tuotteet myydään erikoiskaupoissa.

(En nyt puhu verkostomarkkinoinnista)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/119 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, eli sama ajatus muillakin herännyt. Mä uskon, että käyttämällä tuotetta saat yleensä vaikutusta aikaan. Eli jos mä ostan kaupasta 20 e ripsiseerumin ja oikeasti käytän sitä enkä makuuta purkissa niin lopputulos on sama kuin nuilla Nu Skin tuotteilla. Mutta kun ostat kalliin tuotteen niin haluatkin käyttää sitä ja nähdä niitä muutoksia ;)

Mulle ei käynyt ilmi et miksi ne tuotteet on niin luonnonmukaisia kun kuitenkaan eivät luomua ole. Lisäksi INCistä löytyy yksi ainesosa jolle esimerkiksi tuttavani on todella allerginen, ja tämä ainesosa allergisoi tutkitusti paljon ja on tulossa mahdollisesti kieltolistalle Suomessa.

AP

Mikähän tällainen vaarallinen ainesosa mahtaa olla?

Ainakin

Epoch deodorantti->Triclosan

Body Lufra -> Methylparaben ja propylparaben

Polishing Peel->ammonium silver zink aluminum silicate

Body Cleasing gel->Hydroxyisohexyl 3-cyclohexene carboxaldehyde

Lisäksi allergisoivia löytyy mutta tässä ehkä tärkeimmät. Jokainen googlailkoon. Osa ainakin hormonihäiritsijöitä

Vierailija
84/119 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta nopeasti googlamalla löysin tietoa ainakin noista mainistemistasi parabeeneista, joita käytetään ihan yleisesti säilöntäaineina kosmetiikassa, hygienaituotteissa ja jopa elintarvikkeissa. 

Tuossa linkki niistä THL sivuihin, jonka uskoisin olevan luotettava lähde. 

https://thl.fi/fi/web/ymparistoterveys/ymparistomyrkyt/tarkempaa-tietoa…

toki jos kosmetiikka sisältää noita niin se ei ole luonnonkosmetiikkaa. Nuo synteettiset säilöntäaineet lisäävät kosmetiikan käyttöikää, ja luonnollisesti luonnonkosmetiikalla ei ole yhtä pitkä säilyvyysaika. 

https://incihaku.fi/ainesosa/1986/ammonium-silver-zinc-aluminum-silicate

Tuosta triklosaanista olen samaa mieltä, välttelisin. Mutta toki jokainen itse valitsee mitä kehoonsa laittaa, tuota voi edelleen löytyä esim. valkaisevista hammastahnoista. 

https://incihaku.fi/ainesosa/20018/hydroxyisohexyl-3-cyclohexene-carbox…

alimpana body cleansing gel ainesosalistalla, joten luulisin että on juurikin tuon linkin alla mainittuna "sisältyy tuotteen sisältämään eteeriseen öljyyn tai aromi- tai hajustesekoitukseen" tiedä sitten sitä. 

Jokatapauksessa, itse olen kiinnostunut kokeilemaan osaa tuotteista ja kun tutustuin yllä oleviin asioihin niin ei se vielä saanut minua perääntymään/pelästymään. 

Vierailija
85/119 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni body cleansing gel on saanut myyntikiellon EU:n alueelle juuri tuon INCI-listansa vuoksi.

Vierailija
86/119 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysykääpä vaikka huviksenne minkä vaan tuotteen hintaa julkisesti, vastaus on aina yyvee ja siitä se myllytys lähtee. Hurmoksellidta aivopesua ja laittomia (vrt JuocePlus-kohu) terveysväittämiä. Kenttä on paljon villimpi heillä, koska tuotteita on paljon. Suruttomasti markkinoidaan ravintolisiä ja niiden mittauksia törkeään hintaan,syyllistäen ja paonostaen. Kritiikki on kielletty. Kokeilkaapa varovasti kritisoiden edes kysyä heidän ryhmissään jotain. Bännit tulee.

Vierailija
87/119 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoja tuotteita joita markkinoidaan valheellisesti, rahat meni hukkaan kun lähdin myyjän painostuksesta tuotteita testaamaan. Ihan kuraa esim itseruskettava, markkinoidaan ja mainostetaan eri firman itseruskettavalla mutta NuSkinin tuotteella ei todellakaan samaa tulosta saa..

Vierailija
88/119 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakia rikotaan kokoajan, saisi joku ruveta tähän jo puuttumaan. Hyväuskoiset ihmiset sitten laittavat rahansa surkeisiin tuotteisiin ja edustajat saavat rauhassa valehdella ja rikkoa lakia.

Vierailija
89/119 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotteiden laadusta en osaa sanoa, mutta toivon, että kukaan ei alkaisi myymään näitä tuotteita Nu Skinin edustajana. Nu Skin on yksi isoja verkostomarkkinoinnin (multi level marketing) yrityksiä, jotka ovat verrattavissa pyramidihuijauksiin. Suurin osa myyjistä käyttää paljon omaa aikaa ja rahaa eivätkä saa juuri mitään merkittävää rahallista vastinetta koska suurin osa tuotosta menee pyramidin huipulla oleville. Tästä on tehty paljon dokumentteja mutta valitettavasti lähinnä vain englannin kielellä, koska suurin osa näistä firmoista on lähtöisin USA:sta.

Linkki BBC:n lyhyeen dokkariin, jossa myös puhetta Nu Skinistä: https://www.youtube.com/watch?v=r4YGQ0l5UeE

Pidempi videopätkä verkostomarkkinoinnin vaaroista Last Week Tonight tv-ohjelmassa: https://www.youtube.com/watch?v=s6MwGeOm8iI

Vierailija
90/119 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt joku tehokamppis päällä, kun moni kaveri on alkanut näitä yhtäkkiä markkinoimaan? Vilkaisin hintaa, tämä lumispa on joku 200 euron laite. Paljonko myyjälle jää yhdestä kaupasta?

Vierailija
91/119 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliita tuotteita joista suurin osa surkeita huonoilla raaka-aineilla, mm. aknen hoitoon mainostettu kasvovoide sisältää ihoa tukkivaa öljyä.. Nyt ovat alkaneet mainostaa/pommittaa kaikissa mahdollisissa ryhmissä tuotteitaan (näkyy yhtiön sivuilla lukevan ettei saa mainostaa). Pitäisi saada loppumaan tälläkin firmalla tämä valheellinen mainostaminen niinkuin juiceplussalla. Esim nuskinin valkaisematonta hammastahnaa mainostetaan hankaamattomana mutta hankausarvo yli 130, kun sen lopulta saa käsiinsä. Jos tuotteista jotain kysyy eivät myyjät kerro totuutta eivätkä ota mitään vastuuta jos asiakas saa esim allergisen reaktion tuotteesta.

Vierailija
92/119 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele kenellekään alkaa ostamaan saatikka myymään näitä tuotteita.

Ystävyys- ja perhesuhteet sen jälkeen täysin pilalla. NuSkin kultin sisällä vallitsee lahkomainen hurmos. Myyjiä painostetaan ankarasti ja mistään ei saa sanoa vastaan.

Ravintolisiä markkinoidaan kielletyin terveysväittämin.

Vierailija
93/119 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blemish prone on mulla ollut sen Lumispa laitteen kanssa kokeilussa. Tykkään että iho voi paremmin kuin pitkiin aikoihin. On ollut käytössä Dermalogicat ja muut ammattituotteet. Ainakin tämä Blemish prone on ollut ihan kilpailukykyinen.

Vierailija
94/119 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut tosi tyytyväinen Nuskinin tuotteisiin. Ottaisin testiin vielä enemmän tuotteita, muttei viitsi ihan älyttömiä summia noihin laittaa. Meikinpuhdistusaine on parasta mitä oon kokeillut (hintaa joku 25e), sellanen mikrokuorinta tekee ihosta ihanan pehmosen ja mutanaamio kyllä kirkastaa ihoa. Se epochin sole solution on kyllä nykyään luottotuote. Otin iteltäni ihan ennen ja jälkeen kuvat sen käytössä ja ero oli oikeesti ihan huomattava ja pois en enää vaihda.

Hommasin tossa viikko takaperin Lumispan ja kyllä iho tuntuu paljon puhtaammalta, mutta luulen, että samankaltaisen laitteen ois varmaan saanut halvemmalla. Kalliitahan ne tuotteet on, mutta voin itse kyllä suositella niitä. 🙂

Vierailija
95/119 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain juuri instagramissa seuraamispyynnön yhdeltä myyjältä. En siis tunne häntä lainkaan, mutta profiiliaan tarkastellessa oli selvästi kyse tästä myynnistä. En sitten hyväksynyt seuraamispyyntöä.

Vierailija
96/119 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On erittäin huonoja kokemuksia tästä amerikkalaisesta pyramidihuijauksesta. katsoitko muuten 13.9 MTV 3 tunnin ohjelmaa Ny Skinistä nimi ole ohjelmalla pyramidihuijaus

Vierailija
97/119 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On erittäin huonoja kokemuksia tästä amerikkalaisesta pyramidihuijauksesta. katsoitko muuten 13.9 MTV 3 tunnin ohjelmaa Ny Skinistä nimi ole ohjelmalla pyramidihuijaus

Netti täynnä varoituksia verkostomarkkinoinnista. https://pyramiditiimi.blogspot.com/2020/01/suosittelubisnes-sponsoroi-k…

Vierailija
98/119 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

38% tuotteen hinnasta jää tuotteen hinnasta myyjälle

Vierailija
99/119 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

38% tuotteen hinnasta jää tuotteen hinnasta myyjälle

Vierailija
100/119 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidättekö ehkä pitkäänkin tuntemaanne ystävää enää ystävänä tai edes ihmisenä, jos hän paljastuu verkostomarkkinoijaksi? Onko alhaisempaa hyväksikäyttäjää olemassakaan?