Seurustelukumppanin löytäminen yli 30-vuotiaana
Kuinka hyvin onnistuu vielä tässä iässä? Toiveissa olisi siis oma pieni perhe saada (max 2 lasta). Tiedän ettei hedelmällisyyteni kestä ikuisesti. Mutta en todellakaan haluaisi kenen tahansa kanssa alkaa lisääntyä, miehen pitää tuntua oikealle. En ole mikään kaunotar vaan tavallisennäköinen nainen. Tapaan hyvin vähän ikäisiäni sinkkumiehiä oikein mitään kautta, tinder on ollut siis käytössä, toistaiseksi tuloksetta.
Kerro kokemuksesi tähän ketjuun.
N31
Kommentit (117)
Ihmeen katkeria vastauksia :D
Omien kokemuksieni mukaan oikein hyvin voi miehen löytää kolmekymppisenä. Itsekin löysin, ja olen ihan tavallisen näköinen. Oikein hyvän miehen löysinkin <3
Minä voin kertoa eli olin 32 vuotias kun tapasin mieheni jonka kanssa olen pian ollut 10 vuotta naimisissa. Tapasimme Suomi24 kautta ja aika pian tapasimme kun olimme keskustelleet muutaman kertoja viestien kautta ja puhelimella soiteltiin jonkun kerran. Kumpikin ei olla mitään kauniita/komeita mutta tärkein oli että synkkasi heti ja tottakai alussa ulkonäkö miellytti molempia.
Tapasimme toukokuussa ja muutettiin yhteen marraskuussa, kihloihin uutena vuotena ja naimisiin seuraavana vuonna syyskuussa. Ainokaisemme syntyi kun olin 35-vuotias. Lisää lapsia ei tullut ja kait ikä tuli jo siinä vastaan. Harmittaa että en saanut kun yhden lapsen mutta tämän yhdenkin saamisessa oli ongelmia eli pitää olla tyytyväinen että sain edes hänet.
Vierailija kirjoitti:
No, aika huonoltahan se näyttää jos katsoo esim. Suomi24 -treffejä. Pilvin pimein 3-4kymppisiä naisia, joilla toive perheestä.
No niin, tuolle treffipalstalle ei tarvitse siis jatkossakaan mennä...
N31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se naisille aina onnistuu. Miehenä vähän vaikeempaa.
Jos olisin kaunotar niin kyllä sitten onnistuisi. Tavallisennäköisenä naisena en valitettavasti ole kovinkaan monen miehen ihannekumppani. Kokemukseni mukaan suurin osa miehistä etsii tinderistä sellaista lyhytkestoista seuraa, vaikka olen selvällä suomen kielellä kirjoittanut etsiväni jotain pidempiaikaista. Minua taas ei kiinnosta yhdenillanjutut tai sen katsominen jos niistä nyt joskus sattuisi jotain muutakin syntymään... Suurin osa seurustelunhaluisista miehistä ikäluokassani on jo vakiintunut.
N31
Tarkoitat siis että suurin osa miehistä joista sinä kiinnostut ei halua vakiintua. Tinder on täynnä seurusteluhaluisia miehiä mutta juuri he eivät kelpaa teille naisille.
Teillä naisilla on valinta, älkää valittako jos valitsette aina vääränlaisia miehiä.
On turhauttavaa mennä treffeille ja huomata ettei mies ole vaivautunut edes lukemaan kirjoittamaani profiilia.
En minä valitse vääränlaisia miehiä. Olen mielummin kokonaan ilman jos en saa sitä kunnollista ja luotettavaa miestä joka saa minut nauramaan.
N31
Profiili netissä on niin pieni osa pintaa että luultavasti olet hukannut monia loistoyksilöitä vain jonkun yksittäisen asia takia joka nyt juuri sillä hetkellä tuntuu vastenmieliseltä. Kysyn sulta ootko ihan varmasti yrittänyt tutustua miehiin kuin ihmisiin etkä samalla tavalla kuin valkkaisit päivän ruokalistaa kaupassa. Jotenkin tuntuu että naisilla on suhteellisuuden taju kateissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha viitata siihen että olisin ylipainoinen tai että juoksisin jännämiehien perässä.
Ja edelleenkään en ole kaunis vaan tavallisennäköinen. Mutta en minäkään odota että mies olisi mikään malli, vaan tavallisennäköinen kelpaa.N31
Ehkä se sun tavallisen näköinen ei oikeasti olekkaan tavallinen? En nyt halua laasastella tai haastaa riitaa, mutta kyllähän kolmikymppinen normaalipainoinen lapseton nainen kelpaa niille tavismiehille ja hyvin kelpaakin. Just sinunlaisiahan naisia me kolmikymppiset eronneet tai ikisinkut tavismiehet just etsitään.
No kyllä minä helposti parissa päivässä kerään 100 matchia tinderissä ja ihan realistisilla kuvilla. En ole onneksi ihan suohirviökään sentään, ihan kaikella kunnioituksella siis suohirviöitä kohtaan. Mutta ongelma todellakin on etten kohtaa tällä hetkellä oikein mitään kautta ikäisiäni sinkkumiehiä jos tinderinkin poistan. Ja tinderissä on paljon lukutaidottomia miehiä.
N31
Kyllähän ihmiset löytävät kumppaneita missä tahansa iässä, oman mieheni äitikin on kuulemma alkanut vähän aikaa sitten seurustella vaikka ikää on 76. Itse löysin mieheni 38-vuotiaana, ja mulla oli jopa sitä kammottavaa YLIPAINOA joka tällä palstalla on kuulemma miesten suurin kauhistus.
Toki jos perhe on suunnitteilla, niin varmaan se luo paineita tutustua potentiaaliseen kumppaniin rivakampaan tahtiin kuin muuten olisi tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaako sulle toisen kierroksen setä, olisitko valmis äitipuoleksi? Entä voisitko katsella viitisen vuotta nuorempia miehiä jotka ovat vasta siirtymässä työelämään?
Kyllä minä ensisijaisesti lapsettomia miehiä olen katsellut. Sen vuoksi että täältäkin saa jatkuvasti lukea miten hankalia uusperhekuviot voivat pahimmillaan olla. Toki jos jonkun sinkkuisän kanssa sattuisi natsaamaan niin ei kai siinä sitten muuta kun hynttyyt yhteen. Viisi vuotta nuoremman miehen kyllä kelpuutan jos on juoksunsa juossut.
N31
Aloita joku uusi harrastus ja tutustu sitä kautta miehiin. Facetubessa on luultavasti useimmille harrastuksille ryhmiä, joista löytää ihmisiä seuraksi, jos niin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Omien kokemuksieni mukaan oikein hyvin voi miehen löytää kolmekymppisenä. Itsekin löysin, ja olen ihan tavallisen näköinen. Oikein hyvän miehen löysinkin <3
Mitä kautta tapasitte?
Vierailija kirjoitti:
No, aika huonoltahan se näyttää jos katsoo esim. Suomi24 -treffejä. Pilvin pimein 3-4kymppisiä naisia, joilla toive perheestä.
Mutta silti vielä tuplamäärä saman ikäluokan miehiä jotka etsivät puolisioa... Ainiin joo, nehän on kaikki vaan seksiseuraa hakemassa siellä vuodesta toiseen vaikka eivät pääse edes trefeille kuin kerran vuodessa jos silloinkaan.
On hyvinkin mahdollista. Itse tapasin mieheni 31-vuotiaana (kumpikin ensimmäisellä kierroksella) vuonna -13 ja nyt olemme naimisissa ja on yksi lapsi. Netissä tavattiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, tuolle treffipalstalle ei tarvitse siis jatkossakaan mennä...
N31
No on siellä silti 3-4 miestä yhtä naista kohti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha viitata siihen että olisin ylipainoinen tai että juoksisin jännämiehien perässä.
Ja edelleenkään en ole kaunis vaan tavallisennäköinen. Mutta en minäkään odota että mies olisi mikään malli, vaan tavallisennäköinen kelpaa.N31
Ehkä se sun tavallisen näköinen ei oikeasti olekkaan tavallinen? En nyt halua laasastella tai haastaa riitaa, mutta kyllähän kolmikymppinen normaalipainoinen lapseton nainen kelpaa niille tavismiehille ja hyvin kelpaakin. Just sinunlaisiahan naisia me kolmikymppiset eronneet tai ikisinkut tavismiehet just etsitään.
No kyllä minä helposti parissa päivässä kerään 100 matchia tinderissä ja ihan realistisilla kuvilla. En ole onneksi ihan suohirviökään sentään, ihan kaikella kunnioituksella siis suohirviöitä kohtaan. Mutta ongelma todellakin on etten kohtaa tällä hetkellä oikein mitään kautta ikäisiäni sinkkumiehiä jos tinderinkin poistan. Ja tinderissä on paljon lukutaidottomia miehiä.
N31
No et poista sitä tinderiä vaan alat vähän valikoivammaksi. Ja lisäksi teet sen suoli24 profiilin.
Ja pointti on sitten se, että alat ite valkkaamaan sieltä niitä miehiä jotka sua kiinnostaa. Jos sulle ihan oikeasti kelpaa se tavallisen näköinen kolmikymppinen mies, niin se on todella mielissään jos joku nainen ottaa yhteyttä. Ota ne langat omiin käsiisi!
Täällä 35v. vapaa mies yrittämään kanssasi perheen perustamista..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kautta tapasitte?
Tinderissä :D
Vierailija kirjoitti:
Minä voin kertoa eli olin 32 vuotias kun tapasin mieheni jonka kanssa olen pian ollut 10 vuotta naimisissa. Tapasimme Suomi24 kautta ja aika pian tapasimme kun olimme keskustelleet muutaman kertoja viestien kautta ja puhelimella soiteltiin jonkun kerran. Kumpikin ei olla mitään kauniita/komeita mutta tärkein oli että synkkasi heti ja tottakai alussa ulkonäkö miellytti molempia.
Tapasimme toukokuussa ja muutettiin yhteen marraskuussa, kihloihin uutena vuotena ja naimisiin seuraavana vuonna syyskuussa. Ainokaisemme syntyi kun olin 35-vuotias. Lisää lapsia ei tullut ja kait ikä tuli jo siinä vastaan. Harmittaa että en saanut kun yhden lapsen mutta tämän yhdenkin saamisessa oli ongelmia eli pitää olla tyytyväinen että sain edes hänet.
No mutta sait kuitenkin kaiken, eli miehen ja perheen. Ole onnellinen lapsestasi ja kiitos tästä rohkaisevasta kokemuksesta! Eli joku on ainakin onnistunut myös suomi24 kautta seuraa löytämään, ei sekään siis ole täysin toivoton palsta.
N31
Itse olen jo pitkälti yli 40. Ykdi samanikäinen ystäväni tapasi kumppanin Suomi24:ssä, nyt ovat naimisissa. Ovat ihan tuikitavallisen näköisiä molemmat. Itse tapasin edellisen kumppanin yhteisten tuttujen kautta, eli oli kaverin kaveri, ja nykyisen kumppanin eräässä harrastuspiirissä.
Mietin kanssa samaa, mutta kun luin tämän ketjun ensimmäiset viestit täynnä naisvihaa sekä katkeruutta, ja aloin muistella omia deittailukokemuksiani katkerista, vihaisista, epätoivoisista ja jopa pelottavista miehistä, niin tulin siihen lopputulokseen, että ei jaksa enää kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen jo pitkälti yli 40. Ykdi samanikäinen ystäväni tapasi kumppanin Suomi24:ssä, nyt ovat naimisissa. Ovat ihan tuikitavallisen näköisiä molemmat. Itse tapasin edellisen kumppanin yhteisten tuttujen kautta, eli oli kaverin kaveri, ja nykyisen kumppanin eräässä harrastuspiirissä.
Hupsista, tein itsestäni lyöntivirheellä vanhemman. Eli tarkoitin sanoa että olen pitkälti yli 30. Tuo mainitsemani tuttavapariskunta samoin.
Tossa on tuo suurin ongelmasi miksi et saa ketään. Näät ympärilläsi pelkkiä lassukoita ja et ole lähestyttävissä.