Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelukumppanin löytäminen yli 30-vuotiaana

Vierailija
06.01.2017 |

Kuinka hyvin onnistuu vielä tässä iässä? Toiveissa olisi siis oma pieni perhe saada (max 2 lasta). Tiedän ettei hedelmällisyyteni kestä ikuisesti. Mutta en todellakaan haluaisi kenen tahansa kanssa alkaa lisääntyä, miehen pitää tuntua oikealle. En ole mikään kaunotar vaan tavallisennäköinen nainen. Tapaan hyvin vähän ikäisiäni sinkkumiehiä oikein mitään kautta, tinder on ollut siis käytössä, toistaiseksi tuloksetta.

Kerro kokemuksesi tähän ketjuun.

N31

Kommentit (117)

Vierailija
1/117 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et halua silleen oikeasti, mutta näyttelet itsellesi.

Sehän se sun ongelma on. 

Ehkä voisit enemmän itkeä blogissa kuinka ruma läski olet ja kuinka sulle kuuluu etuuksia vain koska sulla tissit?

Vierailija
2/117 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se naisille aina onnistuu. Miehenä vähän vaikeempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/117 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kiltit miehet ja potentiaaliset perheen isät, joita et nuorempana kelpuuttanut juostessasi jännämiesten perässä, ovat tuossa iässä jo tehneet itsemurhan tai liittyneet MGTOW:iin.

Vierailija
4/117 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne kiltit miehet ja potentiaaliset perheen isät, joita et nuorempana kelpuuttanut juostessasi jännämiesten perässä, ovat tuossa iässä jo tehneet itsemurhan tai liittyneet MGTOW:iin.

Pieni osa on siirtynyt noihin luokkiin. Isompi osa on katkeroitunut tai muuttunut niin ikipoikamiehiksi ettei ne enää naisista mitään tajua tai pukeutumisesta tai hiustyyleistä tai oikeestaan mistään mistä nainen voisi kiinnostua. 

Vierailija
5/117 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin kaunotar niin kyllä sitten onnistuisi. Tavallisennäköisenä naisena en valitettavasti ole kovinkaan monen miehen ihannekumppani. Kokemukseni mukaan suurin osa miehistä etsii tinderistä sellaista lyhytkestoista seuraa, vaikka olen selvällä suomen kielellä kirjoittanut etsiväni jotain pidempiaikaista. Minua taas ei kiinnosta yhdenillanjutut tai sen katsominen jos niistä nyt joskus sattuisi jotain muutakin syntymään... Suurin osa seurustelunhaluisista miehistä ikäluokassani on jo vakiintunut.

N31

Vierailija
6/117 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 30-vuotiaana (kuten missä tahansa muussakin iässä) seurustelukumppanin löytyminen naiselle onnistuu, jos nainen on kaunis.

Yli 30-vuotiaana (kuten missä tahansa muussakin iässä) seurustelukumppanin löytyminen miehelle onnistuu, jos mies on rikas.

Siinäpä ne tärkeimmät.

Vierailija
7/117 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille juuri paras aika on 30-40, jos on hoitanut elämän mallikkaasti. Tietenkin syrjäytyneiden miesten tilanne vain huononee ja huononee ikääntyessä.

Vierailija
8/117 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehet olisivat niin nirsoja kuin naiset, tässä maassa syntyisi erittäin vähän jos ollenkaan lapsia. Mikähän mahtaa olla syntyvyyden laskun korrelaatio naisten vaatimusten kasvuun ...

9/117 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapaa naisia oikein missään. Tinderit ja S24-treffit kokeiltu, 0 treffit oli tuloksena. Ainakin mulle tuo parisuhteen saanti on vaikeaa, enkä enää haekkaan sitä aktiivisesti. Jos joku tulee joskus kohdalle niin tulkoot. Yleisesti ottaen naisista on vain positiivisia kokemuksia, joten ei ole ollut tarvetta katkeroitua heitä kohtaan ja hyvä niin.

Vierailija
10/117 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin kaunotar niin kyllä sitten onnistuisi. Tavallisennäköisenä naisena en valitettavasti ole kovinkaan monen miehen ihannekumppani. Kokemukseni mukaan suurin osa miehistä etsii tinderistä sellaista lyhytkestoista seuraa, vaikka olen selvällä suomen kielellä kirjoittanut etsiväni jotain pidempiaikaista. Minua taas ei kiinnosta yhdenillanjutut tai sen katsominen jos niistä nyt joskus sattuisi jotain muutakin syntymään... Suurin osa seurustelunhaluisista miehistä ikäluokassani on jo vakiintunut.

N31

Tarkoitat siis että suurin osa miehistä joista sinä kiinnostut ei halua vakiintua. Tinder on täynnä seurusteluhaluisia miehiä mutta juuri he eivät kelpaa teille naisille.

Teillä naisilla on valinta, älkää valittako jos valitsette aina vääränlaisia miehiä.

Vierailija
11/117 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31

Kyllä sinkkumiehiä olisi paljon, ne on vaan semmosia ettei ne kelpaa kenellekkään. Joutuisit myös vähän näkemään vaivaa asian eteen.

Vierailija
12/117 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei onnistunu. Miehillä oli aina lapsia jo, ja eivät halunneet lisää.

Vierailija
13/117 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha viitata siihen että olisin ylipainoinen tai että juoksisin jännämiehien perässä.

Ja edelleenkään en ole kaunis vaan tavallisennäköinen. Mutta en minäkään odota että mies olisi mikään malli, vaan tavallisennäköinen kelpaa.

N31

Vierailija
14/117 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 jatkaa. Miehillä oli hyvin pieniä lapsia. Eli 2-6 vuotiaita, ja halusivat keskittyä näihin jo oleviin.

Vierailija
15/117 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä ketju on heti täynnä jotain laasalaisia? Eniten kiinnostaisi kuulla toisten NAISTEN kokemuksia että miten on onnistunut miehen etsintä vielä tässä iässä.

N31

Vierailija
16/117 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, aika huonoltahan se näyttää jos katsoo esim. Suomi24 -treffejä. Pilvin pimein 3-4kymppisiä naisia, joilla toive perheestä.

Vierailija
17/117 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31

Tarkoitat siis että suurin osa miehistä joista sinä kiinnostut ei halua vakiintua. Tinder on täynnä seurusteluhaluisia miehiä mutta juuri he eivät kelpaa teille naisille.

Teillä naisilla on valinta, älkää valittako jos valitsette aina vääränlaisia miehiä.

On turhauttavaa mennä treffeille ja huomata ettei mies ole vaivautunut edes lukemaan kirjoittamaani profiilia.

En minä valitse vääränlaisia miehiä. Olen mielummin kokonaan ilman jos en saa sitä kunnollista ja luotettavaa miestä joka saa minut nauramaan.

N31

Vierailija
18/117 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä ketju on heti täynnä jotain laasalaisia? Eniten kiinnostaisi kuulla toisten NAISTEN kokemuksia että miten on onnistunut miehen etsintä vielä tässä iässä.

N31

Kysyt aivan väärää asiaa. Jos vaan aina oot etsimässä niin oot pahasti hakoteillä. Löytäähän sun pitäs.

Vierailija
19/117 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha viitata siihen että olisin ylipainoinen tai että juoksisin jännämiehien perässä.

Ja edelleenkään en ole kaunis vaan tavallisennäköinen. Mutta en minäkään odota että mies olisi mikään malli, vaan tavallisennäköinen kelpaa.

N31

Ehkä se sun tavallisen näköinen ei oikeasti olekkaan tavallinen? En nyt halua laasastella tai haastaa riitaa, mutta kyllähän kolmikymppinen normaalipainoinen lapseton nainen kelpaa niille tavismiehille  ja hyvin kelpaakin. Just sinunlaisiahan naisia me kolmikymppiset eronneet tai ikisinkut tavismiehet just etsitään. 

Vierailija
20/117 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako sulle toisen kierroksen setä, olisitko valmis äitipuoleksi? Entä voisitko katsella viitisen vuotta nuorempia miehiä jotka ovat vasta siirtymässä työelämään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi