Pitääkö nainen miestä pihinä, jos mies ostaa naiselle kenkiä spontaaniksi lahjaksi Alen loppurysäksestä?
Jos mies siis ostaa 100 euron kenkiä 20 eurolla pääosin siksi, koska ne ovat niin hyvässä tarjouksessa. Vai onko se hyvä vain asia, että mies hyödynsi tarjoukset?
Kommentit (60)
Älyttömänä varmasti pitää. Jokainen tietää, että kengät pitää sovittaa ja ale-tuotteita ei tyypillisesti voi palauttaa.
Vierailija kirjoitti:
Älyttömänä varmasti pitää. Jokainen tietää, että kengät pitää sovittaa ja ale-tuotteita ei tyypillisesti voi palauttaa.
Kengät voi myydä torissa voitolla, jos ne eivät sovi naisen jalkaan,
Ok. Jos on merkki, malli ja koko, jonka tietää sopivan. Jos summamutikassa ostaa, niin on parempi jättää ostamatta. Itse en löydä sopivia kenkiä sovittamatta.
Minulle saa ostaa kenkiä, mutta vaan niitä jotka ovat toivelistallani. Ei sillä ole väliä ovatko alessa vai ei, kunhan on ne mitkä itse haluan. Pitäisin outona jos mies ostaisi minulle vaikka jotkut kumisaappaat tai mummotyyliset kävelykengät.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kengistä. Käytän tietyn tyyppistä juoksukenkää, maksaa sen satasen pari. Jos mies löytäis näitä alennuksesta useamman parin ja tois mulle niin se ois tosi hauskaa ja ihana ele. Sen sijaan, jos kyse ois vaikkapa korkkareista joita en muutenkaan pidä ku häissä ja hautajaisissa, niin se olis lähinnä kiusallista.
Mitä jos ostaa talvinilkkurit?
Pidän joka tapauksessa ihanana eleenä.
Kuitenkin, tulisin käyttämään niitä kenkiä, jos ne miellyttää omaa silmää :)
Minkä sortin autisti taas kyselee? Ei kävis mielessäkään ostaa naisystävälle kenkiä. Mistä sen tietää mitkä ovat jalkaan sopivat.
Jos suhteessa on tapana ostaa spontaanisti toiselle lahjoja. Nainen voi ostaa vastavuoroisesti miehelle kenkiä tai kalsareita.
Minusta alelaari on epäolennaista lahjoissa.
Minulla on hyvin köyhiä ystäviä tai ystäviä, jotka eivät osaa itse ostaa itselleen vaatteita. Niille olen joskus hankkinut jotain spontaanisti alelaarista. Että olisi edes jonkinlainen takki tai säänmukaiset kengät jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Ok. Jos on merkki, malli ja koko, jonka tietää sopivan. Jos summamutikassa ostaa, niin on parempi jättää ostamatta. Itse en löydä sopivia kenkiä sovittamatta.
Jos lähettää kuvan kengistä naiselle, jossa näkyy kengän malli, merkki ja koko. Nainen voi vielä mitata kotona oman jalkaterän pituuden ja mies voi mitata kengän pituuden esimerkiksi kaupassa myytävällä viivottimella.
Vierailija kirjoitti:
Jos suhteessa on tapana ostaa spontaanisti toiselle lahjoja. Nainen voi ostaa vastavuoroisesti miehelle kenkiä tai kalsareita.
Minusta alelaari on epäolennaista lahjoissa.
Minä ilahtuisin, jos saisin spontaanista uudet alusvaatteet tai sopivan kokoisia kenkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lähettää kuvan kengistä naiselle, jossa näkyy kengän malli, merkki ja koko. Nainen voi vielä mitata kotona oman jalkaterän pituuden ja mies voi mitata kengän pituuden esimerkiksi kaupassa myytävällä viivottimella.
No johan on spontaani lahja taas :D
Miksi kukaan haluaisi ostaa toiselle kenkiä? Mies voi vaikka sieltä kaupasta soittaa, että tulepa katsomaan, täällä on hyviä tarjouksia. Haluan luonnollisesti itse valita ja ennen kaikkea sovittaa kengät. Myöskään mitään alusvaatteita yms en todellakaan halua lahjana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kengän sopivuuteen vaikuttavat kyllä muutkin mitat kuin pelkkä jalkaterän pituus.
Naisen pitäisi itse valita kenkänsä? Riippuu miehen tuloluokasta. Normaalituloinen tai rahakas saattaa olla pihi. Halvalla ei saa aina kovin hyvää ja kestävää. Riippuu mitä se on. Ehkä monen kokeilemat saa 20e.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No johan on spontaani lahja taas :D
Parempi piirtää kuva koivesta, jossa pituus, leveys ja syvyysmitta ja lähettää kuva miehelle. Helpompi ostaa sopivat kengät.
en halua, että ainakaan mulle ostettais kenkiä. On eriparijalat. Pitää sovittaa, ja ei välttämättä silloinkaan ole se kaunein se valinta, vaan ne jotka ovat parhaimmat jalkaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan haluaisi ostaa toiselle kenkiä? Mies voi vaikka sieltä kaupasta soittaa, että tulepa katsomaan, täällä on hyviä tarjouksia. Haluan luonnollisesti itse valita ja ennen kaikkea sovittaa kengät. Myöskään mitään alusvaatteita yms en todellakaan halua lahjana.
Jos naisystävä asuu eri maassa.
Riippuu kengistä. Käytän tietyn tyyppistä juoksukenkää, maksaa sen satasen pari. Jos mies löytäis näitä alennuksesta useamman parin ja tois mulle niin se ois tosi hauskaa ja ihana ele. Sen sijaan, jos kyse ois vaikkapa korkkareista joita en muutenkaan pidä ku häissä ja hautajaisissa, niin se olis lähinnä kiusallista.