Sukulaislapsi on selvästi jälkeenjäänyt :-(
Kaikkein pahinta on se, että vain minä huomaan sen. Eivät edes hänen vanhempansa ymmärrä, että heidän poikansa on jälkeenjäänyt. Sillä pojalla on selvästi tavallista isompi pää, pitkä selkä ja tavallista lyhyemmät kädet ja jalat. Se syntyi täysi-ikäinen, mutta painoi syntyessään vain 2440g ja oli 45cm pitkä ja nyt se on saman kokoinen kuin minun tyttäreni, joka on sitä lähes 4 kuukautta nuorempi. Puhua se poika kyllä ihme kyllä osaa mutta on todella ilkeä. Kun sanoin hänen vanhemmilleen eilen, että "Tuo teidän poikanne on jälkeenjäänyt", niin poika katsoi minua ja sanoi, että "Tyhmä olet itse" :-(
Kommentit (16)
Minun 1v2kk tyttäreni istui eilen siellä sukulaisperheen luona lattialla, leikki leluillaan, ojensi tuolle tylsämieliselle 1v6kk vanhalle serkulleen lelua ja jokelteli, niin tuo poika kehtasi sanoa tytölleni, että "Opettele puhumaan" :-(
Toivottavasti aloittaja on trolli, muussa tapauksessa en voi sanoa muuta kuin että surulliseksi vetää. :( Jos lapsi on "jälkeenjäänyt", eli kehityksestä jäljessä, niin miksi se aiheuttaa tällaista vihaa sukulaisessa? Huonosti käyttäytyvät ( = "ilkeät") lapset ovat taas oma lukunsa ja heidän käytökseensä voi etsiä syitä kasvatuksesta tai sen puutteesta.
Ai puolitoistavuotias, joka osaa sanoa "opettele puhumaan" on tylsämielinen? :D Johan vitsin murjaisit. Ja kyseessähän ovat siis pikkulapset, käytännössä katsoen vauvat, joten mistään ilkeydestä ei voida puhua.
Se on taas suljetulla nettiaika käynnissä. Vuodesta toiseen yhtä paskoja provoja seinähullulta.
Emonen kirjoitti:
Ai puolitoistavuotias, joka osaa sanoa "opettele puhumaan" on tylsämielinen? :D Johan vitsin murjaisit. Ja kyseessähän ovat siis pikkulapset, käytännössä katsoen vauvat, joten mistään ilkeydestä ei voida puhua.
Mutta kun se ei edes osaa leikkiä muiden lasten kanssa niin kuin minun tyttärenikin osaa!
Toivottavasti sulla ei oikeesti ole tytärtä. Vaikutat sen verran jälkeenjääneeltä
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sulla ei oikeesti ole tytärtä. Vaikutat sen verran jälkeenjääneeltä
Minulla on 19 lasta, 9 poikaa ja 10 tyttöä. Sen lisäksi minulla on 56 lastenlasta ja 107 lastenlastenlasta.
Tämä oli jo tosi ilkeä aloitus. Keksi nyt vähän parempia juttuja. Eiköhän terveydenalan ihmiset osaa ja olisi jo havainneet lapsen vammaisuuden jos näin olisi.
vihaan sitä kakaraa! kirjoitti:
Kaikkein pahinta on se, että vain minä huomaan sen. Eivät edes hänen vanhempansa ymmärrä, että heidän poikansa on jälkeenjäänyt. Sillä pojalla on selvästi tavallista isompi pää, pitkä selkä ja tavallista lyhyemmät kädet ja jalat. Se syntyi täysi-ikäinen, mutta painoi syntyessään vain 2440g ja oli 45cm pitkä ja nyt se on saman kokoinen kuin minun tyttäreni, joka on sitä lähes 4 kuukautta nuorempi. Puhua se poika kyllä ihme kyllä osaa mutta on todella ilkeä. Kun sanoin hänen vanhemmilleen eilen, että "Tuo teidän poikanne on jälkeenjäänyt", niin poika katsoi minua ja sanoi, että "Tyhmä olet itse" :-(
Viimeisestä lauseesta päätellen poika on todella fiksu
Kopypastea tämä aloitus - jo toinen tänään
Miten äiti on jaksanut tai edes pystynyt kantamaan tuota lasta kohdussaan 18 vuotta!?
Sukuun tullut. Eli kulkee suvussa. Kaada ittelles vaan.
Ap:lla on takauma omasta lapsuudestaan.
Odottelehan se 20 vuotta ja mene sitten sanomaan sille että se on jälkeenjäänyt (ja että haukuit häntä jälkeenjääneeksi jo 20 vuotta sitten) -- sitten nähdään onko asia näin