*~*~*~*Näkijä linjoilla*~*~*~*
Kommentit (1065)
Olen kolmen lapsen äiti ja haaveilen neljännestä.
Saadaanko 4. lapsi?
Saako mies uuden työpaikan tulevaisuudessa? Entä terveys?
Näetkä minun elämääni? Olen ihastunut, onko tällä ihastuksella yhtään samanlaisia tunteitä minua kohtaan. Näetkä olemmeko koskaan yhdessä? Kiitos, jos jaksat vastata.
[color=red]Se nyt on vain otsikon nimi, mikä tuli mieleeni. Ei siitä tarvitse kiivastua! =)
Tulen jatkamaan näkyjä loppuun vähän myöhemmin.
En voi olla koko ajan koneella, koska olen ennen kaikkea Äiti lapselleni.
Mutta en myöskään unohda teitä, ystäväiseni.
Kollegalle, voin hyvin yrittää ottaa sinuun yhteyttä. En vain aiemmin siinä onnistunut, kun yritin![/color]
Miltä tulevaisuuteni näyttää?
Rakkaus, työasiat, lapset yms.
Kiitos :)
Tiedän että sinulla on paljon kysyjiä tässä, toivottavasti toiset ei pahastu kun tällätavoin tungen ketjuusi.
Kerro vain sitten, mitä haluat tietää. Jos en enää tälle illalle ehdi tähän, niin viimeistään huomenna illalla vastaan sinulle.
Enkeleitä avuksesi pyydän :)
t. kollega
Onko tulossa mitään uutta rakkausrintamalle entä raha?
Näen sinut yksinäisenä. Oletko sinkku vai yksin suhteessa?
Tämä nykyinen tilanne ei miellytä sinua, et vain osaa päättää minne päin lähtisit.
Saat kertoa minulle ihan mitä vain näet.
Voin kertoa myös että minulla on siniset silmät, vaaleat hiukset. Miehellä harmaansiniset ja
punertavat hiukset.
Missä päin asut? Mielenkiinnosta kysyn.
36 - 256.
En näe tällä hetkellä muuta.
Enkelit teillä kaikilla on ympärillä! Pojallanne on hyvä enkeli, vaikkakin saa olla valppaana
koko ajan =)
258.
Tunnut jotenkin surulliselta?! Sinun on paha olla? Miksi?
Pidä hyvää huolta itsestäsi.
En näe tai tunne muuta.
65. Piippa
En näe sinulle tällä hetkellä mitään.
261.
Mies yllättää sinut uutisella. Se tekee sinut onnelliseksi. Lopputulos ratkaisee koko
tulevaisuutesi.
262.
En ole yhteydessä mieheesi, joten en näe hänen tilannettaan.
267.
Kannattaa hoitaa suhde kuntoon ja hyvälle pohjalle. Jutelkaa yhdessä onko lasten aika.
Näen kuitenkin vaaleanpunaista = tytön. Ajankohtaa en pysty näkemään.
269.
En saa sinuun yhteyttä tällä hetkellä.
224-273.
En näe sinulle tällä hetkellä. Mutta lähetän positiivistä energiaa ja voimia.
Sain välähdyksen... = Tilanteesi tulee aikanaan helpottumaan. Ole kärsivällinen!!
Löydät myös rakkauden.,
[b][u]210.[/u][/b]
Sinua aiemmin jo etinkin, kun muistin että jäit ilman vastausta! Hyvä, kun huolehditte, ettän
jätä väliin =)
En saa kunnolla tuntumaa sinuun. Tunnen kuitenkin kiukkua, vihaa ja ärtymystä. Sotkuja
suhteessa. Joudutte todella tekemään kunnolla töitä että saatte asiat sovittua.
223.
Vaikeudet niin sanotusti kuvaavat työ- ja opiskelulutilannetta.
Pilvet kyllä väistyy päältäsi. Tulet löytämään onnen. Luota enemmän itseesi.
161.
Näen onnelisen perheen. Näen paljon rakkautta. Sen voimalla te jaksatte eteenpäin! Tuli
vastaan mitä vain.
279.
En näe onko hänellä yhteys entiseen.
280.
Mitä haluat minun näkevän tai mistä?
282.
Neljäs lapsi on tulossa. Näen ruusuja, paljon ruusuja. En oikeen tiedä mitä se merkitsee.
283.
Näen tummanpunaista ja punaista. Rakkauden värejä. Tulet rakastumaan palavasti sekä
mies rakastuu sinuun, jonka tapaat/kohtaat.
285.
En saa sinuun yhteyttä.
287.
En saa sinuun yhteyttä.
Olen sinkku. Oikeastaan en kärsi yksinäisyydestä, mutta olisihan se mukavaa jos olisi joku.
Näetkö saapuvaksi ketään?
Mieltäni on kaihertanut ystävyyssuhde erääseen mieheen. Olen rakastunut häneen, tosin jo luovuttanutkin. Mutta näetkö selitystä tälle vahvalle siteelle? Tuleeko tästä koskaan tämän suurempaa?
t. kollega
Välillänne on jännitteitä. Tunnen kipinöitä. En saa otetta mieheen. Hän haluaisi enemmän, mutta kuitenkin jokin estää tekemästä mitään.
Ihan kuin ette saisikaan rakastua.
Erikoinen tunne!!
~~~~~~~~~~~~~~
Mitä näet minulle?
[b][color=red]Pahoittelen, että joudutte odottelemaan pidempään. Olen kipeänä, joten voimani eivät riitä istumaan koneella.[/color][/b]
Skeptikoille; Ilman teitä ei olisi meitäkään.
Että koska saan seuraavan lapseni?
Terveisin: Katja
__Näkijä__:
[b][color=red]Pahoittelen, että joudutte odottelemaan pidempään. Olen kipeänä, joten voimani eivät riitä istumaan koneella.[/color][/b]
Skeptikoille; Ilman teitä ei olisi meitäkään.
__Näkijä__:
Välillänne on jännitteitä. Tunnen kipinöitä. En saa otetta mieheen. Hän haluaisi enemmän, mutta kuitenkin jokin estää tekemästä mitään.
Ihan kuin ette saisikaan rakastua.
Erikoinen tunne!!~~~~~~~~~~~~~~
Mitä näet minulle?
Olet oikeassa. Jokin estää, en tiedä mikä. Ja nyt, nykyhetkessä, hän ei saa enää edes näyttää tunteitaan minuun. Ahdistaa tämä kaikki. Ehkä se menee niin, että tässä elämässä emme saa rakastua. Meitä vain muistutettiin siitä, mitä kahden ihmisen välilä voi olla. Sattuu moinen.
Sinulle.
Teille nousee vahvasti tähän vielä yksi tai kais lasta lisää. Olisko sitten preäti kaksose, tai hyvin lyhyellä välillä kaksi pientä. Näkyy myös taloa, ostatte sen ihan uutena tai sitten keskeneräisenä, näen teidät kuitenkin rakennustyömaalla, joka koskee omaa kotia. Tästä teette unelmienne kodin, jossa asutte pitkään. Sinun ja miehesi välillä on hyvin erikoislaatuinen suhde, joka kestää vaikka myrskyjäkin siihen tasaisin väliajoin annetaan. Olette toisiaane varten tänne syntyneet, ja tästä sopimuksesta kiinni pidätte. Tulet kehittymään polullasi, sinussa on hyvinvahvana punainen väri, jonka liitä uuden elämän energiaan. Etenet rauhassa, omaan tahtiisi, perheesi puitteissa. Kunhan saat lapsesi isommiksi, on aika omalle polullesi, Tulet kokemaan suuren henkisen " kehityksen" , jonka jälkeen muutat elämäsi suuntaa. Perheesi on tukena, mutta ammattisi vaihtuu.
Onnea polullesi, enkelisi ovat auttamassa :)
Kiitos kun katsoit.
t. kollega
Mutta, huijarit on huijareita, ja toivon todella että lopetat nää höpöhöpö juttus täällä.
Jos sulla olis oikeesti näkemisen kykyjä, tietäisit itsekkin, ettei se toimi näin, etkä todellakaan heiluis netissä ihmisiä hömpöttämässä!
Olen raskaana ja lapsi olisi kolmas. Syntyykö hän terveenä vai saanko keskenmenon?
Vierailija:
Sinulle.
Teille nousee vahvasti tähän vielä yksi tai kais lasta lisää. Olisiko sitten peräti kaksoset, tai hyvin lyhyellä välillä kaksi pientä. Näkyy myös taloa, ostatte sen ihan uutena tai sitten keskeneräisenä, näen teidät kuitenkin rakennustyömaalla, joka koskee omaa kotia. Tästä teette unelmienne kodin, jossa asutte pitkään. Sinun ja miehesi välillä on hyvin erikoislaatuinen suhde, joka kestää vaikka myrskyjäkin siihen tasaisin väliajoin annetaan. Olette toisianne varten tänne syntyneet, ja tästä sopimuksesta kiinni pidätte. Tulet kehittymään polullasi, sinussa on hyvinvahvana punainen väri, jonka liitä uuden elämän energiaan. Etenet rauhassa, omaan tahtiisi, perheesi puitteissa. Kunhan saat lapsesi isommiksi, on aika omalle polullesi, Tulet kokemaan suuren henkisen " kehityksen" , jonka jälkeen muutat elämäsi suuntaa. Perheesi on tukena, mutta ammattisi vaihtuu.
Onnea polullesi, enkelisi ovat auttamassa :)Kiitos kun katsoit.
t. kollega
Kylläpä tuo tuntuikin oikeanlaiselta! Kiitos todella paljon.
Talonrakentamisesta en kyllä ole ihan varma, koska mies ei tykkää nikkaroida, minä kylläkin! :)
Sen mekin olemme tunteneet, että kuulumme toisillemme!
Toisen lapsen haluaisin, mutta aika näyttää! Emme kuitenkaan vielä.
Olen pahoillani, mutta en osaa sanoa. En saa yhteyttä vatsassa olevaan. Eikä se tarkoita että kamalaa tapahtuu. En vain pysty olemaan yhteydessä siihen, vaikka haluisinkin!
Ehkä näin onkin parempi, etten näe ihan kaikkea.
anteeksi itsekkyyteni, mutta olen tuo pitkä tumma mamma ja tällä hetkellä tuntuu elämä epätoivoiselta, ehkä olisin toivonut jotain lohtua tulevasta:(((anteeksi itsekkyyteni. voimia sinulle työhösi!
Olen joskus tutustunut näihin " lahjoihin" ja käsittääkseni sinun on tehtävä se valinta haluatko käyttää sitä vai et. Jos et halua, lahjan pitäisi ajan myötä hälvetä pois. Jos haluat, sen pitäisi muuttua selvemmäksi. Mieti tarkkaan mitä haluat, ei varmaan ole aina kivaa omata tuollaista lahjaa. Hyvän lisäksi näet paljon pahaa.
Etkä varmaan saanut minuun yhteyttä tuossa aiemmin, koska olin fyysisestikin poissa koneen ääreltä ja psyykkisesti etenkin ajatukset kaukana muualla.
Mieheni ja minä olemme hivenen alle 30v. Mies on urheilullinen, minä aika tavis. Tykkään työstäni. Meillä on pieni lapsi. Mies on älykäs, hiukan hissukkamainen, mutta hyvä mies, hyvä rakastaja ja ennen kaikkea hyvä isä.
Taloudellisesti elämme melko tiukilla, eikä lähitulevaisuus näytä juuri paremmalta. Asumme vuokralla, koska ei olisi varaa maksaa omaakaan.
Minä olen vaalea, mieheni ristivärinen. Jos tämä kuvaus yhtään auttaa, niin koita vastata mieltäni painavaan kysymykseen. Jos ei, niin ei se mitään.
-161-
__Näkijä__: