*~*~*~*Näkijä linjoilla*~*~*~*
Kommentit (1065)
Haluaisin nyt tietää miten tässä käy? On perheenjäsenestäni kyse.
Kiitos
Näet varmaan, mitä tapahtui tällä viikolla lähipiirissäni. Toivummeko tästä koskaan? Mieli on niin täynnä surua, ettei oikein osaa mitään tehdä.
Että näetkö milloin vauva syntyy ja onko tyttö vai poika?
Näetkö miehestäni jotain, työpaikan vaihdosta tai terveydestä?
Entä muutammeko tulevaisuudessa toiselle paikkakunnalle ja rakennammeko talon?
Toki minulla on aikaa muillekin! =)
Anteeksi, mutta mikä oli aiempi numerosi? Enkö jo vastannut sinulle? Muistelisin niin...
Ehkä olen nyt sitten väärässä.
296.
Jos olet sisälläsi varma siitä niin uskon sen silloin menevän loppuun. Äidinvaisto on
yleensä yllättävänkin vahva. Itse tunsin alista asti, että lapsi pysyy masussa loppuun asti
ja menikin päivällä yli lasketun ajan. Tarkka poika =)
Voimia sinulle ja masuasukille!!
Miksi lopetan? Olenko tehnyt kenellekään mitään pahaa tällä?
Ja kuinka Sinä tiedät miten näkijän taito toimii?
Eniten minua ottaa päähän ihmiset jotka komentavat minua toimimaan toisin!
Jos tekisin tätä esim. rahasta olisi sekin väärin.
Eli minun pitäisi toimia toisin?! Kuinka?? Ottaa ihmisiä vastaan luokseni?
Itselläni ei toimi tämä kyky vielä niin hyvin, että uskaltaisin tavata henkilön kasvotusten ja nähdä.
Tosin huomaan tekeväni sitä kaupassa ja muualla, jossa kyseinen henkilö ei ole kysynyt minulta edes mitään.
En halua että " asiakas" näkisi ilmeestäni jotain mitä en haluaisi kertoa.
Kysynkin siis uudelleen; Miksi en voi nähdä netin kautta??
Jos kerran joku näkijä voi saada tuntuman kuolleeseen, joka on kuopattuna maahan!!
saada kertaakaan vastausta.
Tulenko päätymään yhteen rakastamani miehen kanssa?
Entä sujuuko kaikki ongelmitta?
Kiitos paljon!
Teen poikkeuksen ja vastaan sinulle nyt heti, ennen muita jotka ovat odotelleet.
Suosittelen sinua käymään lääkärissä, vaikka jalassasi onkin vain pelkkä pieni mustelma! Neulan jälki ei välttämättä näy.
Neulan hän sinne pisti joten aina kannattaa ottaa varman päälle. Myös poliisille olisi syytä ilmoittaa, jotta tekijä saadaan kiinni, eikä pääse muille tekemään pahoja.
Olen käynyt tässä pinossa aiemminkin, mutten ole varsinaisesti kysynyt mitään. En oikein edes tiedä mitä kysyä, mitään suurta huolta ei ole mutta perheen tulevaisuus noin ylipäätään huolestuttaa. Teimmekö järkevän valinnan, vai joudummeko ojasta allikkoon? Näetkö miten minun työtilanteeni kehittyy?
Jos saat yhteyden vauvaani :) niin pystyisitköhän sanomaan mitään siitä, miksi ihmeessä se panttaa kakkaa??
Ei tule (ellei mahassasi jo ole)
Kiitos näkijälle! Lopetan kyselyni tähän. jep, olin sama joka sanoi, että siskostani hyvin tiesit. t.Maritta
Jos poissa ollessani tulee paljon kysymyksiä ja alan niihin vastailemaan niin kestää aina ainakin 30-45min. ennen kuin saan listan ketjuun. Koska yritän saada yhteyden ja kirjoittaa ajatukset muistiin!
Todellakin olit mysteerinen tapaus =)
Ethän vain omaa itse näkijän lahjoja?
Näen tummanpunaista. Rakkautta kenties ilmassa?
En näe enempää vaikka kuinka yritänkin.
302.
En ainakaan nyt näe kolmatta.
303.
Harmaa huntu peittää näkyvyyden. Mutta on ohenemassa koko ajan. Mikä tarkoittaa sitä
että paremmat ajat ovat edessä päin!
Voimia teille.
304.
En näe tarkkaan mitä tapahtui. Mutta suuren mustan usvan näen kyllä. Suru vie voimasi
pidemmäksi aikaa. Koita olla vahva, ettet kokonaan uuvuta itseäsi. Voimia!
305.
En näe kumpi.
282.
En näe edelleenkään muuta kuin, että neljäs tulossa. En näe koska.
309.
En saa sinuun yhteyttä.
Mitä olet aiemmin kysynyt ja näinkö silloin? Vai onko se ollut toinen näkijä?
Koska minä en ole ollut täällä aiemmin ennen tätä ketjua.
310.
Näen sirpaleita ja kyyneleitä. Onko teillä ollut ongelmia?
311.
En saa yhteyttä vauvaasi, mutta kuinka monta kuukautta hän on? Auttaisiko luumusose?
Se on kurjaa, kun pieni ei kakkaa =(
Tulevaisuutenne näyttää olevan hyvällä mallilla! Olkaa kärsivällisiä ja asiat hoituvat itsestään.
484. Kuunlilja
Miehesi on pettänyt luottamuksesi jo useamman kerran, joten miksi hän ei olisi kykenevä tekemään niin uudelleen? Luottamuksen takaisin saanti on iso asia, jota ei (ikävä kyllä) helpolla saa. Jos miehesi on tosissaan ja sanoo vilpittömästi rakastavasi sinua ja haluaa jatkaa, sekä yrittää uudelleen, niin vastauksen näkee hänen silmistään. Onko hän vilpitön sanoessaan sen?!
En nyt kykene näkemään mille alalle sinusta olisi.
485.
En näe sinulle mitään. Tällä hetkellä. Kysymyksesi on kirjoitettu tavalla, josta en saa sinuun yhteyttä!
486.
Mahdollisuus saada tämä lahja? Se joko on tai ei ole. En ole koskaan kuullut kenenkään saavan sitä aikuisen tuosta vaan...
En ikävä kyllä saa sinuun yhteyttä.
488.
Jos sinulle on niin sanottu ei sinun kannata missään nimessä saada enää lasta. Vai siis oletko jo raskaana? En ihan ymmärtänyt kunnolla. Jos siis olet nyt raskaana niin en pysty näkemään onko lapsi terve vai ei. Mutta... jokin sanoo sisälläni että on.
489.
En pysty näkemään sinulle.
492. Kaisa
Päälläsi on synkkä musta pilvi. Näen synkkää mieltä ja surumielisyyttä. Tulkitsen sen masennukseksi. Tulet ainakin saamaan helpotusta oloosi. Tämä on vakava sairaus, jonka voi voittaa! Voimia sinulle!!
Mieheesi en saa kunnolla yhteyttä. Lapsesi tuntuu iloiselta. Hän nauttii sinun seurastasi.
Näen hänen olevan erittäin onnellinen lapsi.
493.
Toista lasta en ainakaan näe tulevan vähään aikaan. Työtilanteesi tulee paranemaan! En kuitenkaan näe teitä toisella paikkakunnalla.
224-273.
Näen asioiden hoituvan kohdallasi. Muutto onnistuu hyvin =)
495.
Miehesi ei tule tykkäämään... Hän aikoo pitää huolen, että saa olla lastensa elämässä.
Hän tuntuu äkkipikaiselta, joten lienee parasta ottaa asia asiallisesti puheeksi. Jotta hän ei kiivastu. Tunnen pelkoa... Voimia sinulle!!!
Jos tilanne on niin ettei rakkautta ja luottamusta ole, eikä hän ole kunnon isä lapsilleen on parempi erota kuin asua talossa jossa asiat eivät ole kunnossa!
498-499-500-501
Voisit miettiä mitä tänne kirjoittelet !! Tuo on todella ikävää näitä ihmisiä kohtaan!
113.
En näe työtäsi, mutta näen sinun saavan siitä paremman mielen ja se täyttää kaikki odotuksesi. Jotenkin saan tuntuman lapsiin...?!
219.
Näen luvun kolme (lapsista). En saa kunnon tuntumaa sinuun nyt... pahoittelen.
505.
Totta! Ennustaminen ja selvänäköisyys ON kaksi eri asiaa! Mutta enhän minä ennusta vaan näen. Sinustakin näen, mutta jätänpä kertomatta.
509. Anne
Töitä löytyy, mutta ei heti alkuun niin mieleistä, kuin olisit ehkä halunnut. Viihdyt siellä kuitenkin hyvin.
512. Katja
En näe sinulle toista lasta vähään aikaan (ellet ole jo raskaana! Koska en näe sikiötä).
Sairautesi esti sinua tulemasta raskaaksi ekalla kerralla, joten voi olla että se estää sinua nytkin. Kunhan muistat olla ottamatta paineita lapsen saannissa.
Olet kasvattanut yksin hienon pojan! Olet erinomainen äiti, minkä tiedät itsekin. Äläkä ole liian ankara itsellesi.
tulevaisuuteni?
jatkanko pitkään nykyisessä työssäni? Milloin saan ensimmäisen lapseni vai koskaan? Miten terveyteni tulevan vuoden aikana?
Kuinka taistelemassani asiassa tulee kannaltani käymään?
487.
En ainakaan näe [b]autismia[/b], mutta en olekkaan lääkäri... Oireina pelkkä puhumattomuus?
Jostain syystä toiset oppivat nopeammin puhumaan kuin toiset. Nykyään onneksi saa apua moneen asiaan. Lähetän voimia pojallesi enkelinsä kautta. Hän tarvitseekin nyt kaiken tuen. Kunpa voisinkin auttaa häntä enemmän. Voimia teille!!
tuleeko meille vielä kolmatta lasta ja jos tulee niin mahdollisesti koska?
näetkö jotain muuta elämästäni?
[b]HUOMISEEN !! Nyt poistun nukkumaan.[/b]
Olen sisällä varma, että kaikki menee hyvin. Ja uskon, että meille tulee kaksoset. Kiitos vastauksestasi.
296