Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käykö kaikki kosmetologilla säännöllisesti?

Vierailija
01.08.2007 |

Mulla on aina niin monta rahareikää, ettei millään liikenisi kasvohoitoihin. Mutta olisiko vain pakko käydä, onko se kauniin ihon tae?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 2-3 x vuodessa. Itse hoidan kynteni ja ihoani 1x perusteellisesti. Sain muuten kehut kosmetologilta, että olen hoitanut ihoni tosi hyvin ja kun kuuli ikäni niin oli ihan ihmeissään. : )

ELi kannattaa hoitaa itse hyvin ja käydä pari kertaa vuodessa ammattilaisella. Kyllä siihen on useimmilla varaa.

Tarjouksiakin kannattaa seurata!

Vierailija
2/6 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kävin kosmetologilla.

On tosi arvokasta, olen käynyt 1-2 kertaa vuodessa. Mutta silti kun sitten laskee mitä menee rahaa kampaajalle ja kosmetiikkaan niin aika ison loven tekee talouteen.

Mutta pärjääkö sitä vähemmällä? Ehkä, mutta tavoista on vaikea luopua... sitten kun vielä on huono iho ja tukka joka kasvaa vauhdilla ja rasvoittuu nopeasti niin mikä muu sitten auttaisi että voisi suht säädyllisen näköisenä mennä ovesta ulos?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin neljä kertaa vuodessa. Kampaajalla käyn 4 viikon välein.

Vierailija
4/6 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvot pesen pelkällä vedellä, kasvovesistä ja puhdistusmaidoista saan vaan näppyjä. Mutta jos pelkkä vesipesu, niin naama on hyvässä kunnossa.

Kampaajalla käyn 4-8 kertaa vuodessa.

Vierailija
5/6 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 - 45 -vuotiailla ero alkaa olla jo huima.

Vierailija
6/6 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläni on ihan samanlainen iho. Nyt on reilu kuuskymppinen, mutta menee ihan viiskymppisestä.