*~*~*~*Näkijä linjoilla*~*~*~*
Kommentit (1065)
113.
En näe. Olen pahoillani.
115.
Taidat tietää itse vastauksen tuohon?! Taisi olla provo kysymys.
116.
En kykene näkemään.
Voimani ovat nyt lopussa. Minun pitää saada huilata. Katsotaan palaanko enää illalla.
Tuntuu, että kaikki energiani on mennyt.
kysyin vastaustasi isäni ja siskoni väliseen asiaan: olet täysin oikeassa, heidän välit ovat hyvin tulehtuneet tällä hetkellä ja eikä kummallakaan ole halua selvittää riita-asiaa. enemmän tämä taitaa painaa tällä hetkellä meitä läheisiä:( kiitos sinulle, olet hyväsydäminen ihminen, voimia!
välillä tulemme toimeen, välillä haaveilen erosta.
Mitä en edessä?
Kysymys: suunnitteilla on viikon päähän iltama vanhan lapsuudenystäväni kanssa, saunomista, ehkä myös ravintolailta. Miten näet illan sujuvan ja toteutuuko se?
Näkijä, voisitko kertoa, miten tämä homma toimii..? Uskon kyllä, että joillakin ihmisillä voi olla kyky nähdä muita enemmän, mutta miten se voi onnistua netin välityksellä? Ja vielä niin, että kysymyksiä vaan jätetään tänne, eikä sinun ja kysyjän välillä ole_ mitään_ yhteyttä - ette istu edes yhtä aikaa koneella?
Minä kirjoitin sinulle pitkän viestin mutta lähetys jotenkin epäonnistui ja kaikki hävisi :(
Lyhyesti kysyttynä saanko minä sen rakkauden jota olen 15 vuotta haaveillut ja muutamia yhteisiä hetkiä viettänyt. Olemme olleet ystäviä kaikki nämä vuodet mutta minun onnettoman (ei rakkautta, ei hellyyttä, mies aina töissä ja kotona ollessa käyttää joka ilta alkoholia jne) avoliiton takia emme voi olla yhdessä. Haluan erota. Onko nyt myöhäistä kun molemmilla on lapsia, voiko uusperhe toimia meillä?
suruperhonen
Onko suuria mullistuksia luvassa rakkauselämässä?
En saa sinuun yhteyttä juuri nyt.
321. *Elli*
Näen teidät yhdessä. Onni palaa suhteeseen. Näen kaksi lasta.
En näe että ero tekisi hyvää, se vaan rikkoisi suhteen kokonaan. On parempi ratkoa pulmat nyt ja jatkaa siitä eteenpäin.
En näe miestäsi.
323. Anni
Näen lastesi olevan vahvoja pieniä luonteita! =) Näen heidän pärjäävän.
Tuulia, tietenkin voin kokeilla toisen kerran!
311.
En ainakaan nyt näe teille muuta.
62.
En ole erityisesti kehittänyt kykyäni mitenkään. Se on vaan ollut. Ja päätin sitten kokeilla sitä täällä, eka kerran!!
En ole siis koskaan näkyjäni kertonut tuttaville tai perheenjäsenille. Osittain en halua heidän tietävän.
328.
Näen ja on luvassa!! =)
[b][color=blue]~~Hyvää yötä, poistun nyt~~[/color][/b]
[color=red]Palaan huomenna uudelleen![/color]
Olen nyt kesän aikana muuttanut toiselle paikkakunnalle perheeni kanssa, kaikki vanhat ystävät ja rakkaat naapurit jäivät vanhaan kotikaupunkiin. Löydämmekö täältä ystäviä? Mieheni uudehko työtilanne vaikuttaa paljon meidän kaikkien elämään, jaksammeko, pärjäämmekö? Entä omat opintoni, löydänkö tien eteenpäin? Kiitos kaunis, kun näet vaivaa.
Vaali lahjaasi. Suuri kiitos vielä!
Kyllä hän rakastaa.
Opiskeluista en osaa sanoa.
121.
En saa sinuun yhteyttä. Olen pahoillani.
123.
Välillänne on ristiriitoja. Jotta suhde toimii on teidän saatava ne ratkottua! Puhukaa asiat suoraan ja olkaa rehellisiä!
124.
Mene ja pidä hauskaa. Saatat yllättyä! =)
En osaa selittää sitä kunnolla miten siinä onnistun ja miten tämä voi onnistua näin netin välityksellä.
Luen jonkun näistä tekstistä ja yritän kuvitella sen ihmisen sekä saada häneen yhteyden.
Ja toisiin saan yhteyden ja toisiin en.
En osaa selittää sitä tunnetta, mutta sellainen joko tulee tai ei =)
Vaikea kysymys! Mutta ymmärrän kyllä uteliaisuutesi!
Voisihan hyvin huijata ja kirjoittaa tänne itse ja vastata sitten niihin juuri oikein! Mutta ne joille olen vastannut tietävät kyllä, että en huijaa! Enkä kykene sellaiseen petokseen!!
Toivottavasti tässä oli tarpeeksi vastausta kysymykseesi =)
Mitä näet tapahtuvaksi lähitulevaisuudessa meidän perheellemme?
Saammeko olla terveinä ja onnellisina?
Näetkö lisää lapsia tulevaksi?
Kiitos jo etukäteen!
Minkälaisena näät tulevaisuuteni? Näätkö vauvaa lähitulevaisuudessa? Työtilanteeni?
Kiitos!
Missä asun viiden vuoden kuluttua?
Kiitos vastauksestasi. Olkoon voima kanssasi. :)
Tulevaisuutesi näyttää valoisalta. Lasta en näe vielä lähitulevaisuudessa. Ellet ole jo raskaana?! Sitä en pysty näkemään.
Työtilanteeseen en osaa sanoa mitään, olen pahoillani.
Olen pahoillani, mutta en näe sitä missä asut.
Mutta olet siellä erittäin onnellinen, missä sitten kotisi onkin.
Tulet viihtymään siellä.
En näe ajankohtaa koska teille tulisi lisää lapsia.
Onkohan masussasi tyttö? Joko tiedät? Tuli vain sellainen olo.
Näen kauniin pienen kodin. Olisiko tämä mahdollisesti se?
Sinulla tuntuu olevan asiat hyvällä mallilla.
Nimeäni en halua kertoa, ettei tutut osaa yhdistää minua. Monikaan kun ei tiedä tästä. En halua " mainostaa" että pystyn näkemään. Sillä en todellakaan näe kaikille enkä siis pakosta.
Ja voisin näin ollen menettää ystäviä tai saada niitä lisää vain kykyni takia.
Minua voi kutsua täällä Näkijä-nimellä, kun laittaa siihen vielä alaviivat __Näkijä__