*~*~*~*Näkijä linjoilla*~*~*~*
Kommentit (1065)
nro 3 tässä taas:
vastasit kysyessäni mahdollisesta kolmannesta lapsesta, että et näe vielä niin kauas... miten kauas näet? ; ) jos me kolmatta yrittäisimme, tekisimme sen kyllä lähikuukausina - tosin eihän se välttämättä heti onnistuisi, mutta emme ehkä jatkaisi yritystä kovin pitkään...
vaikka joki ei TÄYSIN osuisikaan kohdalleen niin kerro vain minkä tunteen saat.
Olisin halukas tietämään ratkeaako minun ja mieheni välinen ristiriita, eli myöntyykö mies toivomaani ratkaisuun? Jos myöntyy, niin koska? Olemmeko onnellisia?
Mikä/mitä minun ja äitini välillä on?
Kiitos jos jaksat vastata!
-pipsa-
Please yritä vielä! Jos joku idiootti pelleilee, jätä reilusti vastaamatta.
[color=red]Niin hankala sanoa selkiintyykö nämä vai onko lahjani vain rajallinen.
Jos olen vain " väliinputoaja" . Eli en siis tule omaamaan kunnon näkijän lahjoja?
Olisikin ihana kuulla joltain toiselta näkijältä onko tämä minun lahjani mihinkään johtava?![/color]
[color=blue]En oikeasti tiedä auttaisiko se jos kuvailee itseään. Kyllä varmaankin! Mutta en halua teidän liikaa kertovankaan täällä itsestänne!! Ymmärrätte kai?!
En saa sinuun juuri nyt yhteyttä.
230.
Tunnen ympärilläsi vaaleanpunaista. Oletko rakastunut? Tai kenties raskaana ja odotat tyttöä? Lämmintä energiaa virtaa. Olet hyväsydäminen ihminen.
3.
Joillekin saatan nähdä kauemmaksi toisille en. En osaa sanoa vuosilla miten pitkälle näe esim. sinulle.
233.
Älä painosta miestäsi. Hänen on saatava sulatella asia rauhassa. Näen kuitenkin posittivistä energiaa ympärillänne! Ja näen keltaista, minkä tulkitsisin [u]onneksi[/u].
234.
En ole koskaan tehnyt kenellekään tätä kasvotusten. En ainakaan ole koittanut. Ainakin vähän pelottaisi, aluksi.
Näen kohdallesi kolmosen. Saisitko kolme vai onko sinulla jo kolme?[/color]
3 eli 231 jatkaa:
oikeastaan enemmän kuin tuo lapsiasia mieltäni vaivaa, miksi olen koko ajan niin huolestunut... pelkään vuorotellen kaikkien läheisteni - ja välillä itseni - puolesta. että jotain sattuu. onko tämä vain joku hormonaalinen juttu (imetän vielä) vai onko aihetta pelkoon..? vai pitäsikö mennä juttelemaan jonkun ammattilaisen kanssa..? (varmaan joku ajattelee että pitäisi, kun tänne sinulle kirjoittelen ; )
kiitos!
Olen 30 vuotias, kahden lapsen äiti. Mies on ja kiva uusi työ.
Mitä näet minun syksyyni ja talveeni. Keksinkö sopivan työn, koska nykyisessä unelmapaikassa ei ole jatketta.
Näetkö ratkaisua työmurheisiini? Saanko vielä lisää lapsia?
Onko ex-mieheni pettänyt minua?
onko mitään kivaa tulossa tai tiedossa? Miten esikoisen sairaus, ei kai siltä rintamalta ole tulossa mitään ikävää? Entä oma yksinäisyys, löydänkö lähivuosina ketään mukavaa ja rakastettavaa miestä?
Kiitos :) jos ehdit ja viitsit vastata
t. kauris -73
Mitä näet minulle, parisuhteesta ja perheestämme? Lasteni terveys lähitulevaisuudessa?
Mell
Toivoisin myös vastausta kysymykseeni koska haluaisin todella olla parempi ihminen mutta en tiedä miten pitäisi muuttua ja siksi pyydän apuasi.
Mulla on myös jotain " kykyjä" mutta osaan myös yhdistää asiat vasta jälkeenpäin kuten joku muukin täällä.
Minä tunnustan esittäneeni myös toisen kysymyksen eri aiheesta mutta en ymmärtänyt että siitä olisi sinulle haittaa joten pyydän anteeksi!
Minä ainakin luotan kykyihisi (näithän tuon edellisenkin)
Toivon että vastaisit minulle vaikka näkisit vaan negatiivisiaa asioita niitä kun minulla tuntuu riittävän :(((.
[b] 3 eli 231 jatkaa:
oikeastaan enemmän kuin tuo lapsiasia mieltäni vaivaa, miksi olen koko ajan niin huolestunut... pelkään vuorotellen kaikkien läheisteni - ja välillä itseni - puolesta. että jotain sattuu. onko tämä vain joku hormonaalinen juttu (imetän vielä) vai onko aihetta pelkoon..? vai pitäsikö mennä juttelemaan jonkun ammattilaisen kanssa..? (varmaan joku ajattelee että pitäisi, kun tänne sinulle kirjoittelen ; )
kiitos![/b]
[color=red] Hauska kommentti =D [u]" pitäsikö mennä juttelemaan jonkun ammattilaisen kanssa..? (varmaan joku ajattelee että pitäisi, kun tänne sinulle kirjoittelen ; )" [/u][/color]
En sano tätä näkijänä, vaan äiti äidille.
Tunteesi johtuu siitä, että välität lähimmäisistäsi. Imettäminen vielä korostaa sitä, kun hormonaalinen vaikutus on päällä =)
On normaalia tunte niin jos on herkkä lunnekin. Mutta jos se pahenee niin suosittelen sinua jutelemaan asiasta esim. neuvolassa.
En ainakaan saa tunnetta siitä, että olisi syytä suureen huoleen.
Elämässäsi on suuri muutos menossa. Ovia aukeaa joka paikkaan, etkä oikein tiedä minkä niistä valitsisit. Lopulta kuitenkin löydät ratkaisun kaikkeen.
Lasta en näe. Mutta ei tarkoita etteikö sellainen voisi tulla, jossain vaiheessa ;)
Sinulla on ihana ja hyvä enkeli seuranasi. Sekä miehelläsi ja lapsillasi.
221.
En näe sinua kunnolla. Jokin tai joku peittää yhteyden sinuun.
222.
Näen mustaa ja valkoista usvaa. En näe sairauttasi suoraan. Mutta jokin on ympärilläsi.
223.
Ristiriitaisia tuulia tulee. Epäröit paljon valintojasi. Sinun on luotettava enemmän itseesi, vaikeuksista huolimatta.
224.
Aistin epävarmuutta. Tunnen kuitenkin, että asiat järjestyvät. Tyttäresi saattaa kapinoida ajatusta muutosta, mutta sopeutuu kyllä muutokseen. Aistin parempia tuulia.
226.
Moni saa sinusta väärän kuvan kuin mitä oikeasti olet. Ole oikea oma itsesi ja tulet yllättymään.
Lisäys: En tunne suurta negatiivisyyttä ympärilläsi, vaikka sitäkin on. Lähetän positiivista energiaa sinulle.
161.
En saa sinuun juuri nyt yhteyttä.
242.
Näen seesteistä elämää. En näe uusia tuulia, ainakaan nyt.
243.
En saa sinuun yhteyttä.
244.
Sinua koetellaan nyt. Voimavarasi saavat sinut uupumaan. Näen valoa yksinäisyyteesi. Et joudu olemaan kauan yksin.
245.
En saa sinuunkaan yhteyttä.
__Näkijä__:
104.
Myrskyä ja tyyntä. Pilviä näkyy, mutta myös auringonpaistetta.
Olette sähäkkä pari, joilta ei puutu tempperamenttiä. Osaatte kuitenkin myös sopia!
Mutta unohda ' se' mies.
olemme todellakin temperamenttinen pari. tapellaan tulisesti ja sovitaan nopeasti... kysyisin kuitenkin vielä onko tämä ulkopuolinen mies kiinnostunut minusta. itse en ole siis hänestä, mutta tulkitsenko hänet oikein... en ole osannut tehdä tilanteelle mitään kun en ole varma, olenko esim. vähemmän häneen tekemisissä jos hän on kiinnostunut?
Onko se huono enne? Täytyi kysyä tuotakin.
Olen siis 30 v. yh-äiti. Minulla on yksi lapsi. Olen eronnut kohta kolmisen vuotta sitten.
Vastauksestasi olisin kiitollinen.
Vierailija:
Onko se huono enne? Täytyi kysyä tuotakin.
Olen siis 30 v. yh-äiti. Minulla on yksi lapsi. Olen eronnut kohta kolmisen vuotta sitten.Vastauksestasi olisin kiitollinen.
Ei ole huono enne. Se ei tarkoita todellakaan sitä, että jos en näe jollekin, että hän kuolisi. Sitähän sitähän pelkäsit tuon tarkoittava?
En vain saa kaikkiin yhteyttä. Jokin estää näkemästä. Enkä tiedä miksi.
Tämä kun on vielä niin uutta minulle!!
Taitaa olla parempi sulkea kohta tietokone!!
Sateiset terveiset sinulle. Vieläkö jaksat katsoa.
Asunko ulkomailla vai Suomessa tulevaisuudessani?
merkitys monelle. Sinullekkin. Olet varmaan väsynyt ja itsekkin ymmällään. Älä ole surullinen! Luota itseesi. Olisin utelias kuulemaan mitä näet minulle jos vain jaksat?