Nyt tuli valtava punainen lippu. Tapailumies kiihtyi kun kuuli että käyn aattona exän luona kahvilla ja lapsia moikkaamassa
Ennenkuin menen vanhempieni luo syömään.
Viime joulun lapset oli mulla joten tänä vuonna näin päin.
Ja tämähän ei miehelle,jota tapailen olekaan sitten yhtään ok. Taisi se suhteen alku olla tässä :(
Kommentit (87)
Taitaa olla mustasukkainen. Kuulostaa vaaralliselta mieheltä. Kannattaa pysyä kaukana noista kuumakalleista.
Todellakin. Älä tuhlaa aikaasi tuollaiseen mieheen, joka ei kestä sitä, että lapsillasi on isä (jota et vihaa).
LoL
Sairas mustasukkaisuus tossavaiheessa suhdetta ei ole normaalia. Jätä väliin välittömästi. Ei tiedä mikä naistenhakkaaja kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
EX on syystä EX
Ja hauki on kala.
Kukapa haluaisi kolmanneksi pyöräksi. Ja kyllä tuli suuri red flag, se että käyt tapaamassa exääsi ja vietä epäsiistin kanssa aikaa niin selvästikään se teidän suhde ei ole päättynyt ja tämä uusi mies olisi ollut vain tuo kolmas pyöräksi. Edellisessä suhteessani sain kuulla kuinka kesän kassa ollaan vain ystäviä eikä välillä ole mitäön kunnes ne jäi kirjaimellisesti housut kintussa kiinni minun kodissa minun sängyssä
Vierailija kirjoitti:
Kukapa haluaisi kolmanneksi pyöräksi. Ja kyllä tuli suuri red flag, se että käyt tapaamassa exääsi ja vietä epäsiistin kanssa aikaa niin selvästikään se teidän suhde ei ole päättynyt ja tämä uusi mies olisi ollut vain tuo kolmas pyöräksi. Edellisessä suhteessani sain kuulla kuinka kesän kassa ollaan vain ystäviä eikä välillä ole mitäön kunnes ne jäi kirjaimellisesti housut kintussa kiinni minun kodissa minun sängyssä
Sulla heittää nyt isoratas pahemman kerran tyhjää.
Kai kerroit tästä tapaamisesta miehelle etukäteen ja kysyit hänen mielipidettä asiaan?
Joo, ihan tuhoontuomitulta kuulostaa tuollainen.
Minun miehelle käy oikein hyvin, että kutsutaan lasteni isä meille jouluaterialle.
Vierailija kirjoitti:
Kai kerroit tästä tapaamisesta miehelle etukäteen ja kysyit hänen mielipidettä asiaan?
Et ole tosissasi, ei tuollaista tarvi kysyä
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi kysyä ukon mielipide siihen jos käy tapaamassaan lapsia jouluna? Toivottavasti ap ei kysynyt.
Jep, polygamisten kannattaa keskittyä vaan toisten polygamisten tapailuun.
Jouluinen pikapano exän luona. Normi wt-meininkiä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, riippuu paljon miten asian esittää. Ei ole vain ilmoitusasia. En itsekään haluaisi suhteeseen, missä toinen pitää entistä elämäänsä rinnalla ja toimii minusta välittämättä. Kaikilla se ei ole niin selkeää kun on erottu. Monilla on vaikeuksia pitää rajaa entisen ja uuden elämän suhteen ja silti on kova tarve ottaa uusi kumppani. Mutta silti mennään entisen ehdoilla ja tavoilla.
Minulle sekin olisi puolestaan varoittavaa.
Jotkut ovat asiallisessa väleissä entisensä kanssa, joillakin on vielä paljon kesken ja käsittelemättä niin tunne kuin käytännön tasollakin. Tietenkään eivät sitä uudelle tunnusta, ehkä eivät itselleenkään.
Vierailija kirjoitti:
Kertoa kannattaa, mutta mielipidettä tai lupaa ei tarvitse kysellä. Ap:lla on siellä omat lapset ja he menevät kaiken yli.
No meneekö mies jouluna exänsä ja lastensa tykö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, riippuu paljon miten asian esittää. Ei ole vain ilmoitusasia. En itsekään haluaisi suhteeseen, missä toinen pitää entistä elämäänsä rinnalla ja toimii minusta välittämättä. Kaikilla se ei ole niin selkeää kun on erottu. Monilla on vaikeuksia pitää rajaa entisen ja uuden elämän suhteen ja silti on kova tarve ottaa uusi kumppani. Mutta silti mennään entisen ehdoilla ja tavoilla.
Minulle sekin olisi puolestaan varoittavaa.
Jotkut ovat asiallisessa väleissä entisensä kanssa, joillakin on vielä paljon kesken ja käsittelemättä niin tunne kuin käytännön tasollakin. Tietenkään eivät sitä uudelle tunnusta, ehkä eivät itselleenkään.
Ne lapset ei ole mitään entistä elämää. Minusta on ihanaa että eronneet vanhemmat voivat jouluna olla yhdessä lasten kanssa.
Unohda tuollanen äijä