*~*~*~*Näkijä linjoilla*~*~*~*
Kommentit (1065)
Mitä elämänaluetta onni koskee? Jos jaksat vielä katsoa.
Kiitos että jaksat vastailla vaikka vähän ilkeääkin kommenttia on tullut!
Minua kiinnostaisi tietää onko tämä minun " paikkani" elämässä?
Näetkö minulle rakkaan ihmisen jonka " menetin" (en tarkoita kuolemaa!) n. 8v. sitten, mitä hänelle kuuluu? Tapaanko häntä enää?
Montako lasta näät minulle?
Entä näätkö veljelleni lapsia?
Kiitos vielä ja voimia!
-Tuulia
Uskallanko pyytää vielä, että katsoisit hieman minunkin tulevaisuuteeni, näkyykö siellä mitään? Työkuviot, miehet elämässäni sekä taloudellinen tulevaisuus kiinnostaisi:)
Kiitokset jo etukäteen, jos vastausta saan!
Sain eilen vastauksen 135 viestiini. 146 kohdassa (muistaakseni tuo numero) kysyin lisää. Et saanut jostain syystä yhteyttä silloin. Sitten jossain vaiheessa tiedustelit kysymyksiäni uudelleen eilen mutta olin jo nukkumassa. Kokeilen siis uudelleen onnistuisiko tänään.
Olen aikaisemmin kysynyt parisuhteemme tilasta ehkä joltakin muulta näkijältä. Sanoit eilen, että suhteemme vaatii kommunikointia muuttuakseen. Vaatiko tilanteemme paraneminen hetkellisen eron vai milloin näet että parempaa olisi luvassa? Jatkammeko yhdessä? Olemmeko onnellisia? Kuinka monta lasta perheeseemme kuuluu? Onko miehelläni ollut suhteemme aikana joku toinen nainen?
Kiitos jos jaksat vielä...
*Elli*
Kadotit siis veljesi? Hän voi hyvin ja kaipaa sinua myös. Hänen lapsiin en saa yhteyttä.
Tulette tapaan vielä tulevaisuudessa. (en tiedä milloin)
Jostain syystä en saa sinuun yhteyttä, mutta tunnen veljesi läsnä olon!
Miten lapseni päivähoito alkaa, onko hänessä kielellisellä tasolla vaikeutta? Ja miten isompi lapseni pärjäää?
Miten oma sairauteni joko pian pääsen etsimään työtä ja löydänkö mieleistä?
Lämmin kiitos!
Anni
En " menettänyt" veljeäni vaan erään toisen minulle tärkeän ihmisen jota kaipaan kovasti.
Voitko kokeilla yhteyttä minuun myöhemmin?
Kiitos!
Pystyisitkö kertomaan mitään tarkemmin tulevaisuudestamme? Jatketaanko tätä samaa rataa, vai onko vielä luvassa suuria muutoksia? Oma työtilanteeni kiinnostaa myös, näetkö mitään sillä saralla?
Vauva on vasta 2kk, joten en mielelläni vielä antaisi luumua :)
311
Jos en ole kertonut mitä osa-aluetta onni on niin johtuu siitä, että en näe sitä.
Olen kuitenkin antanut jo sinulle muutaman vastauksen aiemmin.
En pysty näkemään paljon. Täällä on monia muitakin joille koitan energiaa säädellä.
Ymmärrän kuitenkin tuskastuneen olosi ja halusi saada tietää.
Mutta ole kärsivällinen!! Onni tulee luoksesi =)
Ristiriitaisia tuulia tulee. Epäröit paljon valintojasi. Sinun on luotettava enemmän itseesi,
vaikeuksista huolimatta.
Vaikeudet niin sanotusti kuvaavat työ- ja opiskelulutilannetta.
Pilvet kyllä väistyy päältäsi. Tulet löytämään onnen. Luota enemmän itseesi.
495.
Miehesi ei tule tykkäämään... Hän aikoo pitää huolen, että saa olla lastensa elämässä.
Hän tuntuu äkkipikaiselta, joten lienee parasta ottaa asia asiallisesti puheeksi. Jotta hän ei kiivastu. Tunnen pelkoa... Voimia sinulle!!!
Jos tilanne on niin ettei rakkautta ja luottamusta ole, eikä hän ole kunnon isä lapsilleen on parempi erota kuin asua talossa jossa asiat eivät ole kunnossa!
Hän on hyvin äkkipikainen, voimakastahtoinen ja tottunut määräämään mitä milloinkin tehdään ja miten, muiden mielipiteet ovat yhtä tyhjän kanssa. Aiemmin on uhannut tappaa itsensä jos jätän tai petän. Enää en välitä, jos vain ei tapa minua ja lapsia.. Minä olen aina antanut kaiken periksi kun en jaksa tapella. Olen nyt valvonut asian takia jo monia öitä, kun mietin miten ottaisin asian puheeksi. Mies aistii ettei kaikki ole kuten ennen. En jaksa puhua hänelle mitään, lapsille vain. Totisesti toivon että minulta löytyy voimia asian loppuun viemiseen enkä anna periksi. Minusta vain tuntuu pahalta jos tiedän että toisesta tuntuu. Eli ei ole hyvä olla näin myötäelävä kun itse joutuu kärsimään.
Kiitos että jaksoit vastata.
495
Erittäin mielenkiintoinen näkökulma! En tosiaan ajatellut asiaa tuolta kantilta.
Tämä kaikki on vielä uutta minulle, enkä tosiaan tiedä kuinka tämä toimii ja miksi näin toisille ja toisille en.
Oletko yksi " meistä" vai kuinka osasit sanoa noin osuvasti?
Ja totta sanoakseni ihmettelen myös sitä, että miksi juuri MINÄ olen saanut tämän kyvyn?!!
Osaisitko auttaa minua siinäkin kysymyksessä?
Ja kiitos, kauniista sanoistasi.
En ainakaan nyt näe eroa miehestäsi. Muuta en pysty näkemään...
685.
Tietenkin vastaan! =)
Olet tehnyt teon, mikä satuttaisi miehesi tunteita jos saisi sen tietoonsa. Harkitse vakavasti pystytkö elämään sen asian kanssa ennen kuin kerrot siitä. Koska suraukset voivat olla muuta kuin olit toivonut.
Jos haluat saada suhteen toimimaan on sen eteen tehtävä töitä ja jätettävä tämä salaisuus menneisyyteen! Sen tietoon tuleminen voisi olla kohtalokas perheellesi.
Miehesi ei oletettavasti ole lapsen oikea isä ja hän ei ole siitä tietoinen?
Voimia sinulle, jotta jaksat elää sen kanssa!
686.
En näe sinulle.
687.
En näe äitillesi, koska en saa kauttasi häneen yhteyttä.
En näe muutosta elämässäsi nyt, eli ei näy uutta työtä.
689.
Kävi minullakin mielessä olisko toinen lapsista ottanut sen leikkeihinsa. Onko kuitenkaan tunnustanut?
Elämänne sujuu normaaliin tapaan =)
690. Adetta (kaunis nimi!)
Ongelmasi ei todellakaan ole vähäpätöinen! Jos se on sinulle tärkeä niin se ON silloin tärkeä!
En kuitenkaan, ikävä kyllä, näe leikkaukseen liittyviä asioita. Se ei tarkoita etteikö sellainen tulisi, mutta en pysty näkemään sitä.
Pystytkö näkemään minulle, milloin meille voisi tulla perheenlisäystä? Entä onko kyseessä tyttö vai poika? Mietimme myös asunnonvaihtoa, milloinkohan se olisi ajankohtaista?
Kysyin sulta jo aiemmin ja vastasitkin mulle. Olen kovasti kiitollinen siitä! :)
Mutta pystyisitkö kertomaan tarkemmin ja olisin kiinnostunut tyttäreni mielentilasta niin nyt kuin tulevaisuudessakin..?
" Olen 32v vaalea, sinisilmäinen nainen.
Haluaisin kovasti tietää kannattaako minun mennä avomieheni kanssa naimisiin, vai olisko parempi jatkaa nykysellään vai kenties kokonaan erota?
Entä miltä vanhemman tyttäreni tulevaisuus näyttää?"
" 432.
Tyttäresi tulee menestymään siinä mitä tulee tekemään!
Suhteestasi tähän mieheen en näe kunnolla. Haluat jatkaa, mutta epävarmuus sanoo toisin. Jotain tulee tapahtumaan, mikä muuttaa mielesi kokonaan!"
En näe vauvaa vähään aikaan, ellet ole jo raskaana!
Näen tytön ja pojan, mutta vahvemmin tulee esille poika!
Asunto asiasta en näe.
Mitenhän tilanne tulee kohentumaan ja koska? Näetkö lisää lapsia meille ja milloin?
Ovatko oireiluni vain henkistä pahoinvointia vai liittyykö tähän jokin sairauden uhka? Olen huolissani omasta terveydestäni.
Entä valheet, joita en ole pystynyt olemaan kertomatta miehelleni? Voinko unohtaa ne ja jatkaa elämääni vai kompastunko niihin vielä jossain vaiheessa?
-MIIRU
Juuro oikein tiesit. Lapsi on kertapettämisen tulos =(
Pelkään sisimmässäni, että asia joskus paljastuu. Itse en ole ajatellutkaan kertovani totuutta miehelleni, koska tiedän totuuden särkevän koko perheen.
Minusta näin on paras, vaikka itseäni tämä asia kalvaakin ja kovaa..
685
Vastaisitko jos ehdit? =)
Näetkö sinä, miten tulee tämän uuden miesehdokkaan kanssa käymään? Pienimuotoista flirttiä ollut.
Mitä elämänaluetta onni koskee? Jos vielät jaksat katsoa, tai näet.