*~*~*~*Näkijä linjoilla*~*~*~*
Kommentit (1065)
...kysyin tuolla joskus aiemminkin. Mitä värejä tai enkeleitä näet ympärilläni? Sanoit aiemmin, että minun pitää huolehtia itsestäni. Osuit kyllä oikeaan, tekemistä on sillä saralla. Näetkö mitään muuta minulle? Näetkö miehestäni mitään, onko hänellä asiat hyvin, entä pojallani?
Kiitos taas paljon!
Oma vai jonkun toisen skeptisyys? Vai kenties liian paksut hirsiseinät ;) Ei vaan, en minä kiistä kykyjäsi, taidan olla vaan ihminen joka uskoo vasta kun näkee.
221
Näetkö meille vielä vauvoja?
Entä ulkomaille muuttamista?
Kiitoksia,
Saruliina
65 eli Piipaa utelee vielä
Lapsi-asiasta :) Saanko lapsia vaiko enkö saa enää?
Piipaa
Uskomatonta miten olet jaksanut ennustella! Kiitos sinulle siitä!
Itseä askarruttaa vain se, saanko koskaan miehekseni sitä, jota olen puolet elämästäni rakastanut? Olosuhteet eivät ole olleet suopeita mutta miten käy tulevaisuudessa?
Vm-78
saako mieheni uuden työpaikan syksystä?
Saanko kohta kahvia ja pullaa?
Vierailija:
Saanko kohta kahvia ja pullaa?
Jaahas... nyt en osaa ihan varmaksi sanoa... nenässäni kyllä tuoksuu kahvi. MUTTA HEI... se onkin minun keittimeni ;)
-- Menen nyt ruokailemaan ja palaan sitten hetken päästä taas! --
Vähän kyllä, mutta sellaistahan tämä elämä on!!
Ymmärrän hyvin, että joukkoon mahtuu epäuskoisia! Kun tämä ei ole joka päiväistä eikä tätä kykyä ole kuin harvoilla.
Osittain siksi en näe mitään, kun en tunne saavani ihmiseen oikeanlaista yhteyttä. En tunne, että hän oikeasti ja aidosti kysyy neuvoani.
Olisikin mielenkiintoista kuulla, kuinka moni on täällä keksinyt kysymyksensä, eikä se edes pidä paikkaansa omassa elämässään?!!
_Näkijä_
[color=pink] Iso hali ja lämmin Kiitos, kun jaksat vaikka saatkin monenmoista palautetta
-Piipaa-
näet tulevaisuuteni? Kuinka tämän parisuheen käy ja onko luvassa omia tai adoptoituja lapsia? Montako ja milloin? Entä työrintamalla?
mitä näet työrintamalla? näetkö lapsiluvun? näetkö avioliitosta jotain, kestääkö tämä liitto? kiitos että jaksat! voimia sinulle!:)
Tahtoisitko tehdä vaihtarit kanssani?
Jos katsot minulle rakkauteen, niin voin katsoa sinulle puolestani mihin vain haluat vastauksen. :)
Jos on parisuhdeasioita, niin tarvitsen sinun ja toisen osapuolen silmien ja hiustenväriä, muutoin en niinkään. Voin myös kanavoida sinulle viestiä oppaaltasi tai katsella entisiä elämiä. Ihan mitä vain haluat tietää :)
etkö voisi katsoa minun entiseen elämään, näkyykö henkioppaita tai enkeleitä. olen tumma, pitkä,vihreäsilmäinen mamma. kiitos paljon!:)
Vierailija:
etkö voisi katsoa minun entiseen elämään, näkyykö henkioppaita tai enkeleitä. olen tumma, pitkä,vihreäsilmäinen mamma. kiitos paljon!:)
Voisin aloittaa oman ketjun, tässä jossain vaihessa mikäli ehdin. Palataan silloin asiaan. Jos ilmoittaudut siellä, vastaan sinulle heti kun huomaan viestisi :)
t. 270
Kysyin sinulta jo aiemmin (viesti 224) Ja haluaisin vielä kysyä, että paranenko henkisesti ja näetkö tai tunnetko velkataakkani todellakin jossain vaiheessa helpottuvan? Entäs uutta rakkautta vielä rinnalla? Kiitos jos ehdit ja jaksat vielä " katsoa" minua uudelleen, olisin kiitollinen.
Mukavaa viikonloppua!
Kyselee, Äiti 30, tytär 6
Kerrotko vielä tarkemmin vaikeuksista joista kirjoitit? Mitä elämänaluetta ne koskee? Onko mitään onnea odotettavissa? Osaatko sanoa lapsiluvusta. Entä suhteestani toiseen mieheen?
Eka oli suoraan mun ajatuksista. Itseluottamusta tarvisin.
Vierailija:
Näen merta hiekkaa ja aurinkoa.