Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~*~*~*Näkijä linjoilla*~*~*~*

Vierailija
26.07.2007 |

*~*~*~*Näkijä linjoilla*~*~*~*

Kommentit (1065)

Vierailija
461/1065 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, kiitos, että vastasit. Ihanalta kuulosti!

Näkisitkö vielä miten minun ja mieheni avioliitto tulee jatkumaan, onko luvassa onnea ja auvoa? Vai jotain muuta?

1178

Vierailija
462/1065 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin aikaisemmin numerolla 1076 ja kysyin lapsiluvusta. Kiitos vastauksestasi! Nyt vielä kysyisin esikoispojastani. hän on 4 vuotias nyt ja aina ollut melko vaativa persoona, vilkas ja temperamenttinen. Vie meidän vanhempien voimavaroja melkoisesti! Tuleeko hän rauhoittumaan yhtään iän karttuessa? Mitenköhän koulunkäynti lähtee sujumaan, hän kun on niin vilkas? Näetkö mitään ylivilkkauteen/tarkkaavaisuushäiriöön viittaavaa hänessä?

olisin todella kiitollinen jos vielä tämän katsoisit!=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/1065 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jiitos vastauksestasi. Olet niin ihanan lohduttava ja positiivisen oloinen ihminen : )

Olemme oinas ja kalat, mutta kova vauvakuume on!

1219.

Ensin pitää kysyä onko teillä kaksoset? Kenties tulossa? Vai onko teistä jompikumpi kaksonen? Sain vaan vahvan tunteen kaksosista lukiessani viestiäsi.

Pitkässä suhteessa on normaalia, että on välillä ylä- ja alamäkiä! Mutta rakkaus on se mikä merkitsee ja pitää kumppanit yhdessä. Kommunikointi on tärkeää, kaiken muun lisäksi.

Vierailija
464/1065 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytökset ovat perusteettomia ja ovat suoraan sanottuna valhetta.

Työnantaja suivaantui koska mieheni on lahjakas ja sanoutui irti haaveena perustaa oma yritys, koska hänelle annetut lupaukset olivat pelkkää hyväksikäyttöä. Uhkauksia alkoi ladella koko perhettä kohtaan. Elämästämme tehdään helvetti maanpäällä ja kaikkia keinoja käytetään hyväksi. (tarina on pitkä kuin nälkävuosi) Viisi ihmistä irtisanoitui samanaikaisesti mieheni lähdettyä. Se oli kuin bensaa olisi heittänyt tuleen.

Onkin käsittämätöntä miten valheilla pystytään manipuloimaan oikeuslaitosta. Todistusaineiston tuleekin olla puhdasta faktaa ja puolustuksen vahva.

Niin kysymykseni kuuluu. Onnistuvatko nämä valheen mestarit asiassaan?

Vierailija
465/1065 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä näet minulle? Montako lasta? Avioliittoa?

Riksu

Vierailija
466/1065 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mitä näet minulle? Montako lasta? Avioliittoa?

Riksu

Vierailija
467/1065 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1262.

Kyllä hän siitä rauhoittuu. Koulunkäynti voi olla hyväkin asia, jossa pääsee opettelemaan keskittymistä. Vilkas hän tosiaan on, mutta aikanaan rauhoittuu.

Tietenkin jos hänen käytös on selvästi häiritsevää niin kannattaa soittaa neuvolaan ja kysyä sieltä.

1263.

Jos käy niin, että totuus jää varjoon ja valheet pääsevät päivänvaloon.

En pysty saamaan kunnolla yhteyttä sinuun. Lähetän sinulle ja miehellesi energiaa jaksaa!

Ja rukoilen teidän puolesta, että oikeus tapahtuu Teidän parhaaksi.

Vierailija
468/1065 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1224.

En pysty näkemään, koska en saa häneen yhteyttä, että mitä sinusta ajattelee.

En kuitenkaan näe suhdetta välillänne!

1226.

Sormus löytyy kotoasi, paikasta josta en ole vielä katsonut ja jossa et oleta sen olevan!

Muista en näe kunnolla missä ne ovat.

1228.

Sairautesi vie nyt voimasi, mutta paranet kkyllä, kun olet saanut levatä tarpeeksi.

Sairautesi vaikuttaa työhön, mutta työt tulee tehtyä ja pysyt samassa paikassa pitkään.

Talous paranee hieman, palkankorotuksen myötä.

Lapsia näen kaksi.

1229.

Niinpä niin... =)

Olenkin kirjoitellut tämän koko ketjun IHAN ITSE !! Just joo ...heh heh =D

Hyvät naurut sain kommentistasi =)

1230.

Aika parantaa haavat. Pikkusisaresi selviää kyllä ajankanssa. Aikaa se vie, mutta perheentuella hän onnistuu ja pärjää!

Vuoden sisään saatte huomata, että uusi tulokas on tulossa! En sen tarkemmin näe, mutta vuoden sisään!! =)

1178.

Näen teidän pysyvän yhdessä pitkään! Riitoja tulee, mutta ei mitään suuren suurta mikä erottaisi teidät. Selviätte kyllä kaikista vastoinkäymisistä.

1243. Riksu

Näen kolme lasta. Tulet menemään naimisiin viiden vuoden sisään.

Vierailija
469/1065 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan toista lastamme, mutta olen todella ahdistunut raskauden kanssa. Lapsi on toivottu, enkä tiedä mikä minua huolestuttaa. Minulla on vahva tunne, että kaikki ei tule menemään hyvin. Näetkö miten raskauden kanssa tulee käymään?

Mieheni työtilanne huolestuttaa minua myös. Tuleeko mieheni saamaan tarpeeksi töitä ja saako hän pian oman alansa töitä?

Näetkö meidän muuttavan vuoden sisällä toiveittemme mukaiseen asuntoon?

Kiitos!

Vierailija
470/1065 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten parisuhteemme tulee kehittymään? Olemmeko onnellisia?

Vierailija
471/1065 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, tuo on suoraan elämästäni!

kiitos!

Vierailija
472/1065 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä näet minun elämääni tulevan?Tällähetkellä todella vaikeaa.

Vierailija
473/1065 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hätää...en tiedä olisinko kiinnostunut tästä vaaleasta miehestä, etenkin kun tilanne on mikä on. Jokin hänessä kuitenkin on, joka ajatuksiani vaivaa...Ihastun todellakin aniharvoin, enkä tiedä voiko nytkään puhua ihastumisesta, koska se vaatii paljon, enkä tunne häntä niin hyvin... En ole kiinnostunut seurustelusta tai treffailuista...mutta jos joku vie minulta jalat alta, toki en päästä häntä karkaamaan näköpiiristäni...

Vierailija
474/1065 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis henkisesti. Tuntuu, että koen aina jostain syyllisyyttä ja mielialani ailahtelevat rajusti. Haluaisin olla " normaali" , mutta en kertakaikkiaan osaa/pysty. Onko minulla jotain lapsuuden tarumoja, jotka tällätavoin tulevat esiin, vai olenko muuten vain kummallinen. Kiitos paljon jos jaksat vastata. Enkeleitä sinulle ja kaikkea hyvää.

Hellu

Vierailija
475/1065 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä näet tulevaisuudestani? Montako lasta? Miten työasiat? Entä terveys? Asummeko tässä talossa miten pitkään? Mitä muuta näet?

Kiitos!

Vierailija
476/1065 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä vahva tunne, että lapseni isä olisi se oikea, mutta hän viestii välillä niin epämääräisesti, että olemme eron partaalla. Vahvistuuko ero ja onko lopullinen?? Tuleeko elämääni vielä suuri rakkaus.

-One-

Vierailija
477/1065 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko viellä vastata kuinka kauan joudumme olemaan erossa?Elämä tuntuu niin sekavalta.

Vierailija
478/1065 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta.

Vierailija
479/1065 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö vielä jotain muuta perheeseeni liittyvää? Kiitos etukäteen! Ihanaa että haluat käyttää lahjaasi!

Vierailija
480/1065 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko minuun tänään yhteyttä....voiko yhteyden puute johtua siitä, että olen itsekin herkkä tuntemaan. Joskus olen kuullut, ettei " noita voi toista noitaa auttaa?" Tosin nykyään olen muuttunut enemmän jalat maassa ihmiseksi....

Takaisin kysymykseeni, eli rakastaako lapseni isä minua ja onko meillä tulevaisuutta? Olen odottanut jo niin kauan.

-one-

Ketju on lukittu.