*~*~*~*Näkijä linjoilla*~*~*~*
Kommentit (1065)
1265.
En näe raskauteen liittyviä asioita, koska en halua niistä nähdä!
Joten en siksi pysty kertomaan oletko vai et.
1266.
Alkuun heikosti, mutta ajan kanssa tilanne muuttuu jo paljon parempaan.
1267.
En näe raskaudesta. Koska en halua nähdä siitä mitään! Pahoittelen siis etten voi kertoa.
Luota vain itseesi ja omiin tuntemuksiisi ja kaikki menee kyllä hyvin.
Näen teidät viiden hengen huoneessa, rivitalossa.
En ikävä kyllä pysty näkemään miehestäsi.
1248.
Näen kyllä teidät taas yhdessä jouluun mennessä.
1271.
Näen sinun saavan sen työpaikan! Ja näytät nauttivan siellä olosta. =)
1272.
Talonrakennus menee hieman yli suunnitellun aikataulun. Jotain pientä ongelmaa tulossa.
Mutta ei mitään sellaista josta ei selviä. Olisiko jonkin putken kanssa?!
Työtä olisi tiedossa, en näe kuitenkaan ihan tarkkaan koska, mutta töihin pääset.
1249. One
Se voi todellakin johtua siitä, mistä kirjoitit! Eli en siksi näe kunnolla. Voin kuitenkin yrittää.
Ette siis taida olla yhdessä tämän miehen kanssa?
Näen tulevaisuudessasi miehen, jolla on tummat hiukset, hän on harteikas ja aika pitkä, solakka (ei siis liian laiha), pitkä nenä.
mahdollisuutta kolmanteen lapseen?
Näetkö minulle helpostusta rahatilanteeseen lähiaikoina?
Entä onnistuuko talvella jokin yhteinen lomamatka perheen kesken?
Kiitos!
Vierailija:
Onko meillä mahdollisuutta kolmanteen lapseen?
Näen teille kolmannen lapsen =)
Saatte hänet kolmen vuoden sisään.
Voitte jättää kysymyksiä ja vastailen niihin taas huomenna!
Hyvää Yötä! =)
Näkijä
Näetkö, että mitä kautta saamme hänet?
__Näkijä__:
Vierailija:Onko meillä mahdollisuutta kolmanteen lapseen?
Näen teille kolmannen lapsen =)
Saatte hänet kolmen vuoden sisään.
Olen 42 v nainen. Minulla on kaksi isoa lasta ja yksi pieni. Mieli tekisi palata työelämään. Olisiko minusta yrittäjäksi (käsillä hoitotyötä) tekemään? Minkälainen olen luonteeltani? Minkälaisessa elämäntilanteessa näkisit minut kymmenen vuoden päästä?
Meilläkin on haaveena omakotitalo, toteutuuko tämä haave meille ikinä?
Minulla on pieniä epäilyjä avomiestäni kohtaan. Voinko luottaa häneen? Onko hän koskaan pettänyt minua kymmenen yhteisen vuotemme aikana?
Kiitos sinulle ketjustasi.
saanko vielä lapsia? Montako näet mulle?
Terve näkijä!
Näetkö perheemme muuttavan lähivuosina?
Kiitos vastauksestasi. Jäin hieman miettimään huutomerkkiä viestisi lopussa. En näe suhdetta välillänne! Ikään kuin olisit halunnut huutaa minulle että mieshän on varattu. En ole ollut aloitteentekevä osapuoli. Ja tiedän että hän tapailee vapaasti muitakin naisia.
En löytänyt varsinaista " näkijä" -ketjua, joten siksi tähän.
Todella teinikysymys :), mutta kysynpä kuitenkin...
Tiedätkö, saanko vastakaikua ihastukseltani?
t. ihastunut
Olen reilu 30-vuotias perheen äiti. Lapsia minulla on kolme ja tuntuu siltä että lapsiluku on täynnä. Olisin kovin kiinnostunut työelämäni tapahtumista, meillä on kaksi yritystä ja näiden tulevaisuus kiinnostaisi " luonnollisesti"
asumismuotoni, perhesuhteeni, kodin ulkopuolinen elämä, ystävät, työ jne ..?
T. Todellinen epäilijä :)
Koskan en ole ennustajalla käynyt enkä sinulta kysynyt, koska en usko sellaiseen. Vakuuta minut nyt !
Onko avioliittoa näkyvissä lähitulevaisuudessa? Entäs lapsitilanne? Tulevaisuus työn suhteen? Kiitos paljon vastauksesta?
rakastaako mieheni minua oikeasti?lapsiluku?
Minun mieltäni ei niinkään mikään asia paina, mutta olisi kiva tietää tulevaisuudesta. Täytän ensi vuonna 30 ja olen äitiyslomalla. Olen tehnyt pätkätöitä koko pienen ikäni ja vaihtanut jo kerran uraakin melko radikaalisti. Työ on minulle tärkeää, näetkö tältä saralta mitään? Näetkö millaisessa työpaikassa olen sitten joskus äitiysloman jälkeen? Löydänkö työn äippäloman jälkeen helposti?
Tuleeko lapsia vielä lisää, nyt vai vasta vuosien päästä? Näetkö mitään miehestäni?