*~*~*~*Näkijä linjoilla*~*~*~*
Kommentit (1065)
1358.
Tuon kysymyksen perusteella en mitään! Sinun on kysyttävä enemmän ja kirjoitettava enemmän, jotta saan sinuun yhteyden kirjoituksesi kautta!
Ja kysymystä ei tarvitse turhaan toistaa monta kertaa!! Kiitos.
1359.
En näe oletko jo raskaana.
kysyy että tuleeko kolmatta lasta?
näetkö muuttoa edessä?olen nuori ja aika vaikeassa suhteessa..mitenköhän tämä suhde kestää?
Vuosi sitten kysyin tällä palstalla itsestäni jotain ja silloin kyllä tiedot pitivät täysin paikkansa. Nyt on sitten vuosi menty eteenpäin ja odotellaan kolmatta lasta. Näetkö mitään kohdussa olevan lapsen terveydestä? Entä näetkö meillä vielä lisääkin lapsia?
Entä meidän taloudellinen tilanne, mihin suuntaan se kehittyy?
Kiitos.
Näetkö ajankohtaa - näetkö vauvan vuosien päässä vai lähitulevaisuudessa?
Kiitos vielä, jos ehdit vastata minulle! Sinulla on upea kyky, toivottavasti jaksat ja voit käyttää sitä parhaaksi katsomallasi tavalla.
T. Rouva 1278
Uran ja perheen yhdistäminen mietityttää nyt kovasti. En viihdy nykyisessä työpaikassa ja työmatkat rasittavat. Olen hakenut uutta työtä, mutta myös miettinyt kotiin jäämistä. Mitä näet työurastani?
Kiitos jo etukäteen vastaamisesta.
Toivon totisesti, että näin käy! On niin hermoja koettelevaa välillä hänen kanssaan!
Eräs toinenkin näkijä muuten on sanonut tuota samaa että aikanaan rauhoittuu=)
T: 1262
__Näkijä__:
1262.
Kyllä hän siitä rauhoittuu. Koulunkäynti voi olla hyväkin asia, jossa pääsee opettelemaan keskittymistä. Vilkas hän tosiaan on, mutta aikanaan rauhoittuu.
Tietenkin jos hänen käytös on selvästi häiritsevää niin kannattaa soittaa neuvolaan ja kysyä sieltä.
Mitä näet minulle/perheelleni? Muutammeko? Saammeko lisää lapsia? Terveytemme?
Näetkö kumman miehen kanssa tulisin onnelliseksi? Näkyykö minulle vielä (lisää) pahoja vastoinkäymisiä?
Kumpi mies sopii minulle paremmin? Onko pahoja vastoinkäymisiä enää näkyvissä?
Kiittäen
Mitä minun pitäisi tehdä? Olen ollut viisi vuotta naimisissa ja meillä on kolme lasta. Olen töissä sellaisessa paikassa, mikä ei koskaan ole ollut unelmani, vaan unelmani liittyy taiteeseen. Minusta kuitenkin tuntuu että mieheni on esteenä tälle minun unelmani toteuttamiselle koska on niin mustasukkainen ja omistushaluinen. välillä tuntuu etten enää jaksa häntä päivääkään. Hän on kuitenkin ihan hyvä isä lapsilleen ja kai rakastaakin minua. En vaan enää itse tiedä mitä tunnen häntä kohtaan.. Töissä minua on lähestynyt itseäni yli kolmekymmentä vuotta vanhempi mies ja en oikein tiedä mitä ajatella. en tiedä mitkä ovat hänen motiivinsa minun suhteeni. Tunnen kuitenkin halua olla hänen lähellään ja minua imartelee se että hän pitää minua kauniina ja haluttavana..
Minua vaivaa myös suhteeni isääni. Isä ei ole juurikaan ollut tekemisissä minun kanssani koko elämäni aikoina. Kaipaan häntä kovasti ja haluaisin olla isälle vielä pikku tyttö joka tarvitsee häntä. isäni ei kuitenkaan pysty antamaan minulle mitään, koska voi henkisesti huonosti. en kuitenkaan ole varma onko sairaus syynä siihen vai hänen uusi vaimonsa.
Tämä on nyt tällainen sekava sepustus elämästäni, mutta kerro mitä näet tulevaisuudessani.. paraneeko suhteeni isään, mieheeni ja mitä tulee tapahtumaan tämän työkaverin kanssa.. Entä miten tulee käymään meidän raha-asioissa????
Kiitos kovasti vaan jo etukäteen...
Näetkö tulevaisuudestani MITÄÄN? Eli kaikki kelpaa, suunta on kadoksissa ja päätöksiä pitäisi tehdä.
Kiitos etukäteen =)
AH
Näetkö mieheni tulevan kotiin lähipäivinä (viikon sisään) . Tieto olisi minulle tärkeä.
Saammeko lisää lapsia? Olenko tarpeeksi lahjakas taiteellisesti pärjätäkseni sillä saralla? Terveys, minun ja läheisteni?
Kysynpä minäkin :). Mitä näet minulle ja lapsilleni? Entä minun ja miesystäväni suhde? Tuleeko haaveestamme joskus totta? Olenko hänelle hänen elämänsä nainen? Haluaako mies joskus lapsen kanssani (nyt on sitä mieltä ettei omia lapsia halua)?
Tuliko liikaa hölmöjä kysymyksiä ;)?
Todella vaikeaa ollut viime aikoina.
Pitää koittaa vain saada tehdä toisen kerran...
Rahaa en edelleenkään ota keneltäkään!!!
Olen ollut hölmö, kun edes ajattelin niin tehdä!!
Voisinpa ottaa " sanani" takaisin, mutta kun en voi.. =(
Osaatko ratkoa tämän koko viestin salaisuuden?? Sen saa muutamalla kirjaimella aikaan. Ja se on yksi sana! =)
Tänne antaa vain lyhyempiä vastauksia.
Eli jos haluaa voi maksaa.
Itse en halunnut maksaa 10e, ja sanoi ettei haittaa. Ne jotka haluaa maksaa maksaa.
Sanoi vielä, että jotkut olivat halukkaita antamaan jotain hänen näyistään ja siksi panikin siihen että voi jos haluaa tai pystyy maksamaan.
1278.
Lapsi luvuksi näen teillä kolme.
1275.
Sitä en näe mitä kautta hänet saatte.
1280.
En näe muuttoa ainakaan ihan lähi vuosille.