*~*~*~*Näkijä linjoilla*~*~*~*
Kommentit (1065)
hän suhtautuu avioliittoomme vakavasti eikä ole haihattelija tyyppiä muutenkaan. En ole epäillytkään häntä uskottomuudesta.
Mutta syy hänen oudolle käyökselleen selvisi. Hän on vakavasti masentunut ja joutui pitkälle sairaslomalle. Tämä tuli niin yllättäen minulle itselleni että olen vielä itsekkin tästä sekaisin.. Vaikka epäilin masennusta en kuitenkaan uskonut että asiat oli niin huonosti.
1042.
Kumminkin tunnesuhde on vahva.
Miten on, miten meidän käy? Perusongelmamme liittyy kulttuurieroihin. Auttaisiko, jos saisin mieheni terapiaan?
1086.
En näe kohtaamisen olleen erityisen tärkeä.
1090.En pysty näkemään sinulle. Pahoittelen!
1094.
Hmmm... Enpä pysty sinua auttamaan etsinnöissä.
1096.
Uuden yrityksen aloittaminen on aina alkuun pelottavaa. Ja se vaatii todella paljon sinulta, jotta tulee menestymään ja kannattamaan.
En ikävä kyllä näe niin kauas kohdallasi (tällä hetkellä), että voisin sanoa enemmän yrityksestäsi. Mutta toivotan sinulle kaikkea hyvää ja menestystä!
1097.
Miten olisi pieni ero. Eli olisitte vaikka hetken aikaa (muutaman päivän) erossa. jos toiselle löytyy yöpaikka muualta. Saisitte etäisyyttä asioihin ja miettiä asioita rauhassa, ennen lopullista ratkaisua.
Näen teidän saavan asiat kuntoon ja olevan edelleenkin yhdessä.
1098.
Näen teidän rahatilanteen paranevan, joten sen perusteella sanoisin sinun menevän töihin.
Ellei teille sitten ole tulossa raha voittoa =) Tai miehesi saamassa parempaa palkkaa!! =)
1010.
Kyllä saat! ;)
Stressi johtuu varmaankin enemmän työstä kuin häistä... ja rahatilanteesta. Yllättävän vähän (itseni tuntien) olen tulevista juhlista stressannut ja hermoillut. Ehkä sekin aika vielä koittaa ennen juhlia.
Rahatilanteen järjestymisesta olisin kaivannut tietoa vielä.
Kiitos!
Saako mieheni hakemansa työpaikan?
Kiitos!
Toivon erästä opiskelupaikkaa, mahdanko sen saada? Tai jotain muuta mikä ammatillisesti minua kehittäisi? Näetkö kehitystä tulevaisuudessa ihmissuhteissani?
Tälläinen etsikkokausi nyt meneillään...
Yllättäen työni jatkuvatkin monen mutkan kautta myös syyskuussa. Näetkö jatkoa myös talveksi?
Tuleekohan meille vielä lapsia lisää? Harkitsemme asiaa ja minä kyllä epäröin, onko meistä suurempaan perheeseen.
Miltä perheemme tulevaisuus näyttää ylipäätään?
Löydänköhän työelämään vielä, jos lapsentekoon ryhdymme?
terv. Näpsä-täti
Voinko olla huoleti terveydestäni, tämän tulevan koitoksen kanssa?
Saanko työasiat järjestykseen?
Kiitollinen etukäteen.
Lapseni kummi sai oman lapsen. Pyytääkö hän minua kummiksi?
Miten vaikuttaa vatsa ja kuinka sujuu?
Kitokset.
Näetkö jatkoa työlleni myös talveksi?
Mieheni tekee matkatyötä. On joskus parikin kuukautta pois kotoa. Onko hän uskollinen minulle?
joka tietää asiani vähän liiankin hyvin???
1023-1102.
Pahoittelen, mutta en näe miehesi työtilannetta. Enkä myöskään osaa sanoa rahatilanteestanne.
1104.
En näe sinulle suuria muutoksia elämässäsi tällä hetkellä. Elämäsi on aika tasaista juuri nyt. En pysty näkemään kohdallasi kovin pitkälle.
1105.
En näe suurta huolen aihetta terveydentilassasi. Työasiasi järjestyvät parempaan!
1106.
Näen sinut kukkakaupassa floristina. En näe kuinka mahasi voi.
1107.
Kyllä näen.
1109.
En näe kohdallasi.
1111.
Hmmm... Olisiko miehesi!?!!
1112.
Onko se varmasti viisasta tässä vaiheessa? Alanvaihto siis. Oletko miettinyt tarkkaan muut vaihtoehdot?
1078.
Asiasi tulevat järjestymään parempaan!
1114.
Kyllä teit oikean päätöksen! Tietyllä tavalla tämä vihaamasi henkilö tulee vaikuttamaan elämässäsi edelleen. Et pääse hänestä vielä helpolla eroon.
1116.
Kaikki mitä olet valmiiksi suunnitellut, ei tule ihan kunnolla toteutumaan. Yllätyksiä on sinulle matkassa!! Mutta hyviä sellaisia!! =)
1118.
Näen jatkoa työllesi.
1119. Näpsä-täti
Saan lapsiluvuksi neljä ja viisi. Onko teillä jo neljä ja viides tekeillä? Jos näin on niin sitten näen teille vielä yhden lapsen lisää.
Niin pitkälle en kohdallasi kuitenkaan näe, että kuinka tötilanteesi käy.
1120.
En pysty näkemään tuleeko sinusta kummi vai ei. Koska en ole yhteydessä lapsesi kummiin!
1042.
Ikävä kuulla miehesi sairaudesta. Masennus on todella kurja ja kamala sairaus. Masentunut tarvitseekin lähelleen ihmisiä, jotka välittävät. Olen onnellinen että epäilyni oli sitten väärä!! Eli ei ole toista naista.
1124.
En käske vaan kehotan! En voi käskeä täällä ketään tekemään mitään. Siinä on iso ero.
(Halusin vain huomauttaa tämän)
Kulttuurieroilla on suuri vaikutus suhteissa! Ja ei siitä haittaa olisi jos kävisitte yhdessä esim. parisuhdeterapiassa. Tai miltä teistä itsestänne tuntuu? Jotta saisitte sitten suhteen toimimaan. Vaikeudet on voitettavissa!! Onnea teille. =)
1126.
En näe kohdallasi, pahoittelen!
Miltä tulevaisuus näyttää? Tuleeko henkilö, jota vihaan yli kaiken vielä vaikuttamaan elämääni?
Ei ole mieheni. Tutustuin tapaukseen netin kautta ja tiesi yllättävän henkilökohtaisia asioita tietämättään itse, että tiesi(kuulostaa sekavalta). Meillä on myös paljon yhteistä kuten sisarukset, jotka ovat täsmälleen saman ikäisiä.
kiittää ja kumartaa