Isä kuoli
Miten näin voi käydä? Oli löytynyt kotoa olohuoneen lattialta aamupäivällä.
Kommentit (95)
Aloituksesta tulee vaikutelma että se ei ap:ta hirveästi haittaa
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei haittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei haittaa?
Minulla ei ainakaan tulisi mieleenkään kirjoittaa vauvaan heti tuommoista asiaa.
Otan osaa. Tuntuu niin pahalta että täälläkin viikottain joku puhuu pahaa omasta isästään tai äidistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei haittaa?
Minulla ei ainakaan tulisi mieleenkään kirjoittaa vauvaan heti tuommoista asiaa.
Mistä sä sen tiedät mitä jollekulle tulee mieleen?
Tavallisin syy lienee sydänkohtaus? Kyllä kuolinsyy kerrotaan sinulle sitten kun se selviää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei haittaa?
Ei sitä voi tietää etukäteen. Esimerkiksi minä tein montaakin ns. normaalia asiaa samana päivänä kun vanhempani kuoli. Ei maailma lopu siihen kuitenkaan.
Kaikki meidät kuolo joskus korjaa, että ihan hyvin niin voi käydä. Oma isäni on kuollut ja 40 vuotta sitten.
Mun mummi löyty kans lattialta yllättäen. Ukin kuolema oli hurjempi, löytyi ulkoa ja oli ehtinyt vähän sataa luntakin päälle
Mitenköhän tämän voi todistaa oikeaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei haittaa?
Mistä sä sen tiedät mitä jollekulle tulee mieleen?
Tulitko itse juuri Mieleen?
Vierailija kirjoitti:
Syy selviää myöhemmin.
Kuolinsyyn selvitys voi kestää jopa vuoden, meillä kesti 3 kuukautta kun raportti oli valmis ja mitään selkeää syytä ei edes löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki meidät kuolo joskus korjaa, että ihan hyvin niin voi käydä. Oma isäni on kuollut ja 40 vuotta sitten.
Pistän paremmaksi. Minun isäni kuoli 57 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei haittaa?
Heti? Nyt ei ole aamupäivä. Meillä aikoinaan isäpuoli löytyi aikaisin aamulla kuolleena kun olin lapsi. Klo 8 aikaan oli jo poliisit ja ruumisautokin lähteneet. Mietittiin että mitäs nyt. Oli sunnuntai, joten mentiin puistoon äidin ja veljen kanssa.
Kevyet mullat!