Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~*~*~*Näkijä linjoilla*~*~*~*

Vierailija
26.07.2007 |

*~*~*~*Näkijä linjoilla*~*~*~*

Kommentit (1065)

Vierailija
421/1065 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... eli tiedän että minulla on enemmän tunteita häntä kohtaan kuin hänellä minua kohtaan. Nyt kuitenkin tuntuu siltä että hänkin on välillä, satunnaisesti, yrittänyt lähestyä minua tai toivoo minulta jotain. Onko näin? Nimenomaan hänen asennettaan minua kohtaan tahtoisin nyt tietää eikä toisinpäin.

-R-

Vierailija
422/1065 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Uskon näkemiseen ja vaikka se ei totta olisikaan, niin tuskin tästä kenellekkään haittaakaan on!

Haluaisin tietää, että onko nykyinen avomieheni vaikeuksista huolimatta minulle se oikea? Eräs toinen näkijä kerran sanoi, että löydän elämäni miehen 31 vuotiaana... se ikä in vielä edessä, joten tuo joskus mietityttää!

Kerro myös mahassa olevasta vaavistani..onko se tyttö vai poika? Olen nähnyt vauvasta jo unia.

Kiitos

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/1065 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Uskon näkemiseen ja vaikka se ei totta olisikaan, niin tuskin tästä kenellekkään haittaakaan on!

Haluaisin tietää, että onko nykyinen avomieheni vaikeuksista huolimatta minulle se oikea? Eräs toinen näkijä kerran sanoi, että löydän elämäni miehen 31 vuotiaana... se ikä in vielä edessä, joten tuo joskus mietityttää!

Kerro myös mahassa olevasta vaavistani..onko se tyttö vai poika? Olen nähnyt vauvasta jo unia.

Kiitos

Vierailija
424/1065 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lapseni tulevat pärjäämään elämässään?

Tuleeko parisuhteeseeni muutoksia?

Vierailija
425/1065 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska meille tulee lapsia? Miten taloudellinen tilanne selviää?

Tuleeko avioliitostamme onnellinen, hääpäivä 26.11.07?

Kiitos

Vierailija
426/1065 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai jatkuuko tämä ahdistus vielä kauan?? t. mamma 66

Vierailija
427/1065 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1050.

Näen sinun viimeinkin saaneen voimia tarpeeksi, että lähdet! Ja ajan kuluessa huomaat tehneesi oikein. Olet vapaa ja onnellinen. Pystyt mihin vaan koska olet oikeasti vahvempi kuin luuletkaan.

Erot ei koskaan ole helppoja ja " siistejä" . Joten ei tule olemaan tämäkään, mutta kaikki tietävät totuuden, jopa miehesi, että sinä voitat. Lasten on kuitenkin hyvä saada nähdä isäänsä, jolleivat itse päätä ettei haluakaan nähdä. Kunhan ei itse ole se joka kieltää tapaamiset sillä silloin sinusta tulee se " syntipukki" .

Miksi et ottaisi, jos kaveri apuaan tarjoaa?!! Hyvin siinä kuitenkin käy.

152.

En näe sinulle. Pahoittelen.

153.

En pysty näkemään sinullekaan.

154.

Jokaisen tunnelin päässä on valoa! Niin on myös sinunkin, kunhan jaksat vain vielä odottaa!!

Näen ja tunnen tuskasi kärsimyksistäsi, mutta tilanne paranee ja elämäsi helpottuu, kun kohdalle osuu " se oikea" . =) Voimia!!

159.

En saa hänestä kunnolla " otetta" koska hän ei ole kysyjänä... Mutta jotain hän tuntuu haluavan sinusta. Olisiko kaveruutta vai vähän enemmän?!!

160.

Et tunnu olevan iloinen uudessa paikassa. Se haittaa sopeutumaan uuteen työhön.

En näe ihan lähitulevaisuudessa sinulle vauvaa, jollei se ole jo masussasi ;)

161.

Näen sinun jaksavan, kunhan muistat huilata aina tarvittaessa!!

163.

Näen teidät onnellisina ja pitkään! Lapsi masussasi on poika, näkemäni perusteella =)

Mitä unia olet vauvastasi nähnyt? =)

1066. mamma 66

En pysty saamaan sinuun yhteyttä, ainakaan nyt. Pahoittelen.

Vierailija
428/1065 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

__Näkijä__

Vierailija
429/1065 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1050.

Näen sinun viimeinkin saaneen voimia tarpeeksi, että lähdet! Ja ajan kuluessa huomaat tehneesi oikein. Olet vapaa ja onnellinen. Pystyt mihin vaan koska olet oikeasti vahvempi kuin luuletkaan.

Erot ei koskaan ole helppoja ja " siistejä" . Joten ei tule olemaan tämäkään, mutta kaikki tietävät totuuden, jopa miehesi, että sinä voitat. Lasten on kuitenkin hyvä saada nähdä isäänsä, jolleivat itse päätä ettei haluakaan nähdä. Kunhan ei itse ole se joka kieltää tapaamiset sillä silloin sinusta tulee se " syntipukki" .

Miksi et ottaisi, jos kaveri apuaan tarjoaa?!! Hyvin siinä kuitenkin käy.

152.

En näe sinulle. Pahoittelen.

153.

En pysty näkemään sinullekaan.

154.

Jokaisen tunnelin päässä on valoa! Niin on myös sinunkin, kunhan jaksat vain vielä odottaa!!

Näen ja tunnen tuskasi kärsimyksistäsi, mutta tilanne paranee ja elämäsi helpottuu, kun kohdalle osuu " se oikea" . =) Voimia!!

159.

En saa hänestä kunnolla " otetta" koska hän ei ole kysyjänä... Mutta jotain hän tuntuu haluavan sinusta. Olisiko kaveruutta vai vähän enemmän?!!

160.

Et tunnu olevan iloinen uudessa paikassa. Se haittaa sopeutumaan uuteen työhön.

En näe ihan lähitulevaisuudessa sinulle vauvaa, jollei se ole jo masussasi ;)

161.

Näen sinun jaksavan, kunhan muistat huilata aina tarvittaessa!!

163.

Näen teidät onnellisina ja pitkään! Lapsi masussasi on poika, näkemäni perusteella =)

Mitä unia olet vauvastasi nähnyt? =)

1066. mamma 66

En pysty saamaan sinuun yhteyttä, ainakaan nyt. Pahoittelen.

Vierailija
430/1065 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

näkyykö minulle ja perheelleni matkustelua talvella ulkomaille?

Mitä näet työelämääni.

Vierailija
431/1065 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei näkijä!

Opiskelenko oikeaa alaa? Entä saanko lisää lapsia? Miten käy parisuhteemme? Mielessä liikkuu liikaa toinen mies, miten sen suhteen käy?

Vierailija
432/1065 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

kiitos " ennustuksesta" , uskon itsekkin, että olemme mieheni kanssa toisillemme oikeat. Tai ainakin sopivat jakamaan elämän ilot ja surut vaikka vaikeeta onkin aina välillä.

olen nähnyt unta pienestä mustatukkaisesta vauvasta jolla oli vaaleanpunaiset potkuhousut. Mutta epäilen kyllä poikaa itsekkin. Kerron sitten ultran jälkeen osuitko oikeaan :)

Vierailija
433/1065 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on itsellänikin vahva tunne siitä että hän tahtoo minusta jotain. Ajoittain ei ehkä niinkään mutta välillä, tässä kesän mittaan, tämän viikonkin mittaan on ollut sellainen vahva tunne. Tuntuu myös kuin hän tahtoisi ehkä kysyä minulta jotain...

Paha sanoa ja ei myöskään varmaan tule tilannetta että puhuttaisiin keskenämme, siitä olen aika varma.

Minulla on itsellänikin tietynlaita " näkemistä" tuon henkilön suhteen. Olen vaistonnut erilaisia asioita häneen liittyen ja nyt on tuntunut juuri tuolta että hän ikäänkuin haluaa minusta jotain.

Kiitos ja mukavaa kesän jatkoa :) Kiva kun viitsit tätä tehdä :)

1059

Vierailija
434/1065 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koska minua tuntuu tarvitsevan niin moni täällä niin en lähde!

__Näkijä__

Vierailija
435/1065 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö osaisit auttaa kuten olet sen jo tehnyt aiemminkin.

Minä olen hukannut kodinkansion jossa on tärkeitä papereita, näetkö missä se on? Entä koiramme paperit? Mihin ihmeeseen ehdin nekin hukata?

Kiitos jälleen!

Vierailija
436/1065 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyselin sinulta rahatilanteesta, ja vastasit että kyllä tulevaisuudessa paranee.

Kiva kuulla , onkohan se tuleva lähellä : )

Työstäni kysyisin vielä, että viihdynkö tulevassa uudessa työssäni?

Vierailija
437/1065 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuota asiaa, tuota N:ää aika paljon miettinyt nyt lähiaikoina.

Miltä sinusta tuntuu: Voisiko se mitä hän tahtoo minulta olla henkinen apu hänen sisäiseen tuskaansa? Minusta tuntuu että pystyisin ehkä välikätenä häntä auttamaan, ehkä.

Kiitos taas! Ja anteeksi kun vaivaan tällä samalla asialla, ajattelin vaan jos näkisit tätä asiaa tarkemmin jos tarkennan tuota kysymystäni ja annan tuollaisen vaihtoehdon mitä se ehkä voisi olla mitä hän minusta haluaa...

Öitä!

1059

Vierailija
438/1065 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä milloin minä pääsen muuttamaan ulkomaille?

Vierailija
439/1065 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 27-vuotias nainen, avioliitossa, 2 poikaa. tuleeko meille vielä lisää lapsia, tyttöjä vai poikia??

Vierailija
440/1065 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin kyselin työkuvioista ja olit oikeassa, ne järjestyivät. =)

Miten asuntoasiat lopullisesti järjestyvät?

Ja jäämmekö yksi lapsiseksi perheeksi?

Ja töistä vielä sen verran, pääsenko etenemään uralla?

Ketju on lukittu.