Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rumat naiset - avaudutaan tänne kokemuksistamme

Vierailija
31.12.2016 |

Tänne saa avautua nöyryyttävistä ja kipeistä hetkistään, minä aloitan.

Olin pääsykokeissa, tehtävänä oli esitellä muille jumppaliike. Jokaiseen liikkeeseen piti pyytää avustaja ryhmästä. Yksi poika viittoili itsensä avustajaksi jokaiselle kauniille tytölle. Kun tuli minun vuoroni, hän ei yhtäkkiä tullutkaan innolla auttamaan, lopulta eräs vanhempi nainen tuli avustajakseni. Tapauksesta tulee vieläkin ahdistava olo, se oli niin nöyryyttävää kaikkien edessä.

Toinen tapaus on kanssa syöpynyt mieleeni erittäin ahdistavana. Tapasin mieheni kavereiden naiset ensimmäistä kertaa. Oli todella nöyryyttävää kun esiin astelee kaksi hoikkaa ja upeaa alle parikymppistä naista, olin todella nolona mieheni puolesta, koska itse olen aivan toista maata. Minun oli pakko poistua jossain kohtaa, ahdistus ja häpeä alkoi olla niin suurta. Itkin yöllä ahdistustani, miksi minulle on annettu näin kamalat kasvot...

Kommentit (1086)

Vierailija
181/1086 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 24-v nuori ylipainoinen nainen (162/80 ja kyllä, valitettavasti..). Mielestäni olen kasvoista kaunis - tummat piirteet, paksut hiukset. Rasvakin on kertynyt suht tasaisesti ympäri kehoa ja kannan itseni ryhdikkäästi, koska harrastan urheilua paljon. Ja ennen kuin joku tulee sanomaan niin kyllä, en laihdu vaikka urheilen paljon ja voin olla ylipainoinen vaikka harrastan liikuntaa, sillä syön kaikkea liikaa ja herkuttelen - ruokatottumusten muutosta harjoiteltaessa. :) 

No, summa summarum - kyllä, olen ylipainoinen, mutten mielestäni ruma. Ylipaino on kuitenkin monen mielestä rumaa ja se on tullut esille mm. baarissa ja kerran jopa Prismassa. 

Tämä Prisma-kokemus oli kaikista traumaattisin. Olin leipäosastolla ottamassa lihapasteijaa evääksi (hyi minua!) pussiin kun n.40-v mies n.6-v tyttärensä kanssa tulee viereeni. Mies katsoo minua ja tuhahtaa: "Etkö muka saa tarpeeksi kaloreita ruoasta?".

Voin sanoa, että siinä meni päivä pilalle. Baarissa tulleet torjunnat ym. menevät suht nopeasti toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos vaikka satuttavathan nekin. Mutta että ei voi edes ruokakaupassa käydä ilman, että joku idiootti tulee kertomaan, kuinka vastenmielinen hänen mielestään olen.

Jo oli tökeröä käytöstä siltä mieheltä, olisin sanonut henkilökunnalle, ettei saa rauhassa asioida!

Mitä se henkilökunnalle kuuluu ja mitä he ylipäänsä voivat tehdä asialle, ellei tuo äijä alkaisi seuraamaan? Ikäviä tuollaiset uhriutujat, jotka vierittävät omat ongelmansa pyytämättä ulkopuolisille.

Sen takia juuri täytyy sanoa muille, että saa ukon nolattua, tai ainakaan ei jää mykäksi uhriksi.

Vierailija
182/1086 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli paha mieli ap:n avautumisesta. On kuitenkin saanut miehen, me oikeasti rumat ei sellaista saada ikinä. Edes rumat miehet ei meistä huoli.

Ap:n isoimmat ongelmat oli siis että kerran ei joku halunnut jumppa-avuksi ja toisen kerran koki itsensä rumaksi. Voi ei millainen elämä...

-ikisinkku 30v

Eihän noi nyt mun suurimmat ongelmat ole, mutta tollasia pieniä mieleenpainuneita hetkiä vaan, jolloin ois tehny mieli vajota maan alle. Kärsin ulkonäöstäni kyllä ihan päivittäin. Enkä todellakaan osaa sanoa mihin mun mieheni minussa ihastui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/1086 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen ns kaunis ja inhoan sen hokemista koko aika joka päivä joka suunnalta. Tein ratkaisun mennä maan alle en kestänyt enää. Elän siis kuin ns ruma :?) nainen mutta vain siksi että saisin olla normaalisti. Ette usko miten se suuhun tuleminen oksettaa :(! Se todellla oksettaa älykästä naista ja se ulkonäöstä vaahtominen. Ja sitten se kilpailu kuka saa olla lähimpänä ja tulla luokseni.

Ns rumat ette uskokaan kuinka paljolta kakkelilta säästytte. Saatte normaalin elämän. Odotan sitkeästi rumistuvani ja pian. Että saan viettäö normielämää. Vain sellaista haluan ja kaipaan. En epätervettä hulluksitulemista miehen taholta.

No perustelkaapa alapeukutukset tähän? On todella ällöttävää jos jokaikinen mies kuolaa perään eikä itse koskaan saa edes tilaisuutta itse valita sitä miestä kun tunkijoita on liikaa. Tämä on vaan tilanne. Ahdistaa todella paljon. Olen ratkaissut asian paksusankalaseilla ja otsiksella ja se ei auta paljoakaan. Kaikenlaiset säkit ja kääreet nekään ei auta. Aina joku tirkistää yksityisalueen sisään ja sanoo ällöttävästi jotain imelää.

Tämä on todellinen ongelma eikä yhtään kiva . Kokisittepa itse.

Olen perheestä joss ulkonäkö oli se vihonviimeinne juttu jolle laitettiin mitään painoarvoa ja olin tottunut sellaiseen en tällaiseen kaiken seksityttävään kulttuuriin. Ahdistaa ettei kukaan näe ihmistä kuoren alla.

samat kokemukset kauniina naisena :/ kasvonpiirteet hyvät ja kroppa todella naisellinen eikä ylimääräistä juurikaan ole.tämä laihuus tuntuu joskus herättävän kateutta...kukaan ruma nainen ei tiedä miltä tuntuu olla kaunis ja millaisia ongelmia se voi myös tuoda.enkä todellakaan saa paljon miehiä, mutta seksuaalista huomiota kyllä.miehet katselee ja lähestyy seksi mielessä, mutta mitään muuta ei haluta.pidetään tyhjäpäänä ja pinnallisena eikä nähdä että ihmisiä mekin ollaan.ulkonäkö ei välttämättä aina ole syynä kaikkeen kohteluun, mutta usein se on ainakin osallisena.eniten häiritsee jatkuvat kehut ulkonäöstä, kun minua se ei imartele, että kehutaan kauniiksi.kauniiksi kehuu sekä naiset että miehet.usein kehutaan myös seksikkääksi.olisi kivempaa kuulla, että olen fiksu tai tunnollinen jne.

Nyt olet väärässä paikassa, miten kehtaattekin tulla tänne valittamaan kauneudesta naisille, jotka ei sitä koskaan saa kokea.

No haluatko kokea tällaista höh?

Vierailija
184/1086 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri houkutteli Lappiin ruskaretkelle miesten huomiosta nauttimaan, kamala ajatuskin joutua uudestaan kokemaan sitä ylenkatsetta tai ohi katsomista.

Ai kun on tökerö kaveri!!! Jos olisit lähtenyt mukaan, tossa tilanteessa kaverilla olisi käynyt parempi flaksi.

Omalla kohdallani ex-kaveri pyysi aina mukaan selfieihin. Totuus iski kuin salama kirkkaalta taivalta. Kaveri ei pyytänyt kuviin sen takia, että olen hänen kaverinsa vaan tarkoituksena saada miehiltä enemmän kehuja ja tykkäyksiä, kun siinä on vieressä töllöttää susiruma otus.

Vierailija
185/1086 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin festareilla, seisoskelin ystävieni kanssa katsomassa jotain artistia. Vieressäni oli neljän hengen kaveriporukka, toinen miehistä seisoi kahden naisen välissä ja toinen minun vieressäni. Tämä ensimmäinen mies sanoi toiselle miehelle, että "onpa kiva seistä tässä, kun on kaksi kaunista naista kainalossa". Toinen mies katsoi ensin toisella puolella seisovaa naista, ja kääntyi sitten vilkaisemaan minun suuntaani. Naama kääntyi irvistäen äkkiä poispäin, ja loputkin porukasta kääntyivät katsomaan minua ja repesivät nauruun. "Pitäskö siirtyä niin pekkakin saa edes ihmisennäköisen ämmän viereen".

Nuorempana, kun tuli käytyä enemmän ulkona, sain myös enemmän huuteluita osakseni. "Hyi mikä rupikonna" "kato totakin ämmää hyi vittu" "toi naama tarvis kunnon hakkauksen, vai onkohan se jo hakattu lapsena" "kiva kypärä, ota pois se" jne jne. Nyt olen kyyninen ja arka, en ole koskaan seurustellut (28), enkä usko niin tulevan käymään. Toki tämä johtuu myös luonteestani, sillä en uskalla luottaa vieraisiin ihmisiin, etenkään miehiin, ja vetäydyn sosiaalisissa tilanteissa taka-alalle, sillä pelkään saavani vain haukkuja ja halveksuvia katseita.

Ai ihmiset jakelevat oikeassakin elämässä yhtä hirveitä kommentteja kuin netissä? Enpä kyllä olisi uskonut. Onneksi vietän hyvin vähän aikaa missään muualla kuin kotona.

Pakko myöntää, että tuohon irvistelyyn olen itsekin syyllistynyt. Lähinnä silloin kun kaverini viittoo minulle jotain muijaa ja näytän hänelle ilmeellä, että ei nappaa. 

Näissä tapauksissa ihmetyttää eniten se, että mistä arvelet, että sinä kiinnostaisit tätä "viitottua" naista yhtään. Toivottavasti irvistelevät takaisin, jos huomaavat. Yllätys!

Vierailija
186/1086 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kaunis. Mut arvatkaapa mitä. Se on suurimmaksi osaksi vain stailausta,johon pystyy ihan kuka tahansa.

En halus lytätä kokemuksianne,maailma on hirveän ulkonäkökeskeinen paikka. Tiedän säästyneeni monelta harmilta ihan vain naamakertoimen mukaan.

Mutta nyt siihen itse aiheeseen. En usko,että rumuutta on. On vain ihmisiä,jotka eivät osaa tuoda parhaita puoliaan esille. Täällä moni on sanonut,että on ruma vartalo. Olisiko kuitenkin niin,että ostat vaatteita,jotka eivät leikkaukseltaan,väreiltään tai tyyliltään sovi juuri sinun vartalollesi pätkääkään?

Minulla on esim.todella(siis ihan todella)riippuvat ja pienet rinnat. Siksi ostan vain sellaisia rintsikoita,jotka nostavat niitä ylöspäin ja harvoin käytän esim.peplum-tyylisiä paitoja tai lyhyitä takkeja,koska ne vain korostaisivat tätä vartaloni "epäkohtaa".

Minulla oli myös joskus ihan kauhean värinen tukka. Näytin ihan väsyneeltä,sellaiselta,joka ei ole käynyt suihkussa viikkoihin. Sen sijaan,että värjäilin kotona,menin asiansa tuntevalle kampaajalle. Nuorelle,joka on käynyt koulutuksissa ihan lähiaikoina ja osasi kunnostaa mallin ja värin tähän päivään. Ette voi uskoa miten erilaiselta näytin!

Lisäksi opettelin meikkaamaan. Tai lähinnä vähentämään turhan raskasta meikkiä. Ostin omalle ihotyypille sopivan meikkivoiteen. Jo se,että ihoni punakkuus ja tummat silmänaluset katosivat teki ihmeitä! Opettelin piirtämään kulmat (suosittelen sitä Lumenen kynää) ja käytän arkena tämän lisäksi vain poskipunaa ja ripsaria. Ripsari maksoi Tokmannilla 4€(Lumene)eli mikään rikas ei tarvitse olla.

Huolehdin myös,että hygienia on kohdallaan. Harjaan hampaat valkaisevalla tahnalla ja suihkautin aamulla hajuvettä. Tuntuu heti paljon paremmalle!

Suosittelen rohkeasti kysymään ammattilaiselta apua. Minä olen pyytänyt niin meikkiosastolla kuin vaatekauppassakin myyjän apua. Ja kertonut budjetin. Jos haluan maksaa max.20€ meikkivoiteesta,en häpeä sanoa sitä. Koska sillä hinnalla saa jo tosi hyvän.

https://1.bp.blogspot.com/_wg2mnzIH9mI/TJ_SZubZdkI/AAAAAAAAHFI/MnjpqRTZ…

Stailaapa siitä. Veikkaan nimittäin että tähän ketjuun on kirjoittanut jotain tuon tyyppisiä, mutta kaikilla hampailla toki.

KUVAN NAINEN EI OLE RUMA! Hänellä on ystävällinen hymy vaikka hampaissa olisikin korjattavaa.

Yleensäkään en koe ihmisiä tunika vaan persoonallisen näköisinä. Jonkun iso nenä tai vinot silmät ovat vain mielenkiintoisia yksityiskohtia.

Vierailija
187/1086 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen niin ruma etteivät ystäväni halua esitellä minua kavereilleen. Tai ehkä olen niin huonokäytöksinen. Joka tapauksessa tuntuu, että jokainen pitää minua paniikinomaisesti erillään muusta kaveripiiristään. No, aivan sama. 

Vierailija
188/1086 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on huono iho ja iso nenä. Olen tosi ruma etenkin ilman meikkiä. Ongelma on että herätän huomiota ihan missä tahansa kuljen, koska olen aika pitkä, todella hoikka ja jalkani on ihanan pitkät ja kapeat. Niin ja pitkät paksut hiukset. Ongelma tosiaan on naama. Kerran olin lenkillä ja kolme teinipoikaa pyöräili vastaan. Kun menivät ohitse, kuulin kun yksi heistä sanoi toisille: "Kauempaa näytti hyvältä mutta se oliki näppynaama!" Minulla ei tosiaan ole näppyjä, vaan rasvainen iho ja jäätävän kokoiset ihohuokoset ja epäpuhdas ja ihmeen väärinen iho.

Aina kun tulee kaupungilla vastaan miehiä ja melkein joka kerta saan kuulla "hyi saatana."

Sepä tässä on, että miehet katsovat minua ensin pitkään, koska saatan nopealla vilkaisulla näyttää hyvältä, mutta kun vähänkin enemmän katsoo, niin huomaa järkyttävän ihon ja hirveän valtavan nenän !

Joinai päivinä en vain voi yksinkertaisesti mennä ulos ja ruuhkabusseissa/kaupoissa jne minulla alkaa kädet täristä ja hikoilen..

Yksi päivä erehdyin bussiin joka oli täpötäynnä lukiolaisia.. Huomasin kun yksi tytöistä alkoi kuvata minua puhelimellaan ja näytti niitä sitten kavereilleen.. ja kikattivat minkä ehtivät. Millehän ugly-sivustolle päädyin.. :(

Kuule harkitse nenäleikkausta , sillä kuulostat siltä kuin asia korjutuisi noinkin pienellä vaivalla:)!

Menen ehdottomasti kunhan on tarpeeksi rahaa. :) enkä sen takia että saisin miehiä, sellainen minulla jo on, vaan sen takia että voisin elää normaalisti. Kävellä kaupungilla ilman että tarvitsee vältellä väkijoukkoja, olla tärisemästä bussissa saatika kassajonoissa,.. voisin mennä baariin ilman että tulisi "hyi vittu"-huuteluita jne.. saattaahan niitä silloinkin, mutta olisin varmasti itsevarmempi !:)

189/1086 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

PaskaaElämää kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, sulla on kuitenkin mies? Et siis voi olla toivoton tapaus. Muhun ei ole mies edes koskenut koko elämäni aikana...

Ihan mielenkiinnosta, millainen ihminen muuten olet? Koska minulla on, anteeksi nyt vain hänelle, todella ruma ja lihava ystävä joka on myös äärimmäisen ujo ja hänelläkin on pari yhdenillan juttua ollut. Kuulostaa jotenkin tosi uskomattomalta ettei IKINÄ KUKAAN olisi sinusta edes vähän kiinnostunut.

Rumien naisten osaksi lankeaa ikävä kyllä olla se nainen, johon ns. lasketaan lastit hädän hetkellä mutta johon kukaan mies ei ihastu/rakastu. Olla se ihminen, jota ei aidosti haluta tai josta ei välitetä tuon taivaallista sen jälkeen kun mies on saanut tyydytettyä tarpeensa. Ei sellainen osa mitenkään ruusuinen ole, saatika että se korvaisi molemminpuolisen luottamuksen, rakkauden, kunnioituksen -ja sitoutumisen. Itse en ole koskaan onnistunut saamaan suhteeseen edes niitä vähemmän komeita miehiä, en koskaan. Olen heitä itse henkilökohtaisesti lähestynyt, silti vastaanotto on jompikumpi näistä: Joko mies haluaa kanssani vain tyyliin känniseksiä tai sitten antaa tylysti pakit. Eli suhteeseen pääsystä voin vain haaveilla. Olen muuten päälle parikymppinen nainen, ja en ole koskaan elämäni aikana ollut vakavassa parisuhteessa. Jos nainen ei kelpaa ns. huippuvuosinaan niin miksi hän kelpaisi miehille myöhemminkään? Masentavinta tässä on se että tiimalasista valuu hiekka hukkaan koko ajan eikä ole mitään mitä voisin tälle asialle tehdä. Olen kasvoistani niin ruma ettei huipputason vartalokaan sitä koskaan pystyisi kompensoimaan. En liioittele laisinkaan enkä kerjää sääliä, sanon vain asiat niin kuin ne todellisuudessa ovat.

Moi, en halua sääliä sinua, saatika vähätellä kokemuksiasi, mutta tuon naisen huippuvuosien suhteen tarjoaisin mielelläni toisenlaisen näkökulman.

Tällä palstalla toki monet miehet mielellään provoilevat, että naisen parasta ennen päiväys on 25 vuotta. Se on kuitenkin asia, jonka ei voi sanoa mitenkään ykskantaan pitävän paikkaansa. Moni nainen puhkeaa kukaan vasta sitä vanhempana, minä olin kauneimmillani vasta lähempänä 35 ikävuotta. Monet ovat sanoneet naisen olevan kauneimmillaan 27-vuotiaana. Allure- lehden toteuttamassa laajassa ikätutkimuksessa muutama vuosi sitten puolestaan miehet arvioivat naisen olevan kauneimmillaan 29-vuotiaana kun taas naiset itse arvelivat parhaimmaksi iäkseen 31 vuotta.

Toki nuoruutta arvostetaan ulkonäön suhteen todella paljon ja voi olla, että monen mielestä naisen huippuvuodet ovatkin siinä parinkympin korvilla. Noilla korvilla ovat oman kokemukseni mukaan myös ne ihmisen ajatusmaailman ulkonäkökeskeisimmät vuodet. Joten jollet voi parikymppisenä ulkonäöllä kilpailla, ei kirvestä kannata vielä kaivoon heittää, nimittäin mitä enemmän ikää ja elämänkokemusta kertyy, myös miehille, sitä pienemmäksi muuttuu ulkonäön merkitys kumppaninvalinnassa.

190/1086 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen ns kaunis ja inhoan sen hokemista koko aika joka päivä joka suunnalta. Tein ratkaisun mennä maan alle en kestänyt enää. Elän siis kuin ns ruma :?) nainen mutta vain siksi että saisin olla normaalisti. Ette usko miten se suuhun tuleminen oksettaa :(! Se todellla oksettaa älykästä naista ja se ulkonäöstä vaahtominen. Ja sitten se kilpailu kuka saa olla lähimpänä ja tulla luokseni.

Ns rumat ette uskokaan kuinka paljolta kakkelilta säästytte. Saatte normaalin elämän. Odotan sitkeästi rumistuvani ja pian. Että saan viettäö normielämää. Vain sellaista haluan ja kaipaan. En epätervettä hulluksitulemista miehen taholta.

No perustelkaapa alapeukutukset tähän? 

Minäpä perustelen. Syynä sille, miksi minä sinulle alapeukun annoin, oli tämä lausahduksesi:

Ns rumat ette uskokaan kuinka paljolta kakkelilta säästytte. Saatte normaalin elämän.

Luitko tätä ketjua paljonkin ennen tuon kirjoittamista? Huomasitko millaisia kokemuksia ketjun naiset kertoivat joutuneensa kohtaamaan? Kuinka jopa ystävä sanoo, että ei susta kukaan voisi tykätä, olet varmaan loppuelämäsi yksin? Kuinka baarissa tuntemattomat miehet tekevät yökkäyseleitä naisen nähdessään tai tulevat sanomaan, että hyi kun olet karmea, kuinka ruokakaupassa tuntematon ihminen tulee arvostelemaan ulkonäköä tai kuinka saattaa jopa päivittäisessä elämässään joutua kuuntelemaan huuteluita rumuudestaan.

Onko tällainen sinusta todellakin normaalia elämää? Jotain mistä pitäisi olla kiitollinen? Sinä itse kerroit kokevasi ahdistavana sen, että kauneudestasi vaahdotaan. Luulisi sinun siis, jos jonkun, ymmärtävän niitäkin, jotka sinun laillasi joutuvat kuulemaan kommentointia ulkonäöstään, ainoastaan että se kommentointi ei ole kehuvaa. Etkö sinäkin mieluummin eläisi rauhassa, kuin kuuntelisi kuinka ruma olet?

Et varmaankaan tarkoittanut kommenttiasi pahalla, mutta hirveän ajattelematon se minusta tällaisessa ketjussa oli. En ihmettele, jos se loukkaa niitä, joita ei sinun kauneudellasi ole siunattu. Ei jatkuva haukkuminenkaan ole kivaa, ei se ole tervettä huomiota eikä normaalia elämää. Minä uskon, että jos joutuisit näiden ketjun naisten kengissä hetken kulkemaan, harkitsisit ehkä tarkemmin mitä toivot itsellesi.

Vierailija
191/1086 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kaunis. Mut arvatkaapa mitä. Se on suurimmaksi osaksi vain stailausta,johon pystyy ihan kuka tahansa.

En halus lytätä kokemuksianne,maailma on hirveän ulkonäkökeskeinen paikka. Tiedän säästyneeni monelta harmilta ihan vain naamakertoimen mukaan.

Mutta nyt siihen itse aiheeseen. En usko,että rumuutta on. On vain ihmisiä,jotka eivät osaa tuoda parhaita puoliaan esille. Täällä moni on sanonut,että on ruma vartalo. Olisiko kuitenkin niin,että ostat vaatteita,jotka eivät leikkaukseltaan,väreiltään tai tyyliltään sovi juuri sinun vartalollesi pätkääkään?

Minulla on esim.todella(siis ihan todella)riippuvat ja pienet rinnat. Siksi ostan vain sellaisia rintsikoita,jotka nostavat niitä ylöspäin ja harvoin käytän esim.peplum-tyylisiä paitoja tai lyhyitä takkeja,koska ne vain korostaisivat tätä vartaloni "epäkohtaa".

Minulla oli myös joskus ihan kauhean värinen tukka. Näytin ihan väsyneeltä,sellaiselta,joka ei ole käynyt suihkussa viikkoihin. Sen sijaan,että värjäilin kotona,menin asiansa tuntevalle kampaajalle. Nuorelle,joka on käynyt koulutuksissa ihan lähiaikoina ja osasi kunnostaa mallin ja värin tähän päivään. Ette voi uskoa miten erilaiselta näytin!

Lisäksi opettelin meikkaamaan. Tai lähinnä vähentämään turhan raskasta meikkiä. Ostin omalle ihotyypille sopivan meikkivoiteen. Jo se,että ihoni punakkuus ja tummat silmänaluset katosivat teki ihmeitä! Opettelin piirtämään kulmat (suosittelen sitä Lumenen kynää) ja käytän arkena tämän lisäksi vain poskipunaa ja ripsaria. Ripsari maksoi Tokmannilla 4€(Lumene)eli mikään rikas ei tarvitse olla.

Huolehdin myös,että hygienia on kohdallaan. Harjaan hampaat valkaisevalla tahnalla ja suihkautin aamulla hajuvettä. Tuntuu heti paljon paremmalle!

Suosittelen rohkeasti kysymään ammattilaiselta apua. Minä olen pyytänyt niin meikkiosastolla kuin vaatekauppassakin myyjän apua. Ja kertonut budjetin. Jos haluan maksaa max.20€ meikkivoiteesta,en häpeä sanoa sitä. Koska sillä hinnalla saa jo tosi hyvän.

https://1.bp.blogspot.com/_wg2mnzIH9mI/TJ_SZubZdkI/AAAAAAAAHFI/MnjpqRTZ…

Stailaapa siitä. Veikkaan nimittäin että tähän ketjuun on kirjoittanut jotain tuon tyyppisiä, mutta kaikilla hampailla toki.

Tämä on itseasiassa huono esimerkki. Tuolla naisella nimenomaan on puutteita, joita stailauksella saisi paremmiksi kuten rasvaiset hiukset ja hampaan puuttuminen. Kasvojen luustohan on ihan normaali!

Olen kyllä samaa mieltä, että todellakaan kaikkia ei stailaus pelasta.

Tästähän saisi tosi hyvän.... Miten voi olla mahdollista ettei joku näe sitä????

Kasvot ovat ihan tavalliset. Hampaat vaatii tekemistä, en osaa arvioida budjettia mutta varmaan joitain tonneja. Muuten huippukampaajille hoito väri leikkaus n 500, muutama kasvohoito ja vaatteet. Ja tadaa, tämä nainen o,isi ihan keskiverto vähintäänkin.

Isompi ongelma on jos kasvot ovat poikkeuksellisen oudot. Jotkut hammas ja hius asiat nyt on ihan helppo hoitaa.

Ja vaikka kasvot olisivat ihan räjähdys niin jos ikää on 20 ja tuntuu että se pilaa elämän kannattaisi ehkä panostaa siihen että saa itsensä niin lähelle keskivertoa kuin mahdollista.

Esim joku yhdenkin häiritsevän tekijän korjaus kirurgisesti voisi helpottaa kokonaisuutta.

Tai jos koko naama on jotenkin perus ruma ja huulet vaikka vielä kapeat viivat niin jo joku huulien muokkaus voisi muokata kasvojen ilmettä. Mutta ei sitten Tallinnassa näitä :) kannattaa kysyä jonkun asiantuntijan mielipidettä kokonaisuudesta, mikä muuttaisi kasvojen ilmettä sopivasti.

Katsokaa " rumat" vaikka se vuosia nuoremmaksi .

Ja toki ymmärrän ette rumasta mallia saa mutta ainakin huomiota herättämättömään ja todennäköisesti ihan keskiverron jopa jos ei ihan epämuodostumista ja sairauksista puhuta.

Vierailija
192/1086 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lisäisin vielä, että nämä kertomukset koulukiusaamisesta ja muista pöyristyttävistä kommenteista kertoo tuhat kertaa enemmän niiden kommenttien lausujista, kuin teidän kuvitellusta "rumuudestanne". Jotkut ihmiset vain ovat epävarmoja ja ilkeitä persoonia, ja kokevat oikeudekseen levittää pahaa mieltä ympärilleen. Se on heidän tragediansa, älkää ottako siitä koppia. Ihan oikeasti, ulkoisesti täysin rumia ihmisiä ei ole, sen sijaan sisältä rumia on. t. 88 

Vierailija
193/1086 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on huono iho ja iso nenä. Olen tosi ruma etenkin ilman meikkiä. Ongelma on että herätän huomiota ihan missä tahansa kuljen, koska olen aika pitkä, todella hoikka ja jalkani on ihanan pitkät ja kapeat. Niin ja pitkät paksut hiukset. Ongelma tosiaan on naama. Kerran olin lenkillä ja kolme teinipoikaa pyöräili vastaan. Kun menivät ohitse, kuulin kun yksi heistä sanoi toisille: "Kauempaa näytti hyvältä mutta se oliki näppynaama!" Minulla ei tosiaan ole näppyjä, vaan rasvainen iho ja jäätävän kokoiset ihohuokoset ja epäpuhdas ja ihmeen väärinen iho.

Aina kun tulee kaupungilla vastaan miehiä ja melkein joka kerta saan kuulla "hyi saatana."

Sepä tässä on, että miehet katsovat minua ensin pitkään, koska saatan nopealla vilkaisulla näyttää hyvältä, mutta kun vähänkin enemmän katsoo, niin huomaa järkyttävän ihon ja hirveän valtavan nenän !

Joinai päivinä en vain voi yksinkertaisesti mennä ulos ja ruuhkabusseissa/kaupoissa jne minulla alkaa kädet täristä ja hikoilen..

Yksi päivä erehdyin bussiin joka oli täpötäynnä lukiolaisia.. Huomasin kun yksi tytöistä alkoi kuvata minua puhelimellaan ja näytti niitä sitten kavereilleen.. ja kikattivat minkä ehtivät. Millehän ugly-sivustolle päädyin.. :(

Kuule harkitse nenäleikkausta , sillä kuulostat siltä kuin asia korjutuisi noinkin pienellä vaivalla:)!

Menen ehdottomasti kunhan on tarpeeksi rahaa. :) enkä sen takia että saisin miehiä, sellainen minulla jo on, vaan sen takia että voisin elää normaalisti. Kävellä kaupungilla ilman että tarvitsee vältellä väkijoukkoja, olla tärisemästä bussissa saatika kassajonoissa,.. voisin mennä baariin ilman että tulisi "hyi vittu"-huuteluita jne.. saattaahan niitä silloinkin, mutta olisin varmasti itsevarmempi !:)

Nenäleikkaus pieni vaiva? Ensinnäkin riskit on suuret ylipäätänsä leikkauksessa. Maksaa varmaan kymppitonnin ja voi epäonnistuakkin. Joudut saikulle, joudut pitämään nenässä sidettä varmaan kaksi kuukautta ja öisin sellaista muottia jotta se asettuisi oikean muotoiseksi.. Sinuna harjoittelisin nenän meikkaamista pienemmäksi, tai antaisit olla. Mitä helkkaria se kenellekkään kuuluu miltä toinen näyttää? Näytät vaan keskaria haukkujille!

Vierailija
194/1086 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kielikurssilla, ja teimme harjoituslauseita vierusparistamme tyyliin "Matilla on vaaleat hiukset. Matti on avulias." Heti alkuun parini tokaisi naurahtaen "no ei sua ainakaan kauniiks voi sanoa"..

Tämä seuraava on sinänsä merkitön juttu, mutta ollessamme tyttöporukalla baarissa joku mies tuli vuoron perään tanssimaan jokaisen taakse, ja kun ei saanut vastakaikua siirtyi seuraavaan. Ällöttävää jo, mutta silti sattui kun hänkin katsoi minua päästä varpaisiin ja sitten siirtyi suoraan ohitseni seuraavaan.

Teini-iästä monia esimerkkejä. Esim. yläasteella jaettiin tanssiparit ja kun parini näki listasta nimeni omansa vierestä, alkoi kaveriensa kanssa naurunremakka, "hyi vittuu" ja oksennusrefleksin feikkaaminen.

Niin ja kyllä, kampaukset ja kuntoilut on kokeiltu.

Vierailija
195/1086 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkkejä löytyisi vaikka kuinka, mutta mieleenpainuvin oli kun lukiossa yksi poika tuli kysymään minulta aionko mennä kauneusleikkaukseen kun täytän 18. Paljon saa kommentteja itsestään kuulla kun on ruma ja rumalla ihmisellä ei tunnu olevan oikeutta omaan itseen ja kehoon, vaan kaikilla on jokamiehen oikeus kommentoida, haukkua ja ilkeillä..

Vierailija
196/1086 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä itseäni rumana, mutta miesten silmää en miellytä. En siis ole mikään kikatteleva sievä blondi vaan tumma, ystävällinen ja asiallinen. En ole kasvoiltani yhtään söpö, vaikkei niissä mitään vikaa olekaan. Otan mielelläni osaa keskusteluun ja myös sanon mielipiteeni (asiallisen ystävällisesti) toisin kuin naiset yleensä(ovat hiljaa). Tämä on johtanut siihen, että monet miehet syvästi inhoavat minua. Töissä on välillä vaikeaa, kun mielipiteeni poljetaan alas tai ne vain ohitetaan. Sitten joku mies sanoo saman asian ja se otetaan vakavasti tai hän saa asian toteutukseen rahaa. Minulle sanotaan usein myös, ettei minua ymmärretä. Miehet eivät vain halua ymmärtää, koska en ole heistä seksuaalisesti tarpeeksi viehättävä.

Tunnen pari kaunista naista, jotka rehentelevät töissä sillä miten monta miestä hyppää heidän talutusnarussaan kun vähän käy itkemässä naisellisesti huoliaan. Miehet sallivat tällaisten naishirviöiden sitten polkea kaikkia muita naisia työpaikoilla. Tämä vaatii tosin ne sievät kasvot ja vaaleat hiukset. Mutta ero säännöt on. Se tuntuu välillä epäreilulta, että jotkut saavat kaiken vain syntymällä kauniiksi.

Löysin poikaystäväksi ja mieheksi ujon nörtin jo hyvin nuorena, jolle kelpasin ja joka halusi viettää aikaa kanssani. Hän ei ehkä ole yleisten kauneusstandardien ykkönen, mutta oikein söpö ja itse löydän useimmista ihmisistä jotain persoonallisen kaunista ja kiehtovaa. Minua aidosti miellyttävät mieheni piirteet ja vartalo, vaikka hän ei edes etäisesti muistuta miesmalleja. Lisäksi rakkaat ja mukavat ihmiset näyttävät automaattisesti kauniimmilta.

Sen vuoksi olen pitänyt kiinni miehestäni ja hänellä on sydän kultaa. En koe menettäväni mitään ja mitkään jännät moottoripyörämiehet tai bisnessjohtajat eivät edes kiinnosta.

Vierailija
197/1086 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkiä alapeukkuja laittamassani kuvassa,kiitos vaan hemmetisti vertaistuesta.

Vierailija
198/1086 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeeellistä hommaa tämä parisuhdemarkkina. Itse olen ruma ja erittäin arkinen ilmestys. Ylipainoa 20 kg, hailut silmäripset ja ohuet hiukset, vedenväriset silmät, perunanenä ja pieni kapeahuulinen suu. Lyhyet jalat ja vatsakas omenavartalo, kulahtaneet tissit. Silti en ole ollut elämässäni hetkeäkään sinkkuna täytettyäni 13 vuotta. Työpaikalla miehiä tulee jonona oven taakse julistamaan rakkauttaan vaikka olen ollut jo naimisissa 15 vuotta ja yli neljänkymmenen. Siis joka vuosi 2-3. Nykyisin onnea koittavat ovat vieläpä 10 vuotta nuorempia miehiä. Onko tämä joku feromoniasia? En ole uskoton joten ei voi olla kiinni että minulla olisi mikään maine että irtoaa helposti tms. Minua vaan rakastetaan kauheasti.

Tasan ei käy... Minä puolestani olen ihan kivan näköinen - suuret siniset silmät, tasainen iho, paksut hiukset, normaalipainoinen ja muodokas "oikeista" kohdista, kauniit hoikat jalat, osaan meikata ja pukeudun hameisiin jne. Olen huumorintajuinen ja perussosiaalinen tyyppi.

Silti en ole koskaan kokenut sitä, että joku mies haluaisi olla mun kanssa. Ikää on jo 30+ ja päivääkään en ole seurustellut, vaikka olen ollut itse asian suhteen aktiivinen. En ole myöskään kelvannut irtosuhteisiin, eikä minua ole pyydetty treffeille, saati että olisi rakkautta tunnustettu. Päinvastoin, olen saanut kieltäviä vastauksia tyyliin "en mä kyllä SUA ala deittailla" ilmeellä o.O. En ymmärrä miksi.

Feromonitko ne sitten on? En tiedä, mutta yksinäisyys todella satuttaa ulkonäöstä riippumatta.

Vierailija
199/1086 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi ruma täälläkin. Olen oppinut hyväksymään itseni, ja nykyään pidän itseäni välillä jopa ihan sievänä. Muut eivät toki jaa mielipidettä, mutta muuksi en voi muuttua.

Tässä taannoin yksi mies sanoi mulle että sä oot tuollainen butterface. En tiennyt mitä se tarkoittaa, ajattelin et vähän pyöreäkasvoista. No eipä ollut. :p

Vierailija
200/1086 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokainen nainen saa kokea rumuutta sitten vanhempana. Vanheneminen on kamalaa niillä jotka ovat 16-35 -vuotiaana kaiken saaneet VAIN kauneutensa takia. Minulle tehtiin syöpäleikkauksen korjausleikkaus eräässä yksityisessä plast kir sairaalassa. Siellä näitä 30-60 -vuotiaita naisia oli. Yksi jopa yli 70-vuotias. Ja heidän kasvoissaan ei mitään muuta leikattavaa, siis ongelmaa, kuin ikä ollut.