Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumat naiset - avaudutaan tänne kokemuksistamme

Vierailija
31.12.2016 |

Tänne saa avautua nöyryyttävistä ja kipeistä hetkistään, minä aloitan.

Olin pääsykokeissa, tehtävänä oli esitellä muille jumppaliike. Jokaiseen liikkeeseen piti pyytää avustaja ryhmästä. Yksi poika viittoili itsensä avustajaksi jokaiselle kauniille tytölle. Kun tuli minun vuoroni, hän ei yhtäkkiä tullutkaan innolla auttamaan, lopulta eräs vanhempi nainen tuli avustajakseni. Tapauksesta tulee vieläkin ahdistava olo, se oli niin nöyryyttävää kaikkien edessä.

Toinen tapaus on kanssa syöpynyt mieleeni erittäin ahdistavana. Tapasin mieheni kavereiden naiset ensimmäistä kertaa. Oli todella nöyryyttävää kun esiin astelee kaksi hoikkaa ja upeaa alle parikymppistä naista, olin todella nolona mieheni puolesta, koska itse olen aivan toista maata. Minun oli pakko poistua jossain kohtaa, ahdistus ja häpeä alkoi olla niin suurta. Itkin yöllä ahdistustani, miksi minulle on annettu näin kamalat kasvot...

Kommentit (1086)

Vierailija
141/1086 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumien naisien ongelma on usein huomattava ylipaino. Vaikka nainen ei olisikaan kasvoiltaan mikään kaunotar niin normaalipainoinen vartalo tasapainottaa tilannetta ja se mitä naiset eivät ymmärrä että mies katsoo yhtä paljon vartaloa kuin kasvoja.

Olisikin. Kun oma BMI on 21, vartalo tiimalasi ja treenaa eri liikuntalajeja 3-5 krt viikossa niin ei paljoa laihdutus enää voisi auttaa.

Epäilen että ongelmasi on enemmän itsetunnossa.

Painukaa jo helvettiin. Miten ihmeessä voi kehittää hyvän itsetunnon jos ulkopuoliset osoittaa sinulle, että itsestään ei kannata tykätä? Siinä on ihan turha jankata peilin edessä jotain "olen kaunis" mantraa, kun muut osoittavat sinulle yhä uudestaan, että se ei pidä paikkaansa. Itsetunto perustuu hyvin pitkälle myös siihen, miten muut sinua kohtelevat ja arvostavat. Se nyt on täyttä faktaa, että joidenkin naama on yksinkertaisesti ruma. Siihen ei hyvä itsetunto vaikuta pätkääkään. Se ei muuta kasvoista kaunista. 

http://i0.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/374/691/dc9.jpg 

anteeksi tälle naiselle kun otin hänet esimerkiksi, mutta kuvitelkaa tämännäköinen nainen kaupungilla, baarissa tms. Ihan sama miten hän laittautuu, niin ei hänestä nyt kaunista saa millään. Kasvonpiirteet ovat yksinkertaisesti rumat. Ei tuohon auta meikit ja hyvä itsetunto. 

Näin hänestäkin tuli unelmanainen

https://s23.postimg.org/uwgq0e3cr/Vauva.jpg

2/3 kaveriakin on samaa mieltä.

Kaikkihan ei tietysti pysty millään treenillä saada vartaloakaan hyväksi, mutta moni saisi jos itsekuri ja määrätietoisuus riittäisi.

Vierailija
142/1086 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö rumia piirteitä voi yrittää korjata, jon ne häiritsevät oikeasti? Esim. hampaat voi oikoa tai laittaa laminaatit.

Kasvojen luisia piirteitä voi pehmentää hyaluronihappopistoksilla tai rasvansiirrolla. Liian pientä tai suurta leukaa voi korjata jne. Tietenkin maksaa ja on joskus kivuliastakin, mutta yrittäähän voi silti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/1086 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumien naisien ongelma on usein huomattava ylipaino. Vaikka nainen ei olisikaan kasvoiltaan mikään kaunotar niin normaalipainoinen vartalo tasapainottaa tilannetta ja se mitä naiset eivät ymmärrä että mies katsoo yhtä paljon vartaloa kuin kasvoja.

Olisikin. Kun oma BMI on 21, vartalo tiimalasi ja treenaa eri liikuntalajeja 3-5 krt viikossa niin ei paljoa laihdutus enää voisi auttaa.

Ei ole mahdollista että noilla spekseillä ei löytyisi miehiä, ainakaan jos ikä on 20-35. Se on kyllä mahdollista että jotkut haukkuu namaa, ja ettei saa haluamaansa miestä.

Ihanko tosissasi luulet, että olen keksinyt nämä miesten "oletpa sä ruma" -kommentit? Tai että huvikseni teeskentelisin, että tähän ikään mennessä (27) en ole onnistunut saamaan ketään miestä tapailemaan minua? Kukaan mies ei ole pyytänyt treffeille ja kun olen ollut aloitteellinen olen saanut pakkeja. Aiemmin kun kävin baareissa niin ketkään muut kuin ulkomaalaiset eivät lähesty ja hekin tiedustelulla, että asunko lähellä ja haluaisinko seksiä. Todella mieltä ylentävää kelvata pussien tyhjentämiseen, ei muuhun :D

Miehet katsovat eniten naisen kasvoja, eivät vartaloa kun ajatellaan parisuhdetta. Tästä on ihan tutkimustuloksia saatavilla.

Olkoon että enemmistö katsoisi kasvoja, mutta iso joukko miehiä katsoo eniten kroppaa. No, kasvoja tietenkin katsotaan kun jutellaan, ja ennen tutustumistakin, kun pitää arvioida olisiko tässä edes mahdollisuutta. Siitä huolimatta ainakin minä tingin aina naamasta en kropasta. 

Ehkä nähdään salilla maanantaina... Hyvää uutta vuotta!

Vierailija
144/1086 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ajatelko itseänne rumana :(

No ainakin useimmat lempeä ääniset ja aidosti hyväntahtoisen naiset ovat useimmiten kasvoistaa rumempia. Mutta jos pebaa tai tissiä löytyy niin senkin puolen unohtaa helposti.

Vierailija
145/1086 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt koskaan rumaa ihmistä

Vierailija
146/1086 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet saattaa haukkua kauniitakin naisia rumiksi, ettei siinä taustalla aina välttämättä ihan totuutta ole. Todella kauniille ystävälleni tuli tuntematon mies keskellä päivää kadulla sanomaan, että "hyi helvetti kun oot ruma" ja jatkoi matkaa. Ihme alistamismeininkiä.. 

Vierailija
147/1086 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ainakin olen tämän ymmärtänyt. Minun ongelmani on nimenomaan se ylipaino ja siksi en koskaan tule miestä saamaankaan. Olen lisäksi niin epäonnistunut ihminen, että en osaa laihduttaa pysyvästi. 20 vuotta jojoilin ja itsetunto mureni palasiksi joka kerta kun en pystynytkään pitämään pudotettuja kiloja poissa vaan ne tulivat korkojen kera takaisin. Itsekuria ei vain ole eikä enää itsetuntoakaan.

Minä haluaisin löytää ihmisen jota rakastaa ja haluaisin tulla rakastetuksi, mutta se ei tule todennäköisesti koskaan toteutumaan, koska miesten mielestä nykyisin lihava nainen on halveksittavin olento maan päällä. Silloin kun se suurin ulkonäkövirhe on itseaiheutettu, sitä ei kukaan hyväksy. Tärkeintä miehille naisissa on ulkonäkö. Luonne jää kauas taakse. Olen itse saanut kehuja luonteestani miehiltä, mutta yksikään ei ole kiinnostunut minusta ulkonäköni takia. Olen huomannut että miehet ovat paljon ulkonäkökeskeisempiä kuin naiset.

Itselleni kelpaisi ruma ja lihava mies paremmin kuin hyvin, mutta edes sellaiset eivät kelpuuta rumia ja lihavia naisia. Minulle tärkeää olisi yhteensopiva luonne ja arvomaailma, ulkonäkö ei ole ollenkaan tärkeää. Mutta sellaista miestä ei vain ole vastaan tullut, joka arvostaisi naisessa luonnetta enemmän kuin ulkonäköä. Nyt kun jo ikääkin on 40 ja risat, alkaa tilanne olla kohdallani toivoton.

No, onneksi elämässä on paljon hyvääkin. Niin paljon kuitenkin, että mieluummin olen tällainen kuin olen, kuin enää hajotan itseäni yrittämällä muokata itseäni miesten asettamien ulkonäkövaatimusten mukaiseksi. Olen tullut siihenkin tulokseen, että ei mulla olisi yhteistäkään sellaisten miesten kanssa, joille kaikkein tärkeintä on naisessa tai edes itsessään hoikkuus.

Vierailija
148/1086 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko rumia naisia muka olla niin paljon kuin tämä ketju antaa ymmärtää? Olin ensin itsekin tulossa kirjoittamaan, että meikatkaa, pukeutukaa ja hoitakaa itseänne niin ette ole rumia, mutta ketjun alkupäässä olleiden kuvien jälkeen vasta ymmärsin mistä on puhe.

Itse en kuitenkaan ole nähnyt livenä yhtäkään oikeasti rumaa naista. Kyllähän niitä googlettamalla löytyy, ja livenäkin vastaan on tullut todella epäedustavia naisia, mutta joista kuitenkin olisi mielestäni mahdollista saada ihan kivannäköisiä tarpeeksi suurella vaivalla.

Vierailija
149/1086 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisin ruma niin ei kyllä kiinnostaisi p*skaakaan mitä mieltä joku mies on asiasta. Olisin kaikilla tavoilla ainakin parempi kuin tuollaisen törkykommentin lausuja. :)

Vierailija
150/1086 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan varma, että teissä kaikissa on jotain kaunista. En ole koskaan tavannut rumaa ihmistä, kaikista löytyy jotain miellyttävää. Jos joku ei teidän potentiaalianne näe, se kertoo paljon enemmän heidän sisäisestä rumuudestaan kuin teidän ulkonäöstänne. Kauneus on katoavaista. Pitäkää päät pystyssä, olette kaikki upeita naisia (ja miehiä).

Vierailija
151/1086 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voijumalauta.

Rumien naisten karut kokemukset... "en päässyt prinsessaksi monacoon".

Onhan nämä vähän absurdeja näin miehen näkökulmasta, kun itse ei ole koskaan saanut edes pillua näiltä rumilta naisilta.

Eli ei niilläkään kovin huonosti voi mennä. Uskon nimittäin, että jos nainen olisi täysin vailla toivoa eikä ikinä olisi saanut miehiltä positiivista huomiota niin kyllä hänelle kelpaisi vähän vaatimattomampikin mies vaikka nyt jossain uudenvuoden juhlissa. Vaan eipä ole näin koskaan käynyt.

Jospa olet ruma?

No sen voi kyllä sanoa varmaksi.

Mutta sitä tuossa takaa ajoinkin, että jos rumilla naisilla menisi niin huonosti, uskoakseni olisin joltakin pillua saanut minäkin. Mutta näillä rumillakin naisilla on miesehdokkaita, joista valita - eli heidän osansa ei ole niin surkea kuin itkuvirret antavat ymmärtää.

Miksi kuvittelet että seksi jonkun kenen tahansa tuntemattoman kanssa olisi prioriteetti mitä nämä keskustelun rumat ihmiset tavoittelevat? Nyt puhutaan naisista, ei teistä miehistä, haloo. Tosin onnea sitten sinullekin sen susiruman 150-kiloisen huonen hygienian seitenkymppisen mummon kanssa, joka saattaisi vaikka sinulle haluta antaa sitä niin kovasti kaipaamaasi p*llua - ihan varmasti saisit pystyyn kun vihdoinkin on tarjolla!

Luulen että jos nainen ei olisi koskaan ollut miehen kanssa eikä saanut huomiota miehiltä niin hänen tekisi kyllä mieli ainakin kokeilla seksiä. Mutta tadaa, sellaisia naisia ei ole, jotka eivät ikinä olisi miestä saaneet!

Ja mummo tänne vaan. Tässä on oltu ilman pillua koko elämä, että kyllä seisoisi vähemmästäkin.

No kuule, mene huoriin niin saat jopa kauniilta naiselta pillua. Tai jos halvemmalla haluat selvitä, mene paikalliseen räkälään ja valkkaa loppuillasta se itseäsi 20 vuotta vanhempi, 150-kiloinen, pöhöttynyt, punakka, pahalta haiseva ja umpikännissä oleva pahasti deekuuntunut pubiruusu matkaasi. Jos ei ekana iltana natsaa, yritä samaa eukkoa seuraavana iltana uudestaan ja tarjoa pari drinkkiä kaupan päälle.

Et varmasti jää ilman pillua jos todella täysin ilman mitään kriteereitä kenet tahansa etäisestikin naista muistuttavan kelpuutat.

LOL, Tekisi sinullekin hyvää kokeilla miehen elämää hiukan.

Ensinnäkin; kuvailemasi kaltaisia pubiruusuja on aika vähän missään. Toisekseen; niille vähän lievemmille pubiruusuillekin joita oikeasti on olemassa, on kyllä ottajia jos jonkinlaisia. Usein vielä ne pubimiehet on hyviä kertomaan juttuja, kokeneita eikä kaikki nyt niin kovin rumiakaan - monella iso leuka, ovat pitkiä ja leveäluustoisia, matalat äänet jne.

Maksullisissa ei tee mieli käydä. Ei se olisi sama asia kuin saada joltain naiselta vapaaehtoisesti.

Vierailija
152/1086 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://i0.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/374/691/dc9.jpg 

anteeksi tälle naiselle kun otin hänet esimerkiksi, mutta kuvitelkaa tämännäköinen nainen kaupungilla, baarissa tms. Ihan sama miten hän laittautuu, niin ei hänestä nyt kaunista saa millään. Kasvonpiirteet ovat yksinkertaisesti rumat. Ei tuohon auta meikit ja hyvä itsetunto. 

Huomasithan, että toi kuva on photoshopattu eli miehen kasvot istutettu naisen vartaloon. Jos tossa olis naisen kasvot, edustavammat kuvat saisi eri kuvakulmasta ja oikeanlaisella meikillä.

Vierailija
153/1086 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen Yael Grobglasia muistuttava. Mulla on hieman liian iso nenä ja hieman liian persoonalliset piirteet. Suomessa mua pidetään jotenkin rumana ja ulkomaalaisen näköisenä. Ensimmäinen "poikaystävä" oli reilusti yli kaksikymppisenä ja hänkin oli yli viisikymppinen duunari, joka petti (itse opiskelin yliopistossa vaikeapääsyistä alaa).

https://www.google.fi/search?q=jane+the+virgin&prmd=ivmn&source=lnms&tb…

Herrajesta! Eihän tuosta saa rumaa edes yrittämällä! Tämä nainen menee aivan selkeästi sinne viehättävä-kategoriaan, tietyissä tilanteissa hän on jopa oikeasti kaunis.

Vierailija
154/1086 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voijumalauta.

Onhan nämä vähän absurdeja näin miehen näkökulmasta, kun itse ei ole koskaan saanut edes pillua näiltä rumilta naisilta.

Eli ei niilläkään kovin huonosti voi mennä. Uskon nimittäin, että jos nainen olisi täysin vailla toivoa eikä ikinä olisi saanut miehiltä positiivista huomiota niin kyllä hänelle kelpaisi vähän vaatimattomampikin mies vaikka nyt jossain uudenvuoden juhlissa. Vaan eipä ole näin koskaan käynyt.

Jospa olet ruma?

Mutta sitä tuossa takaa ajoinkin, että jos rumilla naisilla menisi niin huonosti, uskoakseni olisin joltakin pillua saanut minäkin. Mutta näillä rumillakin naisilla on miesehdokkaita, joista valita - eli heidän osansa ei ole niin surkea kuin itkuvirret antavat ymmärtää.

Miksi kuvittelet että seksi jonkun kenen tahansa tuntemattoman kanssa olisi prioriteetti mitä nämä keskustelun rumat ihmiset tavoittelevat? Nyt puhutaan naisista, ei teistä miehistä, haloo. Tosin onnea sitten sinullekin sen susiruman 150-kiloisen huonen hygienian seitenkymppisen mummon kanssa, joka saattaisi vaikka sinulle haluta antaa sitä niin kovasti kaipaamaasi p*llua - ihan varmasti saisit pystyyn kun vihdoinkin on tarjolla!

Luulen että jos nainen ei olisi koskaan ollut miehen kanssa eikä saanut huomiota miehiltä niin hänen tekisi kyllä mieli ainakin kokeilla seksiä. Mutta tadaa, sellaisia naisia ei ole, jotka eivät ikinä olisi miestä saaneet!

Ja mummo tänne vaan. Tässä on oltu ilman pillua koko elämä, että kyllä seisoisi vähemmästäkin.

No kuule, mene huoriin niin saat jopa kauniilta naiselta pillua. Tai jos halvemmalla haluat selvitä, mene paikalliseen räkälään ja valkkaa loppuillasta se itseäsi 20 vuotta vanhempi, 150-kiloinen, pöhöttynyt, punakka, pahalta haiseva ja umpikännissä oleva pahasti deekuuntunut pubiruusu matkaasi. Jos ei ekana iltana natsaa, yritä samaa eukkoa seuraavana iltana uudestaan ja tarjoa pari drinkkiä kaupan päälle.

Et varmasti jää ilman pillua jos todella täysin ilman mitään kriteereitä kenet tahansa etäisestikin naista muistuttavan kelpuutat.

Ensinnäkin; kuvailemasi kaltaisia pubiruusuja on aika vähän missään. Toisekseen; niille vähän lievemmille pubiruusuillekin joita oikeasti on olemassa, on kyllä ottajia jos jonkinlaisia. Usein vielä ne pubimiehet on hyviä kertomaan juttuja, kokeneita eikä kaikki nyt niin kovin rumiakaan - monella iso leuka, ovat pitkiä ja leveäluustoisia, matalat äänet jne.

Maksullisissa ei tee mieli käydä. Ei se olisi sama asia kuin saada joltain naiselta vapaaehtoisesti.

Tirsk, leukamies bongattu! :D Korvasit vaan sanan jykevä tällä kertaa isolla.

Vierailija
155/1086 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää ajatelko itseänne rumana :(

No ainakin useimmat lempeä ääniset ja aidosti hyväntahtoisen naiset ovat useimmiten kasvoistaa rumempia. Mutta jos pebaa tai tissiä löytyy niin senkin puolen unohtaa helposti.

Juu, ja todellisuudessa pubiääniset piikikkäät rääväsuiset naiset ovat niitä kaikkein kauneimpia kasvoiltaan sekä tietenkin vartaloiltaan. Voi sitä ultimaattisen kauneuden määrää mikä heissä tiivistyy.

Vierailija
156/1086 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voijumalauta.

Kaikkien naisten (tai miesten) moraali ei vain taivu yhdenillan juttuihin, vaikka olisi kuinka epätoivoinen olo. Itse en ole mikään kaunotar, mutta kaiketi susirumakaan. Miehet eivät juuri osoita kiinnostusta. En ole koskaan seurustellut. Panetus on suoraan sanottuna karmivaa, epätoivoista ja järjen vievää, mutta en halua harrasta enää vapaata seksiä, vaan haluan rakastella miehen kanssa parisuhteessa. Tähän tuskin on mahdollisuutta, olen 26-v, enkä ole koskaan seurustellut. Epätoivoisillakin voi olla tietyt moraaliarvot. Se ei silti vähennä kärsimyksen määrää.

Vierailija
157/1086 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voijumalauta.

Jospa olet ruma?

Tirsk, leukamies bongattu! :D Korvasit vaan sanan jykevä tällä kertaa isolla.

Iso ja vaikka nyt jykevä leuka on yksi keskeisimpiä asioita, jotka tekevät miehestä naisten silmissä miellyttävän.

Vierailija
158/1086 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kasvot on ihan ok, kauniit siniset silmät ja pitkät ripset, joista usein saankin kehuja. Ongelmani on se, että olen lihava. Viime vuosina ongelma on vain pahentunut masennuksen ja syömishäiriön myötä. 

Mulla on yks kaveri, joka on todella kaunis. Baareissa käynti on hänen kanssaan yhtä tuskaa. Miehiä tulee illan aikana useampi samaan pöytään kanssamme kysyen saako kaverilleni tajota juoman.  Minulta eivät tietenkään kysy. Olen kuin ilmaa. Aina. 

Lähestyn kolmeakymppiä, ja olen edelleen neitsyt. Mahdollisuuksia seksiin on kuitenkin ollut. Nämä ehdotukset tulevat yleensä pilkun aikaan miehiltä, jotka eivät kauniimpia naisia ole saanut mukaansa ja ajattelevat, että olen helppo. Vaikka olenkin hieman epätoivoinen, joku taso minullakin on. 

Vierailija
159/1086 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voijumalauta.

Jospa olet ruma?

Eikö sinulla ole varaa maksullisiin??

Vierailija
160/1086 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on huono iho ja iso nenä. Olen tosi ruma etenkin ilman meikkiä. Ongelma on että herätän huomiota ihan missä tahansa kuljen, koska olen aika pitkä, todella hoikka ja jalkani on ihanan pitkät ja kapeat. Niin ja pitkät paksut hiukset. Ongelma tosiaan on naama. Kerran olin lenkillä ja kolme teinipoikaa pyöräili vastaan. Kun menivät ohitse, kuulin kun yksi heistä sanoi toisille: "Kauempaa näytti hyvältä mutta se oliki näppynaama!" Minulla ei tosiaan ole näppyjä, vaan rasvainen iho ja jäätävän kokoiset ihohuokoset ja epäpuhdas ja ihmeen väärinen iho.

Aina kun tulee kaupungilla vastaan miehiä ja melkein joka kerta saan kuulla "hyi saatana."

Sepä tässä on, että miehet katsovat minua ensin pitkään, koska saatan nopealla vilkaisulla näyttää hyvältä, mutta kun vähänkin enemmän katsoo, niin huomaa järkyttävän ihon ja hirveän valtavan nenän !

Joinai päivinä en vain voi yksinkertaisesti mennä ulos ja ruuhkabusseissa/kaupoissa jne minulla alkaa kädet täristä ja hikoilen..

Yksi päivä erehdyin bussiin joka oli täpötäynnä lukiolaisia.. Huomasin kun yksi tytöistä alkoi kuvata minua puhelimellaan ja näytti niitä sitten kavereilleen.. ja kikattivat minkä ehtivät. Millehän ugly-sivustolle päädyin.. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän