Rumat naiset - avaudutaan tänne kokemuksistamme
Tänne saa avautua nöyryyttävistä ja kipeistä hetkistään, minä aloitan.
Olin pääsykokeissa, tehtävänä oli esitellä muille jumppaliike. Jokaiseen liikkeeseen piti pyytää avustaja ryhmästä. Yksi poika viittoili itsensä avustajaksi jokaiselle kauniille tytölle. Kun tuli minun vuoroni, hän ei yhtäkkiä tullutkaan innolla auttamaan, lopulta eräs vanhempi nainen tuli avustajakseni. Tapauksesta tulee vieläkin ahdistava olo, se oli niin nöyryyttävää kaikkien edessä.
Toinen tapaus on kanssa syöpynyt mieleeni erittäin ahdistavana. Tapasin mieheni kavereiden naiset ensimmäistä kertaa. Oli todella nöyryyttävää kun esiin astelee kaksi hoikkaa ja upeaa alle parikymppistä naista, olin todella nolona mieheni puolesta, koska itse olen aivan toista maata. Minun oli pakko poistua jossain kohtaa, ahdistus ja häpeä alkoi olla niin suurta. Itkin yöllä ahdistustani, miksi minulle on annettu näin kamalat kasvot...
Kommentit (1086)
Mulle naurettiin päin naamaa, kun kerroin yläasteella, että minulla on poikaystävä. Ei noin rumalla voi kuulemma olla ketään. Ja joo, kiusattiin koulussa ja nimenomaan ulkonäöstä. Kärsin todella pahasta aknesta...
Ihon parannuttua lihoin pillereistä normaalipainon ylärajoille. Seurustelin silloin, mutta ruman miehen kanssa, joka bussissa täysin avoimesti kuolasi ja yritti iskeä nättejä tyttöjä, vaikka minä istuin vieressä.
Sairastuin syömishäiriöön, kiinnitin pakonomaisesti huomiota ulkonäkööni ja urheilin 6-7 päivänä viikossa. Sain vihdoin huomiota laihalla olemuksellani, meikillä sai aknearvet hyvin peittoon. Joo, olin ulkoisesti huomattavasti kauniimpi, mutta sisäisesti helvetin rikki.
Olen kokenut molemmat puolet: olla niin ruma, että itkin joka päivä kun katsoin peiliin ja sen jälkeen olin huomattavasti kauniimpi niin, että jouduin todella törkeiden seksuaalisten ahdisteluuden kohteeksi.
Jätti jäljet, molemmat. Vihaan pinnallisuutta ja sitä, että saan parempaa kohtelua laittautuneena. Vihaan tympeää kohtelua, jos olen ilman meikkiä lötkövaatteissa liikenteessä. Vihaan miehiä, jotka ihastuvat ulkonäkööni, mutta meikkaan, jos haluan tulla näkyväksi. Helvetin kaksijakoista.
Mua on luultu lesboksi aina. Kun en miehien kanssa liikkunut.
Pahinta kun kerran sitten lähdin yhden lesbon kanssa, vaikka olen hetero.
Kuvottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voijumalauta.
Rumien naisten karut kokemukset... "en päässyt prinsessaksi monacoon".Onhan nämä vähän absurdeja näin miehen näkökulmasta, kun itse ei ole koskaan saanut edes pillua näiltä rumilta naisilta.
Eli ei niilläkään kovin huonosti voi mennä. Uskon nimittäin, että jos nainen olisi täysin vailla toivoa eikä ikinä olisi saanut miehiltä positiivista huomiota niin kyllä hänelle kelpaisi vähän vaatimattomampikin mies vaikka nyt jossain uudenvuoden juhlissa. Vaan eipä ole näin koskaan käynyt.Jospa olet ruma?
No sen voi kyllä sanoa varmaksi.
Mutta sitä tuossa takaa ajoinkin, että jos rumilla naisilla menisi niin huonosti, uskoakseni olisin joltakin pillua saanut minäkin. Mutta näillä rumillakin naisilla on miesehdokkaita, joista valita - eli heidän osansa ei ole niin surkea kuin itkuvirret antavat ymmärtää.
Miksi kuvittelet että seksi jonkun kenen tahansa tuntemattoman kanssa olisi prioriteetti mitä nämä keskustelun rumat ihmiset tavoittelevat? Nyt puhutaan naisista, ei teistä miehistä, haloo. Tosin onnea sitten sinullekin sen susiruman 150-kiloisen huonen hygienian seitenkymppisen mummon kanssa, joka saattaisi vaikka sinulle haluta antaa sitä niin kovasti kaipaamaasi p*llua - ihan varmasti saisit pystyyn kun vihdoinkin on tarjolla!
Luulen että jos nainen ei olisi koskaan ollut miehen kanssa eikä saanut huomiota miehiltä niin hänen tekisi kyllä mieli ainakin kokeilla seksiä. Mutta tadaa, sellaisia naisia ei ole, jotka eivät ikinä olisi miestä saaneet!
Ja mummo tänne vaan. Tässä on oltu ilman pillua koko elämä, että kyllä seisoisi vähemmästäkin.
Eikö sinulla ole varaa maksullisiin??
Siis mitä vittua!? On ihan eri asia jos joku nainen antaa vapaaehtoisesti kuin se että joudun maksamaan siitä sille.
Siinähän on se sama ero kuin että nainen haluaisi seurustelusuhteen ja siinä seksiä - ei yhden illan juttua, jota ehkä olisi tarjolla. Ja mies haluaa siis ei maksullista. Molemmat haluaa, jotain mitä ei ole tarjolla ja hylkää sen vaihtoehdon mikä on tarjolla. Ja tähän on siis molemmilla sukupuolilla täysi oikeus.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on huono iho ja iso nenä. Olen tosi ruma etenkin ilman meikkiä. Ongelma on että herätän huomiota ihan missä tahansa kuljen, koska olen aika pitkä, todella hoikka ja jalkani on ihanan pitkät ja kapeat. Niin ja pitkät paksut hiukset. Ongelma tosiaan on naama. Kerran olin lenkillä ja kolme teinipoikaa pyöräili vastaan. Kun menivät ohitse, kuulin kun yksi heistä sanoi toisille: "Kauempaa näytti hyvältä mutta se oliki näppynaama!" Minulla ei tosiaan ole näppyjä, vaan rasvainen iho ja jäätävän kokoiset ihohuokoset ja epäpuhdas ja ihmeen väärinen iho.
Aina kun tulee kaupungilla vastaan miehiä ja melkein joka kerta saan kuulla "hyi saatana."
Sepä tässä on, että miehet katsovat minua ensin pitkään, koska saatan nopealla vilkaisulla näyttää hyvältä, mutta kun vähänkin enemmän katsoo, niin huomaa järkyttävän ihon ja hirveän valtavan nenän !Joinai päivinä en vain voi yksinkertaisesti mennä ulos ja ruuhkabusseissa/kaupoissa jne minulla alkaa kädet täristä ja hikoilen..
Yksi päivä erehdyin bussiin joka oli täpötäynnä lukiolaisia.. Huomasin kun yksi tytöistä alkoi kuvata minua puhelimellaan ja näytti niitä sitten kavereilleen.. ja kikattivat minkä ehtivät. Millehän ugly-sivustolle päädyin.. :(
Kuule harkitse nenäleikkausta , sillä kuulostat siltä kuin asia korjutuisi noinkin pienellä vaivalla:)!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voijumalauta.
Rumien naisten karut kokemukset... "en päässyt prinsessaksi monacoon".Onhan nämä vähän absurdeja näin miehen näkökulmasta, kun itse ei ole koskaan saanut edes pillua näiltä rumilta naisilta.
Eli ei niilläkään kovin huonosti voi mennä. Uskon nimittäin, että jos nainen olisi täysin vailla toivoa eikä ikinä olisi saanut miehiltä positiivista huomiota niin kyllä hänelle kelpaisi vähän vaatimattomampikin mies vaikka nyt jossain uudenvuoden juhlissa. Vaan eipä ole näin koskaan käynyt.Jospa olet ruma?
Mutta sitä tuossa takaa ajoinkin, että jos rumilla naisilla menisi niin huonosti, uskoakseni olisin joltakin pillua saanut minäkin. Mutta näillä rumillakin naisilla on miesehdokkaita, joista valita - eli heidän osansa ei ole niin surkea kuin itkuvirret antavat ymmärtää.
Miksi kuvittelet että seksi jonkun kenen tahansa tuntemattoman kanssa olisi prioriteetti mitä nämä keskustelun rumat ihmiset tavoittelevat? Nyt puhutaan naisista, ei teistä miehistä, haloo. Tosin onnea sitten sinullekin sen susiruman 150-kiloisen huonen hygienian seitenkymppisen mummon kanssa, joka saattaisi vaikka sinulle haluta antaa sitä niin kovasti kaipaamaasi p*llua - ihan varmasti saisit pystyyn kun vihdoinkin on tarjolla!
Luulen että jos nainen ei olisi koskaan ollut miehen kanssa eikä saanut huomiota miehiltä niin hänen tekisi kyllä mieli ainakin kokeilla seksiä. Mutta tadaa, sellaisia naisia ei ole, jotka eivät ikinä olisi miestä saaneet!
Ja mummo tänne vaan. Tässä on oltu ilman pillua koko elämä, että kyllä seisoisi vähemmästäkin.
No kuule, mene huoriin niin saat jopa kauniilta naiselta pillua. Tai jos halvemmalla haluat selvitä, mene paikalliseen räkälään ja valkkaa loppuillasta se itseäsi 20 vuotta vanhempi, 150-kiloinen, pöhöttynyt, punakka, pahalta haiseva ja umpikännissä oleva pahasti deekuuntunut pubiruusu matkaasi. Jos ei ekana iltana natsaa, yritä samaa eukkoa seuraavana iltana uudestaan ja tarjoa pari drinkkiä kaupan päälle.
Et varmasti jää ilman pillua jos todella täysin ilman mitään kriteereitä kenet tahansa etäisestikin naista muistuttavan kelpuutat.
LOL, Tekisi sinullekin hyvää kokeilla miehen elämää hiukan.
Ensinnäkin; kuvailemasi kaltaisia pubiruusuja on aika vähän missään. Toisekseen; niille vähän lievemmille pubiruusuillekin joita oikeasti on olemassa, on kyllä ottajia jos jonkinlaisia. Usein vielä ne pubimiehet on hyviä kertomaan juttuja, kokeneita eikä kaikki nyt niin kovin rumiakaan - monella iso leuka, ovat pitkiä ja leveäluustoisia, matalat äänet jne.Maksullisissa ei tee mieli käydä. Ei se olisi sama asia kuin saada joltain naiselta vapaaehtoisesti.
Tirsk, leukamies bongattu! :D Korvasit vaan sanan jykevä tällä kertaa isolla.
Iso ja vaikka nyt jykevä leuka on yksi keskeisimpiä asioita, jotka tekevät miehestä naisten silmissä miellyttävän.
Ja miinustetaan, vaikka kaikilla naisten haavemiehillä on iso leuka ja ko. asia lienee tutkimuksinkin todennettu.
Ei tätä keskustelua täällä voi ottaa tosissaan kun palstamammat ovat ihan periaatteesta aina eri mieltä kuin joku mieskommentoija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kaunis. Mut arvatkaapa mitä. Se on suurimmaksi osaksi vain stailausta,johon pystyy ihan kuka tahansa.
En halus lytätä kokemuksianne,maailma on hirveän ulkonäkökeskeinen paikka. Tiedän säästyneeni monelta harmilta ihan vain naamakertoimen mukaan.
Mutta nyt siihen itse aiheeseen. En usko,että rumuutta on. On vain ihmisiä,jotka eivät osaa tuoda parhaita puoliaan esille. Täällä moni on sanonut,että on ruma vartalo. Olisiko kuitenkin niin,että ostat vaatteita,jotka eivät leikkaukseltaan,väreiltään tai tyyliltään sovi juuri sinun vartalollesi pätkääkään?
Minulla on esim.todella(siis ihan todella)riippuvat ja pienet rinnat. Siksi ostan vain sellaisia rintsikoita,jotka nostavat niitä ylöspäin ja harvoin käytän esim.peplum-tyylisiä paitoja tai lyhyitä takkeja,koska ne vain korostaisivat tätä vartaloni "epäkohtaa".
Minulla oli myös joskus ihan kauhean värinen tukka. Näytin ihan väsyneeltä,sellaiselta,joka ei ole käynyt suihkussa viikkoihin. Sen sijaan,että värjäilin kotona,menin asiansa tuntevalle kampaajalle. Nuorelle,joka on käynyt koulutuksissa ihan lähiaikoina ja osasi kunnostaa mallin ja värin tähän päivään. Ette voi uskoa miten erilaiselta näytin!
Lisäksi opettelin meikkaamaan. Tai lähinnä vähentämään turhan raskasta meikkiä. Ostin omalle ihotyypille sopivan meikkivoiteen. Jo se,että ihoni punakkuus ja tummat silmänaluset katosivat teki ihmeitä! Opettelin piirtämään kulmat (suosittelen sitä Lumenen kynää) ja käytän arkena tämän lisäksi vain poskipunaa ja ripsaria. Ripsari maksoi Tokmannilla 4€(Lumene)eli mikään rikas ei tarvitse olla.
Huolehdin myös,että hygienia on kohdallaan. Harjaan hampaat valkaisevalla tahnalla ja suihkautin aamulla hajuvettä. Tuntuu heti paljon paremmalle!
Suosittelen rohkeasti kysymään ammattilaiselta apua. Minä olen pyytänyt niin meikkiosastolla kuin vaatekauppassakin myyjän apua. Ja kertonut budjetin. Jos haluan maksaa max.20€ meikkivoiteesta,en häpeä sanoa sitä. Koska sillä hinnalla saa jo tosi hyvän.
https://1.bp.blogspot.com/_wg2mnzIH9mI/TJ_SZubZdkI/AAAAAAAAHFI/MnjpqRTZ…
Stailaapa siitä. Veikkaan nimittäin että tähän ketjuun on kirjoittanut jotain tuon tyyppisiä, mutta kaikilla hampailla toki.
Hammaslääkärin kautta stailaajalle, niin kyllä tuosta tytöstä nätti saadaan helposti. Tukka ja lasit vain hämää. Minäkin osaisin. Jos kasvonpiirteet ovat tavalliset niin kenestä tahansa saa kauniin. Hankalampi tilanne on niillä joiden piirteet ovat vahvat ja epätavalliset, kuten monilla tässä ketjussa uskoisin.
Minun on helppo uskoa jokaisen ruman naisen kokemuksia tässä ketjussa.
En itsekään ole mikään kedon kaunein kukkanen. Itse asiassa ulkonäköni on ilmeisesti jotenkin provosoiva vaikka pidän itseäni aika tavallisen näköisenä. Olen huomattavan lyhyt, siitä saan edelleen aikuisiässä säännöllisesti törkeääkin kommenttia. Vartaloni on hyvä, olen sellainen taskuvenus (joskin pienehköillä rinnoilla) ja osaan kyllä halutessani pukeutua vartaloni parhaita puolia korostaen. Mutta kasvoissani on pari rumuuspiirrettä jotka ilmeisesti tipauttavat minut sinne "ei tarpeeksi kaunis parisuhteeseen" -kategoriaan. Olen saanut olla sinkkuna jo vuosikausia. Seurustelin kyllä nuorempana, useampaankin otteeseen. En vaan ole kolmekymppisenä enää yhtä hehkeä, juna taisi mennä jo.
Minulla tosiaan on aika erikoinen nenä ja jotenkin epäsuhdat kasvonpiirteet. Mikään piirre ei nenää lukuunottamatta ole itsessään ruma, mutta jotenkin mittasuhteet vaan eivät ole oikeat. Näyttäisin heti paremmalle jos nenäni yksinkertaisesti olisi vähän pienempi ja posket vähän kapeammat. Tai sitten kaikki muukin kasvoissani olisi jotenkin isompaa, jolloin nenäkään ei näyttäisi enää niin isolle. Jos ottaisin valokuvan jokaisesta kasvonpiirteestäni erikseen ei kukaan näkisi niissä yksittäisissä piirteissä mitään omituista, yhteen ne vaan eivät sovi. En kuitenkaan ole valmis menemään mihinkään kauneusleikkaukseen, nekin voi mennä pieleen ja mielummin laitan rahat vaikkapa matkusteluun. Ja mikään kauneusleikkauskaan ei kuitenkaan takaa sitä että voisin löytää miehen joka olisi valmis vakiintumaan kanssani ja perustamaan perheen. Ja entäs sitten ne lapset, entä jos lapsi perii epäsuhtaiset kasvot?
Minulle on huudeltu törkeyksiä kadulla. Kouluikäisenä ulkonäköäni haukkui sekä luokkani tytöt että pojat. Olen kuullut esimerkiksi tällaisia kommentteja: "sulla on jotenkin pieni naama mutta iso nenä","sä oot lyhyt mut sulla on leveä nenä" jne. Samaan aikaan kuitenkin koen jatkuvasti seksuaalista häirintää ja kerään kaikenmoisia pervoja puoleeni. Olen siis riittävän "kaunis" ahdisteltavaksi ja riittävän "kaunis" olemaan jonkun runkkausalusta, mutta en tarpeeksi kaunis jotta joku voisi minusta vakavissaan kiinnostua. Kyllä minua aina joku söpöksi tai seksikkääksi sanoo, mutta sitten ei kuitenkaan ole kiinnostunut oikeasti yhtään enempää. Mielummin olen siis yksin.
Niin ja minullakin on näitä hämmentäviä kokemuksia, missä mies alkaa yhtäkkiä kertoa ihan randomissa tilanteessa että hän seurustelee/on naimissa tms. Ja siis aivan normaalin kanssakäymisen lomassa, näin on käynyt esimerkiksi koulun ruokalassa. Eli monet miehet jostain syystä selvästikin pelkäävät että voisin heistä kiinnostua. Harmillista huomata olevansa niin vastenmielinen joidenkin silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Maksullisissa ei tee mieli käydä. Ei se olisi sama asia kuin saada joltain naiselta vapaaehtoisesti.
Ei tietenkään ole. Kuten ei parisuhdetta haluavalle naisellekaan ole sama asia päästä silloin tällöin hetken huviksi jonkun kännisen baarireinon petiin. Mutta jos tämä baarireinon hetken panopuuna oleminen on sinusta rumille naisille varteenotettava vaihtoehto kun parisuhdetta ei ole saatavilla, niin kai sinulle se maksullinen pillu on ihan samoin varteenotettava vaihtoehto, jollei maksutonta ole saatavilla?
Pienenä olin ihan söpö mutta joskus siinä kouluun mennessä aloin rumentua. En sitä itse huomannut, mutta ehkä n. 2. tai 3. luokalla tajusin, että pojat eivät pidä minusta. 4. luokalla sain silmälasit ja se lisäsi rumuuttani. Kukaan ei tykännyt minusta eikä halunnut tanssia esim. koulun diskossa kanssani. Myös lapsuuden kaverit kaikkosivat, koska olin ruma. Minua ei siis ihan kauheasti kiusattu, mutta en ollut mitään, olin ilmaa ja jotkut pojat eivät edes puhuneet minulle.
Yläasteella rumaksi haukkuminen lisääntyi siis lähinnä poikien puolelta, mutta tytötkin vähättelivät ulkonäköäni. Eräs poika joutui kuvaamataidon tunnilla istumaan vastapäätä minua ja piti kättä lippana silmien edessä, jotta ei näkisi minua. Kuulin, kuinka ihmiset ihmettelivät, että miten minä olen niin ruma ja siskoni on niin kaunis.
Ensimmäinen poikaystävä minulla oli lukiossa abivuonna. Kuinka ollakaan, hän tuntui olevan kanssani vain koska oli kiinnostunut kauniista kaveristani... On minulla muutama mies ollut, mutta he ovat pitäneet enemmän luonteestani, yllättäen. Ei niin, että se olisi jotenkin paha asia, mutta olisihan se kiva olla myös viehättävä miehen silmissä.
Yleensäkin olen se tyyppi, joka jää yksin. Koulussa, opiskeluissa, työpaikalla. Tai joudun silmätikuksi poikkeavan ulkonäön takia. Kauniit ihmiset suhtautuvat jotenkin alentuvasti ja jotkut tuntuvat pitävän minua jotenkin tyhmänä/yksinkertaisena. En tiedä ahdistelusta mitään, muuta kuin sen että haukutaan yleisillä paikoilla. Harvassa on ollut huohottajat ja lääppijät, ei niin että niitä kaipaisin. Lisäksi myös omat perheenjäsenet ovat naureskelleet ulkonäölleni, siskon lapsi usein pienempänä arvosteli ulkonäköäni ja usein lapset jäävät tuijottamaan.
Koen, että olen oppinut laittamaan itseäni vähän "normaalimman" näköiseksi. Käytän piilolinssejä voimakkaiden miinuslinssien vuoksi, olen opetellut meikkaamaan niin, että korostan parempia puolia ja häivytän huonompia puolia, laitan hiukset myös niin että ne korostavat ja peittävät. Koen silti olevani ruma, vaikka en enää sitä niin paljon kuule. Etenkin miesten kanssa olen kuitenkin erittäin epävarma. En voi koskaan uskoa, että kukaan voisi pitää minua oikeasti fyysisesti viehättävänä. Kun katson peiliin, en näe itse itseäni niin rumana, kuin mitä voisi kuvitella kaikesta siitä haukkumisesta jota olen saanut osakseni. Ilmeisesti en näe itseäni niistä kulmista kuin muut.
En käy nykyisin juuri missään, koska en jaksa kuunnella ulkonäkökommentteja. Lähinnä käyn töissä ja ulkoilemassa. Baareissa en käy enkä yritä tutustua miehiin. Pari vuotta sitten eräs tuntematon mies näytti kiinnostuksen merkkejä, mutta hän ei ollut kunnolla nähnyt minua. Tiesin, että hän on minulle ihan liian komea, joten olin kuin en huomaisikaan. Sitten kerran kun hän näki minut paremmin lähempää, tuijotti jonkun aikaa ja lähti sitten lähes juoksemaan karkuun. Sen jälkeen hän ei ollut näkevinäänkään minua.
Olen ajatellut, että menen plastiikkakirurgille tai siis olen jo käynyt konsultaatiossa ja saanut arvion tilanteesta. Lähinnä ajatuksena on muuttaa nenän muotoa, joka plastiikkakirurginkin mielestä oli poikkeava ja epäsymmetrinen. Nenän muodon ja asennon muuttamisella kasvoni näyttävät yllättävän paljon paremmilta. En siis mene leikkaukseen sen takia, että haluaisin välttämättä olla kauniimpi, vaan enemmänkin normaali ja että saisin kulkea rauhassa kaupungilla.
Aivan järkyttäviä kokemuksia. En olisi ikinä uskonu. Olen siis ollu kaunis ja en ole kokenu mitään tällaista enkä suoraan sanottuna tiennyt tällaista olevan olemassakaan. Nyt on 40 + mittarissa ja ihan oikea rupsahdus tullut (kasvonpiirteet veltostuneet ja kauneus oikeasti kadonnut), joten pystyn samaistumaan tähän "olen kuin ilmaa" ja "kukaan ei huomaa minua". Ja kadulla nopeasti käännetään pää pois, jos katse saattaa kohdata. Kukaan ei missään enää katso pitkään, kukaan ei tule juttusille, ja tosiaan, kun kävelen kaupoissa, tuntuu että olisin läpinäkyvä. Naiset eivät enää katso nenänvartta pitkin yms. Baareissa en enää käy, en tiedä millainen kohtelu olisi rupsahtaneelle naiselle. Varmaan samanlainen kuin rumille.
Mä en mielestäni ole edes ruma vaan ihan kohtalaisen nätti, mutta... Mulla oli yhden illan juttu ja miehellä ei oikein seissyt. Kuulin jälkeenpäin yhteiseltä kaveriltamme, että se johtui ulkonäöstäni.
Teininä bileissä olin yksin yhdessä huoneessa, johon asteli eräs tuttu poika. Joku paiskasi huoneen oven kiinni siten, että jäimme pojan kanssa kaksin. Poika alkoi paniikissa huutaa "hyi vittu en todellakaan jää tuon kanssa tänne!" ja lähti äkkiä pois.
Teininä minulla oli myös kaveri, jota kaikki pojat himoitsivat. Minä olin sitten vain kuin ilmaa hänen rinnallaan. Joskus sain osakseni tosin halveksivia katseita, muuta huomiota juuri en.
Käyttäjä3474 kirjoitti:
Mä en mielestäni ole edes ruma vaan ihan kohtalaisen nätti, mutta... Mulla oli yhden illan juttu ja miehellä ei oikein seissyt. Kuulin jälkeenpäin yhteiseltä kaveriltamme, että se johtui ulkonäöstäni.
Ei kukaan usko potenssihäiriöstä kärsivän miehen valheita..
Vierailija kirjoitti:
Minullakin tuli paha mieli kaikista kommenteista. En kuulu rumimpien joukkoon, mutta tiedän miltä tuntuu iva ja porukan ulkopuolelle jääminen, koska olen puoliksi espanjalaisen näköinen (isä). Ei nykyään rasistisesti kohdella, mutta jäi minulle teininä siitä silti arvet.
Näin äkkiä ajateltuna pitäisin puoliksi espanjalaisen näköistä todella kauniina!
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä3474 kirjoitti:
Ei kukaan usko potenssihäiriöstä kärsivän miehen valheita..
No ei varmaan, mutta kyseinen mies oli hyvännäköinen ja minä olin epävarma 18-vuotias. Mitä siinä voi kuin uskoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voijumalauta.
No kuule, mene huoriin niin saat jopa kauniilta naiselta pillua. Tai jos halvemmalla haluat selvitä, mene paikalliseen räkälään ja valkkaa loppuillasta se itseäsi 20 vuotta vanhempi, 150-kiloinen, pöhöttynyt, punakka, pahalta haiseva ja umpikännissä oleva pahasti deekuuntunut pubiruusu matkaasi. Jos ei ekana iltana natsaa, yritä samaa eukkoa seuraavana iltana uudestaan ja tarjoa pari drinkkiä kaupan päälle.
Et varmasti jää ilman pillua jos todella täysin ilman mitään kriteereitä kenet tahansa etäisestikin naista muistuttavan kelpuutat.
Ensinnäkin; kuvailemasi kaltaisia pubiruusuja on aika vähän missään. Toisekseen; niille vähän lievemmille pubiruusuillekin joita oikeasti on olemassa, on kyllä ottajia jos jonkinlaisia. Usein vielä ne pubimiehet on hyviä kertomaan juttuja, kokeneita eikä kaikki nyt niin kovin rumiakaan - monella iso leuka, ovat pitkiä ja leveäluustoisia, matalat äänet jne.Maksullisissa ei tee mieli käydä. Ei se olisi sama asia kuin saada joltain naiselta vapaaehtoisesti.
Kas kas, itse aloit vähättelemään rumien naisten kokemuksia, mutta kovin puolustuskannalle heittäydyit, kun sait pikkuisen maistaa omaa lääkettäsi. ;D Eikö se vähättely tuntunutkaan niin kivalta, kun itse jouduit ottavaksi osapuoleksi?
"Tekisi sinullekin hyvää kokeilla miehen elämää hiukan."
Hyvä neuvo. Sääli ettet itse pystynyt sitä ketjussa noudattamaan. Vai eikö sinulle tullut mieleenkään, että ehkä sinäkin olisit voinut yrittää asettua rumien naisten saappaisiin sen sijaan, että tulet tällaiseen ketjuun kertomaan kuinka niillä rumilla naisilla ei niin kovin huonosti voi mennä, kunhan vaan eivät kelpuuta vaatimattoman näköisiä miehiä.
"Ensinnäkin; kuvailemasi kaltaisia pubiruusuja on aika vähän missään."
Ainoastaan Itäisen Helsingin ja Vantaan lähiöiden paskaräkälöissä jopa suht runsaasti. Baarimikon hommissa ei voi olla huomaamatta. Sinä käyt selvästi liian tasokkaissa paikoissa jollet tuollaisiin pubiruusuihin ole törmännyt. En toki sitä ihmettele, en minäkään vapaa-aikaani niihin räkälöihin lähtisi viettämään.
"Maksullisissa ei tee mieli käydä. Ei se olisi sama asia kuin saada joltain naiselta vapaaehtoisesti."
Okei. Tähän on helppo vastata tavoilla, joita sinä varmasti arvostat kovasti:
1) Ei sinullakaan kovin huonosti voi mennä. Uskon nimittäin, että jos mies olisi täysin vailla toivoa eikä ikinä olisi saanut naisilta positiivista huomiota niin kyllä hänelle kelpaisi maksullinenkin nainen.
2) Luulen että jos mies ei olisi koskaan ollut naisen kanssa eikä saanut huomiota naisilta, niin hänen tekisi kyllä mieli ainakin kokeilla seksiä, vaikka sitten maksullisen kanssa.
Kummasta vastauksesta tykkäsit enemmän, näin itseesi kohdistuneena?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on pikkujuttu noihin ketjun huutelijoihin verrattuna, mutta töissä ahdistaa se, että miehet eivät uskalla jutella minulle normaalisti. Joko keskusteluun tuodaan heti esiin oma vaimo/tyttöystävä (eikä millään luontevalla tavalla) tai sitten yritetään liueta paikalta tai olla huomioimatta kokonaan.
Sama kohdistuu myös sinkkuihin. Raivostuttaa, kun itsellä ei ole mitään aikomustakaan koskea varattuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen ns kaunis ja inhoan sen hokemista koko aika joka päivä joka suunnalta. Tein ratkaisun mennä maan alle en kestänyt enää. Elän siis kuin ns ruma :?) nainen mutta vain siksi että saisin olla normaalisti. Ette usko miten se suuhun tuleminen oksettaa :(! Se todellla oksettaa älykästä naista ja se ulkonäöstä vaahtominen. Ja sitten se kilpailu kuka saa olla lähimpänä ja tulla luokseni.
Ns rumat ette uskokaan kuinka paljolta kakkelilta säästytte. Saatte normaalin elämän. Odotan sitkeästi rumistuvani ja pian. Että saan viettäö normielämää. Vain sellaista haluan ja kaipaan. En epätervettä hulluksitulemista miehen taholta.
No perustelkaapa alapeukutukset tähän? On todella ällöttävää jos jokaikinen mies kuolaa perään eikä itse koskaan saa edes tilaisuutta itse valita sitä miestä kun tunkijoita on liikaa. Tämä on vaan tilanne. Ahdistaa todella paljon. Olen ratkaissut asian paksusankalaseilla ja otsiksella ja se ei auta paljoakaan. Kaikenlaiset säkit ja kääreet nekään ei auta. Aina joku tirkistää yksityisalueen sisään ja sanoo ällöttävästi jotain imelää.
Tämä on todellinen ongelma eikä yhtään kiva . Kokisittepa itse.
Olen perheestä joss ulkonäkö oli se vihonviimeinne juttu jolle laitettiin mitään painoarvoa ja olin tottunut sellaiseen en tällaiseen kaiken seksityttävään kulttuuriin. Ahdistaa ettei kukaan näe ihmistä kuoren alla.samat kokemukset kauniina naisena :/ kasvonpiirteet hyvät ja kroppa todella naisellinen eikä ylimääräistä juurikaan ole.tämä laihuus tuntuu joskus herättävän kateutta...kukaan ruma nainen ei tiedä miltä tuntuu olla kaunis ja millaisia ongelmia se voi myös tuoda.enkä todellakaan saa paljon miehiä, mutta seksuaalista huomiota kyllä.miehet katselee ja lähestyy seksi mielessä, mutta mitään muuta ei haluta.pidetään tyhjäpäänä ja pinnallisena eikä nähdä että ihmisiä mekin ollaan.ulkonäkö ei välttämättä aina ole syynä kaikkeen kohteluun, mutta usein se on ainakin osallisena.eniten häiritsee jatkuvat kehut ulkonäöstä, kun minua se ei imartele, että kehutaan kauniiksi.kauniiksi kehuu sekä naiset että miehet.usein kehutaan myös seksikkääksi.olisi kivempaa kuulla, että olen fiksu tai tunnollinen jne.
Nyt olet väärässä paikassa, miten kehtaattekin tulla tänne valittamaan kauneudesta naisille, jotka ei sitä koskaan saa kokea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voijumalauta.
Tirsk, leukamies bongattu! :D Korvasit vaan sanan jykevä tällä kertaa isolla.
Iso ja vaikka nyt jykevä leuka on yksi keskeisimpiä asioita, jotka tekevät miehestä naisten silmissä miellyttävän.
Ja miinustetaan, vaikka kaikilla naisten haavemiehillä on iso leuka ja ko. asia lienee tutkimuksinkin todennettu.
Ei tätä keskustelua täällä voi ottaa tosissaan kun palstamammat ovat ihan periaatteesta aina eri mieltä kuin joku mieskommentoija.
Ja sinä se oletkin näemmä jokaiselta maailman naiselta kysynyt, millainen hänen ihannemiehensä on?
Ei pahalla, mutta mieheksi joka ei edes pillua ole saanut, sinä kyllä esität varsinaista naisten sielunelämän asiantuntijaa. En tiedä minkä ikäinen olet, mutta todennäköisesti hyvin nuori. Se voisi osittain selittää tuon naiivin uskosi siihen, että sinä tiedät naisia paremmin, mistä he pitävät ja mistä eivät.
Siis mitä vittua!? On ihan eri asia jos joku nainen antaa vapaaehtoisesti kuin se että joudun maksamaan siitä sille.