Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumat naiset - avaudutaan tänne kokemuksistamme

Vierailija
31.12.2016 |

Tänne saa avautua nöyryyttävistä ja kipeistä hetkistään, minä aloitan.

Olin pääsykokeissa, tehtävänä oli esitellä muille jumppaliike. Jokaiseen liikkeeseen piti pyytää avustaja ryhmästä. Yksi poika viittoili itsensä avustajaksi jokaiselle kauniille tytölle. Kun tuli minun vuoroni, hän ei yhtäkkiä tullutkaan innolla auttamaan, lopulta eräs vanhempi nainen tuli avustajakseni. Tapauksesta tulee vieläkin ahdistava olo, se oli niin nöyryyttävää kaikkien edessä.

Toinen tapaus on kanssa syöpynyt mieleeni erittäin ahdistavana. Tapasin mieheni kavereiden naiset ensimmäistä kertaa. Oli todella nöyryyttävää kun esiin astelee kaksi hoikkaa ja upeaa alle parikymppistä naista, olin todella nolona mieheni puolesta, koska itse olen aivan toista maata. Minun oli pakko poistua jossain kohtaa, ahdistus ja häpeä alkoi olla niin suurta. Itkin yöllä ahdistustani, miksi minulle on annettu näin kamalat kasvot...

Kommentit (1127)

Vierailija
1121/1127 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia kertoja jaksoit, helposti lopetit. Koita nyt vaikka satoja kertoja. Niin miehetkin keskimäärin joutuvat.

Vierailija
1122/1127 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutamia kertoja jaksoit, helposti lopetit. Koita nyt vaikka satoja kertoja. Niin miehetkin keskimäärin joutuvat.

Jos tämä oli vastaus tuohon deittisovellukseen, niin mitä olisin tehnyt enää sillä? Sain äkkiä huomata, etten ole kenenkään ykkösvalinta, niin sama oli poistaa koko profiili. Ei se tilanne odottelulla mihinkään olisi muuttunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1123/1127 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis rumaksi itsensä kokevat naisetko täällä vastailee? Kokeminen ei ole mikään absoluuttinen tieto ja totuus.

Vierailija
1124/1127 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis rumaksi itsensä kokevat naisetko täällä vastailee? Kokeminen ei ole mikään absoluuttinen tieto ja totuus.

En nyt ihan tavoita tämän pointtia.

Meinaat, että olen itseltäni salaa kaunis, kun teini-iän loppupuolelle saakka ulkonäköäni haukuttiin, ja sen jälkeen muutuin näkymättömäksi (myös deittisovelluksissa)?

Yleensä se kokemus taitaa juontaa siihen, mitä kokemuksia on ollut. Tuskin pitäisin itseäni rumana, jos minulla ei näitä kokemuksia olisi.

Vierailija
1125/1127 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut yhden tosiasian elämässäni, sen sisäistettyäni monenlaista tosi huippumielenkiintoista olen saanut kokea:  Totuus on seuraavanlainen, vanhassa ja rumassa repussakin voi olla todella hyvät gurmee eväät... ei ne kääreet, vaan sisushan se tärkein...

Vierailija
1126/1127 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, sulla on kuitenkin mies? Et siis voi olla toivoton tapaus. Muhun ei ole mies edes koskenut koko elämäni aikana...

Ihan mielenkiinnosta, millainen ihminen muuten olet? Koska minulla on, anteeksi nyt vain hänelle, todella ruma ja lihava ystävä joka on myös äärimmäisen ujo ja hänelläkin on pari yhdenillan juttua ollut. Kuulostaa jotenkin tosi uskomattomalta ettei IKINÄ KUKAAN olisi sinusta edes vähän kiinnostunut.

Olen eri. 

On musta kerran ollut mies kiinnostunut, mutta olin 13 ja se oli niin humalassa, että pelkäsin ja pakenin. Se oli isäni kavereita, eikä ikinä selvin päin näyttänyt kiinnostustaan. 

Nuorena mua kiusattiin, mutta nykyisin olen näkymätön. 

Vierailija
1127/1127 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuulostaa jotenkin tosi uskomattomalta ettei IKINÄ KUKAAN olisi sinusta edes vähän kiinnostunut."

Ylläolevalla ei ole mitään tekemistä seksin kanssa. Pussi päähän, takaa päin ja muut vitsikkäät ilmaisut asialle. Vonkaajan ilmestyminen ei ole mikään positiivinen ilmiö. Mieti vielä viestien ristiriitaisuutta, jossa esim. koulussa haukutaan rumaksi ja kohta kysellään seksiä. Ja huom vain seksiä. Tyydytystelineenä olo ei ole kohteliaisuus.

Terv. rumakin saa kieltäytyä seksistä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä