Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumat naiset - avaudutaan tänne kokemuksistamme

Vierailija
31.12.2016 |

Tänne saa avautua nöyryyttävistä ja kipeistä hetkistään, minä aloitan.

Olin pääsykokeissa, tehtävänä oli esitellä muille jumppaliike. Jokaiseen liikkeeseen piti pyytää avustaja ryhmästä. Yksi poika viittoili itsensä avustajaksi jokaiselle kauniille tytölle. Kun tuli minun vuoroni, hän ei yhtäkkiä tullutkaan innolla auttamaan, lopulta eräs vanhempi nainen tuli avustajakseni. Tapauksesta tulee vieläkin ahdistava olo, se oli niin nöyryyttävää kaikkien edessä.

Toinen tapaus on kanssa syöpynyt mieleeni erittäin ahdistavana. Tapasin mieheni kavereiden naiset ensimmäistä kertaa. Oli todella nöyryyttävää kun esiin astelee kaksi hoikkaa ja upeaa alle parikymppistä naista, olin todella nolona mieheni puolesta, koska itse olen aivan toista maata. Minun oli pakko poistua jossain kohtaa, ahdistus ja häpeä alkoi olla niin suurta. Itkin yöllä ahdistustani, miksi minulle on annettu näin kamalat kasvot...

Kommentit (1086)

Vierailija
221/1086 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellää vinkkejä miten saa maskuliinisista kasvoista vähän naisellisemmat?? Vai onko täysin mahdotonta? =( Mulla iso nenä ja kulmikkaat kasvot, näytän mieheltä.

Vierailija
222/1086 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeeellistä hommaa tämä parisuhdemarkkina. Itse olen ruma ja erittäin arkinen ilmestys. Ylipainoa 20 kg, hailut silmäripset ja ohuet hiukset, vedenväriset silmät, perunanenä ja pieni kapeahuulinen suu. Lyhyet jalat ja vatsakas omenavartalo, kulahtaneet tissit. Silti en ole ollut elämässäni hetkeäkään sinkkuna täytettyäni 13 vuotta. Työpaikalla miehiä tulee jonona oven taakse julistamaan rakkauttaan vaikka olen ollut jo naimisissa 15 vuotta ja yli neljänkymmenen. Siis joka vuosi 2-3. Nykyisin onnea koittavat ovat vieläpä 10 vuotta nuorempia miehiä. Onko tämä joku feromoniasia? En ole uskoton joten ei voi olla kiinni että minulla olisi mikään maine että irtoaa helposti tms. Minua vaan rakastetaan kauheasti.

Tasan ei käy... Minä puolestani olen ihan kivan näköinen - suuret siniset silmät, tasainen iho, paksut hiukset, normaalipainoinen ja muodokas "oikeista" kohdista, kauniit hoikat jalat, osaan meikata ja pukeudun hameisiin jne. Olen huumorintajuinen ja perussosiaalinen tyyppi.

Silti en ole koskaan kokenut sitä, että joku mies haluaisi olla mun kanssa. Ikää on jo 30+ ja päivääkään en ole seurustellut, vaikka olen ollut itse asian suhteen aktiivinen. En ole myöskään kelvannut irtosuhteisiin, eikä minua ole pyydetty treffeille, saati että olisi rakkautta tunnustettu. Päinvastoin, olen saanut kieltäviä vastauksia tyyliin "en mä kyllä SUA ala deittailla" ilmeellä o.O. En ymmärrä miksi.

Feromonitko ne sitten on? En tiedä, mutta yksinäisyys todella satuttaa ulkonäöstä riippumatta.

Kun kysyt ja ihmettelet ja pidät itseäsi kauniina niin minäpä miehenä vastaan. Suuren silmät ei automaattisesti tarkoita kaunista. Väri on vielä yhdentekevämpi. Ihon tasaisuus ei niin kovin kiinnosta miehiä, paremmin voisi sanoa että jos on poikkeuksellisen epätasainen niin sitten on miinus. Normaalipainoinen on normaali, vai tarkoittaako sekin todellisuudessa vähän lihavaa? Hoikat jalat eivät ole mikään erityisen naisellinen ominaisuus, omasta mielestäni ei yhtään seksikkäät. Loput ovat sitten normaaleja asioita. Yhteen kauneudesta kertovaa yksityiskohtaa ei tullut esiin.

Hahhah, kiitos päivän nauruista. En pidä itseäni kauniina. Mutta en ole lihavakaan ja jalkani ovat kauniit, paras puoleni. En varmasti miellytä kaikkia, mutta ei ole mitään syytä miksi ei joku olisi voinut tykätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/1086 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, tämä on erittäin suosittu avautumisketju rumille naisille. Meitäi kiinnosta kuulla miksi me emme ole oikeasti rumia, saada yhtään mitään ohjeita, tai kuulla tilityksiä kauneuden tuskista. Perustakaa omat ketjut.

Vierailija
224/1086 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No verratkaapa itseänne näihin henkilöihin, oletteko samalla tasolla vai mielestänne rumempia:

- Maria Veitola

- Saara Aallon puoliso Meri

- Jessica Parker

- Tilda Swinton

Mielestäni Jessica on näistä kaunis, Meri tavanomaisen näköinen ja Maria ja Tilda erikoisen persoonallisen näköisiä. Yksikään ei ruma. Ois kiva saada perspektiiviä.

Vierailija
225/1086 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ruma nainen mutten ole koskaan kuullut siitä negatiivista kommenttia keneltäkään. En tiedä sitten miksen. Luulen että ihmisillä on muutakin tekemistä kuin takertua minun ulkonäkööni.

Vierailija
226/1086 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No verratkaapa itseänne näihin henkilöihin, oletteko samalla tasolla vai mielestänne rumempia:

- Maria Veitola

- Jessica Parker

- Tilda Swinton

Mielestäni Jessica on näistä kaunis, Meri tavanomaisen näköinen ja Maria ja Tilda erikoisen persoonallisen näköisiä. Yksikään ei ruma. Ois kiva saada perspektiiviä.

Ei verrata. 

Vierailija
227/1086 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lempinimet peruskoulussa olivat Neandertalilainen, luolamies, ali-ihminen ja villi(-ihminen). Mulla on todella maskuuliiniset kasvonpiirteet ja pienet silmät, ulkonevat kulmakarvat.. lisäksi mun hampaat olivat todella keltaiset ja ennen oikomishoitoa oli jättimäisrt välit hampaiden välissä.

Vierailija
228/1086 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peruskoulussa pojat haukkuivat ulkonäköäni estoitta päin naamaa. Lukiossa sitten oli tanssia ja kertaakaan kukaan poika ei tanssinut vapaaehtoisesti kanssani vaan jouduin tanssimaan opettajan kanssa. Jos joku poika pakotettiin parikseni heti tuli yökkäilyä ja valitusta että voi ei joudun TUON pariksi! Myöhemmällä iällä kommentointi on vähentynyt ja olen pelkkää ilmaa miehille. Olen yrittänyt rumia miehiä mutta en ilmeisesti tarpeeksi rumia...missä lie oikeesti rumat miehet luuraa?

Minulla oli ihan samanlainen tilanne: Kun oli tanssitunti, niin monet naiset voivottelivat parilleni, että "voi ei, sä jouduit ton pariksi, koita kestää". Mielestäni en ollut mitenkään ruma, mutta kai joillakin ihmisillä vain on huono kotikasvatus, jos ollenkaan.

Vierailija
229/1086 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Maria Veitola

- Jessica Parker

- Tilda Swinton

Miksi otat nämä henkilöt sitten puheeksi ketjussa, jossa kirjoittaa oikeasti rumia naisia? Hieroaksesi suolaa haavoihin?

Itse olen kaunis ja suosittu nainen ja mielestäni kaikki mainitsemasi ovat myös kauniita (pl. tuo Meri, jota en ole nähnyt enkä nyt jaksa googlata).

Vierailija
230/1086 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voijumalauta.

Rumien naisten karut kokemukset... "en päässyt prinsessaksi monacoon".

Onhan nämä vähän absurdeja näin miehen näkökulmasta, kun itse ei ole koskaan saanut edes pillua näiltä rumilta naisilta.

Eli ei niilläkään kovin huonosti voi mennä. Uskon nimittäin, että jos nainen olisi täysin vailla toivoa eikä ikinä olisi saanut miehiltä positiivista huomiota niin kyllä hänelle kelpaisi vähän vaatimattomampikin mies vaikka nyt jossain uudenvuoden juhlissa. Vaan eipä ole näin koskaan käynyt.

Jospa olet ruma?

No sen voi kyllä sanoa varmaksi.

Mutta sitä tuossa takaa ajoinkin, että jos rumilla naisilla menisi niin huonosti, uskoakseni olisin joltakin pillua saanut minäkin. Mutta näillä rumillakin naisilla on miesehdokkaita, joista valita - eli heidän osansa ei ole niin surkea kuin itkuvirret antavat ymmärtää.

Miksi kuvittelet että seksi jonkun kenen tahansa tuntemattoman kanssa olisi prioriteetti mitä nämä keskustelun rumat ihmiset tavoittelevat? Nyt puhutaan naisista, ei teistä miehistä, haloo. Tosin onnea sitten sinullekin sen susiruman 150-kiloisen huonen hygienian seitenkymppisen mummon kanssa, joka saattaisi vaikka sinulle haluta antaa sitä niin kovasti kaipaamaasi p*llua - ihan varmasti saisit pystyyn kun vihdoinkin on tarjolla!

Luulen että jos nainen ei olisi koskaan ollut miehen kanssa eikä saanut huomiota miehiltä niin hänen tekisi kyllä mieli ainakin kokeilla seksiä. Mutta tadaa, sellaisia naisia ei ole, jotka eivät ikinä olisi miestä saaneet!

Ja mummo tänne vaan. Tässä on oltu ilman pillua koko elämä, että kyllä seisoisi vähemmästäkin.

No kuule, mene huoriin niin saat jopa kauniilta naiselta pillua. Tai jos halvemmalla haluat selvitä, mene paikalliseen räkälään ja valkkaa loppuillasta se itseäsi 20 vuotta vanhempi, 150-kiloinen, pöhöttynyt, punakka, pahalta haiseva ja umpikännissä oleva pahasti deekuuntunut pubiruusu matkaasi. Jos ei ekana iltana natsaa, yritä samaa eukkoa seuraavana iltana uudestaan ja tarjoa pari drinkkiä kaupan päälle.

Et varmasti jää ilman pillua jos todella täysin ilman mitään kriteereitä kenet tahansa etäisestikin naista muistuttavan kelpuutat.

LOL, Tekisi sinullekin hyvää kokeilla miehen elämää hiukan.

Ensinnäkin; kuvailemasi kaltaisia pubiruusuja on aika vähän missään. Toisekseen; niille vähän lievemmille pubiruusuillekin joita oikeasti on olemassa, on kyllä ottajia jos jonkinlaisia. Usein vielä ne pubimiehet on hyviä kertomaan juttuja, kokeneita eikä kaikki nyt niin kovin rumiakaan - monella iso leuka, ovat pitkiä ja leveäluustoisia, matalat äänet jne.

Maksullisissa ei tee mieli käydä. Ei se olisi sama asia kuin saada joltain naiselta vapaaehtoisesti.

Tirsk, leukamies bongattu! :D Korvasit vaan sanan jykevä tällä kertaa isolla.

Iso ja vaikka nyt jykevä leuka on yksi keskeisimpiä asioita, jotka tekevät miehestä naisten silmissä miellyttävän.

Ja miinustetaan, vaikka kaikilla naisten haavemiehillä on iso leuka ja ko. asia lienee tutkimuksinkin todennettu.

Ei tätä keskustelua täällä voi ottaa tosissaan kun palstamammat ovat ihan periaatteesta aina eri mieltä kuin joku mieskommentoija.

Ja sinä se oletkin näemmä jokaiselta maailman naiselta kysynyt, millainen hänen ihannemiehensä on?

Ei pahalla, mutta mieheksi joka ei edes pillua ole saanut, sinä kyllä esität varsinaista naisten sielunelämän asiantuntijaa. En tiedä minkä ikäinen olet, mutta todennäköisesti hyvin nuori. Se voisi osittain selittää tuon naiivin uskosi siihen, että sinä tiedät naisia paremmin, mistä he pitävät ja mistä eivät.

Kalsarimalleiksi, näyttelijöiksi ja laulajiksi alkaa varmaan kelvata pienileukaiset miehet sitten kun naiset heistä tykkäävät...

Vierailija
231/1086 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeeellistä hommaa tämä parisuhdemarkkina. Itse olen ruma ja erittäin arkinen ilmestys. Ylipainoa 20 kg, hailut silmäripset ja ohuet hiukset, vedenväriset silmät, perunanenä ja pieni kapeahuulinen suu. Lyhyet jalat ja vatsakas omenavartalo, kulahtaneet tissit. Silti en ole ollut elämässäni hetkeäkään sinkkuna täytettyäni 13 vuotta. Työpaikalla miehiä tulee jonona oven taakse julistamaan rakkauttaan vaikka olen ollut jo naimisissa 15 vuotta ja yli neljänkymmenen. Siis joka vuosi 2-3. Nykyisin onnea koittavat ovat vieläpä 10 vuotta nuorempia miehiä. Onko tämä joku feromoniasia? En ole uskoton joten ei voi olla kiinni että minulla olisi mikään maine että irtoaa helposti tms. Minua vaan rakastetaan kauheasti.

Tasan ei käy... Minä puolestani olen ihan kivan näköinen - suuret siniset silmät, tasainen iho, paksut hiukset, normaalipainoinen ja muodokas "oikeista" kohdista, kauniit hoikat jalat, osaan meikata ja pukeudun hameisiin jne. Olen huumorintajuinen ja perussosiaalinen tyyppi.

Silti en ole koskaan kokenut sitä, että joku mies haluaisi olla mun kanssa. Ikää on jo 30+ ja päivääkään en ole seurustellut, vaikka olen ollut itse asian suhteen aktiivinen. En ole myöskään kelvannut irtosuhteisiin, eikä minua ole pyydetty treffeille, saati että olisi rakkautta tunnustettu. Päinvastoin, olen saanut kieltäviä vastauksia tyyliin "en mä kyllä SUA ala deittailla" ilmeellä o.O. En ymmärrä miksi.

Feromonitko ne sitten on? En tiedä, mutta yksinäisyys todella satuttaa ulkonäöstä riippumatta.

Kun kysyt ja ihmettelet ja pidät itseäsi kauniina niin minäpä miehenä vastaan. Suuren silmät ei automaattisesti tarkoita kaunista. Väri on vielä yhdentekevämpi. Ihon tasaisuus ei niin kovin kiinnosta miehiä, paremmin voisi sanoa että jos on poikkeuksellisen epätasainen niin sitten on miinus. Normaalipainoinen on normaali, vai tarkoittaako sekin todellisuudessa vähän lihavaa? Hoikat jalat eivät ole mikään erityisen naisellinen ominaisuus, omasta mielestäni ei yhtään seksikkäät. Loput ovat sitten normaaleja asioita. Yhteen kauneudesta kertovaa yksityiskohtaa ei tullut esiin.

Hahhah, kiitos päivän nauruista. En pidä itseäni kauniina. Mutta en ole lihavakaan ja jalkani ovat kauniit, paras puoleni. En varmasti miellytä kaikkia, mutta ei ole mitään syytä miksi ei joku olisi voinut tykätä.

Okei, hyvä näin. Uskon että sinulla on kauniit jalat varmaan muidenkin kuin itsesi mielestä. Ei ollut tarkoitus lytätä mitenkään. Hyvää uutta vuotta.

Vierailija
232/1086 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Maria Veitola

- Jessica Parker

- Tilda Swinton

Tilda Swinton on häkellyttävän kaunis, Meri poikamaisine piirteineen söpö, Sarah Jessica Parkerin ulkonäkö on yhtä kuin hänen vaatteensa toisin kuin Maria Veitola, joka pukeutuu käsittämättömällä tavalla.

Yhtä kaikki, erittäin huonoja esimerkkejä rumasta naisesta. Minusta mikään ei rumenna niin paljon kuin ylipaino, niin naista kuin miestä. Ja olen itse ylipainoinen ja kuolisin onnesta jos naamani ja pituuteni olisi lähelläkään Tilda Swintonia.

Vierailija
233/1086 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Maria Veitola

- Jessica Parker

- Tilda Swinton

Kyseessä on kaksi ihan eri asiaa. Mainitsemasi julkkikset ovat PERSOONALLISEN näköisiä. RUMUUS tarkoittaa tyystin toista asiaa vaikka jotain yhtäläisyyksiä saattaa esiintyä, jos on tosi persoonallisen näköinen. Rumuus tarkoittaa objektiivisesti katsottuna epäsymmetrisyyttä, sitä on ihan tutkittukin ja todettu että symmetrisyyden kasvoissa ihmiset mieltävät kauniiksi.

Vierailija
234/1086 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kellää vinkkejä miten saa maskuliinisista kasvoista vähän naisellisemmat?? Vai onko täysin mahdotonta? =( Mulla iso nenä ja kulmikkaat kasvot, näytän mieheltä.

Katso erittäin kauniin Milla Jovowitchin kuvia. Hän on erittäin miehekäs kasvoistaan, lyhyellä tukalla ja ilman meikkiä hän näyttäisi mieheltä. So what?

Vierailija
235/1086 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso erittäin kauniin Milla Jovowitchin kuvia. Hän on erittäin miehekäs kasvoistaan, lyhyellä tukalla ja ilman meikkiä hän näyttäisi mieheltä. So what?

Nii joo.. totta.. mutta hänen kasvoissaan on kyllä paljon naisellisia piirteitä. Oikeastaan ainoa, mikä hänestä tekee maskuliinisen, on nenä.

Vierailija
236/1086 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Maria Veitola

- Jessica Parker

- Tilda Swinton

Miksi otat nämä henkilöt sitten puheeksi ketjussa, jossa kirjoittaa oikeasti rumia naisia? Hieroaksesi suolaa haavoihin?

Itse olen kaunis ja suosittu nainen ja mielestäni kaikki mainitsemasi ovat myös kauniita (pl. tuo Meri, jota en ole nähnyt enkä nyt jaksa googlata).

Valitsin siksi, että heitä kaikkia on yleisesti palstoilla (täälläkin) haukuttu rumiksi. Ilmeisesti he siis kuuluvat tähän kategoriaan joidenkin (useiden?) Mielestä.

Vierailija
237/1086 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kanssa kyllä väitän, etteivät nämä "rumat" vain osaa ehostaa. Voin myöntää että minä olen kaunis, mutta ihan hitonmoisella työllä! Kroppaa saan tosin kiittää geeneistä, on tiimalasivartalo joka korostuu entisestään kun treenaan paljon, mutta muuten. Nätin vartalon saa kuka tahansa kovalla treenillä ja oikealla ruokavaliolla!

Ja entäs naama sitten? Mulla on todella valkoinen iho, käytän jatkuvasti päivettäviä voiteita jotta näyttäisin terveemmältä. Hiukset on puolipitkät mutta ohuet, siksi mulla on teippipidennykset olleet jo vuosia (laadukkaat sellaiset, kukaan ei edes tiedä että ovat pidennykset), ripsipidennykset on tietenkin ja kulmat laitan joka aamu. Oikeasti mulla on myös näkymättömät kulmat ja ripset, huulet tosin ovat onneksi luonnostaan täyteläiset.

Se vaatii panostusta, mutta jokainen saa itsestään kauniin kunhan jaksaa nähdä vaivaa sen eteen. Mua luullaan usein vielä ulkomaalaiseksi, vaikka oikeasti olen suomalainen harmaahiiri :'D nyt olen kihloissa, mutta miehistä ei koskaan ole ollut pulaa. Sitten varmasti olisi jos en itselleni mitään tekis.

Vierailija
238/1086 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te rumat naiset laitatte Tinderkuviin aina ensin jotain muuta kuin naamanne? Vittumaista selata niitä kuvia enne kuin se naama paljastuu. 

Vierailija
239/1086 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kanssa kyllä väitän, etteivät nämä "rumat" vain osaa ehostaa. Voin myöntää että minä olen kaunis, mutta ihan hitonmoisella työllä! Kroppaa saan tosin kiittää geeneistä, on tiimalasivartalo joka korostuu entisestään kun treenaan paljon, mutta muuten. Nätin vartalon saa kuka tahansa kovalla treenillä ja oikealla ruokavaliolla!

Ja entäs naama sitten? Mulla on todella valkoinen iho, käytän jatkuvasti päivettäviä voiteita jotta näyttäisin terveemmältä. Hiukset on puolipitkät mutta ohuet, siksi mulla on teippipidennykset olleet jo vuosia (laadukkaat sellaiset, kukaan ei edes tiedä että ovat pidennykset), ripsipidennykset on tietenkin ja kulmat laitan joka aamu. Oikeasti mulla on myös näkymättömät kulmat ja ripset, huulet tosin ovat onneksi luonnostaan täyteläiset.

Se vaatii panostusta, mutta jokainen saa itsestään kauniin kunhan jaksaa nähdä vaivaa sen eteen. Mua luullaan usein vielä ulkomaalaiseksi, vaikka oikeasti olen suomalainen harmaahiiri :'D nyt olen kihloissa, mutta miehistä ei koskaan ole ollut pulaa. Sitten varmasti olisi jos en itselleni mitään tekis.

Tosi outoa kun joiltain naisilta on käsitys kauneudesta paljon enemmän hukassa kuin suurimmalta osalta miehiä. Joillain naisilla tuntuu olevan omituinen käsitys, että kauneus on yksittäisten asioiden summa, kuten ripset, huulipuna, miten hiukset on laitettu jne. Eivät nämä ole olennaisia!

Valkoinen iho: ei ole ongelma. Suurimmassa osassa maailmaa katsottaisiin parhaaksi ominaisuudeksi, Suomessa neutraali asia.

Hiukset: eivät liity kauneuteen tai rumuuteen sinänsä. Rumat, normaalisti hoidetut hiukset eivät mitenkään tee kaunista naamaa rumaksi eikä paksut, hyvinhoidetut hiukset hämää ketään luulemaan rumaa naamaa kauniiksi.

Ripset ja kulmat: yhdentekevää kauneuden kannalta. Unohtakaa tämmöiset detailit, naiset! Kun on jolteesankin normaalin näköiset niin se on siinä eikä lisää eikä vähennä kauneutta.

Huulet: ellei puhuta äärimmäisyyksistä, ei niilläkään ole vaikutusta todelliseen kauneuteen/rumuuteen.

Vierailija
240/1086 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä juttu, että rako hampaiden välissä on ruma?? Mulla on ja olen aina kuullut että se on ihanan persoonallinen :D joskus yläasteella joku poika kysyi saako siihen tikkarin pystyyn, koitettiin ja sai! Sen jälkeen kukaan ei ole mitenkään negatiivisesti kommentoinut..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä